Voe elämä

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

slowrider

26.03.15 - klo:13:16 #315 Viimeisin muokkaus: 26.03.15 - klo:14:38 käyttäjältä slowrider
Lainaus käyttäjältä: murmela - 26.03.15 - klo:10:51
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 26.03.15 - klo:06:22

Veikkaat väärin. Eiköhän sieltä löydy kybiä ;)
Riippunee vuosimallista:
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R1000
Ja mites takapamppu jos keula on kybiä?

Ei riipu eri gixien vuosimalleista minkä merkin osia wbaumin gixissä on vakiona.

wbaum

Kybi se takanenki on muistaakseni. Samannäköistä paskaa kuin esim samanikäisen 675 daytonan takapamppu.

Uudemmis sitten showaa molemmissa päissä ja 2012-> oli ihanasti jo brembon jarrut vakiona, tallilla yks tommonen mopo oli.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

04.04.15 - klo:19:19 #319 Viimeisin muokkaus: 04.04.15 - klo:19:23 käyttäjältä murmela
No nyt menee vahvasti. murmispalm

Ja mitä v***u tota spotifytä vaivaa, kun avaa etusivun, niin se _aina_ tarjoo jotain "Girls Night" tai "Teen Party" playlistiä ykkösvaihtoehtoa. Kuutelenko mä muka jotain v**un homomusaa, hähhh...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.04.15 - klo:19:19
No nyt menee vahvasti. murmispalm

Ja mitä v***u tota spotifytä vaivaa, kun avaa etusivun, niin se _aina_ tarjoo jotain "Girls Night" tai "Teen Party" playlistiä ykkösvaihtoehtoa. Kuutelenko mä muka jotain v**un homomusaa, hähhh...?


Kas tässä sulle perinteisempää matskua:

https://www.youtube.com/watch?v=kEKVLjXO2Fk

JMH

Eiköhän se kaipaa tosijytää. Tehtynä niin vain kuin heterot osaa:

https://www.youtube.com/watch?v=woFO2xGG7po
Mauno ärrällä, eli Rauno.

app

Se on näemmä kesä tulossa per**le. Pitää tulla tänne foorumille taas vänkäämään ja vääntämään.

Mistäs aloitetaan? Kaatumisista?...Renkaista?...Alustan säätämisen tarpeettomuudesta?...ajolinjoista? Kuka on paska kuski, kuka hyvä (minun lisäkseni)...


slowrider

Lainaus käyttäjältä: app - 07.04.15 - klo:22:45
Se on näemmä kesä tulossa per**le. Pitää tulla tänne foorumille taas vänkäämään ja vääntämään.

Mistäs aloitetaan? Kaatumisista?...Renkaista?...Alustan säätämisen tarpeettomuudesta?...ajolinjoista? Kuka on paska kuski, kuka hyvä (minun lisäkseni)...

Vähän alkulämpöä bmw luistokontrolliketjusta ja sit vaikka spekulointia ranskan dunlopeista nii kyllä se siitä

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.04.15 - klo:06:45
Lainaus käyttäjältä: app - 07.04.15 - klo:22:45
Se on näemmä kesä tulossa per**le. Pitää tulla tänne foorumille taas vänkäämään ja vääntämään.

Mistäs aloitetaan? Kaatumisista?...Renkaista?...Alustan säätämisen tarpeettomuudesta?...ajolinjoista? Kuka on paska kuski, kuka hyvä (minun lisäkseni)...

Vähän alkulämpöä bmw luistokontrolliketjusta ja sit vaikka spekulointia ranskan dunlopeista nii kyllä se siitä
Höh...entäs jos ei oo luistokontrollia ja ei aja Dunlopeilla? Mistä sitten saa vääntää?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 08.04.15 - klo:07:18
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.04.15 - klo:06:45
Lainaus käyttäjältä: app - 07.04.15 - klo:22:45
Se on näemmä kesä tulossa per**le. Pitää tulla tänne foorumille taas vänkäämään ja vääntämään.

Mistäs aloitetaan? Kaatumisista?...Renkaista?...Alustan säätämisen tarpeettomuudesta?...ajolinjoista? Kuka on paska kuski, kuka hyvä (minun lisäkseni)...

Vähän alkulämpöä bmw luistokontrolliketjusta ja sit vaikka spekulointia ranskan dunlopeista nii kyllä se siitä
Höh...entäs jos ei oo luistokontrollia ja ei aja Dunlopeilla? Mistä sitten saa vääntää?

No sitten pitää vääntää kaksin käsin sitä oikean puoleista kahvaa.. ... Jos meinaa perässä pysyä ass_1

slowrider

Vahvasti uskon että nitrous osaa osallistua vääntämiseen ihan teoriapohjaltakin :)

jarska

Lainaus käyttäjältä: app - 07.04.15 - klo:22:45
Se on näemmä kesä tulossa per**le. Pitää tulla tänne foorumille taas vänkäämään ja vääntämään.

Ei täällä nykysin mitään väännetä.
Kaikki on niin prkleen suvaitsevaisia...opastavat, neuvovat, kiittelevät ja pusuttelevat...oikeeta ratasiirappia koko palsta.
Kaiholla muistelen wanhoja aikoja ja lueskelen "Jäsenten väliset" ketjua.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: jarska - 08.04.15 - klo:08:22
Lainaus käyttäjältä: app - 07.04.15 - klo:22:45
Se on näemmä kesä tulossa per**le. Pitää tulla tänne foorumille taas vänkäämään ja vääntämään.

Ei täällä nykysin mitään väännetä.
Kaikki on niin prkleen suvaitsevaisia...opastavat, neuvovat, kiittelevät ja pusuttelevat...oikeeta ratasiirappia koko palsta.
Kaiholla muistelen wanhoja aikoja ja lueskelen "Jäsenten väliset" ketjua.

Onko se nyt ihme kun ratakawatki vaihtuu matkahondiin jne :) kai porukka aikuistuu (paitsi app)

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.04.15 - klo:08:24
Onko se nyt ihme kun ratakawatki vaihtuu matkahondiin jne :) kai porukka aikuistuu (paitsi app)

No nii just.
Pitäs ylläpidonki mennä vähän itteensä ja edes yrittää.

Powered by EzPortal