Kemora vapaat 28.8.2012

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Vallan kauhheet vierotusoireet ku ei ole tänä vkloppuna ollunna radalla, joten ajattelin suunnistaa ens tiistaina Kemoralle.
Pohjosen nopeet pojat mukana?

rranta

26.08.12 - klo:10:00 #1 Viimeisin muokkaus: 26.08.12 - klo:10:02 käyttäjältä rranta
Riippuen kelistä tulosa oon, ja jos keli sallii oon varmaan myös keskiviikon. Tällä hetkellä Yrri näyttää vaan tiistaille ajokeliä.

PetsuZX

Täällä olis liftari kyytiä vailla :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 26.08.12 - klo:14:55
Täällä olis liftari kyytiä vailla :)

Kyytiin otan ilman muuta, mut kärriin ei mahu ku yks mopo. :(

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:14:58
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 26.08.12 - klo:14:55
Täällä olis liftari kyytiä vailla :)

Kyytiin otan ilman muuta, mut kärriin ei mahu ku yks mopo. :(
No sehän riittää, täältä tuleekin vain yksi mopo matkaan ;)

Hukkapätkä

Lainaus käyttäjältä: rranta - 26.08.12 - klo:10:00
Riippuen kelistä tulosa oon, ja jos keli sallii oon varmaan myös keskiviikon. Tällä hetkellä Yrri näyttää vaan tiistaille ajokeliä.

Keskiviikkona iteki aattelin tulla jos kelit suosii. Pitää koittaa mulukata vielä tuureja, että pääsisi jo tiistaina lähtemään. Kerran te kaikki hurjat ootte menossa jo silloin. :)

aapolas

Keskiviikkona oon menos ku on vapaata. Tiistai on klo 8-22 töitä.

Wper

tiistaina ois tarkotus mennä kans kemoralle.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

rranta

Kohta starttaa. Pittää lähtä aikoinaan ku täältä persjeerasta tullee. Keliä pittää vielä jännittää, vaan toivotaan parasta. Jos kelit on tännään paskat laitetaan pieni nuotiopiiri ja kehutaan ittiämme...

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 28.08.12 - klo:06:45
Kohta starttaa. Pittää lähtä aikoinaan ku täältä persjeerasta tullee. Keliä pittää vielä jännittää, vaan toivotaan parasta. Jos kelit on tännään paskat laitetaan pieni nuotiopiiri ja kehutaan ittiämme...

Täältä kans lährössä ihan justiinsa.
Keliä mitään tarvii jännittää, aurinko paistaa. hesse_yahoo

Wper

Lainaus käyttäjältä: jarska - 28.08.12 - klo:06:58
Lainaus käyttäjältä: rranta - 28.08.12 - klo:06:45
Kohta starttaa. Pittää lähtä aikoinaan ku täältä persjeerasta tullee. Keliä pittää vielä jännittää, vaan toivotaan parasta. Jos kelit on tännään paskat laitetaan pieni nuotiopiiri ja kehutaan ittiämme...

Täältä kans lährössä ihan justiinsa.
Keliä mitään tarvii jännittää, aurinko paistaa. hesse_yahoo

Köyhä joutuu oleen töissä vielä, puolen päivän aikaan Karkaan pakkaamaan kärryä.
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Birke

Töissä... Ei pääse, mutta viikonloppuna mennään lujaa! :)

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Birke - 28.08.12 - klo:08:58
Töissä... Ei pääse, mutta viikonloppuna mennään lujaa! :)
Työtön... ei pääse, viikonloppuna luetaan, kun toiset on menny kovaa. Prkl.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

pienisopoapina

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.08.12 - klo:20:52
Miten se päivä meni ?

No kivahan se taas oli ajaa, mut mulla meinas olla pientä turnausväsymystä ku on kiertäny urakalla ratoja, huh.
Ilma hyvä ja todella tilaa, ei montaa mopoo ollu.

Päästeltiin vähän silleen lintuja bongaten ja ajolinjoja reenaten, mut ajat näkyi kuitenki pysyvän siinä 1.16-1.17 korvilla ku rrannan perässä ajelin, ilman sen suurempaa ponnistelua.
Kiitos rrannalle kun vaihtoi takasen...taas...pitääköhän mun jo ens kaudeksi hankkia oma rengaskone. :-[

Powered by EzPortal