Kemora vapaat/varattavissa

Aloittaja jarska, 11.09.12 - klo:07:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Taffu

Valitettavasti ei löytynyt minkäänlaista ratkaisua mun sinne saapumiseen :( Toki se takaa teille muille hyvän kelin, kun tämä pahanilmanlintu ei pääse...

jarska

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 13.09.12 - klo:20:59
Valitettavasti ei löytynyt minkäänlaista ratkaisua mun sinne saapumiseen :( Toki se takaa teille muille hyvän kelin, kun tämä pahanilmanlintu ei pääse...

Älä huoli, jos ilmat suosii niin otetaan myös ens viikolla joku päivä kimppaan.

Wper

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.09.12 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 13.09.12 - klo:20:59
Valitettavasti ei löytynyt minkäänlaista ratkaisua mun sinne saapumiseen :( Toki se takaa teille muille hyvän kelin, kun tämä pahanilmanlintu ei pääse...

Älä huoli, jos ilmat suosii niin otetaan myös ens viikolla joku päivä kimppaan.

Kannatetaan!
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.09.12 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 13.09.12 - klo:20:59
Valitettavasti ei löytynyt minkäänlaista ratkaisua mun sinne saapumiseen :( Toki se takaa teille muille hyvän kelin, kun tämä pahanilmanlintu ei pääse...

Älä huoli, jos ilmat suosii niin otetaan myös ens viikolla joku päivä kimppaan.

Ens viikolla käy mulle vain todennäköisesti sunnuntai, aamulla ajellaan Inarijärveä kohdin kalareissulle. Tuostapa ne logistiset ongelmat sitten muodostuivatkin. Harkitsin kyllä jo ratailun vuoksi kyseisen reissun väliinjättämistä, mutta edellisestä kalareissusta jäi niin paha maku huonon saaliin vuoksi, että pakkohan se on mennä  hedari_1

aapolas

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 13.09.12 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.09.12 - klo:21:05
Lainaus käyttäjältä: Taffu - 13.09.12 - klo:20:59
Valitettavasti ei löytynyt minkäänlaista ratkaisua mun sinne saapumiseen :( Toki se takaa teille muille hyvän kelin, kun tämä pahanilmanlintu ei pääse...

Älä huoli, jos ilmat suosii niin otetaan myös ens viikolla joku päivä kimppaan.

Ens viikolla käy mulle vain todennäköisesti sunnuntai, aamulla ajellaan Inarijärveä kohdin kalareissulle. Tuostapa ne logistiset ongelmat sitten muodostuivatkin. Harkitsin kyllä jo ratailun vuoksi kyseisen reissun väliinjättämistä, mutta edellisestä kalareissusta jäi niin paha maku huonon saaliin vuoksi, että pakkohan se on mennä  hedari_1

Töihin sieltä prkle. lusmu.

jarska

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 13.09.12 - klo:21:34
Töihin sieltä prkle. lusmu.

En tunnistanut nimimerkin takaa, mut Taffu taitaakin olla se toinen komeista, nuorista ja salskeista lekuriuroksista, joiden kauloissa roikkuivat keski-ikäiset "neitokaiset" Foxmannin iltahämärissä...liekkö ilmaisen vuosihuollon vai jämäkän tunkin tarpeessa olivat.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 13.09.12 - klo:21:50
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 13.09.12 - klo:21:34
Töihin sieltä prkle. lusmu.

En tunnistanut nimimerkin takaa, mut Taffu taitaakin olla se toinen komeista, nuorista ja salskeista lekuriuroksista, joiden kauloissa roikkuivat keski-ikäiset "neitokaiset" Foxmannin iltahämärissä...liekkö ilmaisen vuosihuollon vai jämäkän tunkin tarpeessa olivat.

Sama sälli juu. Poistuin sieltä ilmeisesti ihan sopivaan aikaan silloin, ja aapolas sai sitten olla huomion keskipisteenä :) Senhän hän toki ansaitsee, kun on ihan paljasjalkainen Veteliläinen!

jarska

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 13.09.12 - klo:21:57
Sama sälli juu. Poistuin sieltä ilmeisesti ihan sopivaan aikaan silloin, ja aapolas sai sitten olla huomion keskipisteenä :) Senhän hän toki ansaitsee, kun on ihan paljasjalkainen Veteliläinen!

Minä taas paistattelin aapolaksen vierellä, sain melkeen osakseni myös ihailua...nojaa,olivat niin huumaantuneita aapolaksen komeudesta, et eivät edes mua huomanneet...ja jos huomasivat niin naamat vääntyi kummalliseen irvistykseen...kaiketi tajusivat itsekin olevan toinen jalka haudassa.

rranta

Huomenta simasuut ja muut alfaurokset! Kohta starttaa. No jos ensin tämä aamutee ja silimät auki. Kyllä se tästä. Jarska sielä varmaan jo virittellee satteenkarkotus kalsareita. Ne tangat on tainnu vaihtua jo reikäsiin pikän mallisiin 80-luvun teriniitteihin. Ite huomannu, että turha pitkiä ottaa pois, juhannuksena aikonaan käytti pois, vaan nykysin soppii juhannuksenaki tasapainottammaan asustetta ku karvalakilla sääskiä huitoo.

jarska

Huomenta.
Täällä ajokengät tömisevät malttamattomina eteisessä, MVVi sylkee tulta, Qstarz on ladattu ja viritetty näyttämään 15-alkuisia, kohta lähtee. airrev_1

pienisopoapina

Olipa kauheen vaikeeta. Jarrut ei oikein purru, öljyläikkien kierrot hidasti, ajo oli kamalan raskasta ja avauksissa luisti rengas. Mutta, JEE, mukava oli päästä ajamaan. Kiitos vielä Jarskalle järjestelyistä, Kemoran toimistusjohtelijalle reiluudesta ja runsaslukuiselle rataporukalle rataseurasta.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530


jarska

Jokkis auto oli pissinyt öljyä karuselliin oikeen kunnolla, jota joutui väisteleen, ilma vähän kylmä ja tuuli perkuleesti...silti ajo maistui ja vielä jäi hampaan koloon, josko taas ens viikolla...
Kiitos myös Kemoran johdon suuntaan ja aina mukavalle porukalle!

pienisopoapina

14.09.12 - klo:22:33 #43 Viimeisin muokkaus: 14.09.12 - klo:22:38 käyttäjältä pienisopoapina
Lainaus käyttäjältä: jiknnn - 14.09.12 - klo:21:11
kuvat

http://jiknnn.kuvat.fi/kuvat/Kemora_14_09_2012/

Ei siellä noin valoisaa ollu - siellä oli syksy ja myrsky. Sulla on liian hyvä kamera. Noista kuvista huomaa ettei ylävartalon siirto ole vielä ensisijainen toiminto. Karusellissä oli öljyvana jota piti varoa ja varovaisen ajon takia asento jää vajaaksi. Puhtaallakin huomaan ensin alavartalon siirtyvän ja ylävartalo putoaa vasta loppukurvassa.

Kuka huomaa mitä uutta Kawassa on ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

juice09

Terveiset täältä alastarosta vettä tulee kuin aisaa ja lapin mies on paikalla, on muuten kawassa hieno paisari varmaan nyt kuulee, kun kulkee....

Powered by EzPortal