Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla

Aloittaja Jukka_R, 24.08.12 - klo:15:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

25.08.12 - klo:18:27 #45 Viimeisin muokkaus: 25.08.12 - klo:18:30 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 25.08.12 - klo:15:05
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Hienoo viteoo, kunhan saa muut tuunaukset alta pois, niin pitää myös viritellä kameraa, tuollasta olis kiva kattella omastakin ajosta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 25.08.12 - klo:15:05
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

menac

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.08.12 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 25.08.12 - klo:15:05
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

mic

Lainaus käyttäjältä: menac - 25.08.12 - klo:21:33
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.08.12 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 25.08.12 - klo:15:05
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Pikku korjauksia ja täti menee kohta sedän ohi. Tsemppiä ja ajatusta ajamiseen vaan. Ja tollaset väsyneenä ajamiset kannattaa skipata ihan suosiolla joka tapauksessa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

menac

Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:21:41
Lainaus käyttäjältä: menac - 25.08.12 - klo:21:33
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.08.12 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 25.08.12 - klo:15:05
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Pikku korjauksia ja täti menee kohta sedän ohi. Tsemppiä ja ajatusta ajamiseen vaan. Ja tollaset väsyneenä ajamiset kannattaa skipata ihan suosiolla joka tapauksessa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

No ei ne mahdollisesti optimaaliset linjat kaikissa paikoissa ihan selvät ole, joten jos näyttää viitsit, ois tosi kiva! Ja kyllähän se tiedossa on ettei väsyneenä järkeä ole sitä ennätystä lähteä jahtaamaan, mutta nälkä kasvaa syödessä jne...

mic

Lainaus käyttäjältä: menac - 25.08.12 - klo:21:55
Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:21:41
Lainaus käyttäjältä: menac - 25.08.12 - klo:21:33
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.08.12 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 25.08.12 - klo:15:05
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Pikku korjauksia ja täti menee kohta sedän ohi. Tsemppiä ja ajatusta ajamiseen vaan. Ja tollaset väsyneenä ajamiset kannattaa skipata ihan suosiolla joka tapauksessa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

No ei ne mahdollisesti optimaaliset linjat kaikissa paikoissa ihan selvät ole, joten jos näyttää viitsit, ois tosi kiva! Ja kyllähän se tiedossa on ettei väsyneenä järkeä ole sitä ennätystä lähteä jahtaamaan, mutta nälkä kasvaa syödessä jne...

No en väitä että omatkaan olis, mutta kyllä tuosta helposti sekunti riipastaan pois.

Enemmän keskittymistä vaan ja tiukempia ja lyhyempiä settejä. Vähemmän on enemmän, välillä varikolle miettimään mitä vois korjata.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

menac

Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:22:03
Lainaus käyttäjältä: menac - 25.08.12 - klo:21:55
Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:21:41
Lainaus käyttäjältä: menac - 25.08.12 - klo:21:33
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.08.12 - klo:21:23
Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:16:08
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 25.08.12 - klo:15:05
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Pikku korjauksia ja täti menee kohta sedän ohi. Tsemppiä ja ajatusta ajamiseen vaan. Ja tollaset väsyneenä ajamiset kannattaa skipata ihan suosiolla joka tapauksessa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

No ei ne mahdollisesti optimaaliset linjat kaikissa paikoissa ihan selvät ole, joten jos näyttää viitsit, ois tosi kiva! Ja kyllähän se tiedossa on ettei väsyneenä järkeä ole sitä ennätystä lähteä jahtaamaan, mutta nälkä kasvaa syödessä jne...

No en väitä että omatkaan olis, mutta kyllä tuosta helposti sekunti riipastaan pois.

Enemmän keskittymistä vaan ja tiukempia ja lyhyempiä settejä. Vähemmän on enemmän, välillä varikolle miettimään mitä vois korjata.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Juu, mutta sulla kuitenkin hiukan enemmän kokemusta ja tietämystä. Arvostan apua.

Heino

Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:21:41
Lainaus käyttäjältä: menac - 25.08.12 - klo:21:33
Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Olisko sulla sattumoisin videota noista tai voisitko lähettää mulle niitä sun RaceChrono-datoja? Sain itsekin hommattua ton 10hz-mokkulan, niin seuraavan Alastaro reissun jälkeen voisin hiukan vertailla omaa touhua sun ajoon. Noi samat jutut Kemorasta kiinnostaisivat myös, kun sinne pääsee kerran seuraavaksi ajaan. Oot niin monta sekuntia mua nopeampi, niin radalla en sun perässä kauhean kauaa pysyisi.

mic

Lainaus käyttäjältä: Heino - 26.08.12 - klo:01:20
Lainaus käyttäjältä: mic - 25.08.12 - klo:21:41
Lainaus käyttäjältä: menac - 25.08.12 - klo:21:33
Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Olisko sulla sattumoisin videota noista tai voisitko lähettää mulle niitä sun RaceChrono-datoja? Sain itsekin hommattua ton 10hz-mokkulan, niin seuraavan Alastaro reissun jälkeen voisin hiukan vertailla omaa touhua sun ajoon. Noi samat jutut Kemorasta kiinnostaisivat myös, kun sinne pääsee kerran seuraavaksi ajaan. Oot niin monta sekuntia mua nopeampi, niin radalla en sun perässä kauhean kauaa pysyisi.

Kemorasta ei löydy mitään, kun ei ole ollut racechronoa silloin. Viime kesänä taisin kerran käydä, mutta sillonkin aim käytössä. Kemorassa muutenkaan ajanut kuin 6 kertaa.

Videoitakaan ei ole, mutta tekis kyllä mieli laitteet hankkia. Sais itsekin hiukan enemmän irti, kun pystyis palaamaan ajassa taaksepäin...

Pistä meiliosoittees mulle niin voin laittaa dataa tulemaan. Ja toki voin joskus tulla vaikka takana ajamaan niin saat kommentit kyllä.


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jukka_R

Näitä kun lukee ja varikolla ihmettelee, niin täytyy todeta, että helpoin ja halvin tapa saada sekunteja pois olisi sukupuolenvaihtoleikkaus. Nyt joutuu kunnon opettajalle maksamaan satoja euroja per päivä, mutta kilkuttimet pois ja ilmaisien ohjeiden antajia olisi parijono ja sen jonon häntää ei paljain silmin erottaisi.

Jos aloittaisin tsiirliiderijuttujen tai lippupallon treenaamisen, niin olisikohan mulle tyrkyllä sadoittain nättejä ohjeiden antajia? Täytyy kyllä hankkia vaikka issikka ja pikkasen tölttäämään...
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

mic

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:11:25
Näitä kun lukee ja varikolla ihmettelee, niin täytyy todeta, että helpoin ja halvin tapa saada sekunteja pois olisi sukupuolenvaihtoleikkaus. Nyt joutuu kunnon opettajalle maksamaan satoja euroja per päivä, mutta kilkuttimet pois ja ilmaisien ohjeiden antajia olisi parijono ja sen jonon häntää ei paljain silmin erottaisi.

Jos aloittaisin tsiirliiderijuttujen tai lippupallon treenaamisen, niin olisikohan mulle tyrkyllä sadoittain nättejä ohjeiden antajia? Täytyy kyllä hankkia vaikka issikka ja pikkasen tölttäämään...

Voin mä sullekin tulla vetämään linjoja ihan ilmaiseksi. En vaan tiedä onko siitä sulle **tunkaan hyötyä? Ei tässä itsekään mitään pro-ukkoja olla, mutta niille jotka ajaa 1.27.-1.30. uskon, että vois jossain kohtaa olla avuksikin.

Ja sähän olet jo Herra Kisakuski...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Heino

Lainaus käyttäjältä: mic - 26.08.12 - klo:07:15
Kemorasta ei löydy mitään, kun ei ole ollut racechronoa silloin. Viime kesänä taisin kerran käydä, mutta sillonkin aim käytössä. Kemorassa muutenkaan ajanut kuin 6 kertaa.

Videoitakaan ei ole, mutta tekis kyllä mieli laitteet hankkia. Sais itsekin hiukan enemmän irti, kun pystyis palaamaan ajassa taaksepäin...

Pistä meiliosoittees mulle niin voin laittaa dataa tulemaan. Ja toki voin joskus tulla vaikka takana ajamaan niin saat kommentit kyllä.

Kiitos vain, pistin sähköpostiosoitteen yksityisviestillä.

Pitää itsekin kokeilla tuota videokuvausta, voisi sekin olla hyödyllistä. Ajolinjat tulen ehdottomasti katsomaan, jos vain pysyn kierroksen verran perässä.

mic

Aina sitä sen verran voi himmailla, että perässä pysyy.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: mic - 26.08.12 - klo:12:30
Aina sitä sen verran voi himmailla, että perässä pysyy.

Sä olet kuule sellainen himmailija, että sulla noita perässähiihtäjiä löytyy. Mitäs Jouluna?
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

mic

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:12:42
Lainaus käyttäjältä: mic - 26.08.12 - klo:12:30
Aina sitä sen verran voi himmailla, että perässä pysyy.

Sä olet kuule sellainen himmailija, että sulla noita perässähiihtäjiä löytyy. Mitäs Jouluna?

Jouluna vois vaikka käydä polkasemassa enskaa, kuivalla tietenkin jos mahdollista... Entäs sinä?

Powered by EzPortal