Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

16.09.12 - klo:08:13 #165 Viimeisin muokkaus: 16.09.12 - klo:09:06 käyttäjältä jarska
Kerro-mulle-Len, miksi tohon tulee tommoset harmaat kehykset:  jibii_gif
Mut ku sen pistää toiseen kertaan, niin ei tuu?  jibii_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

16.09.12 - klo:09:07 #166 Viimeisin muokkaus: 16.09.12 - klo:09:10 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.09.12 - klo:08:13
Kerro-mulle-Len, miksi tohon tulee tommoset harmaat kehykset:  jibii_gif
Mut ku sen pistää toiseen kertaan, niin ei tuu?  jibii_gif

Missä kehykset, en minä näe?


BTW, tänään meitä on jo 400 ratahörhöä!! wave_1

Wper

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.09.12 - klo:09:07
Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.09.12 - klo:08:13
Kerro-mulle-Len, miksi tohon tulee tommoset harmaat kehykset:  jibii_gif
Mut ku sen pistää toiseen kertaan, niin ei tuu?  jibii_gif

Missä kehykset, en minä näe?


BTW, tänään meitä on jo 400 ratahörhöä!! wave_1

Jo rupee oleen paljon hörhöjä. Pitäiskö pitää kauden päätöskemut? Vaikka saunan ja virvokkeiden kera.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

jarska

Mitä sanotte, onko tuo etusivun huutoboxi täysin turha ja otetaanko poijes vai?

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 16.09.12 - klo:09:07
Lainaus käyttäjältä: murmela - 16.09.12 - klo:08:13
Kerro-mulle-Len, miksi tohon tulee tommoset harmaat kehykset:  jibii_gif
Mut ku sen pistää toiseen kertaan, niin ei tuu?  jibii_gif

Missä kehykset, en minä näe?

Äijä huijaa! jibii_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Myytävää tavaraa näyttää kertyvän mukavasti ja siitä seuraava idea.
Ketjuissa tavara hukkuu melkosen hyvin ja hankala löytää tarvitsemaansa, ilman työlästä selaamista.
Tavarat on yhtä sekamelskaa ja jo myytyjen tuotteiden merkkaaminen myydyksi/ylläpidon poistot on oma hommansa.

Ostin ja asensin uuden modin, jonka avulla pitäs ainakin hommat helpottua ja selkeytyä (yläkerran työkalurivissä, näppärästi nimeltään sama kuin aiempi, eli MP-Ratatori).
Tonne voi jokainen itse laitella tavaraa myyntiin, vaikka huutokaupan merkeissä jos haluaa ja poistella sitä mukaa kun tavara menee kaupaksi.
Monenmoista mahdollisuutta näyttää olevan ja opiskelussa mullakin.
Siellä on kamoille omat kategoriansa, ilmoittakaa jos tarvitaan jotain lisää.
Suomennokset on jälleen sinnepäin, kovin puujalkaista ja osa vielä jenkiksi, suomennellaan kun löydetään ja ehditään.

Tarkoituksena olis myös poistaa kokonaan tuo myynti-osio foorumin puolelta, joten jos myyjät suinkin viitsisi täräyttää kamansa tonne uudelle torille, ylläpidon naamat olis yhtä hymyä, sillä laiskalle yläpidolle on liian kova homma kaapia noita toiseen paikkaan, kiitos.
Siirtelyllä ei varsinaisesti mikään kiire ole, säilyvät kyllä foorumin puolellakin, mut jos tulevat myynti-ilmot saisi tuonne torin puolelle, kiitos taas.
Jos bongaatte omia ilmoja, jotka eivät ole enää voimassa, niin merkatkaa vaikka otsikkoon *saa poistaa*...viuh vaan ja ylläpito poistaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 19.09.12 - klo:19:39
Jospa vähät käteismyynnit pankkiin, makselisi laskut mitä voi ja se oli kausi sitten tässä ja myyntivarasto huutokauppaan. Tällä viikolla siis pääsee huutamaan tavaraa halvalla. On uutta rengasta (180/55-17 SC1) läjä, hajakokoja muita, kisahanskaa, saapasta, panssaripaitaa ja yksi koon 52 nahkapukukin.

Jos viitsit niin testaa jossain välissä tätä uutta softaa, vaikka huutokaupan merkeissä--> MP-Ratatori...saatais samalla tietoo toimivuudesta.

Juha_K

Tossa on vaan se vika, että tori ei näy, jos ei ole kirjautuneena.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 20.09.12 - klo:14:45
Tossa on vaan se vika, että tori ei näy, jos ei ole kirjautuneena.

Katos prklettä, laitoin vahingossa piiloon.
Nyt näkyy myös vieraille, tänks ilmosta.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.09.12 - klo:17:22

Ostin ja asensin uuden modin, jonka avulla pitäs ainakin hommat helpottua ja selkeytyä (yläkerran työkalurivissä, näppärästi nimeltään sama kuin aiempi, eli MP-Ratatori).


Viimeisistä myyntiin tulleista tuotteista olisi hyvä olla kevyt listaus etusivulla.
Pikkusen pelottaa, että tuo tori jää unholaan kun se on linkin takana. 
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

21.09.12 - klo:07:49 #175 Viimeisin muokkaus: 21.09.12 - klo:08:30 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 21.09.12 - klo:07:34
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.09.12 - klo:17:22

Ostin ja asensin uuden modin, jonka avulla pitäs ainakin hommat helpottua ja selkeytyä (yläkerran työkalurivissä, näppärästi nimeltään sama kuin aiempi, eli MP-Ratatori).


Viimeisistä myyntiin tulleista tuotteista olisi hyvä olla kevyt listaus etusivulla.
Pikkusen pelottaa, että tuo tori jää unholaan kun se on linkin takana.

Älä huoli, tämä on tiedossa.
Softaan kuuluu myöskin erilaiset täkyt, joita näkyy myös foorumin puolella, juurikin tuon takia.
Noiden vanhojen osioiden tilalle tulee tavaraa torin puolelta kunhan saadaan ensin pois alta.
Etusivulle tulee myös maistiaisia torilta, nämä vaan vielä kesken.

SuVili

onko mulle tullut selaimeen vikaa kun oikealta poistui se uudet viestit juttula ja etusivun kautta en saa näkyviin uusia viestejä?
vai enkö vain ole löytänyt sitä helppoa tapaa vielä :D

se etusivun uudet viestit on jotenkin vaikeampi selattava :/

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: SuVili - 21.09.12 - klo:16:47
onko mulle tullut selaimeen vikaa kun oikealta poistui se uudet viestit juttula ja etusivun kautta en saa näkyviin uusia viestejä?
vai enkö vain ole löytänyt sitä helppoa tapaa vielä :D

se etusivun uudet viestit on jotenkin vaikeampi selattava :/

Taitaa Jarska vaan säätää jotain parhaillaan. :)

eri-ernesti

Onko jarska laittanu oman kuvansa tuohon ylös? Verrataan siis jo motogp kuljettajiin. Aika seppä on :D.

jarska

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 21.09.12 - klo:23:03
Onko jarska laittanu oman kuvansa tuohon ylös? Verrataan siis jo motogp kuljettajiin. Aika seppä on :D.

Onon, siellä on meikä keulilla, luonnollisesti...ja ohituspaikkaa hakemassa M1uQ ja raukkis...met ollaan paljo kovempia jätkiä ku mitkään motogp nössöt. :D

Powered by EzPortal