Voe elämä

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 25.04.15 - klo:19:43
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.15 - klo:19:06
@jarska ! Arvaa mitä mulla on!?
Tippuri?
En se minä ollut joka kävi sua hoonaamassa siellä pohjosessa. Sä oot ny sekottanu mut johonki toiseen. :o
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.15 - klo:19:06
@jarska ! Arvaa mitä mulla on!?
Arvaa mitä mul on?  Rakot sormissa ja kilo pakkelia keuhkossa ja pää täys tinnerihöyryjä

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.04.15 - klo:21:35

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.15 - klo:19:06
@jarska ! Arvaa mitä mulla on!?
Arvaa mitä mul on?  Rakot sormissa ja kilo pakkelia keuhkossa ja pää täys tinnerihöyryjä
Eiku takas mulle niin mä rikon sen vielä ennen viikonloppua. peukku_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.15 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.04.15 - klo:21:35

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.15 - klo:19:06
@jarska ! Arvaa mitä mulla on!?
Arvaa mitä mul on?  Rakot sormissa ja kilo pakkelia keuhkossa ja pää täys tinnerihöyryjä
Eiku takas mulle niin mä rikon sen vielä ennen viikonloppua. peukku_1
Pistetään tuleen.  Ihan vidduilun vuoksi kuiten sutasin pinkiksi. Leipase siihen vähä kuitua päälle ettei totuus unohdu :)

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.04.15 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.15 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 25.04.15 - klo:21:35

Lainaus käyttäjältä: murmela - 25.04.15 - klo:19:06
@jarska ! Arvaa mitä mulla on!?
Arvaa mitä mul on?  Rakot sormissa ja kilo pakkelia keuhkossa ja pää täys tinnerihöyryjä
Eiku takas mulle niin mä rikon sen vielä ennen viikonloppua. peukku_1
Pistetään tuleen.  Ihan vidduilun vuoksi kuiten sutasin pinkiksi. Leipase siihen vähä kuitua päälle ettei totuus unohdu :)
Pitäiskö pyytää tallin omistajaa tekeen siihen jotain viiden minuutin pikakuviointa...? (kuva otettu sen jälkeen kun biimeri alunperin lykättiin talliin ja inspis iski)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Nuuh nuuh, tääl haisee 90:iin lämmitetty rengas; analoginen renkaanlämpötila-IR-anturi (dataloggerille) testattu ja toimivaksi todettu. jibii_gif
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.04.15 - klo:15:16
Nuuh nuuh, tääl haisee 90:iin lämmitetty rengas; analoginen renkaanlämpötila-IR-anturi (dataloggerille) testattu ja toimivaksi todettu. jibii_gif

Mikäs anturi?

murmela

27.04.15 - klo:15:42 #367 Viimeisin muokkaus: 27.04.15 - klo:15:44 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 27.04.15 - klo:15:34
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.04.15 - klo:15:16
Nuuh nuuh, tääl haisee 90:iin lämmitetty rengas; analoginen renkaanlämpötila-IR-anturi (dataloggerille) testattu ja toimivaksi todettu. jibii_gif
Mikäs anturi?
Ollaan tääl just synnytetty sellanen harrastelijaystävälliselle budjetille sopiva. Pitäis olla kohta täysin tuotteistettu. Tulee sit tonne rdacin sivuille speksit. Mittaustarkkuus on samaa luokkaa kuin niissä 200-400e/kpl antureissa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Aina tulee tuo mieleen kun näkyy halppis-ir-mittari että pitäiskö alkaa testaamaan. Mut hyvä että murmelalla ollut pioneerinä. Vielä kolme anturia tai 2 vähintään, molempia laitoja "kuvaamaan".

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 27.04.15 - klo:15:53
Aina tulee tuo mieleen kun näkyy halppis-ir-mittari että pitäiskö alkaa testaamaan. Mut hyvä että murmelalla ollut pioneerinä. Vielä kolme anturia tai 2 vähintään, molempia laitoja "kuvaamaan".
Mulla ois tossa hyllyssä vielä yks rdacci varastossa. Pääsisit säkin testailemaan...
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.04.15 - klo:15:42
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 27.04.15 - klo:15:34
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.04.15 - klo:15:16
Nuuh nuuh, tääl haisee 90:iin lämmitetty rengas; analoginen renkaanlämpötila-IR-anturi (dataloggerille) testattu ja toimivaksi todettu. jibii_gif
Mikäs anturi?
Ollaan tääl just synnytetty sellanen harrastelijaystävälliselle budjetille sopiva. Pitäis olla kohta täysin tuotteistettu. Tulee sit tonne rdacin sivuille speksit. Mittaustarkkuus on samaa luokkaa kuin niissä 200-400e/kpl antureissa.

Joko oot ajossa testannut? Voin vain kuvitella paljonko tieto lisää tuskaa kun katselee miten lämmöt tippuu varikolla rullaillessa viileänä päivänä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 27.04.15 - klo:16:28
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.04.15 - klo:15:42
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 27.04.15 - klo:15:34
Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.04.15 - klo:15:16
Nuuh nuuh, tääl haisee 90:iin lämmitetty rengas; analoginen renkaanlämpötila-IR-anturi (dataloggerille) testattu ja toimivaksi todettu. jibii_gif
Mikäs anturi?
Ollaan tääl just synnytetty sellanen harrastelijaystävälliselle budjetille sopiva. Pitäis olla kohta täysin tuotteistettu. Tulee sit tonne rdacin sivuille speksit. Mittaustarkkuus on samaa luokkaa kuin niissä 200-400e/kpl antureissa.

Joko oot ajossa testannut? Voin vain kuvitella paljonko tieto lisää tuskaa kun katselee miten lämmöt tippuu varikolla rullaillessa viileänä päivänä.
Toi testisetti oli irtorenkaalla tehtynä, joka sekin vaati sen ett ensin piti kaivaa rengaslämppärit esille, korjata ne, kaivaa irtorengas esille, asentaa BT-mokkula ja Putty koneeseen, päivittää rdacin softa, liittää anturi rdacciin, conffata rdacci, lämmittää rengas/mittailla/ tulkita/arvioida/kirjoittaa dokumentti/raportti, jne.
RnD, v***u mitä säätöö. :)
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

^kuulostaa ihan siltä mitä mä teen työkseni noin konseptiltaan.

Niin uus rdac ja g-sensoriversio vai mitä sulla hyllyllä oli? Pitäis kai tuo nyt ostaa jos meinaa, tarvis kyl varmaan sen jarrusensorinki thou.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 27.04.15 - klo:23:30
^kuulostaa ihan siltä mitä mä teen työkseni noin konseptiltaan.

Niin uus rdac ja g-sensoriversio vai mitä sulla hyllyllä oli? Pitäis kai tuo nyt ostaa jos meinaa, tarvis kyl varmaan sen jarrusensorinki thou.
Khyyl mäkin olen tota aikoinani monta vuotta tehnyt työkseni. Eli ei ole outo konsepti ollenkaan. Stana.

Juu, g-versio. Tilaa nyt niin saat jarrupainesensorin jälkitoimituksena. :) Jos oisit ollu vähä nopeempi, nii ois sekin ollu suoraan hyllystä. Ny toi viimesin sensori on menossa Singaporeen, lähtien huomenna.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

No mullaki hyllyssä dacci ja jarruanturi...

Powered by EzPortal