Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: CBR kisahaasteet  (Luettu 13897 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.11.21 - klo:21:43
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
CBR kisahaasteet
« : 12.09.12 - klo:20:08 »
Kokonaisuutena kausi meni paremmin kuin etukäteen kuvittelin, joten tyytyväinen olen. Nyt sitten fiilistelemään Alastarolle ja suunnittelemaan ensi kautta ja sen tavoitteita. Samalla pyörällä ajetaan, joten kovin suuria harppauksia ei ole odotettavissa. Wehnälle kuuluu suurin kiitos aikojen parantumisesta. Kyllä se koulutus vaan on helpoin (ja halvin) tie aikojen parantamiseen, sanoi Essolla kuka mitä sanoi.
Eikös Wehnä luvannu sulle keväällä ett sun ajat paranee pari sekkaa joka radalla, talvella mopoon tehtyjen alustamuutosten ansiosta?

Voitaisiin muuten ensi kesänä ottaa keskinäinen kisa vaikka noilla CBR:llä. Ei tarvitse sitten spekuloida kumman pyörä oli parempi ja kumman ei kun ovat identtisiä.

Jotta homma olisi reilu, niin saat käydä treenaamassa niillä kahtena päivänä, sitten kokemusta on yhtä paljon.


Mielestäni tuo on aika loistava tapa verrata kumpi osaa ajaa ja kumpi ei. Kari osasi ja pisti päihin minua, mikä nyt ei varmaan suurena yllätyksenä tullut kummallekaan, tuskin yleisöllekään. Haaste on nyt heitetty, talvi aikaa lenkkeillä, puntteilla ja kerätä vaikka vaadittava muutama satanen kasaan.

Tämä olis hauska nähdä, kannatetaan!


Mä voisin haastaa vaikka pienisopoapinan, ollaan aika samanvauhtisia ja pieni(50kg) painoetu ei haittaa. :D

Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 130
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1593
  • Ikä: 55
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.11.21 - klo:11:46
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #1 : 12.09.12 - klo:20:15 »


Tämä olis hauska nähdä, kannatetaan!


Mä voisin haastaa vaikka pienisopoapinan, ollaan aika samanvauhtisia ja pieni(50kg) painoetu ei haittaa. :D

Jostain syystä repesin  hesse_ok. Mää otan sementtisäkin selkäreppuun, jos säännöt sallii.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #2 : 12.09.12 - klo:20:23 »

Tämä olis hauska nähdä, kannatetaan!


Mä voisin haastaa vaikka pienisopoapinan, ollaan aika samanvauhtisia ja pieni(50kg) painoetu ei haittaa. :D

Painosta nyt ei tuossa luokassa niin paljoa haittaa ole kuin pituudesta. Karin pituutta en tiedä, mutta painoeroa meillä on 13 kg. Itselläni pituutta on 183 cm ja aika paljon teettää duunia päästä katteiden suojaan suorilla.

Muissa luokissa ymmärrän nuo selitykset siitä, ettei rahaa ole ja ilman uusia renkaita ja Öhlinsin alustaa on mahdoton pärjätä. Mutta tuollaisen vessan saa vuokralle ja kisaan muutamalla satasella. Jos vaikka liftaa tontille, niin melkeinpä polttoainekustannusten säästöllä saa ajonsa ajettua. Toki aina selityksiä voi keksiä, kärsä kipeä tai maa jäässä. Itse olen taatusti valmis osallistumaan kapinaan, tosin toivon, että kisan välissä jää edes tunti, pari toipumiseen edellisestä.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #3 : 12.09.12 - klo:20:32 »
Kokonaisuutena kausi meni paremmin kuin etukäteen kuvittelin, joten tyytyväinen olen. Nyt sitten fiilistelemään Alastarolle ja suunnittelemaan ensi kautta ja sen tavoitteita. Samalla pyörällä ajetaan, joten kovin suuria harppauksia ei ole odotettavissa. Wehnälle kuuluu suurin kiitos aikojen parantumisesta. Kyllä se koulutus vaan on helpoin (ja halvin) tie aikojen parantamiseen, sanoi Essolla kuka mitä sanoi.
Eikös Wehnä luvannu sulle keväällä ett sun ajat paranee pari sekkaa joka radalla, talvella mopoon tehtyjen alustamuutosten ansiosta?

Kyllä. Alastarolla vuodessa parannusta tuli reilut 2 sekuntia, samoin Räyskälässä. Motoparkissa kuivalla aika-ajossa edellisen kerran 1:38.0, nyt 1:33.1, joten siihenkin tyytyväinen, jos puhtia olisi ollut, kisassa olisi menty kovempaa (oma arvaus 1-2 sek) kuten aina ennenkin.
Botniaringillä edellisessä kisassa kuivalla (sama aika vuodesta) 1:15.3, nyt 1:13.6.

Ehkä Kari ottaa kantaa (tai ehkä sinä) siihen oliko oppimisprosessin vaikutus vaikkapa Alastarolla 0,2 vai 0,5 sekuntia ja alustan sitten 2, 2,2 vai 1,8 sekuntia.

Valitettavasti syystä jota itse en tiedä, ajat eivät sateella parantuneet kuivalla ajettuihin nähden. Varmaan vika oli alustassa ja kuskissa.

Muista en osaa sanoa, mutta ainakin itselläni menee hieman aikaa ennen kuin muutoksia osaa hyödyntää.

Jaa jaa, muistelin vaan sun juttuja keväältä, mutta ehkä kesän sateet ovat jo ehtineet huuhdella ne pois.

Kertauksena 4.6. kirjoittelit seuraavaa:
"Viime kesänä Vehniäisen Karilla oli lainassa mun pyörä ja Karin kommentit huoltamattomasta vakioalustasta olivat hieman kaunistellen "paska ja pelotti ajaa." Pyörä siis talvella Karille laitettavaksi (Kari kertokoot itse mitä alustalle tehtiin, itse en ymmärrä aiheesta mitään, jotain jäykempää jousta ja shimmailua mitä se sitten onkaan).

 Viime vuonna (ja aikaisempina) en treeneissä päässyt vasta kuin heinäkuun puolella Alastarolla alle 1:30. Aika-ajossa paras aika oli 1:28.2. Tänään vetelin vanhoilla renkailla kylmällä, siitepölyn sotkemalla radalla 1:26.2. Kisassa ajamani paras aika on ollut uusilla renkailla, hyvän vetoavun turvin optimioloissa 1:26.4 ja sekin loppukaudesta. Plaseboa tai ei, olen hel***in tyytyväinen.

 Botnialla alkukauden kisa-ajat ovat ollet 1:15 alkuisia, nyt paukuttelin helposti 1:13 alkuisia kisassa. Muutostyöt tulivat maksamaan muutaman rengassarjan verran. En pitäisi kustannusta erityisen pahana. Samalla rahalla saa mölyävän putken pyörään ja voisin veikata, ettei sillä lähde kehitys noin nopeisiin loikkiin.

 Voi toki olla, että tänään selittävänä tekijänä oli pukeutumiseni naisten alusvaatteisiin (oma aluspukuni oli kadoksissa, joten lainasin pari numeroa pienempää heilani alusasua). Huomenna kokeilen stringejä, jos se on selittävä tekijä."
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #4 : 12.09.12 - klo:21:20 »
Kokonaisuutena kausi meni paremmin kuin etukäteen kuvittelin, joten tyytyväinen olen. Nyt sitten fiilistelemään Alastarolle ja suunnittelemaan ensi kautta ja sen tavoitteita. Samalla pyörällä ajetaan, joten kovin suuria harppauksia ei ole odotettavissa. Wehnälle kuuluu suurin kiitos aikojen parantumisesta. Kyllä se koulutus vaan on helpoin (ja halvin) tie aikojen parantamiseen, sanoi Essolla kuka mitä sanoi.
Eikös Wehnä luvannu sulle keväällä ett sun ajat paranee pari sekkaa joka radalla, talvella mopoon tehtyjen alustamuutosten ansiosta?

Kyllä. Alastarolla vuodessa parannusta tuli reilut 2 sekuntia, samoin Räyskälässä. Motoparkissa kuivalla aika-ajossa edellisen kerran 1:38.0, nyt 1:33.1, joten siihenkin tyytyväinen, jos puhtia olisi ollut, kisassa olisi menty kovempaa (oma arvaus 1-2 sek) kuten aina ennenkin.
Botniaringillä edellisessä kisassa kuivalla (sama aika vuodesta) 1:15.3, nyt 1:13.6.

Ehkä Kari ottaa kantaa (tai ehkä sinä) siihen oliko oppimisprosessin vaikutus vaikkapa Alastarolla 0,2 vai 0,5 sekuntia ja alustan sitten 2, 2,2 vai 1,8 sekuntia.

Valitettavasti syystä jota itse en tiedä, ajat eivät sateella parantuneet kuivalla ajettuihin nähden. Varmaan vika oli alustassa ja kuskissa.

Muista en osaa sanoa, mutta ainakin itselläni menee hieman aikaa ennen kuin muutoksia osaa hyödyntää.

Jaa jaa, muistelin vaan sun juttuja keväältä, mutta ehkä kesän sateet ovat jo ehtineet huuhdella ne pois.

Kertauksena 4.6. kirjoittelit seuraavaa:
"Viime kesänä Vehniäisen Karilla oli lainassa mun pyörä ja Karin kommentit huoltamattomasta vakioalustasta olivat hieman kaunistellen "paska ja pelotti ajaa." Pyörä siis talvella Karille laitettavaksi (Kari kertokoot itse mitä alustalle tehtiin, itse en ymmärrä aiheesta mitään, jotain jäykempää jousta ja shimmailua mitä se sitten onkaan).

 Viime vuonna (ja aikaisempina) en treeneissä päässyt vasta kuin heinäkuun puolella Alastarolla alle 1:30. Aika-ajossa paras aika oli 1:28.2. Tänään vetelin vanhoilla renkailla kylmällä, siitepölyn sotkemalla radalla 1:26.2. Kisassa ajamani paras aika on ollut uusilla renkailla, hyvän vetoavun turvin optimioloissa 1:26.4 ja sekin loppukaudesta. Plaseboa tai ei, olen hel***in tyytyväinen.

 Botnialla alkukauden kisa-ajat ovat ollet 1:15 alkuisia, nyt paukuttelin helposti 1:13 alkuisia kisassa. Muutostyöt tulivat maksamaan muutaman rengassarjan verran. En pitäisi kustannusta erityisen pahana. Samalla rahalla saa mölyävän putken pyörään ja voisin veikata, ettei sillä lähde kehitys noin nopeisiin loikkiin.

 Voi toki olla, että tänään selittävänä tekijänä oli pukeutumiseni naisten alusvaatteisiin (oma aluspukuni oli kadoksissa, joten lainasin pari numeroa pienempää heilani alusasua). Huomenna kokeilen stringejä, jos se on selittävä tekijä."

Pointti oli mikä? Alustan laitosta on ollut hyötyä. On ollut hyötyä myös opetuksesta. On ollut hyötyä myös treenaamisesta. Minulla ei ole desimaalin tarkkuudella tietoa kuinka paljon mistäkin on ollut. Edelleen olen sitä mieltä, että minun tapauksessani alustasta oli enemmän iloa kuin opetuksesta. Alastarolla tilanne voi olla ehkä toisin enemmän tuli vinkeistä apua kuin alustasta, mutta Räyskälässä taas aika pitkälti alustan ansiota. Kemoralla en valitettavasti päässyt rajojani kokeilemaan tällä kaudella. Ensi kaudelle veikkaan 0,5-1 sek parannuksia radasta riippuen. Vuoden päästä selvillä.

Valistunut arvaukseni on muuten se, että sunnuntaina saattaisi olla mahdollisuus kokeilla vaikkapa kerhokisassa noilla CBR:llä. Riittääkö kantti? Selviää sitten kumman teoriat toimivat käytännössä paremmin kun vehkeet ovat samat.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #5 : 12.09.12 - klo:21:43 »
Kokonaisuutena kausi meni paremmin kuin etukäteen kuvittelin, joten tyytyväinen olen. Nyt sitten fiilistelemään Alastarolle ja suunnittelemaan ensi kautta ja sen tavoitteita. Samalla pyörällä ajetaan, joten kovin suuria harppauksia ei ole odotettavissa. Wehnälle kuuluu suurin kiitos aikojen parantumisesta. Kyllä se koulutus vaan on helpoin (ja halvin) tie aikojen parantamiseen, sanoi Essolla kuka mitä sanoi.
Eikös Wehnä luvannu sulle keväällä ett sun ajat paranee pari sekkaa joka radalla, talvella mopoon tehtyjen alustamuutosten ansiosta?

Kyllä. Alastarolla vuodessa parannusta tuli reilut 2 sekuntia, samoin Räyskälässä. Motoparkissa kuivalla aika-ajossa edellisen kerran 1:38.0, nyt 1:33.1, joten siihenkin tyytyväinen, jos puhtia olisi ollut, kisassa olisi menty kovempaa (oma arvaus 1-2 sek) kuten aina ennenkin.
Botniaringillä edellisessä kisassa kuivalla (sama aika vuodesta) 1:15.3, nyt 1:13.6.

Ehkä Kari ottaa kantaa (tai ehkä sinä) siihen oliko oppimisprosessin vaikutus vaikkapa Alastarolla 0,2 vai 0,5 sekuntia ja alustan sitten 2, 2,2 vai 1,8 sekuntia.

Valitettavasti syystä jota itse en tiedä, ajat eivät sateella parantuneet kuivalla ajettuihin nähden. Varmaan vika oli alustassa ja kuskissa.

Muista en osaa sanoa, mutta ainakin itselläni menee hieman aikaa ennen kuin muutoksia osaa hyödyntää.

Jaa jaa, muistelin vaan sun juttuja keväältä, mutta ehkä kesän sateet ovat jo ehtineet huuhdella ne pois.

Kertauksena 4.6. kirjoittelit seuraavaa:
"Viime kesänä Vehniäisen Karilla oli lainassa mun pyörä ja Karin kommentit huoltamattomasta vakioalustasta olivat hieman kaunistellen "paska ja pelotti ajaa." Pyörä siis talvella Karille laitettavaksi (Kari kertokoot itse mitä alustalle tehtiin, itse en ymmärrä aiheesta mitään, jotain jäykempää jousta ja shimmailua mitä se sitten onkaan).

 Viime vuonna (ja aikaisempina) en treeneissä päässyt vasta kuin heinäkuun puolella Alastarolla alle 1:30. Aika-ajossa paras aika oli 1:28.2. Tänään vetelin vanhoilla renkailla kylmällä, siitepölyn sotkemalla radalla 1:26.2. Kisassa ajamani paras aika on ollut uusilla renkailla, hyvän vetoavun turvin optimioloissa 1:26.4 ja sekin loppukaudesta. Plaseboa tai ei, olen hel***in tyytyväinen.

 Botnialla alkukauden kisa-ajat ovat ollet 1:15 alkuisia, nyt paukuttelin helposti 1:13 alkuisia kisassa. Muutostyöt tulivat maksamaan muutaman rengassarjan verran. En pitäisi kustannusta erityisen pahana. Samalla rahalla saa mölyävän putken pyörään ja voisin veikata, ettei sillä lähde kehitys noin nopeisiin loikkiin.

 Voi toki olla, että tänään selittävänä tekijänä oli pukeutumiseni naisten alusvaatteisiin (oma aluspukuni oli kadoksissa, joten lainasin pari numeroa pienempää heilani alusasua). Huomenna kokeilen stringejä, jos se on selittävä tekijä."

Pointti oli mikä? Alustan laitosta on ollut hyötyä. On ollut hyötyä myös opetuksesta. On ollut hyötyä myös treenaamisesta. Minulla ei ole desimaalin tarkkuudella tietoa kuinka paljon mistäkin on ollut. Edelleen olen sitä mieltä, että minun tapauksessani alustasta oli enemmän iloa kuin opetuksesta. Alastarolla tilanne voi olla ehkä toisin enemmän tuli vinkeistä apua kuin alustasta, mutta Räyskälässä taas aika pitkälti alustan ansiota. Kemoralla en valitettavasti päässyt rajojani kokeilemaan tällä kaudella. Ensi kaudelle veikkaan 0,5-1 sek parannuksia radasta riippuen. Vuoden päästä selvillä.

Valistunut arvaukseni on muuten se, että sunnuntaina saattaisi olla mahdollisuus kokeilla vaikkapa kerhokisassa noilla CBR:llä. Riittääkö kantti? Selviää sitten kumman teoriat toimivat käytännössä paremmin kun vehkeet ovat samat.
Riippunee hieman myös siitä milloin tommosella cebarilla pääsis treenaamaan (sitä jo tuolla toisaalla hieman Wehnältä kyselin) ja kuinka paljon, ja paljonko on hintaa.
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin voit sitten tautologisesti kylvää niitäkin eri triideihin, eri foorumeille jne vaikka koko loppuvuoden tai loppuelämän.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa poutis

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 117
  • Paikkakunta: Hki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:09.06.15 - klo:10:32
  • R1 -08
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 39
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #6 : 12.09.12 - klo:22:26 »
Sää oot Murmela käsittänyt väärin ton homman. Kisassa ei ajat merkkaa mtn kunhan oot ennen
Jukkaa maalissa  peukku_1
Ei taidolla vaan tuurilla
YCC#14
SBB#70

Poissa Jukka_R

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 17
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 882
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:14.07.17 - klo:20:47
  • Yamaha YZF R1 -08
    • YCC #46
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 25
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #7 : 13.09.12 - klo:07:02 »
Riippunee hieman myös siitä milloin tommosella cebarilla pääsis treenaamaan (sitä jo tuolla toisaalla hieman Wehnältä kyselin) ja kuinka paljon, ja paljonko on hintaa.
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin voit sitten tautologisesti kylvää niitäkin eri triideihin, eri foorumeille jne vaikka koko loppuvuoden tai loppuelämän.

Lainasit koko tekstin, mutta et vastannut kysymykseen mikä oli pointti. No, oli mikä oli, vaikka yleinen räksytyksen tarve. Näillä näkymin CBR:iä tulee pari tontille ja voit treenaa niillä vähintään sen minuuttimäärän mitä itse niillä olen ajanut (n.90) ja sitten viivalle. Treenit on treenejä ja kisa on kisaa.

Omaksi parhaakseni veikkaisin tuollaisella vehkeellä Alastarolla jotain n. 1:50 olevaa aikaa. Koskaan en ole ajanut, joten en mene arvailemaankaan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.11.21 - klo:21:43
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #8 : 13.09.12 - klo:11:47 »
Tämä on sen verta mielenkiintoinen tulevaisuutta ajatellen, jotta laittelin omaksi aiheekseen.


Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.11.21 - klo:21:43
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #9 : 15.09.12 - klo:21:38 »
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin...

Äläkä ny vaan sössi ja jänistä vaan päihitä se Jukka huomenna. ;)

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #10 : 15.09.12 - klo:22:21 »
Riippunee hieman myös siitä milloin tommosella cebarilla pääsis treenaamaan (sitä jo tuolla toisaalla hieman Wehnältä kyselin) ja kuinka paljon, ja paljonko on hintaa.
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin voit sitten tautologisesti kylvää niitäkin eri triideihin, eri foorumeille jne vaikka koko loppuvuoden tai loppuelämän.

Lainasit koko tekstin, mutta et vastannut kysymykseen mikä oli pointti. No, oli mikä oli, vaikka yleinen räksytyksen tarve. Näillä näkymin CBR:iä tulee pari tontille ja voit treenaa niillä vähintään sen minuuttimäärän mitä itse niillä olen ajanut (n.90) ja sitten viivalle. Treenit on treenejä ja kisa on kisaa.

Omaksi parhaakseni veikkaisin tuollaisella vehkeellä Alastarolla jotain n. 1:50 olevaa aikaa. Koskaan en ole ajanut, joten en mene arvailemaankaan.

20 minuutin treeni tänään, kierrosajat oli:
In lap 2:15.001
1:53.445
1:53.118
1:51.641
1:51.024
1:52.577
1:50.272
1:50.023
1:49.420
1:49.356
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #11 : 15.09.12 - klo:22:23 »
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin...

Äläkä ny vaan sössi ja jänistä vaan päihitä se Jukka huomenna. ;)

Toki jos sä sponssaat mut kisaan tolla kiululla, niin voin ottaa kisan Jukan kanssa. Mut ilman sponssii tyydyn ajeleen vaan reenii.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.11.21 - klo:21:43
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #12 : 15.09.12 - klo:23:03 »
Ja mulle kyllä riittää ihan treeneissä ajettu kierrosaika, niin...

Äläkä ny vaan sössi ja jänistä vaan päihitä se Jukka huomenna. ;)

Toki jos sä sponssaat mut kisaan tolla kiululla, niin voin ottaa kisan Jukan kanssa. Mut ilman sponssii tyydyn ajeleen vaan reenii.

Mä luulen ettet ehdi henkeä vetästä kun täältä tulee koko MP-Radan jengi sponsoriksi jos se siitä kiinni on...vai mitä pojat ja tytöt. :D

Poissa pienisopoapina

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 130
  • -Saadut: 48
  • Liittynyt: Huhti 2012
  • Viestejä: 1593
  • Ikä: 55
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.11.21 - klo:11:46
  • Gsx-r -02 eiku r1 -07 eiku R1M -16
    • SSC 530
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 628
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #13 : 15.09.12 - klo:23:05 »
Mä luulen ettet ehdi henkeä vetästä kun täältä tulee koko MP-Radan jengi sponsoriksi jos se siitä kiinni on...vai mitä pojat ja tytöt. :D

joo - tätä odotetaan enempi kuin any10 ja taxin kohtaamista. Paljonko maksaa?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: CBR kisahaasteet
« Vastaus #14 : 15.09.12 - klo:23:20 »
Mä luulen ettet ehdi henkeä vetästä kun täältä tulee koko MP-Radan jengi sponsoriksi jos se siitä kiinni on...vai mitä pojat ja tytöt. :D

joo - tätä odotetaan enempi kuin any10 ja taxin kohtaamista. Paljonko maksaa?

Kisamaksu+jälki-ilmottautuminen+kiulun vuokra= 175 euroa noin lonkalta heitettynä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020