Päiväuniesi ratapyörä

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:21:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Jos kuviteltas tilanne et kaikilla pursuis rahaa taskuista, eikä hinnalla olis mitään väliä, niin mikä olis pyörä jonka hankkisit radalle?

Meneekö kilpalaulannaksi...Panigale...Panigale...vai kenties joku musta hevonen?

Omalla kohdalla kyl tunnustan et kallistuis Panigaleen, kaikilla mausteilla, ei voi mitään, jokin siinä kiehtoo. face_drool

Kawa jäis luonnollisesti myös talliin, siitä en luopuis...

Ari

Kyllä joutuis vissiin "tyytyyn" M1:een hesse_ok
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

carbon

Toi jäsen 1198S tietty noista punaisista tykkää ja onkin ollut kiva niitä käydä katsomassa. En tiedä miksi mutta 6-7 vuotta sitten en pitänyt Ducateista ollenkaan ?
Nyt on tilanne ihan eri. Ensin alkoi ääni kiinnostaa, se meni jotenkin yli muiden (en puhu nyt tyhjäkäynnistä, joka vieläkin niinkuin just hajois).
Sitten tuo ulkomuoto on joka vuosi kauniimpi, ja nyt tuo Panigale, huh huh! 1098 mallia ajoin Jurvassa jokusen kierroksen, mutta kun oli kaverin joka aina
pölyt pyyhki kun tuli varikolle, olihan se kokemus.
Toisaalta olen jostakin syystä omistanut muutaman Kawan. Ja ne pitää mun mielestä olla vihreitä, se oikea vihreä.
Mulla ens syksynä valmistuu kotipihaan uusi talli. Siellä joku päivä nukun punaisen Panigalen ja vihreän Kawan välissä.
Nyt mulla on BMW RR. Se ei anna sellaisia kiksejä ? Niin hieno pyörä kun onkin. Ehkä sillä ei vielä ole sitä nostalgiaa vai miksi sitä vois sanoa kun uusi malli kerran on.
Sillä vain tullaan kotiin ja jätetään se siihen....
Kyllähän tuo uusi Apriliakin on niin sexyn näköinen.
Voin mää koittaa..

Turder

Joku HRC:n viimeisimpiä 2t 500cc GP-pyöriä ja/tai Edwardsin 2002 loppukauden VTR SPW  tongue_2

soherrys

Mulla ei niikään kovinkaan kummoset haaveet ole,mutta kyllä jotain tähän suuntaan.




app

Jokkikseen, ja muutenkin ehdottomasti 2T 500 cc. Vaikkapa viimeisen kauden MM-sarjan voittajapyörä, ja kontillinen vaihto-osaa.

GertMüller



Bemari kaikilla herkuilla kelpais...

pienisopoapina

Tää oli helppo: rgv500.


Vaihtoehtona rgv500 moottori, 250:sen rungolla.

1198S

Carbonilelle tiedox Ducati tyhjäkäynnistä se piru on rikki jos ei kilise ja kolise idea_1. Niitä ääniä ei kuulu 4 tonnin jälkeen kun voima ääntelee  face_drool

Ari

Jo lähellä unelmaani  ajelu_1 :
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

Turder

Lainaus käyttäjältä: Ari - 11.02.12 - klo:16:47
Jo lähellä unelmaani  ajelu_1 :

Komea väritys. Myös se uusi 2012 50th Anniversary on hieno:


Juha_K

2T 500cc tai vähän tuoreemmista menopeleistä, Bemari kaikilla herkuilla.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Ari

Miten te saate ton kuvan isona tähän topikkiin confused_thinking ? mulla tulee aina liitteenä  :o !
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

Turder

Lainaus käyttäjältä: Ari - 11.02.12 - klo:22:49
Miten te saate ton kuvan isona tähän topikkiin confused_thinking ? mulla tulee aina liitteenä  :o !

IMG-tageilla, löytyy tästä viestin kirjoitussivun nappuloista boldaus merkin alta. Sitä kun klikkaa niin laittaa viestiin IMG-tagit ja niitten väliin laittaa suoran linkin kuvaan (.jpg loppuinen, tai muu tiedostomuoto).  knuppel_2

Turder

Panigale-faneille onboardia  ??? ???

ps. toimiiko tällä foorumilla videoiden upotus? Ainakaan embedded code ei pelannut confused_thinking

Powered by EzPortal