Kirjoittaja Aihe: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla  (Luettu 23765 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3774
  • Ikä: 55
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 06:24
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #45 : 25.08.12 - klo:18:27 »
Tuossa:

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Hienoo viteoo, kunhan saa muut tuunaukset alta pois, niin pitää myös viritellä kameraa, tuollasta olis kiva kattella omastakin ajosta.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5119
  • Paikalla:tänään kello 11:42
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 68
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #46 : 25.08.12 - klo:21:23 »
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa menac

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 77
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Nainen
  • Paikalla:18.09.17 - klo:13:05
  • R6R -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 13
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #47 : 25.08.12 - klo:21:33 »
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

Poissa mic

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 125
  • Paikalla:14.04.15 - klo:06:55
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #48 : 25.08.12 - klo:21:41 »
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Pikku korjauksia ja täti menee kohta sedän ohi. Tsemppiä ja ajatusta ajamiseen vaan. Ja tollaset väsyneenä ajamiset kannattaa skipata ihan suosiolla joka tapauksessa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa menac

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 77
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Nainen
  • Paikalla:18.09.17 - klo:13:05
  • R6R -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 13
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #49 : 25.08.12 - klo:21:55 »
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Pikku korjauksia ja täti menee kohta sedän ohi. Tsemppiä ja ajatusta ajamiseen vaan. Ja tollaset väsyneenä ajamiset kannattaa skipata ihan suosiolla joka tapauksessa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

No ei ne mahdollisesti optimaaliset linjat kaikissa paikoissa ihan selvät ole, joten jos näyttää viitsit, ois tosi kiva! Ja kyllähän se tiedossa on ettei väsyneenä järkeä ole sitä ennätystä lähteä jahtaamaan, mutta nälkä kasvaa syödessä jne...

Poissa mic

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 125
  • Paikalla:14.04.15 - klo:06:55
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #50 : 25.08.12 - klo:22:03 »
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Pikku korjauksia ja täti menee kohta sedän ohi. Tsemppiä ja ajatusta ajamiseen vaan. Ja tollaset väsyneenä ajamiset kannattaa skipata ihan suosiolla joka tapauksessa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

No ei ne mahdollisesti optimaaliset linjat kaikissa paikoissa ihan selvät ole, joten jos näyttää viitsit, ois tosi kiva! Ja kyllähän se tiedossa on ettei väsyneenä järkeä ole sitä ennätystä lähteä jahtaamaan, mutta nälkä kasvaa syödessä jne...

No en väitä että omatkaan olis, mutta kyllä tuosta helposti sekunti riipastaan pois.

Enemmän keskittymistä vaan ja tiukempia ja lyhyempiä settejä. Vähemmän on enemmän, välillä varikolle miettimään mitä vois korjata.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa menac

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 3
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 77
  • Paikkakunta: Vantaa
  • Sukupuoli: Nainen
  • Paikalla:18.09.17 - klo:13:05
  • R6R -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 13
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #51 : 25.08.12 - klo:22:15 »
Tuossa: http://www.youtube.com/watch?v=k6tY-DRN02g&feature=youtu.be eroista videota. Koulutettava sivusi omaa ennätystään ja itse ajoin oman ennätykseni tuolla kierroksella joka tallentui kokonaan, joten sinällään hyvä video. Vielä kun tuli opettavainen loppukohtauskin kuinka käy kun ajaa liian väsyneenä ja ajolinjat menevät ns. vituralleen. Omissa ajolinjoissani muun muassa Las Palmasiin mennessä pientä hiomista, koulutettavalla mutkiin taitot alkoivat kakkos- ja kolmosmutkiin aivan liian aikaisin ja se sitten johti loppukohtaukseenkin kun pyörä taittuikin liian sisälle. Sinällään harvinainen kaato kun sisäkanttarista lähti.

Tuosta(kin) syystä kannattaa noita kameroita pitää kiinni. Mukavaa opiskelumateriaalia ja muistoja tuleville vuosille.

Juu täytyy sanoa, että vaikka en mikään 600 spesialisti vielä ole niin aikas paljon Soililla vielä tekemistä linjoissa. Treenillä ne sieltä löytyy.
Kattelin kans vähän ihmetellen, ett miten noilla linjoilla voi ajella 28ja, mut näköjään voi.  :)
Ja jottei tähtiopettaja ala heti vinkumaan, niin todettakoon heti perään että mun miälestä tosta ajosta ei tarvi muuttaa ku ajolinjat, niin 26set ei oo mikään ihme, ehkä jopa 25set...

Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Pikku korjauksia ja täti menee kohta sedän ohi. Tsemppiä ja ajatusta ajamiseen vaan. Ja tollaset väsyneenä ajamiset kannattaa skipata ihan suosiolla joka tapauksessa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

No ei ne mahdollisesti optimaaliset linjat kaikissa paikoissa ihan selvät ole, joten jos näyttää viitsit, ois tosi kiva! Ja kyllähän se tiedossa on ettei väsyneenä järkeä ole sitä ennätystä lähteä jahtaamaan, mutta nälkä kasvaa syödessä jne...

No en väitä että omatkaan olis, mutta kyllä tuosta helposti sekunti riipastaan pois.

Enemmän keskittymistä vaan ja tiukempia ja lyhyempiä settejä. Vähemmän on enemmän, välillä varikolle miettimään mitä vois korjata.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Juu, mutta sulla kuitenkin hiukan enemmän kokemusta ja tietämystä. Arvostan apua.

Poissa Heino

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 5
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Heinä 2012
  • Viestejä: 70
  • Paikalla:29.04.19 - klo:14:40
  • GSX-R600 K6
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 47
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #52 : 26.08.12 - klo:01:20 »
Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Olisko sulla sattumoisin videota noista tai voisitko lähettää mulle niitä sun RaceChrono-datoja? Sain itsekin hommattua ton 10hz-mokkulan, niin seuraavan Alastaro reissun jälkeen voisin hiukan vertailla omaa touhua sun ajoon. Noi samat jutut Kemorasta kiinnostaisivat myös, kun sinne pääsee kerran seuraavaksi ajaan. Oot niin monta sekuntia mua nopeampi, niin radalla en sun perässä kauhean kauaa pysyisi.

Poissa mic

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 125
  • Paikalla:14.04.15 - klo:06:55
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #53 : 26.08.12 - klo:07:15 »
Jep jep. Linjat on hakusessa, mutta todettakoon, että tuo ei sentään mikään esimerkkikierros ole. Kuten todettu, lähes kaikki setit tahkottu aiemmin päivällä, ja pakko oli vielä vikalle lähteä väsyneenä paahtamaan. Linjat käytännössä joka mutkassa jo tossa vaiheessa päin v***ua, mutta sinänsä lohduttavaa että tuollakin ajolla päästiin matalaan kakskasiin, joten 27 pitäisi olla suht helposti saavutettavissa.

Hauska sinänsä että kamerat oli kiinni.

No kevyesti menee 27 tai jopa 26 kun korjaat linjoja. Jos tarvii jeesiä niin voi joku kerta ne käydä ajamassa. Tai kaipa ne jo tiedät, mutta tossa videossa tuli kyllä väsymyksen takia aika kardinaalimunauksia. Aikaa paloi aika paljon avauksissa.

Olisko sulla sattumoisin videota noista tai voisitko lähettää mulle niitä sun RaceChrono-datoja? Sain itsekin hommattua ton 10hz-mokkulan, niin seuraavan Alastaro reissun jälkeen voisin hiukan vertailla omaa touhua sun ajoon. Noi samat jutut Kemorasta kiinnostaisivat myös, kun sinne pääsee kerran seuraavaksi ajaan. Oot niin monta sekuntia mua nopeampi, niin radalla en sun perässä kauhean kauaa pysyisi.

Kemorasta ei löydy mitään, kun ei ole ollut racechronoa silloin. Viime kesänä taisin kerran käydä, mutta sillonkin aim käytössä. Kemorassa muutenkaan ajanut kuin 6 kertaa.

Videoitakaan ei ole, mutta tekis kyllä mieli laitteet hankkia. Sais itsekin hiukan enemmän irti, kun pystyis palaamaan ajassa taaksepäin...

Pistä meiliosoittees mulle niin voin laittaa dataa tulemaan. Ja toki voin joskus tulla vaikka takana ajamaan niin saat kommentit kyllä.


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #54 : 26.08.12 - klo:11:25 »
Näitä kun lukee ja varikolla ihmettelee, niin täytyy todeta, että helpoin ja halvin tapa saada sekunteja pois olisi sukupuolenvaihtoleikkaus. Nyt joutuu kunnon opettajalle maksamaan satoja euroja per päivä, mutta kilkuttimet pois ja ilmaisien ohjeiden antajia olisi parijono ja sen jonon häntää ei paljain silmin erottaisi.

Jos aloittaisin tsiirliiderijuttujen tai lippupallon treenaamisen, niin olisikohan mulle tyrkyllä sadoittain nättejä ohjeiden antajia? Täytyy kyllä hankkia vaikka issikka ja pikkasen tölttäämään...
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Poissa mic

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 125
  • Paikalla:14.04.15 - klo:06:55
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #55 : 26.08.12 - klo:11:40 »
Näitä kun lukee ja varikolla ihmettelee, niin täytyy todeta, että helpoin ja halvin tapa saada sekunteja pois olisi sukupuolenvaihtoleikkaus. Nyt joutuu kunnon opettajalle maksamaan satoja euroja per päivä, mutta kilkuttimet pois ja ilmaisien ohjeiden antajia olisi parijono ja sen jonon häntää ei paljain silmin erottaisi.

Jos aloittaisin tsiirliiderijuttujen tai lippupallon treenaamisen, niin olisikohan mulle tyrkyllä sadoittain nättejä ohjeiden antajia? Täytyy kyllä hankkia vaikka issikka ja pikkasen tölttäämään...

Voin mä sullekin tulla vetämään linjoja ihan ilmaiseksi. En vaan tiedä onko siitä sulle **tunkaan hyötyä? Ei tässä itsekään mitään pro-ukkoja olla, mutta niille jotka ajaa 1.27.-1.30. uskon, että vois jossain kohtaa olla avuksikin.

Ja sähän olet jo Herra Kisakuski...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa Heino

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 5
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Heinä 2012
  • Viestejä: 70
  • Paikalla:29.04.19 - klo:14:40
  • GSX-R600 K6
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 47
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #56 : 26.08.12 - klo:12:22 »
Kemorasta ei löydy mitään, kun ei ole ollut racechronoa silloin. Viime kesänä taisin kerran käydä, mutta sillonkin aim käytössä. Kemorassa muutenkaan ajanut kuin 6 kertaa.

Videoitakaan ei ole, mutta tekis kyllä mieli laitteet hankkia. Sais itsekin hiukan enemmän irti, kun pystyis palaamaan ajassa taaksepäin...

Pistä meiliosoittees mulle niin voin laittaa dataa tulemaan. Ja toki voin joskus tulla vaikka takana ajamaan niin saat kommentit kyllä.

Kiitos vain, pistin sähköpostiosoitteen yksityisviestillä.

Pitää itsekin kokeilla tuota videokuvausta, voisi sekin olla hyödyllistä. Ajolinjat tulen ehdottomasti katsomaan, jos vain pysyn kierroksen verran perässä.

Poissa mic

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 125
  • Paikalla:14.04.15 - klo:06:55
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #57 : 26.08.12 - klo:12:30 »
Aina sitä sen verran voi himmailla, että perässä pysyy.

Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #58 : 26.08.12 - klo:12:42 »
Aina sitä sen verran voi himmailla, että perässä pysyy.

Sä olet kuule sellainen himmailija, että sulla noita perässähiihtäjiä löytyy. Mitäs Jouluna?

Poissa mic

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 125
  • Paikalla:14.04.15 - klo:06:55
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Eri pyörämerkkien ja mallien erot radoilla
« Vastaus #59 : 26.08.12 - klo:12:48 »
Aina sitä sen verran voi himmailla, että perässä pysyy.

Sä olet kuule sellainen himmailija, että sulla noita perässähiihtäjiä löytyy. Mitäs Jouluna?

Jouluna vois vaikka käydä polkasemassa enskaa, kuivalla tietenkin jos mahdollista... Entäs sinä?


  Aihe / Aloittaja Vastauksia / Lukukerrat Uusin viesti
xx
R1 ja R6 etujarrusatuloiden (ei radiaali) erot

Aloittaja pr7

8 Vastauksia
5360 Lukukerrat
Uusin viesti 14.09.13 - klo:15:54
kirjoittanut Fasu
xx
Eri merkkien erot ratahommissa.

Aloittaja Nitrous

15 Vastauksia
8912 Lukukerrat
Uusin viesti 04.04.12 - klo:22:38
kirjoittanut Nitrous
xx
Keulan erot R1 vs. CBR600RR vm. -08

Aloittaja Nitrous

13 Vastauksia
9470 Lukukerrat
Uusin viesti 11.07.13 - klo:11:51
kirjoittanut Nitrous
xx
Välitykset eri radoilla

Aloittaja slowrider

126 Vastauksia
62916 Lukukerrat
Uusin viesti 02.01.16 - klo:21:49
kirjoittanut Nitrous
 

Uudet viestit

Vs: Keula täryyttää
Niki eilen kello 22:45
Vs: Tänään
Sippe eilen kello 22:43
Vs: Paras aikasi per rata
stydy 20.08.19 - klo:22:04
Vs: Kymi Ring 2013-?
murmela 19.08.19 - klo:22:30
Vs: Varikkoteltta
murmela 19.08.19 - klo:08:49
Vs: BMW DTC/Calibration Kit
murmela 18.08.19 - klo:22:34
Vs: Tarjolla rata-ajokoulutus
JCM 18.08.19 - klo:22:25
Vs: GoPro
Jone 08.08.19 - klo:16:19
Vs: Ketjun kireys
wbaum 05.08.19 - klo:14:57
Vs: Bensapumput
wbaum 04.08.19 - klo:02:37
Vs: K/VR academy ajovalmennus
tonde8 29.07.19 - klo:18:13
Vs: Alastaro-videot
KawaJawa 28.07.19 - klo:23:10

MP-Ratatori

M: ZX10r 2008-2010 takakate (Sebimoto)

Hinta: 165.00 EUR
Päiväys: 24/08/2019
Kommentit (0)
M: Dunlop KR 106 ja Pirelli superbike SC1 sliksejä,

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 15/08/2019
Kommentit (0)
Pirelli sc1 ja bridgestone r11 med kuviolliset takarenkaat

Hinta: 190.00 EUR
Päiväys: 31/07/2019
Kommentit (0)
Pyörä on Myyty Myydään rataprepattu kilvellinen R1 -08

Hinta: 4900.00 EUR
Päiväys: 17/07/2019
Kommentit (0)
Yamaha R6R -07 ratakatteet ja tankki. Käytettyjä ratarenkaita myös

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 07/07/2019
Kommentit (0)

MP-Ratagalleria