Voe elämä

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 31.01.15 - klo:17:10
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 31.01.15 - klo:15:09
Mites pankkikortti/luottokortti ja matkapuhelin?

Löytyy. Noiden tuottaman tiedon käsittely on aikalailla kattavasti laissa säädetty.



Pienestäkin tietomäärästä saadan paljon irti, joten tuon voi aika hyvin unohtaa: "Periaatteesta en anna ... mahdollisuutta seurata elämääni, kaverisuhteitani ja talouskäyttäytymistäni."


http://www.tekniikkatalous.fi/ict/shoppaile+4+kertaa++ja+sinut+voidaan+tunnistaa+anonyymeista+tiedoistasi+huolimatta/a1046285
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1386211029814

pienisopoapina

Pitäisin kuitenkin parempana, jotta tieto löytyisi virallisilta nettisivuilta kuin Facebookista.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 31.01.15 - klo:20:59
Pitäisin kuitenkin parempana, jotta tieto löytyisi virallisilta nettisivuilta kuin Facebookista.

Minä pitäisin parhaana vaihtoehtona jos tieto löytyisi ämpeeradalta -  täällähän ne nopeimmat, kauneimmat, komeimmat, kuuluisimmat, rahakkaimmat ja vit**maisimmat kuskit pyörii.

shyhander

Mitä tietoja sinne facebookkiin sitten "pitää" laittaa? Nimi voi olla vaikka Hellanlettas Karvanahka ja yhden sähköpostiosoitteen nyt voi duunata tällaisia varten. Muuta ei kai tarvittu.  Kavereiks ei ole pakko hyväksyä ketään ja valehdella saa niin paljon kuin sielu sietää.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 31.01.15 - klo:20:59
Pitäisin kuitenkin parempana, jotta tieto löytyisi virallisilta nettisivuilta kuin Facebookista.
Virallinen tietohan on liiton sivuilla, se sitten on eri asia, että onko se ajantasalla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 31.01.15 - klo:20:59
Pitäisin kuitenkin parempana, jotta tieto löytyisi virallisilta nettisivuilta kuin Facebookista.
Nykyinen järjestelmä on paljon parempi; jossa kaikki eri instanssit "tiedottaa" ihan hujan hajan päin v***ua. Tulee jännitystä talviseen elämään, kautta odotellessa.
Sen lisäksi että tieto on levitelty hujan hajan päin v***ua, niin se kannattaa pyrkiä piilottamaan niissä eri paikoissa mahdollisimman vaikeesti löytyväksi. Jottei mahdolliset myyrät, kätyrit ja desantit pääse liian helpolla vihille eri asioista ja sabotoimaan info-skeneä.

Mitähän v***ua siitäkin tulisi, jos esim moottoriliitolla olisi webbisivu nettisivu, jonka tekemisessä etusijalla olisi ollut käytettävyys? Eihän siinä saa**na olisi mitään järkeä. Tulisi vaan lisää kustannuksia kun ihmiset alkais käyttää niitä enemmän ja taas ajaminen olis kalliimpaa koska jostainhan ne massit pitää repiä niihinkin kuluihin.. Ja helppohan se on tyhmiä kuskeja kusettaa maksamaan, koska lähtökohtahan on se ettei kukaan tervejärkinen ihminen rupee harrastamaan esim ratamopoilua. Jos kattelet keväällä ympärilles, niin huomaat ett koko varikko on täynä lahjattomia idiootteja.

Ja ulkonakin on v**un pimeetä ja sataa v**un räntää. Suomen talvi. <3
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.02.15 - klo:00:14Mitähän v***ua siitäkin tulisi, jos esim moottoriliitolla olisi webbisivu nettisivu, jonka tekemisessä etusijalla olisi ollut käytettävyys? Eihän siinä saa**na olisi mitään järkeä.

Tai sillä toisella "liitolla".
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Tähän ei ole mitään lisättävää.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.01.15 - klo:11:03Reksteröitymiseen menee noin minuutti ja loppuu nyppiminen. Ongelma?

Tämmöseen törmäsin: Get your loved ones off Facebook
Tuli heti rakkaat Nitrooni ja Vuorela mieleen, joten linkkaan tänne.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Nitrous

03.02.15 - klo:16:57 #249 Viimeisin muokkaus: 03.02.15 - klo:17:00 käyttäjältä Nitrous
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 03.02.15 - klo:15:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.01.15 - klo:11:03Reksteröitymiseen menee noin minuutti ja loppuu nyppiminen. Ongelma?

Tämmöseen törmäsin: Get your loved ones off Facebook
Tuli heti rakkaat Nitrooni ja Vuorela mieleen, joten linkkaan tänne.

Ei s**tana...liian pitkä teksti, en jaksanu lukee. Jos noi tosiaan myy kaiken paskan mitä mä suollan nettiin niin ei ne ainakaan kovin tehokkaasti sitä osaa käyttää. Muuten mun pitäs hukkua hipo-osien mainoksiin ja alennustarjouksiin, mutta ei sitten yhden yhtä oo tullu. Pitää vissiin yrittää kovempaa.

Ja jos ei muuta niin ainakin työllistävä vaikutus näillä mun teksteillä on. Tämmösellä määrällä typoja ja kielioppivirheitä tarvitaan yliopistotason kääntäjä, että se saa nää sepustukset käännettyä jollekin ihmisten kielelle. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Mulle fabo ainakin tarjos "tyttöjä, jotka haluavat vanhemman miehen seuraa, juuri niinkuin sinä!"

:o

JMH

03.02.15 - klo:21:05 #251 Viimeisin muokkaus: 03.02.15 - klo:21:35 käyttäjältä JMH
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.02.15 - klo:16:57
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 03.02.15 - klo:15:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.01.15 - klo:11:03Reksteröitymiseen menee noin minuutti ja loppuu nyppiminen. Ongelma?

Tämmöseen törmäsin: Get your loved ones off Facebook
Tuli heti rakkaat Nitrooni ja Vuorela mieleen, joten linkkaan tänne.

Ei s**tana...liian pitkä teksti, en jaksanu lukee. Jos noi tosiaan myy kaiken paskan mitä mä suollan nettiin niin ei ne ainakaan kovin tehokkaasti sitä osaa käyttää. Muuten mun pitäs hukkua hipo-osien mainoksiin ja alennustarjouksiin, mutta ei sitten yhden yhtä oo tullu. Pitää vissiin yrittää kovempaa.

Ja jos ei muuta niin ainakin työllistävä vaikutus näillä mun teksteillä on. Tämmösellä määrällä typoja ja kielioppivirheitä tarvitaan yliopistotason kääntäjä, että se saa nää sepustukset käännettyä jollekin ihmisten kielelle. :D

Ne ovat myös analysoineet, että olet köyhä, joten turha mainostaa.

Viitsi vitsi.

No ei vaiskaa.
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 03.02.15 - klo:15:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.01.15 - klo:11:03Reksteröitymiseen menee noin minuutti ja loppuu nyppiminen. Ongelma?

Tämmöseen törmäsin: Get your loved ones off Facebook
Tuli heti rakkaat Nitrooni ja Vuorela mieleen, joten linkkaan tänne.


Ihan ei sanasta sanaan jaksanut tuota lukea, mutta ei sinänsä mitään uutta tullut vastaan. Enemmän minua häiritsee kaikki se mitä kerätään kännykän kautta kuin pelkkä facella pelottelu. Se on kuitenkin aina mukana. Ilmankaan ei pysty kuitenkaan elämään.

Tähän vois kaivaa vaikka googlen linkin mistä pystyy katsomaan miten kertovat seuraavansa sinua.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: JMH - 03.02.15 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.02.15 - klo:16:57
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 03.02.15 - klo:15:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.01.15 - klo:11:03Reksteröitymiseen menee noin minuutti ja loppuu nyppiminen. Ongelma?

Tämmöseen törmäsin: Get your loved ones off Facebook
Tuli heti rakkaat Nitrooni ja Vuorela mieleen, joten linkkaan tänne.

Ei s**tana...liian pitkä teksti, en jaksanu lukee. Jos noi tosiaan myy kaiken paskan mitä mä suollan nettiin niin ei ne ainakaan kovin tehokkaasti sitä osaa käyttää. Muuten mun pitäs hukkua hipo-osien mainoksiin ja alennustarjouksiin, mutta ei sitten yhden yhtä oo tullu. Pitää vissiin yrittää kovempaa.

Ja jos ei muuta niin ainakin työllistävä vaikutus näillä mun teksteillä on. Tämmösellä määrällä typoja ja kielioppivirheitä tarvitaan yliopistotason kääntäjä, että se saa nää sepustukset käännettyä jollekin ihmisten kielelle. :D

Ne ovat myös analysoineet, että olet köyhä, joten turha mainostaa.

Viitsi vitsi.

No ei vaiskaa.
Aa...totta. Selittää noi pikavippimainokset. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 03.02.15 - klo:17:16
Mulle fabo ainakin tarjos "tyttöjä, jotka haluavat vanhemman miehen seuraa, juuri niinkuin sinä!"

:o

Täh. Haluatko sinäkin vanhemman miehen seuraa ? Onhan meitä tuolla radalla - ei tartte netistä etsiä. 
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal