Espanjaan kaartelemaan keväällä?

Aloittaja Jukka_R, 20.08.12 - klo:21:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jukka_R

Aiheesta tuolla enemmän http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=5&id=4995 Sinne sun tänne voi ajatuksiaan laittaa, mutta jos pidetään kiinnostuksenilmaukset koottuna niin pysytään kartalla montaako kiinnostaisi alustavasti.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

M1uQ

Muuttujiahan on varmaan paljon, mutta alustava idea ei kuullosta hullummalta. Hintakaan ei varmasti ylitsepääsemätön. Oletko ajatellut jotain erityistä rataa?

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: M1uQ - 21.08.12 - klo:00:06
Muuttujiahan on varmaan paljon, mutta alustava idea ei kuullosta hullummalta. Hintakaan ei varmasti ylitsepääsemätön. Oletko ajatellut jotain erityistä rataa?

Homma vielä auki sen suhteen. Eräs henkilö lähestyi asian tiimoilta viikonloppuna varikolla ja ajattelin selvitellä kiinnostusta ennen kuin lähden sen enempää asiaa eteenpäin viemään. Itseäni kiinnostaa kyllä.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

oukkis

Muuttujia on tosiaan paljon, mutta itsellenikin tämä tuli mieleen tässä männäviikolla, eli kyllä asia kutkuttelisi. Noita järkkäreitähän kansainvälisesti kai jonkin verran on, esim tracksense (.co.uk).

Itsellä tulee mieleen seuraavia kysymyksiä:

- Mitä voi pistää mopon mukaan? Nahat & kypärä & saappaat tekisi mieli laittaa rekkaan, sillä niitä on kurja viedä lentokoneessa.
- Olisiko mahdollista viedä työkalut jonkinlaisena kimppana? (vaikka sitten maksua vastaan) - pikkutyökalut nyt tietysti voi ottaa itse, mutta kannattaako kaikkien viedä rengastyökaluja.
- Onko kuljetuksessa jotain ihmeellistä? Kuljetusvakuutukset varmaankin on olemassa, mutta pitääkö pistää talvella glygolit pyörään? Voiko jokin muu jäätyä?
- Miten hoidetaan rengasasiat? Ehdotus oli, että omat renkaat mukaan eikä allekirjoittaneen vauhdeilla niitä paljon kulukaan, mutta olisiko mahdollista saada paikan päältä renkaita? Suomessa tuskin on alkuvuodesta vielä varastot pullollaan.
- Otetaanko majoitus kaikki samasta paikkaa? Tällöin varmaan on myös yhteiskuljetuksetkin.
- Miten hoidetaan lennot? Helppo ratkaisu: kimpassa (yleensä kallis) Säätöratkaisu: kaikki keksivät itselleen halvimman tavan ja tulevat sillä.

Sitten etelän radoista ei ole mitään käryä, miten siellä hoituu polttoaineet, ruokailut jne. Ei tietysti ole epäselvyyttä siitä, etteikö hoituisi, mutta olisi hauska kuulla kokemuksia. Muutenkin olisi hauska kuulla juttuja noista reissuista esim. Espanjassa käyneiltä.

Juha_K

Yksi kaveri on käynyt useampana vuonna etelässä ajamassa. Heillä on joku kaveriporukka ja rekalla hoitavat mopot etelään ja kuskit lentokoneella. Voin kysyä vinkkejä jos on tarvetta.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Juha - 21.08.12 - klo:19:30
Yksi kaveri on käynyt useampana vuonna etelässä ajamassa. Heillä on joku kaveriporukka ja rekalla hoitavat mopot etelään ja kuskit lentokoneella. Voin kysyä vinkkejä jos on tarvetta.

Yhteyttä otti taho, joka on noita järjestellyt aikaisemminkin. Noihin muihin kysymyksiin mitä yllä esitettiin, palataan kun on tietoa. Kamat tietenkin kulkevat rekassa ja kuskit perässä Visan kanssa. Ei sinne matkalaukuissa aleta kypäriä ja renkaita kuljettelemaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

poutis

Nykyisten tiukkojen painorajojen kanssa painiessa olis hienoa nähdä kymmenen nahkapukuista painelemassa
koneeseen sisälle.Ois lentoemot ihmeissään :)
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: poutis - 21.08.12 - klo:22:04
Nykyisten tiukkojen painorajojen kanssa painiessa olis hienoa nähdä kymmenen nahkapukuista painelemassa
koneeseen sisälle.Ois lentoemot ihmeissään :)

Ois siinä kyllä käsintarkastuksessa taputtelmista. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Jukka_R

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.10.12 - klo:12:11
Aiheesta lisäinformaatiota tuolla http://www.exdreames.com/fi/ratahinnasto.php

Minun hintatietoni, joka perustui kiinteiden kulujen summaamiseen, oli siis täysin oikea.

Itsellä ei ole varaa lähteä, mutta sen verran voin sanoa tästä projektista, että ei todellakaan ole mikään rahastusjuttu, vaan hinnat on tuossa niin luissa kun vaan pystyy, ja takana on asiansa osaavat ja luotettavat toimijat. Te joilla on mahdollisuus käyttää hyväsenne tämä tilaisuus, suosittelen.

Tee se itse-tasolla kulut suunnilleen samat, mutta siellä sitten olette mopojenne kera yksin kun vikaavikaa pukkaa, ym vastoinkäymistä. Näillä toimijoilla on myös teknistä apua paikan päällä tarvittaessa.

qazwsx

Kysyin tarjousta tuolta sillä suunnitelmalla että olisin mukana vain nuo ratapäivät ja lennot edellisenä ja seuraavana päivänä. Tuo tietenkin sillä oletuksella että ratapäivät peräjälkeen yhtenä putkena.
Tällä viikolla pitäis tulla tarjous.

Helpompi noin saada sovitettua töiden kanssa.

Minulla ei ainakaan tällä hetkellä olisi millään aikaa lähteä autolla tuonne pyörän kanssa, vaan tämä pyörät rekalla ja itse lentäen on kustannustehokkain ja ajanpuutteen takia ainoa mahdollinen.

app

Tulevalla syys-, talvi-, ja kevätkaudella olis nyt tämän pakkolevon takia tarkoitus viettää useampia ratapäiviä keskieuroopassa ja Espanjassa. Kujetukset mopolle, ja säilytys paikan päällä järjestyy erittäin kohtuulliseen hintaan. Vien mopon joko Pietariin, tai heitän venäjältä tulevan auton kyytiin täältä suomesta. Valmispaketteihin ei ole varaa, eikä tarvettakaan, vaan menen itse paikalle, ja hoidan majoitukset jne myös itse.
Jos jollain kiinnostusta, voi laittaa vaikkapa yksäriä aiheesta. Edellytyksenä se että heittää Venälän kilvissä olevaan rekkaan moponsa varusteineen mukaan. Perävalotakuu on, mutta hommat hoituu saletisti, ja vehkeet luotettavan yhteistyökumppanin hallussa.

Powered by EzPortal