Alastaro 16.9.2012 kerhokisa, ohjeet

Aloittaja tonibergholm, 02.09.12 - klo:20:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 05.09.12 - klo:14:50
Mutku tällai ei saa aikaan keskustelua tai vääntöä.

Ihan totta, pysytään mieluummin keskustelupalstoille tyypillisissä, itsestään syntyvissä, kirjoittajista riippumattomissa väännöissä ja annetaan virallisten kanavien hoitaa asiapitoiset, kuivat ja hymyttömät tiedotukset. ;)

Lainaus käyttäjältä: jarska - 05.09.12 - klo:14:11
Kelpaisko sulle jarska ettet sotkisi tätä ketjua yhtään enempää

Ei kelpaa, enkä mä sulle vastaa, mut kannattais vähän rauhottua ja mennä kisaan mukaan, senkin nössö.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 05.09.12 - klo:14:03
Kilpailukutsussa lukee:
"Aikataulu: Aika-ajot : Aika-ajojen sijaan kuljettaja antaa kauden parhaan kierrosaikansa

Kilpailulähtö klo 16.20

Ajoharjoittelulle aikaa: 10.00-16.00; 17.00-20.00

Aikatauluun voi tulla muutoksia. Muutoksista ilmoitetaan kilpailun virallisella ilmoitustaululla.

Kuljettajakokous: Sunnuntaina klo 09:50 varikolla. Pakollinen kaikille kuljettajille. Läsnäolo tarkistetaan.

Kilpailutoimisto: Avoinna lauantaina. klo 19-20 ja sunnuntaina noin klo 08.30-08.55.

Katsastus: Ylävarikolla lauantaina. klo 20-20.30, muulloin tarpeen mukaan."

Aikatauluun tullut muutoksia, eli nyt ajetaan aika-ajot (oletuksella, että moiset vehkeet kisaan saadaan). Jos ei saada, niin jokaiselle osallistujalle palautetaan 20 euroa.

Henkilökohtainen syy. Aika-ajossa aamusta tuskin pääsen alle 1:27 ja sillä ajalla muutama ainakin on edessä ja pääsee ohittelemaan tai ainakin yrittämään. Kesän nopeimmalla ajalla (1:24.0) olisi jo kohtuullisen hyvässä ruudussa ja ei paljoa kiinnosta kisa jossa lähdetään muita karkuun. Toisaalta tuo nyt oli jo sovittu aikaisemminkin. Ensi kaudella sitten ehkäpä ilman ajanottoa ja aika-ajoja. Suuri yleisö päättäkööt (eli ry:n jäsenet) kummin tehdään. Aiheesta syksyllä sitten kokouksessa äänestys.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: mic - 05.09.12 - klo:14:24
Ja tääkin on ihan perseestä. Näissä kisoissahan piti nimenomaan olla aika-ajot. Maksukin on korkeampi kuin kuin viime kerhokisoissa jolloin ei tuota aika-ajoa ollut.

Onko kilpailukutsussa painovirhepaholainen vai koittaako Jukka-Setä prkl taas rahastaa tällä suurella rahasammolla?

Tähän saa vastata m***ku itse. <- Jukka ("Setä", "Herra kisakuski") Relander

Vedä tumppuun (neuvo jota sun olisi katraan pääluku huomioiden kannattanut noudattaa jo kauan). Lue kutsu uudestaan. Maksakaa enemmän ja saatte palkatun sihteerin. Markalla saa markan toiminnanjohtajan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 05.09.12 - klo:14:53
Mielestäni loistava ajatus. Käsittääkseni tuo ajanottolaitteiston vuokra on aika korkea ja työmäärä vähenee = kisoja on helpompi järjestää = niitä järjestetään. Vaikka en pidäkään vittuilusta, niin peukutan Jukka_R:a tässä asiassa.

500 euroa/päivä + 2 x rahtikulut + n. 25 talkootyötuntia. Jälkimmäiset kun muuttaisi laskutettaviksi tunneiksi joista maksetaan sotut yms. ja hoidettaisiin palkkatyöläisillä, niin ajanoton kustannus olisi n. 3.000 euroa. 30:ltä kuljettajalta siis 100 euroa/naama. Tuossa siis pelkän ajanoton kustannus ilman näitä harvoin kiitosta saavia vapaaehtoisia (tämän kesän aikana Mikko ja Paula).

Ratatuomareille, johdolle jne kun maksaisi osaamistasonsa mukaan käyvän liksan, niin alkaisikin olemaan ihan mukavalla taajuudella osallistumismaksut. Kannattaa siis joskus huomioida noita lipun varressa sateessa kyhjöttäviä tyyppejä jos aikaa jää nettikirjoittelulta ja valittamisesta valittamisesta.

Tätä viestiä ei ollut kohdenettu kehenkään yksittäiseen henkilöön. Lekurikin viimein saatu Motoparkkiin, joten nyt vaan rojut matkaan ja kisoja sekä ratapäiviä ja koulutuksia sinne vetämään. Onneksi varikoltakin pääsee nettiin, joten voin tulla taas kommentoimaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

mic

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 05.09.12 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: mic - 05.09.12 - klo:14:24
Ja tääkin on ihan perseestä. Näissä kisoissahan piti nimenomaan olla aika-ajot. Maksukin on korkeampi kuin kuin viime kerhokisoissa jolloin ei tuota aika-ajoa ollut.

Onko kilpailukutsussa painovirhepaholainen vai koittaako Jukka-Setä prkl taas rahastaa tällä suurella rahasammolla?

Tähän saa vastata m***ku itse. <- Jukka ("Setä", "Herra kisakuski") Relander

Vedä tumppuun (neuvo jota sun olisi katraan pääluku huomioiden kannattanut noudattaa jo kauan). Lue kutsu uudestaan. Maksakaa enemmän ja saatte palkatun sihteerin. Markalla saa markan toiminnanjohtajan.

Miten niin lue uudestaan?!? Enhän mä ole jaksanut lukea sitä ollenkaan vaan Vuorelan tekstin mukaan vaan kommentoin. Pitäiskö noita muka lukea, häh? Ei kiinnosta, ajo kiinnostaa. Nähdään siis siellä ja pidetään tiukka kisa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

app

Sain tahtoni läpi, ja aika-ajo ajettaneen. Ei ole näköjään enää pitkä matka kalifiksi kalifin paikalle. Harkitsen tämän johdosta syksymmällä (Ry:n kokouksen jälkeen) lääkityksen keventämistä; hallusinogeenit ja stimulantit kun jättää päivittäisannostelusta pois, homma hanskassa tämän suhteen, ja vaalivoittoa tavoittelemaan.

Nährään motoparkissa, mikäli en eksy venäjän puolelle.

Bobo

Ilmoittautukaa nyt hyvät ihmiset älkääkä miettikö. Viimeinen mahdollisuus kilvanajoon tällä kaudella, pitkä ja pimeä talvi on taas edessä.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 11.09.12 - klo:18:02
Ilmoittautukaa nyt hyvät ihmiset älkääkä miettikö. Viimeinen mahdollisuus kilvanajoon tällä kaudella, pitkä ja pimeä talvi on taas edessä.

Sain kilpailuun johtajan, joten ilmoittauduttu on. Lähtö tullaan sovittaamaan siten, että ajo ajetaan kuivalla jos siihen vain mahdollisuus on. Ennuste katsotaan aamupäivällä ja kisa sitten ajoitetaan johonkin välille 13.00-19.30 sen mukaan milloin näyttää kuivimmalta jos sateen uhka ilmassa on. Eli aika paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuivalla mennään kuin märällä, joten hopi hopi. Tontilla käteisellä ostavilta otetaan sitten 50 euroa extraa koska käteisen kanssa säätäminen ja lomakkeiden tulostelu jne. vie aikaa ja ajanviejät saavat sitten maksaa siitä.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Vuorela

Ei kun mukaan vaan. Huhua kolmesta jälki-ilmoittautujasta on liikkeellä, yksi ajaa jokkista, toinen ei koskaan kilpaillut ja kolmas vois ehkä osallistua 250cc laitteella jos on suht saman vauhtista seuraa isommista(1:40-1:45).

Bobo

Komeaa säätäkin lupaa kisapäivälle Foreca
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

JukkaK

Ilmottauduttu kerhokisaan!

Bobo

Missä Grandi67, Spedor, Scuuba... Pistäkäähän ilmoa peliin älkääkä enää pähkäilkö. Sääennustusten lukemisenkin voitte myös jo lopettaa, aurinkoa lupaavat kaikki tahot  :P
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011


spedor

Lainaus käyttäjältä: Bobo - 13.09.12 - klo:09:29
Missä Grandi67, Spedor, Scuuba... Pistäkäähän ilmoa peliin älkääkä enää pähkäilkö. Sääennustusten lukemisenkin voitte myös jo lopettaa, aurinkoa lupaavat kaikki tahot  :P
Joudun jättään tuon väliin, vedoten terveys syihin... Itse asiassa mun ratakausi sai päätöksen tuossa joku kolme viikkoa sitten, kun lääkäri ilmotteli mun selkäruodon magneettikuvat nähtyään että sielä on välilevy sen verta sikin sokin, jotta tarttis puukottaa. peukku_1
Mutta oon kyllä tulossa paikalle kannustamaan.

Bobo

Lainaus käyttäjältä: spedor - 13.09.12 - klo:12:43
Lainaus käyttäjältä: Bobo - 13.09.12 - klo:09:29
Missä Grandi67, Spedor, Scuuba... Pistäkäähän ilmoa peliin älkääkä enää pähkäilkö. Sääennustusten lukemisenkin voitte myös jo lopettaa, aurinkoa lupaavat kaikki tahot  :P
Joudun jättään tuon väliin, vedoten terveys syihin... Itse asiassa mun ratakausi sai päätöksen tuossa joku kolme viikkoa sitten, kun lääkäri ilmotteli mun selkäruodon magneettikuvat nähtyään että sielä on välilevy sen verta sikin sokin, jotta tarttis puukottaa. peukku_1
Mutta oon kyllä tulossa paikalle kannustamaan.

No voi hitto  :( Eiköhän se ole tosiaan viisasta pistää ukko ensin kuntoon ja sitten jatkaa harrastusta. Ettei pahempaa vauriota pääse syntymään. Lohtuna se, että lopussahan tää kausi on muutenkin ja keväällä mennnään taas ehtana  peukku_1
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Powered by EzPortal