Voe elämä

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.08.14 - klo:22:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.08.14 - klo:22:16
Jaha, joku natsimode ehti lakasta sen puiss.
Mitäs siellä oli?
Törkeen hyvä trolli kesäpäivien ratahenkisyyteen liittyen.

pienisopoapina

Näyttäiskö hyvältä?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

slowrider

Eikös tää ole se Tangon R1?

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.08.14 - klo:16:19
Eikös tää ole se Tangon R1?

Sehän se. Mää vaan tuumin jotta jos se ois mun, niin kuva tarttis vaihtaa. Mullakun on aika jäykkä lantio, mutta päälläseisonta onnistuu hyvin.

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

slowrider

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 25.08.14 - klo:19:36
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.08.14 - klo:16:19
Eikös tää ole se Tangon R1?

Sehän se. Mää vaan tuumin jotta jos se ois mun, niin kuva tarttis vaihtaa. Mullakun on aika jäykkä lantio, mutta päälläseisonta onnistuu hyvin.






Lievää mopokuumetta havaittavissa :D

Mazze

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.08.14 - klo:19:46
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 25.08.14 - klo:19:36
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.08.14 - klo:16:19
Eikös tää ole se Tangon R1?

Sehän se. Mää vaan tuumin jotta jos se ois mun, niin kuva tarttis vaihtaa. Mullakun on aika jäykkä lantio, mutta päälläseisonta onnistuu hyvin.






Lievää mopokuumetta havaittavissa :D

Ratatorin ilmoituksia katsellessa vaikuttaa siltä että pienisopoapina on jo parantunut.

app

26.08.14 - klo:00:48 #126 Viimeisin muokkaus: 26.08.14 - klo:00:52 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Mazze - 26.08.14 - klo:00:30
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.08.14 - klo:19:46
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 25.08.14 - klo:19:36
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.08.14 - klo:16:19
Eikös tää ole se Tangon R1?

Sehän se. Mää vaan tuumin jotta jos se ois mun, niin kuva tarttis vaihtaa. Mullakun on aika jäykkä lantio, mutta päälläseisonta onnistuu hyvin.






Lievää mopokuumetta havaittavissa :D

Ratatorin ilmoituksia katsellessa vaikuttaa siltä että pienisopoapina on jo parantunut.



Kiitos kaunis Mezzelle kohteliaisuudesta, mutta me naavakorvat olemme parantumattomia. Nainen on vasta nainen, ja mies vasta mies, kun viat ja vammat on pysyviä :)

jarska


pienisopoapina

Perun puheeni, jonka mukaan ajelen ensi kesänä nöyränä.
"Syöpä iskee muita useammin nuorena päälaeltaan ja hiusrajastaan kaljuuntuneisiin"
http://www.hs.fi/terveys/Sy%C3%B6p%C3%A4+iskee+muita+useammin+nuorena+p%C3%A4%C3%A4laeltaan+ja+hiusrajastaan+kaljuuntuneisiin/a1410842927115

Ens kesänä ajan kuin viimeistä päivää.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Taffu

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 16.09.14 - klo:22:46
Perun puheeni, jonka mukaan ajelen ensi kesänä nöyränä.
"Syöpä iskee muita useammin nuorena päälaeltaan ja hiusrajastaan kaljuuntuneisiin"
http://www.hs.fi/terveys/Sy%C3%B6p%C3%A4+iskee+muita+useammin+nuorena+p%C3%A4%C3%A4laeltaan+ja+hiusrajastaan+kaljuuntuneisiin/a1410842927115

Ens kesänä ajan kuin viimeistä päivää.

Elä nyt noin huolestu, mulla on tässä julkaisematonta dataa suomalaisesta aineistosta, ja hieman toisenlaista tulosta näyttäisi. Rotu on iso riskitekijä tuossakin, joten mun data sopii paremmin suomalaisiin. Itseasiassa näyttäisi, että jos iän jättää huomioimatta, niin mitä isompi kalju, sitä pienempi syöpäriski. :)

slowrider

Ajokausi loppui vasta pari päivää sitten ja mulla jo nyt niin tylsää, että aloin järjestää varastoa. Ja koska hifistely on hauskaa sijoitin talliin tietokoneen ja tein tietokantasysteemit mihin naputtelen osat yms.... Tässä tää talvi sitten meneekin. Josko ens keväänä kasaaminen sujuisi helpommin kun ei tarvitse joka osaa etsiä tuntikaupalla....




Tulis kevät jo...

murmela

17.09.14 - klo:13:33 #131 Viimeisin muokkaus: 17.09.14 - klo:13:36 käyttäjältä murmela
Unohit jarrupaineanturin letkun.

Edit: Ja juu, on tosta hyötyy varmaankin. Itse juuri löysin 5 vuotta hukassa olleen rälläkän kellarin lattialta yhen laatikon alta, kun järjestettiin kaverin kans tilaa 60-tuumaselle plasmalle, autonpenkille, pleikkarille ja rattipoljin systeemille.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Äidinkielen taitajille kyssäri. Kumpi on parempi painuma vai painauma kun puhutaan alustan sag termistä. Suurin osa täällä taitaa puhua painumasta, mutta yksi puhuu painaumasta. Kumpi termi on "oikea?" Omaan korvaan ja sanakirjan mukaan painuma on parempi. :D
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 22.09.14 - klo:17:03
Äidinkielen taitajille kyssäri. Kumpi on parempi painuma vai painauma kun puhutaan alustan sag termistä. Suurin osa täällä taitaa puhua painumasta, mutta yksi puhuu painaumasta. Kumpi termi on "oikea?" Omaan korvaan ja sanakirjan mukaan painuma on parempi. :D
Sivistyssanakirja: painauma

painauma
= painuma

mut omaan korvaan painauma olis niinku semmonen fyysinen monttu, mitä voi ihmetellä vaikka parkkipaikalla auton kyljestä. :D Painuma on sitten kaikkee muutaki.  :)

Muutenki ihan hölmön näköinen sana.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 22.09.14 - klo:17:48

mut omaan korvaan painauma olis niinku semmonen fyysinen monttu, mitä voi ihmetellä vaikka parkkipaikalla auton kyljestä. :D
Juu, joku tuollainen tulee painaumasta mieleen.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal