Mp-Radan idea ja ehdotukset

Aloittaja jarska, 30.01.12 - klo:16:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

22.02.12 - klo:13:26 #45 Viimeisin muokkaus: 22.02.12 - klo:13:30 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.02.12 - klo:12:55
Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.02.12 - klo:12:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.02.12 - klo:12:06
Vaihda noitten "Uusin viesti" ikonien ja linkkien tilalle "Ensimmäinen lukematon"?
Niin ei tarvi aina kelata triidii ylöspäin ja ettii sitä ensimmäistä uutta lukematonta viestiä.

Samaa mieltä ja näin se toimikin jossain vaiheessa ja kuulemma joidenkin koneilla/selaimilla toimii edelleen, en tiedä miks ei kaikkien.
Olen tätä selvitellyt jo pitkään portaalin tekijältä, varmaan jo vuos sitten ekaa kertaa kyselin, siellä väittivät samaa et toisilla pelaa, toisilla ei.

Tässä pari kk sitten ottivat kuitenki jo kantaa ja vähän lupailivat että seuraavaan portaalin päivitykseen tuo tutkitaan/korjataan, saas nähdä.

Toihan on pelkkä "rasti ruutuun"-konffi foorumisoftassa...??

Ja joo, on vissiin yksi kohta jo nykyisessäkin portaalissa missä toi on konffittu oikein, eli
"Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit." -sivulla olevien triidien otsikot linkittyy oikeeseen paikkaan.
Tosin tuostakaan en ole ihan varma kun ei juuri nyt pysty testaamaan.

Ja voihan se olla että ne portaalin tekijät eivät tajua "uuden viestin" ja "ensimmäisen lukemattoman viestin" eroa ja sen takia eivät osaa konffata foorumisoftaa oikein.

Jep, on tässä portaalissa optiona, eli rasti ruutuun vaan.
Vähän aikaa sai huonolla enkulla vääntää jenkkilän portaalin tekijöille, mut kyllä ne lopulta tajus mitä tarkotin.
"Feature request" osastolle ne heitti ton muutoksen, eikä se näyttänyt kovin monia vaivaavan, mua häirittee kyllä samoin, ei ole kiva ettiä sitä viimesintä lukematonta rullaamalla.

Muutamaa muutaki portaalia aikoinaan testasin, sama homma jos käytti uusimmat topiikit juttua...uusimmat viestit toimii tietty erilailla, mut en tykkää kun tonne sivupalkkiin tulee jokainen postaus erikseen.


Ps. jos tuo jollain toimii oikeen niin kertokaa käyttis ja selain, kiitos?

Turder

Mulla ainakin toimii kun klikkaa sitä otsikkoa. Menee suoraan uusimpaan lukemattomaan viestiin. Siis tuosta oikean reunan "Uudet viestit"-palstalta. Punaisesta uusi viesti-nappulasta menee ko. ketjun viimeiseen uuteen viestiin.

Explorer selaimena, pitää vielä kokeilla kotona Chromella.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Turder - 22.02.12 - klo:15:42
Mulla ainakin toimii kun klikkaa sitä otsikkoa. Menee suoraan uusimpaan lukemattomaan viestiin. Siis tuosta oikean reunan "Uudet viestit"-palstalta. Punaisesta uusi viesti-nappulasta menee ko. ketjun viimeiseen uuteen viestiin.

Explorer selaimena, pitää vielä kokeilla kotona Chromella.

Kummallista, osalla näkyy toimivan, liittyy varmaan jollain tavalla selaimen evästeisiin.
Saitko kokeiltua Chromella?
Mac- Safari yhdistelmällä ei pelaa.

Turder


jarska

Lainaus käyttäjältä: Turder - 23.02.12 - klo:08:33
Ei pelannut chromella confused_thinking

Ok, kiitosta.
Kerrotko vielä mikä IE versio jolla toimi?

Turder

Sen verran komento takaisin, että ei näytäkään pelittävän IE:llä. Huomasin tuosta jäsenten väliset ketjusta, johon tuli pitkiä vastauksia. Aiemmin näköjään kävi vain tuuri kun ketjussa oli lyhyitä parin rivin vastauksia niin sivu jäi tuurilla oikeaan paikkaan, eli uusimman lukemattoman viestin kohdalle.

hedari_1

Kuulapää

Etusivun MotoGp- ja WSBK-uutiset on aivan hemmetin hyvä oivallus ja tulee seurattua aina. Pystyykö niitten perään liittämään julkaisupäivämääriä? Ei todellakaan suuri merkitys, mutta olisi jotenkin helpompi seurattava. Joo, kyllähän jokainen tunnistaa aiheesta onko luettu, mutta silti.  :)

jarska

Ainut mahdollisuus näyttää myös julkaisupäivämäärät on tehdä se noin kuten nyt etusivulle laittelin.
Eli kaikki tieto esille, eikä pelkästään otsikot.
Nyt vaan joutuu rullaamaan reilummin ja mielipiteitä kuunnellaan, annetaanko olla noin? peukku_1

Turder

Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.03.12 - klo:07:34
Nyt vaan joutuu rullaamaan reilummin ja mielipiteitä kuunnellaan, annetaanko olla noin? peukku_1

Itse tykkäsin siitä aiemmasta mallista. Helpompi selata otsikot läpi. Nyt on tosiaan rullausta aika paljon ja kuvissa kuvasuhde pielessä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Turder - 02.03.12 - klo:13:33
Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.03.12 - klo:07:34
Nyt vaan joutuu rullaamaan reilummin ja mielipiteitä kuunnellaan, annetaanko olla noin? peukku_1

Itse tykkäsin siitä aiemmasta mallista. Helpompi selata otsikot läpi. Nyt on tosiaan rullausta aika paljon ja kuvissa kuvasuhde pielessä.

Juu, mä muutin taas takas.
Ehtiköhän se Kuulapää edes näkemään laajempaa versiota. ;D

jarska

Yksityisviesteihin lisätty toiminto, josta näkee onko lähetetty viesti luettu, lukematon, vastattu, yms.
Tässä softassa kun ei ole tuota optiona... pienestä kirjekuoresta vasemmalla näkee mikä on tilanne.

Kuulapää

Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.03.12 - klo:14:08
Lainaus käyttäjältä: Turder - 02.03.12 - klo:13:33
Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.03.12 - klo:07:34
Nyt vaan joutuu rullaamaan reilummin ja mielipiteitä kuunnellaan, annetaanko olla noin? peukku_1

Itse tykkäsin siitä aiemmasta mallista. Helpompi selata otsikot läpi. Nyt on tosiaan rullausta aika paljon ja kuvissa kuvasuhde pielessä.

Juu, mä muutin taas takas.
Ehtiköhän se Kuulapää edes näkemään laajempaa versiota. ;D
Joo kerkesin mä sen nähdä, mutta tosiaan ehkä kuitenkin parempi palata entiseen kun tuli vähän vaikea selattava. Kokeilla kannattaa aina   :D

jarska

Henkilökunta yhteystietoineen löytyy nyt helposti ylärivin työkalupalkista.

timppa

Tähän voisi lisätä ylläpitäjille viestin: miksiköhän omat lähetetyt yv:t ei näy omassa postilaatikossani, vaikka siellä sellainenkin pitäis näkyä...?

jarska

Lainaus käyttäjältä: timppa - 09.03.12 - klo:12:59
Tähän voisi lisätä ylläpitäjille viestin: miksiköhän omat lähetetyt yv:t ei näy omassa postilaatikossani, vaikka siellä sellainenkin pitäis näkyä...?

Tuon voi jokainen päättää omasta profiilistaan, tallennetaanko lähetetyt vai ei.
Eli täältä pääsee muuttamaan--> Profiili--muokkaa profiilia--yksityisviestintä ja rasti ruutuun "tallenna kopio lähetetystä viestistä lähetettyjen kansioon oletuksena"

Powered by EzPortal