Voe elämä

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: app - 07.08.13 - klo:13:00
Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 07.08.13 - klo:12:38
Lainaus käyttäjältä: app - 07.08.13 - klo:08:10
Ei mitään, kyrpä ottassa, aamufiiliksissäni kirjottelen tätä palautetta, ja ihan sama mitä missäkin ajatellaan näistä kommenteista, niin kuin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Samat säännöt kaikille, niin eipä siinä tarvitse jossitella. Ja jos itse mokaa, niin aika turha minusta tulla sitä itkemään.

Sitä päivää et näe kun mä itken. Lähinnä vittuillakseni kirjoitin. Tämä tästä.

Di dii. Oltiin juniorin kanssa Orgin päivällä lauantaina. Ehdittiin tällä kertaa ajajakokokoukseenkin, ja minä mukana myös, ikään kuin laiskan läksynä suoritin, HUOM!, vaikka laitoin itseni arestiin varikolle, sen verran oli kehno tuo yllä oleva viesti.
En siis mennyt ajamaan. Mopokin oli mukana.

Juuri äsken menin Tuen kauppaan, ja arvatkaas mitä? Ette kuitenkaan arvaa. Myöhästyin. kaikki liput myyty tulevalle viikonlopulle.

Joten jos jollain on hitaampaan keskiryhmään lippu molemmille päiville myytävänä... ... tehän tiedätte  stoppie_gif


Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 07.08.13 - klo:12:38
Lainaus käyttäjältä: app - 07.08.13 - klo:08:10
Ei mitään, kyrpä ottassa, aamufiiliksissäni kirjottelen tätä palautetta, ja ihan sama mitä missäkin ajatellaan näistä kommenteista, niin kuin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Samat säännöt kaikille, niin eipä siinä tarvitse jossitella. Ja jos itse mokaa, niin aika turha minusta tulla sitä itkemään.

Jos täytyisi lyödä vetoa kumpi kirjoittelijoista pillahtaa ensin itkuun, en laittaisi kaikki vähiä varojani Bemari-miehelle, kummankin tavanneena.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Streethawk

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 16.08.13 - klo:20:21
Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 07.08.13 - klo:12:38
Lainaus käyttäjältä: app - 07.08.13 - klo:08:10
Ei mitään, kyrpä ottassa, aamufiiliksissäni kirjottelen tätä palautetta, ja ihan sama mitä missäkin ajatellaan näistä kommenteista, niin kuin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Samat säännöt kaikille, niin eipä siinä tarvitse jossitella. Ja jos itse mokaa, niin aika turha minusta tulla sitä itkemään.

Jos täytyisi lyödä vetoa kumpi kirjoittelijoista pillahtaa ensin itkuun, en laittaisi kaikki vähiä varojani Bemari-miehelle, kummankin tavanneena.

Voi, voi... meinaa ihan itku tulla.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 16.08.13 - klo:20:47
Voi, voi... meinaa ihan itku tulla.

Sitä ei kannata häpeillä ja hyvä jos sen kykenee myöntämään.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

17.08.13 - klo:20:16 #49 Viimeisin muokkaus: 17.08.13 - klo:20:23 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: app - 12.08.13 - klo:09:57
Lainaus käyttäjältä: app - 07.08.13 - klo:13:00
Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 07.08.13 - klo:12:38
Lainaus käyttäjältä: app - 07.08.13 - klo:08:10
Ei mitään, kyrpä ottassa, aamufiiliksissäni kirjottelen tätä palautetta, ja ihan sama mitä missäkin ajatellaan näistä kommenteista, niin kuin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Samat säännöt kaikille, niin eipä siinä tarvitse jossitella. Ja jos itse mokaa, niin aika turha minusta tulla sitä itkemään.

Sitä päivää et näe kun mä itken. Lähinnä vittuillakseni kirjoitin. Tämä tästä.

Di dii. Oltiin juniorin kanssa Orgin päivällä lauantaina. Ehdittiin tällä kertaa ajajakokokoukseenkin, ja minä mukana myös, ikään kuin laiskan läksynä suoritin, HUOM!, vaikka laitoin itseni arestiin varikolle, sen verran oli kehno tuo yllä oleva viesti.
En siis mennyt ajamaan. Mopokin oli mukana.

Juuri äsken menin Tuen kauppaan, ja arvatkaas mitä? Ette kuitenkaan arvaa. Myöhästyin. kaikki liput myyty tulevalle viikonlopulle.

Joten jos jollain on hitaampaan keskiryhmään lippu molemmille päiville myytävänä... ... tehän tiedätte  stoppie_gif

Laitan tähän ylle ensin viestini, jonka kirjoitin, kun oli tuosta kehnosta viestistä riittävästi aikaa vierähtänyt. Siinä erittäin selvästi esitin pahoittelut kehnosta viestistä Orgin väelle. Eikö vaan.

Älä lyö minun puolestani rahojasi lipoon Jukka-setä, minä katsos olen riitani riidellyt tässä elämässä, ja suurimman osan itkusitanikin itkenyt, kuka tietää?

Tyylini on mikä on, ja pysyy. Minä teen itsetäni pilkkaa, ja maalaan pillunkuvat mopoon, ja paskat välitän siitä minkä takia ihmiset nauravat, kun minut näkevät. Pääasiahan on että on hauskaa.

On ollut koviakin paikkoja elämässä mulla, kuten kaikilla meillä. Kun v. 1999 kävelin Ristikkotie 6:n portista viimeksi ulos, se oli mun viimeisin linnareissu. 4 vuotta vierähti kivitalossa sillä kertaa. Ensimmäisen kakkuni lusin Keravalla 1985, ja ensimmäisen ehdolliseni sain v. 1989. Kaikissa tapauksissa rikoksen laatuna huumeita, ja viimeisimmässä myös (ikävä kyllä) myös ampuma-aserikoksia ja näiden kanssa väkivaltamerkkaus. Ei koskaan ainoatakaan petosta, varkautta, tai muuta oheisrikollisuutta.

Minun koirani Tina (alkuperäinen nimi Tico), jäi minulle minun kavereiltani x, y, ja z, joista x (Tinan 1. omistaja) lähti -93 lusimaan murhaa (veti itsensä jojoon tuomion alussa). Y (hälle Tina jäi hetkeksi) lusii yhä ek:ta. Z, jolta Tina mulle jäi, sai 11 v huumeista ja väkivallasta + 1 pankkiryöstö, joka historaan kirjattiin hänen Sörkässä kuoltuaan vääränä tuomiona. Sillon kun Tina jäi Inkoon kyläkaupan eteen mua odottamaan, kun kytät mua raudoissa vei kohti tutkintavankeutta, ja sittemmin neljän vuoden reissulle, joka siis viides, itku ei tullut. Silloin kun mulle kerroyttiin Sörkässä, että Tina on kuollut, jouduttu lopettamaan, mä itkin. Mun pää oikeestaan hajos aika pahasti. Kuten myös sen kaiken paska takia, mitä mä olin piribisneksilläni aiheuttanut mun vanhemmille ja perheelle.

Eristyssellissä olin 108 vrk tutkarissa kakun alkuun, ja se lienee edelleen Hämeenlinnan poliisivankilan pisin yhtäjaksoinen eristysaika. Tuolloin pohjat (muistaakseni 90 vrk) oli puolitutulla talouspuolen rosvolla.

Mä päätin kakun puolivälissä lopulta heittä hnskat tiskiin, ja ensimäiset juoksulenkkini juoksin Sörkan ulkoilussa. 90 m oli radalla mittaa. Mulla oli hyvä valmentaja, entinen huippujuoksuja, joka taposta lusi 9 v kakkua. Kiva kaveri, joka sano mulle punttisalilla "Päppä, nää raudat ei taida olla ihan paras laji sulle, lähde jomu aamu lenkille. Sulla vois sun rakenteen takia olla enempi lahjoja juoksuun" Tais olla.

Nimi mulla oli syntyessäni Ari Pekka Päivinen, ja on edelleen, eli hajonnut Päppä-pojan pää eristyksessä, eikä vasikoinut Päppä-poika kavereitaan.

Viimeiset korvaukset valtiolle maksoin "rikoksen tuottamana hyötynä" v. 2005, ja harva teistä uskoisi, kuinka askeettista elämää talousen suhteen minä olen elänyt vuosituhannen vaihteen jälkeen. 1½ v. oli kulunut siviiliin pääsystä, kun ekan kerran menein pankkiin, ja itselleni pankkikortin tilasin. 6 vuotta siviiliin päästyäni. Anne (joka odotti mua Juniorin kanssa tuon pitkän ajan) osti mulle joululahjaks kännykän v. 2006.

Mun ei tarvitse todistella kenellekkään yhtikäs mitään. Varsinkaan mikään koviksen rooli ei mulle sovi. Mun "huume-uran alku oli tavanomainen; hampun polttoa musikkipiireissä pyöriskellessä. Sitä piti ostaa, ja kavererillekkin samalla...

n. 20 vuotta, josta 7 v Rakennusalalla -84-91 Helsingissä sähköasentajan töissä, urakkahommissa. Töitä tein kun sähköjänis, ja -91 kun selkäreuma pakotti eläkeratkaisuun. Takana tulot, jota antavat indeksiin sidottuna nyt 39 000 € vuodessa. Kamakauppaan ryhdyin, koska oli äidin asunto panttina lainoille eläköityäni, ja erotessani.

Pikkuhiljaa olen kasvatellut täällä maalla itsestäni varsinaisen viherpiipertäjän, joka (oikeasti) ei ole tahallisesti surmannut edes sitä yhtä kärpästä. Kasvissyöjäksi rupesin vuonna 2007 lokakuussa.

Olen luonteeltani edelleen se sama riiviö, joka kaiken mun pahan ohessa 1992 (vanhentunut rikos) ampui "pakollisena kostotoimenpiteenä" erään rotan raajasta tähtipistoolilla läpi (ei tehnyt rikosilmoa, vaan moikkas kun myöhemmin tavattiin).

Mun viesti kaikille on, ja tulee olemaan, että ei tää elämä niin totista oo, silloin kun suht terveenä saa elellä, ja lähipiiri myös.

Pillunkuvia ei uuteen mopoon tullu. Maalari petti mut  :'(

Tämä "avautuminen" tuli nyt tässä kohtaa ajankohtaSex (Pistols), ja se siitä. Eim mun takia kannata itkeä pillittää kenenkää, eikä varsinkaan mieltään pahoittaa. Mä tiedän olevani varsinainen PUNKKI, eli räkäjätkä, pelle, luuseri...Jatkakoon nimikkeiden keksimistä ken tahtoo. Saahan mua koittaa itkettääkkin, jos siltä tuntuu. Ottaa vaan varikolla korvasta kii, ja vääntää. Sithän sen näkee onks se itkupilli.

Olen tavannut monen monta kovanaaman roolia vetävää ihmistä noissa kuvioissa, mutta "se mies on vaarallisin, kenellä on vähiten menetettävää". Me perheelliset, harrastuksia, työt, ystäviä, jne omaavat Simo siviilit, ei me oikeesti mitään koviksia olla. Meillä menee paskat housuun, kun tosidorka kohdalle sattuu. Se jolla ei ole muuta omaisuutta sillä hetkellä kun se pällä oleva psykoosi.

Nyt mä alan laittaa koirille iltapalaa.

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 17.08.13 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 16.08.13 - klo:20:47
Voi, voi... meinaa ihan itku tulla.

Sitä ei kannata häpeillä ja hyvä jos sen kykenee myöntämään.

Olet aina niin tarkka ja huolellinen kommenteissasi, Jukka_R, joten myönsin tuossa yllä olevani myös itkupilli. Meni pidemmän kaavan kautta.

Kyvyttömyyteni myöntämään ilmennee vuodatuksessani myös.

Sateetonta ja hauskaa ratapäivää kaikille. Huomiseen.  :)

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 17.08.13 - klo:20:56
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 17.08.13 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: Streethawk - 16.08.13 - klo:20:47
Voi, voi... meinaa ihan itku tulla.

Sitä ei kannata häpeillä ja hyvä jos sen kykenee myöntämään.

Olet aina niin tarkka ja huolellinen kommenteissasi, Jukka_R, joten myönsin tuossa yllä olevani myös itkupilli. Meni pidemmän kaavan kautta.

Kyvyttömyyteni myöntämään ilmennee vuodatuksessani myös.

Sateetonta ja hauskaa ratapäivää kaikille. Huomiseen.  :)

Lempikirjaani lainaten: "Vain sattuma lähdössä ratkaisee, kummalta puolelta ristikkoa katsellaan." (vapaasti ulkomuistista).

Tuossa ihan lukemisen arvoinen kirja. Ei ehkä Nobelin arvoinen, mutta hyvä tarina eikä päähenkilö vaivautunut liialliseen vaatimattomuuteen. Aihepiiriä liippaa: http://www.kirjavinkit.fi/arvostelut/veitsen-teralla/ Luin itse talvella, suosittelen.

Tänäkin vuonna yksi todella mukava kaveri lähti varikolta vähäksi aikaa jäähylle, mutta sellaista sattuu. Tuomitsemiset hoidetaan virka-ajalla, vapaalla keskitytään toivomaan poutasäätä, ainakin jos täällä Alastarolla ollaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

17.08.13 - klo:22:10 #52 Viimeisin muokkaus: 17.08.13 - klo:22:30 käyttäjältä app
Vituiks män, kun koitin muokkailla viimeistä viestiäni, mutta se siitä. Hävis koko viesti lopulta.

Ydin viestissä oli, että tämä tästä aiheesta, ja keskittytään lepoon, ja toivotaan poutaa huomiselle päivälle.


Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 17.08.13 - klo:22:10
Sä jatkat omalla linjallas, totta kai. "tänäkin vuonna yksi todella mukava kaveri lähti varikolta jäähylle" oli tyypillistä vihjailua, jota harrastat tavan takaa kohdehenkilöillesi. Olet kyykyttäjätyyppiä.

No nyt sulla meni kyllä puurot ja vellit ihan sekaisin. Kyseisen kaverin olen tuntenut vuosia ja jos porukka pitää laittaa viivalle sen mukaan kuka on mukavin ja reiluin heppu, niin kyllä tuo kaveri siinä kisassa ihan eturivissä olisi ollut ja on edelleenkin. Jäähy tuli ainakin minulle aivan yllätyksenä.

Hengitähän nyt välillä sisään päin ja lue tekstini ajatuksella, niin hiffaat, ettei siinä ollut kyllä nälvimistä edes nimeksi.

Öitä ja nähdään aamulla.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

17.08.13 - klo:22:39 #54 Viimeisin muokkaus: 17.08.13 - klo:22:40 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 17.08.13 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: app - 17.08.13 - klo:22:10
Sä jatkat omalla linjallas, totta kai. "tänäkin vuonna yksi todella mukava kaveri lähti varikolta jäähylle" oli tyypillistä vihjailua, jota harrastat tavan takaa kohdehenkilöillesi. Olet kyykyttäjätyyppiä.

No nyt sulla meni kyllä puurot ja vellit ihan sekaisin. Kyseisen kaverin olen tuntenut vuosia ja jos porukka pitää laittaa viivalle sen mukaan kuka on mukavin ja reiluin heppu, niin kyllä tuo kaveri siinä kisassa ihan eturivissä olisi ollut ja on edelleenkin. Jäähy tuli ainakin minulle aivan yllätyksenä.

Hengitähän nyt välillä sisään päin ja lue tekstini ajatuksella, niin hiffaat, ettei siinä ollut kyllä nälvimistä edes nimeksi.

Öitä ja nähdään aamulla.

Sori (voi v***u). Tuo oli lyhyt pätkä, jokas jäi vahingossa pidemmästä viestistä, josta jäi juuri se pätkä fioorumille, jota koitin omasta tekstistäni lainata.

Mun piti kirjottaa tuon lainauksen alle, että tämä kohta viestistä oli typerästyi muotoiltu, ja subjektiivinen näkemys tässä kohtaa.

Siis ihan oikeesti, män vituiks.

Siinä pitkässä viestissä, joka katosi bittiavaruuteen, koitin sanoa, että lopetetaan tämä nälviminen, ja etten pidä siitä että Juniori, joka tätä foorumia myös seuraa, tarvistsisi tän tyypistä ilmapiiriä katsella/lueskella.

Lopetetaan negatiivissävyinen liirumlaarumi, ja vaihdetaa positiivisempi pykälä tähän keskusteluun. Tai oikeammin, vaihdetaan aihetta, ja pysytään kaikessa muussa, mutta ei enempää henkilöön menevää vittuilua tai vihjailua, tai mitään muutakaan

Kirjoitellaan ratailusta ja muusta, eikä vanhat äjät riidellä siitä, kuka on itkupilli, mu***u, tai mitä vaan.

Typeräks tässä jo itsensä tietää ja tuntee, mutta aamulla pitää herätä aikasin, ja aamulla näitä ei muista kukaan.

Oli kehnosti lainattu multa tällä kertaa. Huh.

Nyt saa olla vääntö. Miten tää nyt näin käänty.

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 17.08.13 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: app - 17.08.13 - klo:22:10
Sä jatkat omalla linjallas, totta kai. "tänäkin vuonna yksi todella mukava kaveri lähti varikolta jäähylle" oli tyypillistä vihjailua, jota harrastat tavan takaa kohdehenkilöillesi. Olet kyykyttäjätyyppiä.

No nyt sulla meni kyllä puurot ja vellit ihan sekaisin. Kyseisen kaverin olen tuntenut vuosia ja jos porukka pitää laittaa viivalle sen mukaan kuka on mukavin ja reiluin heppu, niin kyllä tuo kaveri siinä kisassa ihan eturivissä olisi ollut ja on edelleenkin. Jäähy tuli ainakin minulle aivan yllätyksenä.

Hengitähän nyt välillä sisään päin ja lue tekstini ajatuksella, niin hiffaat, ettei siinä ollut kyllä nälvimistä edes nimeksi.

Öitä ja nähdään aamulla.

Tähän pitääkin palata.

Mä ymmärsin väärin koko "jäähy" jutun. Meni tosiaan jauhot ja puurot täällä päässä sekasin. No ihmekkös toi  reps_1

Nyt mä koitan saada huomista varten muutaman tunnin unta. Tulis kyllä tarpeeseen.

Sori (naama helakasti punoittaen kirjoittaa hän).

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.13 - klo:23:30
Ne on noi saa****an säätäjät ku ne ei voi jättää forumia rauhaan nii rikkoo sen vähä väliä. v***u rauhottuisivat välillä.


"Tässä säätämisessä on pelkkää valoa ja rakkautta, kaikki on kaunista, mikään ei tee kipeää." - Pikkujarska, Säätösitaatit

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.08.13 - klo:00:05
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.13 - klo:23:30
Ne on noi saa****an säätäjät ku ne ei voi jättää forumia rauhaan nii rikkoo sen vähä väliä. v***u rauhottuisivat välillä.

"Tässä säätämisessä on pelkkää valoa ja rakkautta, kaikki on kaunista, mikään ei tee kipeää." - Pikkujarska, Säätösitaatit

Eikö sulla siellä kotona ole mitään parempaa räplättävää, kuin foorumi...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.08.13 - klo:00:07
Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.08.13 - klo:00:05
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.13 - klo:23:30
Ne on noi saa****an säätäjät ku ne ei voi jättää forumia rauhaan nii rikkoo sen vähä väliä. v***u rauhottuisivat välillä.

"Tässä säätämisessä on pelkkää valoa ja rakkautta, kaikki on kaunista, mikään ei tee kipeää." - Pikkujarska, Säätösitaatit

Eikö sulla siellä kotona ole mitään parempaa räplättävää, kuin foorumi...?

On minulla ja teen sitä samalla kun säädän.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.08.13 - klo:00:08
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.08.13 - klo:00:07
Lainaus käyttäjältä: jarska - 31.08.13 - klo:00:05
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.08.13 - klo:23:30
Ne on noi saa****an säätäjät ku ne ei voi jättää forumia rauhaan nii rikkoo sen vähä väliä. v***u rauhottuisivat välillä.

"Tässä säätämisessä on pelkkää valoa ja rakkautta, kaikki on kaunista, mikään ei tee kipeää." - Pikkujarska, Säätösitaatit

Eikö sulla siellä kotona ole mitään parempaa räplättävää, kuin foorumi...?

On minulla ja teen sitä samalla kun säädän.

Jaa jaa, että molemmat menevät ihan päin v***ua, no ei ihme.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal