Voe elämä

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.01.15 - klo:23:07
Mitään kaskoja tarvii, kunhan kuskin saa korjailtua. Mopot saa yleensä korjattua vielä pikku rahalla. Jos meinaa useemmalla tonnilla särkeä, niin saa heittää jo tosissaan volttia.

Kolmoisvoltti eteenpäin suorin vartaloin maksoi 11500 € vakuutusyhtiölle mopon osalta. Olkapään hinta varmaankin tuplasti tuo. Laitettiin murmelalle kans evoluutiopalikkaa syssymmällä, ja If tarjos taas lystin.

app

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.01.15 - klo:17:37
Ja taitaa monet yhtiöt rajata kilvellisten kohdalla kilpailut pois. Tämä perustuu vahvaan mutuun ja huhu puheisiin, ei tietoon.

Kasko ei korvaa kisavahinkoja millään yhtiöllä. Kisassa toeutuu sääntö; "liikenteeltä suljettu alue", kun taas ratapäivillä kuka tahansa ratamaksun maksanut voi ajaa radalle pyörällään.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.01.15 - klo:23:27
Mut jos ny hetkes unohetaan toi vakuutus-voivottelu. Niin noin niinku mitä raati on mieltä kevään ekoja kisoja ajatellen, ja ruudusta irtoamista, niin auttaaks jos potkasee oikein kunnolla vauhtii ku lähtövalo sammuu?
Ett kannaittaisko täs keväällä ny salilla treenata esim kick-backiä, ett sais kimmosuutta siihen potkuun?

https://www.youtube.com/watch?v=BeHMGvTz0pA

Ainakin pinkit kompressiosäärystimet näemmä kompressoi kivasti... On muuten loistotuote, väheni säärien kivut murto-osaan kun noi jaksaa kiskoa jalkaan.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: app - 22.01.15 - klo:23:47
Kisassa toeutuu sääntö; "liikenteeltä suljettu alue",

murmispalm


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 22.01.15 - klo:23:42
Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.01.15 - klo:23:10
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.01.15 - klo:23:07
Jos meinaa useemmalla tonnilla särkeä, niin saa heittää jo tosissaan volttia.
Ja pitää olla useemman tonnin mopo.

Eikä tarvi. Helposti sai kolmen tonnin mopoon yli 4 tonnin remontin tehtyä, eikä vieläkään valmis
Ja sit myyntiin seittämällä tonnilla? Eiku....
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 22.01.15 - klo:23:47
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.01.15 - klo:17:37
Ja taitaa monet yhtiöt rajata kilvellisten kohdalla kilpailut pois. Tämä perustuu vahvaan mutuun ja huhu puheisiin, ei tietoon.

Kisassa toeutuu sääntö; "liikenteeltä suljettu alue",
Ei toteudu. Jos toteutuisi, ei lakisääteinen liikennevakuutuskaan olisi voimassa. Vapaaehtoisen kaskovakuutuksen ehdoissa sen sijaan voidaan rajoittaa kaskon voimassa oloa rata-ajossa (esim. max. 50% korvaus) tai rajata rata-ajo kokonaan kaskon ulkopuolelle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

 
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.01.15 - klo:07:32
Lainaus käyttäjältä: app - 22.01.15 - klo:23:47
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.01.15 - klo:17:37
Ja taitaa monet yhtiöt rajata kilvellisten kohdalla kilpailut pois. Tämä perustuu vahvaan mutuun ja huhu puheisiin, ei tietoon.

Kisassa toeutuu sääntö; "liikenteeltä suljettu alue",
Ei toteudu. Jos toteutuisi, ei lakisääteinen liikennevakuutuskaan olisi voimassa. Vapaaehtoisen kaskovakuutuksen ehdoissa sen sijaan voidaan rajoittaa kaskon voimassa oloa rata-ajossa (esim. max. 50% korvaus) tai rajata rata-ajo kokonaan kaskon ulkopuolelle.

ass_1


Nitrous

Lainaus käyttäjältä: app - 23.01.15 - klo:10:28
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.01.15 - klo:07:32
Lainaus käyttäjältä: app - 22.01.15 - klo:23:47
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.01.15 - klo:17:37
Ja taitaa monet yhtiöt rajata kilvellisten kohdalla kilpailut pois. Tämä perustuu vahvaan mutuun ja huhu puheisiin, ei tietoon.

Kisassa toeutuu sääntö; "liikenteeltä suljettu alue",
Ei toteudu. Jos toteutuisi, ei lakisääteinen liikennevakuutuskaan olisi voimassa. Vapaaehtoisen kaskovakuutuksen ehdoissa sen sijaan voidaan rajoittaa kaskon voimassa oloa rata-ajossa (esim. max. 50% korvaus) tai rajata rata-ajo kokonaan kaskon ulkopuolelle.

ass_1


Ei se mun vika oo jos sä oot väärässä. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Ja kick-bäk-treeniin liittyen; eipäs oo tullut mieleen ett siinähän voi käyttää käsipainoa, jos esim ei oo alataljaa saatavilla.

https://www.youtube.com/watch?v=NDv2nDtCn6M
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.01.15 - klo:13:09
Lainaus käyttäjältä: app - 23.01.15 - klo:10:28
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 23.01.15 - klo:07:32
Lainaus käyttäjältä: app - 22.01.15 - klo:23:47
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 22.01.15 - klo:17:37
Ja taitaa monet yhtiöt rajata kilvellisten kohdalla kilpailut pois. Tämä perustuu vahvaan mutuun ja huhu puheisiin, ei tietoon.

Kisassa toeutuu sääntö; "liikenteeltä suljettu alue",
Ei toteudu. Jos toteutuisi, ei lakisääteinen liikennevakuutuskaan olisi voimassa. Vapaaehtoisen kaskovakuutuksen ehdoissa sen sijaan voidaan rajoittaa kaskon voimassa oloa rata-ajossa (esim. max. 50% korvaus) tai rajata rata-ajo kokonaan kaskon ulkopuolelle.

ass_1


Ei se mun vika oo jos sä oot väärässä. :D

Olen aina oikeassa, eikä se ole mun vika, vaan sun, ja mun ansio. :P

app

Minun pitää kertoa nyt oikein esimerkki siitä, kuinka minä lopulta olen aina oikeassa. Kas tässä:

Se oli kausnis kesäpäivä, keskiviikko 12.6. 2012. Olin Alastarossa ajelemassa mopolla. Oikein hyvin sujui ajelu, joten päätin laittaa uuden renkaan alle, ja lähdin ajamaan ennätysaikaa.
Ajoin siinä sitten ensin viisi kierrosta, ja aika sen kuin parani kierros kierrokselta. Olin siinä jo alle sekunnin päässä ennätyksestä, lisäten edelleen vauhtia. Kuitenkin sattui niin, ettei mopo mennytkään saman suuntaisesti kuin rata, ja minä putosin sen päältä pois, kas kun minä olin päättänyt mennä rataa myöten.
Yksinään se mopo ei osannutkaan ajaa, vaan kaatui, mennen aivan rikki.
Ensin näytti ilmiselvältä että minä olisin tehnyt ajovirheen, ja koko tapaturma olisi ollut minun syyni. Asiaa ruvettiin tutkimaan. Lopulta syyllinen sitten löytyi. Muille kuin minulle, oli virheen tekijä yllättäen vakuutusyhtiö If, joka oli vastuussa ajovirheestä!!! Ajatelkaa.

If sitten maksoi mopon korjauksen, ja minun lääkärilaskuni, ja kipurahaakin maksoivat minulle. Sen pituinen se.

Goofy S

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.01.15 - klo:14:25
Ja kick-bäk-treeniin liittyen; eipäs oo tullut mieleen ett siinähän voi käyttää käsipainoa, jos esim ei oo alataljaa saatavilla.

https://www.youtube.com/watch?v=NDv2nDtCn6M

Joo...
Mietin että mahdankohan mä kuulua kohderyhmään......
Paino sanalla kohde... no joo... hetken olin viihteellä... unohda...

jarska

Lainaus käyttäjältä: Goofy S - 24.01.15 - klo:00:42
*pornoviteo*


Joo...
Mietin että mahdankohan mä kuulua kohderyhmään......
Paino sanalla kohde... no joo... hetken olin viihteellä... unohda...

Rauhotu nyt, wanha mies  :P

jiknnn

Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.01.15 - klo:14:25Ja kick-bäk-treeniin liittyen; eipäs oo tullut mieleen ett siinähän voi käyttää käsipainoa, jos esim ei oo alataljaa saatavilla.

onkos tuo nyt varmasti oikea video ? kattelin sen kymmenkunta kertaa, muttei siinä mitään käsipainoja ollut ?

murmela

Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 27.01.15 - klo:20:44
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.01.15 - klo:14:25Ja kick-bäk-treeniin liittyen; eipäs oo tullut mieleen ett siinähän voi käyttää käsipainoa, jos esim ei oo alataljaa saatavilla.
onkos tuo nyt varmasti oikea video ? kattelin sen kymmenkunta kertaa, muttei siinä mitään käsipainoja ollut ?
Juu ei siin käsipainoja ollut, vaan käsipaino.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal