Voe elämä

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 27.04.15 - klo:23:30
^kuulostaa ihan siltä mitä mä teen työkseni noin konseptiltaan.

Niin uus rdac ja g-sensoriversio vai mitä sulla hyllyllä oli? Pitäis kai tuo nyt ostaa jos meinaa, tarvis kyl varmaan sen jarrusensorinki thou.
Boschin jarrupaineanturi ebaysta n. 35€. BOSCH 0265005303 tuolla koodilla pitäs löytyä. Sama anturi, joka löytyy todella monen auton ABS/ESC-järjestelmästä. 0-250bar ja kiinnitys M10x1,5 kierteellä. Toi gyrollinen dac kiinnostas kyllä itteekin, mutta ehkä sit ens kaudella.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Ohan täs viel 53,5 tuntii aikaa. facepalm
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:02:24
Ohan täs viel 53,5 tuntii aikaa. facepalm
Kaatosateessa varikolla seisoskeluun?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.04.15 - klo:06:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:02:24
Ohan täs viel 53,5 tuntii aikaa. facepalm
Kaatosateessa varikolla seisoskeluun?
That is life.
PItäsköhän mun ottaa @Cat kuskiksi ja tulla varikolle juomaan kaljaa ja soittamaan poskee joku päivä viikonloppuna. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.04.15 - klo:16:50
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.04.15 - klo:06:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:02:24
Ohan täs viel 53,5 tuntii aikaa. facepalm
Kaatosateessa varikolla seisoskeluun?
That is life.
PItäsköhän mun ottaa @Cat kuskiksi ja tulla varikolle juomaan kaljaa ja soittamaan poskee joku päivä viikonloppuna. :D
Mä voin pistää ripiitillä tsiikin sokka irti koko päiväks.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:20:19
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.04.15 - klo:16:50
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.04.15 - klo:06:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:02:24
Ohan täs viel 53,5 tuntii aikaa. facepalm
Kaatosateessa varikolla seisoskeluun?
That is life.
PItäsköhän mun ottaa @Cat kuskiksi ja tulla varikolle juomaan kaljaa ja soittamaan poskee joku päivä viikonloppuna. :D
Mä voin pistää ripiitillä tsiikin sokka irti koko päiväks.
Sun pitäs perustaa jukeboksi. Euro ja biisi. :D Muutaman oluen jälkeen alkas varmaan lohkeemaan aika "hyviä" biisi-ideoita. Mut tällä hetkellä keli kyllä näyttäs siltä, että jos sitä huomenna nappais kärrynkin perään ja tulis varovasti kokeilemaan, että osaako sitä vielä kaatua.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Waille

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 30.04.15 - klo:07:10
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:20:19
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.04.15 - klo:16:50
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:10:11
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.04.15 - klo:06:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 29.04.15 - klo:02:24
Ohan täs viel 53,5 tuntii aikaa. facepalm
Kaatosateessa varikolla seisoskeluun?
That is life.
PItäsköhän mun ottaa @Cat kuskiksi ja tulla varikolle juomaan kaljaa ja soittamaan poskee joku päivä viikonloppuna. :D
Mä voin pistää ripiitillä tsiikin sokka irti koko päiväks.
Sun pitäs perustaa jukeboksi. Euro ja biisi. :D Muutaman oluen jälkeen alkas varmaan lohkeemaan aika "hyviä" biisi-ideoita. Mut tällä hetkellä keli kyllä näyttäs siltä, että jos sitä huomenna nappais kärrynkin perään ja tulis varovasti kokeilemaan, että osaako sitä vielä kaatua.
Jaa sehän pitäs vissiin alkaa heitellä kamoja kärryyn. Joko @murmela lla on mopo kasassa? :D Ja tietääkö joku mitkä huomisen ajoajat on? En pikaetsinnällä onnistunu löytämään moista tietoa ainakaan tuen sivuilta, mp-foorumilta tai täältä. Joko oon tosi surkee ettimään tai sitte @Jukka_R on piilottanu kyseisen tiedon huolellisesti.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Waille - 30.04.15 - klo:20:25
Jaa sehän pitäs vissiin alkaa heitellä kamoja kärryyn. Joko @murmela lla on mopo kasassa? :D Ja tietääkö joku mitkä huomisen ajoajat on? En pikaetsinnällä onnistunu löytämään moista tietoa ainakaan tuen sivuilta, mp-foorumilta tai täältä. Joko oon tosi surkee ettimään tai sitte @Jukka_R on piilottanu kyseisen tiedon huolellisesti.
Mun mopo on viel syksyn jäljiltä. innocent_1 Mut kärry on täynä. :)
Alastaron kalenterin mukaan ajoaika vois olla 10-20. Mutulla veikkaisin ett alkaa 10 tai 11 ja loppuu 18 tai 20 tai jotain. Ehkä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

m1kk0

Tänään otin muutaman oluen. huomenna pakataan kärryä ja vkl seisoskellaan sateessa varikolla :D

murmela

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 30.04.15 - klo:22:05
Tänään otin muutaman oluen. huomenna pakataan kärryä ja vkl seisoskellaan sateessa varikolla :D
Ota muutama enemmän.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Liian monta otettu jo ku bemuki näkyy kahtena

m1kk0

Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.04.15 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 30.04.15 - klo:22:05
Tänään otin muutaman oluen. huomenna pakataan kärryä ja vkl seisoskellaan sateessa varikolla :D
Ota muutama enemmän.

Voihan sanonko mikä :( Kohta taidan luovuttaa ja yrittää uudestaan muutaman viikon päästä :(

murmela

Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 30.04.15 - klo:22:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.04.15 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: m1kk0 - 30.04.15 - klo:22:05
Tänään otin muutaman oluen. huomenna pakataan kärryä ja vkl seisoskellaan sateessa varikolla :D
Ota muutama enemmän.

Voihan sanonko mikä :( Kohta taidan luovuttaa ja yrittää uudestaan muutaman viikon päästä :(

Älä luovuta, ota muutama lisää.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 30.04.15 - klo:22:18
Liian monta otettu jo ku bemuki näkyy kahtena
Josta tuli mieleen että otanpa tuon mukaan.


Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal