Voe elämä

Aloittaja jarska, 26.08.12 - klo:14:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:11:25
Näitä kun lukee ja varikolla ihmettelee, niin täytyy todeta, että helpoin ja halvin tapa saada sekunteja pois olisi sukupuolenvaihtoleikkaus. Nyt joutuu kunnon opettajalle maksamaan satoja euroja per päivä, mutta kilkuttimet pois ja ilmaisien ohjeiden antajia olisi parijono ja sen jonon häntää ei paljain silmin erottaisi.

Jos aloittaisin tsiirliiderijuttujen tai lippupallon treenaamisen, niin olisikohan mulle tyrkyllä sadoittain nättejä ohjeiden antajia? Täytyy kyllä hankkia vaikka issikka ja pikkasen tölttäämään...

Ei siihen sukupuolenvaihtoleikkausta tarvita, kiva pukeutuminen riittää ja johan on neuvojen antajia jonoksi asti.
Paita mielellään pinkki.

Jukka_R

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:14:14
Inga ei enää rules http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=3&id=1060
:o :o :o

Nyt ei tiedä minne ketjuun tän offtopicin siirtäis, avaanko uuden aiheen "vapaa-ajan pukeutuminen" vai "fetissit"?


Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:14:27
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:14:14
Inga ei enää rules http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=3&id=1060
:o :o :o

Nyt ei tiedä minne ketjuun tän offtopicin siirtäis, avaanko uuden aiheen "vapaa-ajan pukeutuminen" vai "fetissit"?

Jos tuot pari pulloa absinttia ja kerrot mun päämiehelle, että mulla on ensi viikolla parempaa tekemistä, niin voidaan pohtia tuota keskenämme. Ilmoita kun olet pihassa.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:14:27
Nyt ei tiedä minne ketjuun tän offtopicin siirtäis, avaanko uuden aiheen "vapaa-ajan pukeutuminen" vai "fetissit"?

Tää on syytä siirtää pois koko palstalta - vaikka sinne avekkiin vai mikä se oli. Mulla jää tää läppärin kansi joskus auki ja mprata saattaa olla näkyvillä. Lapset pian näkkee.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

mako

ennen oli näköjään mptuen asiakaspalvelu parempaa .taidan ehdottaa ingaa lipunmyyntiin

jarska

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 26.08.12 - klo:14:46
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:14:27
Nyt ei tiedä minne ketjuun tän offtopicin siirtäis, avaanko uuden aiheen "vapaa-ajan pukeutuminen" vai "fetissit"?

Tää on syytä siirtää pois koko palstalta - vaikka sinne avekkiin vai mikä se oli. Mulla jää tää läppärin kansi joskus auki ja mprata saattaa olla näkyvillä. Lapset pian näkkee.

Avasin uuden ketjun, kaikille elämän ihmeellisyyksille kun ei tää oikeen mene edes "jäsenten välisiin" sopuisan luonteensa vuoksi.

Lapsille voit kertoa omavalintaisen tarinan kovaa radalla ajavasta Terhi-sedästä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:14:29
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:14:27
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:14:14
Inga ei enää rules http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=3&id=1060
:o :o :o

Nyt ei tiedä minne ketjuun tän offtopicin siirtäis, avaanko uuden aiheen "vapaa-ajan pukeutuminen" vai "fetissit"?

Jos tuot pari pulloa absinttia ja kerrot mun päämiehelle, että mulla on ensi viikolla parempaa tekemistä, niin voidaan pohtia tuota keskenämme. Ilmoita kun olet pihassa.

Käyn ensin ullakolla vähän kaivamassa.
Jos löydän koipalloilla varustetun wanhan asuni, niin laitan päälle ja voidaan pitää vaikka sellanen "tytsyjen" lomaviikko...siihen ei sisälly ratailua.

mic

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:15:12
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:14:29
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:14:27
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:14:14
Inga ei enää rules http://www.mp-foorumi.com/forum/shown.php?fid=3&id=1060
:o :o :o

Nyt ei tiedä minne ketjuun tän offtopicin siirtäis, avaanko uuden aiheen "vapaa-ajan pukeutuminen" vai "fetissit"?

Jos tuot pari pulloa absinttia ja kerrot mun päämiehelle, että mulla on ensi viikolla parempaa tekemistä, niin voidaan pohtia tuota keskenämme. Ilmoita kun olet pihassa.

Käyn ensin ullakolla vähän kaivamassa.
Jos löydän koipalloilla varustetun wanhan asuni, niin laitan päälle ja voidaan pitää vaikka sellanen "tytsyjen" lomaviikko...siihen ei sisälly ratailua.

Jarskallahan oli jo kokemusta Samin selästä ja Jukka-setä (likainen setä) on kateellinen Samille. Nyt on hyvä aika kostaa ja viettää viikonloppu Jukan selkään kiipeillen... Saattaa kyllä tarvita enemmän nappeja kuin nyt.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

jarska

Toisaalta ymmärrän tämän kyllä hyvin.
Ratahommat on aika testosteroni pitoisia, kisailua ja sinkki kireellä paahtamista.
Lisäksi Jukalla stressaava rooli olla alfauroksena MP-Tuen hommissa, kuunnella millon mitäkin tyhmiä kysymyksiä ja jopa vastata niihin silloin tällöin.

Vastapainoksi mekko päälle ja hame korvissa kun viipottaa menemään kesäillassa, niin taas jaksaa, pysyy homma balansissa...ja sitäpaitsi kauniskin tuo Terhi näyttää olevan, vihellyksen pari varmaan saanut peräänsä.

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:15:02

Lapsille voit kertoa omavalintaisen tarinan kovaa radalla ajavasta Terhi-sedästä.

Eikös se ollut Yammu-setä, joka Jukka_R:n inspiraation taustalla lienee?

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.12 - klo:17:36
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:15:02

Lapsille voit kertoa omavalintaisen tarinan kovaa radalla ajavasta Terhi-sedästä.

Eikös se ollut Yammu-setä, joka Jukka_R:n inspiraation taustalla lienee?

De mortuis nil nisi bene.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 26.08.12 - klo:19:44
Lainaus käyttäjältä: app - 26.08.12 - klo:17:36
Eikös se ollut Yammu-setä, joka Jukka_R:n inspiraation taustalla lienee?
De mortuis nil nisi bene.

Pitäkää nyt meidät muutkin kärryillä. Jammu setä on kyllä kuollu, mutta onko olemassa joku Yammu-setäkin ?

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.08.12 - klo:15:46
...Toisaalta ymmärrän tämän kyllä hyvin. ...

...Vastapainoksi mekko päälle ja hame korvissa kun viipottaa menemään kesäillassa, niin taas jaksaa, pysyy homma balansissa...

Tuli tänään kutsu kahville. Arvatkaa uskalsinko mennä suoraan kotiovesta. Varmuuden vuoksi soitin yrityksen ovikelloa, jos vaikka oli tarve vaatteiden vaihdolle.
Oikeestaan se pääsuoran jarru ei ookkaan pelottava asia.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

28.09.12 - klo:17:37 #13 Viimeisin muokkaus: 28.09.12 - klo:17:42 käyttäjältä app
Se oli 5.6 kun olin just lipannut Alastarossa vesilätäkköön, ja menin syömään kahvilaan kun puhelin soi, ja ortobedi kertoi polven magneettikuvan tuloksen. Et juokse enää koskaan. Tuonne oli treenit alkaneet joulukuussa, ja siinä se sitten oli  :'(.

Tässä tänään aamulla 7.00 startti. http://www.dailymotion.com/video/xtxel8_spartathlon-2012-start_sport

310 juoksijaa lähti matkaan. Tällä hetkellä 5/10 startanneesta suomalaisjuoksijasta mukana, muut jo jääneet välille.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: app - 28.09.12 - klo:17:37
Tässä tänään aamulla 7.00 startti. http://www.dailymotion.com/video/xtxel8_spartathlon-2012-start_sport
310 juoksijaa lähti matkaan. Tällä hetkellä 5/10 startanneesta suomalaisjuoksijasta mukana, muut jo jääneet välille.

"Spartathlon on Kreikassa järjestettävä ultrajuoksukilpailu, jonka reitti on 246 kilometrin matka Ateenasta Spartaan."

No, Voe elämä. Tuo on jotain ymmärryksen tuolla puolella olevaa. Käsittämätön matka juosta.

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal