Kemora vapaat/varattavissa

Aloittaja jarska, 11.09.12 - klo:07:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Tonnehan sitä pitäs taas poikain kans huomenna mennä, mut yrri näyttää paskaa keliä ja foreca hyvää, mitä tässä taas uskoo.

aapolas

Jos tänään saan osat niin huomenna oon tulos. Oispa kiva päästä pohojosen nopeitten poikien imuun.

rranta

Näyttää kyllä säätiejotukset niin huonolta, että pittää vähän harkita. Näyttäs kyllä, että iltapäivästä vois päästä ajamaan. Pittää vielä seurata ennusteita vaan tulosa oon, jos näyttää, että ajomahollisuuksia on.

aapolas

En sitte saanu osia. Ajakaa keskenänne. höh.

rranta

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 11.09.12 - klo:19:20
En sitte saanu osia. Ajakaa keskenänne. höh.

No höh oispa ollu mukava ku Aapolaski ois tullu vääntään uuella Kawalan viehreällä tykillä. Se oli kyllä hieno mopo ja ilimeisen mieleinen Aapolakselle...

rranta

Eipä silti, niin se näyttää, että huomena on hilijasta ajon suhteen. Kaikki säätiejotteet näyttää paskoa huomiselle. Katotaanpa aamulla vielä ja harkitaan...

jarska

Juu, pärseestä nää kelit.
Siellähän näkyy olevan kalenterissa punasella ja varattavissa päiviä, otetaan joku aarinkoinen päivä kimpassa jos ei huomenna päästä ajaan? idea_1

murmela

Lainaus käyttäjältä: rranta - 11.09.12 - klo:18:17
Näyttää kyllä säätiejotukset niin huonolta, että pittää vähän harkita. Näyttäs kyllä, että iltapäivästä vois päästä ajamaan. Pittää vielä seurata ennusteita vaan tulosa oon, jos näyttää, että ajomahollisuuksia on.
OT:
Tulipa mieleen ett saa**na kun on paljon aikaa talvella, kun ei tarvi kyttäillä varauskalentereita, sääennusteita, miettiä, arpoa, katsella uudestaan eri sääennusteita, nukkua, arpoa jne.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Taffu

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.09.12 - klo:22:13
Juu, pärseestä nää kelit.
Siellähän näkyy olevan kalenterissa punasella ja varattavissa päiviä, otetaan joku aarinkoinen päivä kimpassa jos ei huomenna päästä ajaan? idea_1

Mä lähtisin kyllä mukaan tuohon varaukseen, jos aikataulut sallii myöten ja jotenkin pysyisi järkevässä budjetissa. Juttelin aiemmin kesällä puhelimessa jonkun ratahenkilön kanssa, ja se antoi ymmärtää, että jos riittävän monta halukasta olisi tulossa, niin silloin olisi mahdollista muuttaa noi punaset päivät vapaaksi harjoitteluksi.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Taffu - 11.09.12 - klo:22:26
Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.09.12 - klo:22:13
Juu, pärseestä nää kelit.
Siellähän näkyy olevan kalenterissa punasella ja varattavissa päiviä, otetaan joku aarinkoinen päivä kimpassa jos ei huomenna päästä ajaan? idea_1

Mä lähtisin kyllä mukaan tuohon varaukseen, jos aikataulut sallii myöten ja jotenkin pysyisi järkevässä budjetissa. Juttelin aiemmin kesällä puhelimessa jonkun ratahenkilön kanssa, ja se antoi ymmärtää, että jos riittävän monta halukasta olisi tulossa, niin silloin olisi mahdollista muuttaa noi punaset päivät vapaaksi harjoitteluksi.

Hyvähyvä, mä voisin soitella huomenna Kemoralle ja kysästä mihin hintaan saatas varattua.

rranta

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.09.12 - klo:22:13
Juu, pärseestä nää kelit.
Siellähän näkyy olevan kalenterissa punasella ja varattavissa päiviä, otetaan joku aarinkoinen päivä kimpassa jos ei huomenna päästä ajaan? idea_1

Mulla mahottomia päiviä päästä muualle ku jo sovittuihin 18. 19. ja 21.päivä. Kaikki muu soviteltavisa ja mukana.

rranta

12.09.12 - klo:07:01 #11 Viimeisin muokkaus: 12.09.12 - klo:07:11 käyttäjältä rranta
Tälle päivää näyttää nuo säätiejotukset niin karulta etten nyt arvaa lähtä ja ku kattoo tuon yrrin kautta kelikameraa Kaustisilta on vettä tiellä niin palijon ettei Kemorasakaan kovin kuivaa eikä kovin nopiaa kuivu. Voi piru nyt pittää vaan keksiä tekemistä tälle päivää. Taijan lyyä huskin käyntiin ja lyyä pari puuta nurin ja haloiksi.

jarska

Lainaus käyttäjältä: rranta - 12.09.12 - klo:07:01
Tälle päivää näyttää nuo säätiejotukset niin karulta etten nyt arvaa lähtä ja ku kattoo tuon yrrin kautta kelikameraa Kaustisilta on vettä tiellä niin palijon ettei Kemorasakaan kovin kuivaa eikä kovin nopiaa kuivu. Voi piru nyt pittää vaan keksiä tekemistä tälle päivää. Taijan lyyä huskin käyntiin ja lyyä pari puuta nurin ja haloiksi.

Joo, en minäkään lähe ajaan, huonolta näyttää. :'(

aapolas

Vettä tulee ku esterin hanurista. Satoi myös koko yön. Mulla on töitä tää kk aika tiukasti paitsi 21. päivä on vapaa. Iltaisin toki mukana jos joku päivä varataan.

pienisopoapina

Forecan sadetutkan mukaan saderintama menisi itää kohti ja iltapäivällä/alkuillasta voisi olla kuivaa. Vielä en luovu toivosta.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal