Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Goofy S

No katopa... hyvä kun huomautit... nyt on Kymppi.

jarska

04.05.15 - klo:18:40 #556 Viimeisin muokkaus: 04.05.15 - klo:19:03 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.05.15 - klo:10:38Edit. @jarska  missä on kiitos-nappi? Ei ollu enää kuin tykkää-namiska mulle näkyvissä?

Ei ollunna kellekään käytössä kun joku tunari ylläpitäjä oli lukinnut kiitos-namiskan kyseisestä threadista.
Nyt voit taas painella, nätti hymy kasvoillasi.

qazwsx

Harmitellut kun en löydä enää linkkejä ratojen kalentereihin?

Tomppa82

Tuossa etusivulla on tuo ratatorimainos, jossa pyörii tosi vanhoja tuotteita.
Saisiko ratatoria siivottua, että siellä ei ole viimevuoden tai vanhempia ilmoituksia?
Tai sitten jotain fixiä, että niitä ei ainakaan mainosteta tuossa etusivulla.

Juha_K

Saisko tän ratatorin kuvan vielä pikkusen isommaksi?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 02.12.15 - klo:21:11Miks tää kääntää osan kuvista nutulleen?

En tiedä, mutta asensin juuri liitetyille kuville eri version highsliderista.
Kokeillaan jos pelaisi paremmin.

PrivateeR

En tiedä meneekö nyt oikeaan topiciin, mutta hämmästyttää tuossa ratamoottoripyöräilyn SM-sarjassa, että minkä takia
- Botnialla ajettiin puolikasta rataa eikä täyspitkää?
- Botnialla ja Kemorassa ajatettiin kahta miniryhmää omissa lähdöissään sen sijaan, että A- ja B-lähdöt ois lyöty yhteiseen gridiin?

Varsinkin tuo jälkimmäinen askarruttaa.... eihä herranen aika yleisö tule katsomaan enää uudestaan jos niille tarjotaan yks kisa jossa 11 kuskia ja sitte yks kisa jossa on 5 kuskia.... ennemmin ne haluaa katsoa yhtä kisaa missä on 16 pyörää... VARSINKIN kun ne 2 lähtöä ei suorituskyvyllisesti edes ole kaukana toisistaan, vaan päinvastoin juuri sopivan sekaisin.

Jos tämä reply meni nyt aivan väärään paikkaan, niin voiko joku kertoa minne tästä asiasta pitäis mainita? Ensi vuotta ajatellen ois hyvä tuoda asiat esille aikaisin, eikä siinä vaiheessa kun asiat on jo "päätetty".
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 10.09.17 - klo:23:32
En tiedä meneekö nyt oikeaan topiciin, mutta hämmästyttää tuossa ratamoottoripyöräilyn SM-sarjassa, että minkä takia
- Botnialla ajettiin puolikasta rataa eikä täyspitkää?
- Botnialla ja Kemorassa ajatettiin kahta miniryhmää omissa lähdöissään sen sijaan, että A- ja B-lähdöt ois lyöty yhteiseen gridiin?

Varsinkin tuo jälkimmäinen askarruttaa.... eihä herranen aika yleisö tule katsomaan enää uudestaan jos niille tarjotaan yks kisa jossa 11 kuskia ja sitte yks kisa jossa on 5 kuskia.... ennemmin ne haluaa katsoa yhtä kisaa missä on 16 pyörää... VARSINKIN kun ne 2 lähtöä ei suorituskyvyllisesti edes ole kaukana toisistaan, vaan päinvastoin juuri sopivan sekaisin.

Jos tämä reply meni nyt aivan väärään paikkaan, niin voiko joku kertoa minne tästä asiasta pitäis mainita? Ensi vuotta ajatellen ois hyvä tuoda asiat esille aikaisin, eikä siinä vaiheessa kun asiat on jo "päätetty".

No tää on lähinnä foorumin kehitysehdotus triidi, mutta joku mode varmaan osaa siirtää tuon oman otsakkeensa alle.

Botnialla ajettiin lyhyttä rataa, koska uuden lenkin shikaani(?) ei ole turvallinen moottoripyörille kisakäyttöön. Tarkempia perusteluja en ole kuullut. Voi tietty olla, että sieltä edelleen puuttuu jotain turva-alueita.

Ja miten niin A ja B on ajettu eri lähdöissä? Kyllä ne koko kauden on ajanu samassa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Mikko K.

Samassa olivat... minkä vuoden tuloksia siellä selaillaan :D

A:n osalta tää vuosi oli jo vilkkaampi, beessä taas vähä hiljasempaa. Ensi kauteen sinne on mun arvion mukaan taas tulossa vähän useampi kuski :)

Edit: tulokset on eroteltu luokittain jälkeen päin, lähdöt oli yhteislähtönä. Eli paikalla olematta saa herkästi sen kuvan, että näin on käynyt.

PrivateeR

11.09.17 - klo:18:01 #564 Viimeisin muokkaus: 11.09.17 - klo:18:05 käyttäjältä PrivateeR
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 11.09.17 - klo:08:15Edit: tulokset on eroteltu luokittain jälkeen päin, lähdöt oli yhteislähtönä. Eli paikalla olematta saa herkästi sen kuvan, että näin on käynyt.
Ahaa, no tämä selittääkin. Päättelin tosiaan tosta ku tulosliuskat oli erikseen, ja vasta Alastarolla näkyi yhdistetty tulosliuska.


...ja mitä tuohon shikaanin vaarallisuuteen tulee, niin en kyllä ymmärrä tuota perusteluksi.... eihän siinä ole mitään mihin törmätä pahasti jos kanttarista lähet ympäri.
Yhtälailla vois sanoa että Motoparkin takasuora on liian vaarallinen koska siin ei oo turva-alueita S:n jälkeen...

Jos tuohon pystyy jollain tavalla vaikuttamaan tuohon ratalayoutin valintaan ens vuodelle, ni kertokaa missä. Haluaisin kyllä nähdä täyspitkän radan kisassa enkä sitä lyhyttä kuraa.

EDIT : Ajettiinha siellä täyspitkää vuonna 2016..... mikä siitä shikaanista yhtäkkiä vaarallisen teki?
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.


pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 11.09.17 - klo:18:01


EDIT : Ajettiinha siellä täyspitkää vuonna 2016..... mikä siitä shikaanista yhtäkkiä vaarallisen teki?

Siellä tuli vakavia loukkaantumisia 2016. Sen jälkeen meni kilpailukieltoon.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: PrivateeR - 11.09.17 - klo:18:01
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 11.09.17 - klo:08:15Edit: tulokset on eroteltu luokittain jälkeen päin, lähdöt oli yhteislähtönä. Eli paikalla olematta saa herkästi sen kuvan, että näin on käynyt.
Ahaa, no tämä selittääkin. Päättelin tosiaan tosta ku tulosliuskat oli erikseen, ja vasta Alastarolla näkyi yhdistetty tulosliuska.


...ja mitä tuohon shikaanin vaarallisuuteen tulee, niin en kyllä ymmärrä tuota perusteluksi.... eihän siinä ole mitään mihin törmätä pahasti jos kanttarista lähet ympäri.
Yhtälailla vois sanoa että Motoparkin takasuora on liian vaarallinen koska siin ei oo turva-alueita S:n jälkeen...

Jos tuohon pystyy jollain tavalla vaikuttamaan tuohon ratalayoutin valintaan ens vuodelle, ni kertokaa missä. Haluaisin kyllä nähdä täyspitkän radan kisassa enkä sitä lyhyttä kuraa.

EDIT : Ajettiinha siellä täyspitkää vuonna 2016..... mikä siitä shikaanista yhtäkkiä vaarallisen teki?
Kerkeshän siellä ainakin yksi kuski vammautua pysyvästi ennen kuin kilpailukielto tuli.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

PrivateeR

Niin no, ihan ääneen ajattelemalla: Jos Motoparkissa halvautuu pitkän suoran päässä joku ulosajossa, ni lopetetaanko Motoparkissa kisaaminen kokonaan koska kyseistä mutkaa ei voida kiertää?

Ihan niinku kenellekää vittuilematta mitenkään, niin miten se onnettomuus tarkalleen kävi? Että oliko se onnettomuus suoraan vaa kiinni mutkan huonosta suunittelusta, vai oisko sama kohtalo ollu mahdollinen missä tahansa muuallakin yhtä nopeassa mutkassa?

Lähinnä että jos se mutka itsessään ei ole suoraan hengenvaarallinen, niin voisko tosta esim järjestää osallistuvien kuskien välillä äänestyksen että minkä radan ne haluaa ajaa, ja enemmistöllä mentäis?
Tai jos se mutka sitte on mahdollisesti hengenvaarallinen, niin onko mitään työn alla siihe mutkaan jotta se EI ois niin vaarallinen?

Spekuloin ja kyselen nyt siis vain sen takia että itse siellä ajaneena en kokenut ko. mutkaa mitenkää vaaralliseksi, ja multa ainaki tulis välittömästi ääni täyspitkän radan ajamisen puolesta... kuoleman vaara tässä lajissa on olemassa aina, ainakin mä hyväksyn sen.
www.facebook.com/jonikb
www.facebook.com/HierojaJoni

Every man dies. Not every man really lives.

Nitrous

11.09.17 - klo:21:13 #569 Viimeisin muokkaus: 11.09.17 - klo:21:34 käyttäjältä Nitrous
...
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal