E-hyv. ajovalot ratakatteisiin

Aloittaja Juha_K, 13.09.12 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juha_K

Mitkä on pienimmät E-hyväksytyt tuikut, jotka voisi laittaa ratakatteisiin? Valoteholla ei ole mitään väliä.
Ei jaksaisi enää jumpata edestakaisin katu- ja ratakatteiden välillä.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

eri-ernesti

13.09.12 - klo:22:09 #1 Viimeisin muokkaus: 13.09.12 - klo:22:13 käyttäjältä eri-ernesti
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 13.09.12 - klo:21:52
Mitkä on pienimmät E-hyväksytyt tuikut, jotka voisi laittaa ratakatteisiin? Valoteholla ei ole mitään väliä.
Ei jaksaisi enää jumpata edestakaisin katu- ja ratakatteiden välillä.

Eikös tästä oo ollu jo lukemattomia kertoja puhetta? ;D. Heitä mäkeen se katuajelu.
Lisätäään nyt tuo linkki.
Itse tilasin katteeni www.germa-racing.de tuola näyttäs olevan myös jotain patentti valoja etu katteeseen.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 13.09.12 - klo:21:52
Mitkä on pienimmät E-hyväksytyt tuikut, jotka voisi laittaa ratakatteisiin? Valoteholla ei ole mitään väliä.
Ei jaksaisi enää jumpata edestakaisin katu- ja ratakatteiden välillä.

Jotain projektorivaloja saa muistaakseni 35mm halkasijalla. Ite valon runko on isompi, mutta ton isompaa reikää ei tartte katteeseen. On E-hyväksyntä, mutta ei niillä kyllä nää yhtään mitään jos joutuu ajamaan yhtään päivänvalon ulkopuolella. Kiinalaiset noikin kai oli, mutta Suomesta ostettu. Joku prätkätarvikeliike tattarisuolta muistaakseni noita kauppas. (Varmaan pirusti hyötyä näistä tiedoista, mutta tulipahan kerrottua.)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

13.09.12 - klo:22:21 #3 Viimeisin muokkaus: 13.09.12 - klo:22:23 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 13.09.12 - klo:22:09
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 13.09.12 - klo:21:52
Mitkä on pienimmät E-hyväksytyt tuikut, jotka voisi laittaa ratakatteisiin? Valoteholla ei ole mitään väliä.
Ei jaksaisi enää jumpata edestakaisin katu- ja ratakatteiden välillä.

Eikös tästä oo ollu jo lukemattomia kertoja puhetta? ;D. Heitä mäkeen se katuajelu.
Lisätäään nyt tuo linkki.
Itse tilasin katteeni www.germa-racing.de tuola näyttäs olevan myös jotain patentti valoja etu katteeseen.

Juu, mutta tiistaisin pitää käydä motoristimakkaralla. :D

Relanderilla taisi olla jotkut tuota kokoluokkaa olevat tuikut omassa rykkösessään?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 13.09.12 - klo:22:21
Relanderilla taisi olla jotkut tuota kokoluokkaa olevat tuikut omassa rykkösessään?

Jep. 2008 syksyllä kävin Tattarisuolta shoppailemassa lamput. Nyt ostaisin yhden jossa sekä lähi- että kaukovalo. Ei jaksa viritellä aina kaksia. Kannattaa laittaa kannatin myös taakse. Jos vain katteissa kiinni, niin heiluminen murtaa katteet aika nopeasti.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Andy

Se tattarisuon liike on http://www.motoplaza.org.
Etuvaloksi sellainen ellipsivalo tms. ja tosiaan kannattaa ottaa se, jossa on pitkät ja lyhyet samassa. Sille sitten jonkinlainen teline, joka tulee kiinni fillariin, ei katteeseen. Siinä saa käyttää hiukan mielikuvitusta, mutta eiköhän onnistu.

Itse laitoin takavaloksi sellaisen tosi ohuen e-hyväksytyn ledisysteemin, jonka sai tarralla kiinni rekisterikilven yläreunaan. On muuten vielä tosi kirkaskin takana ajaneilta kuultuna.

//Andy


Andy

Jos tarkkoja ollaan, niin kun vain yksi valo, niin pitäisi olla keskellä. Kaksi valoa pitäisi olla symmetrisesti toisiinsa nähden tms.

Itsellä valo vain toisessa "poskessa", eikä siinä edes ole pitkiä. Aika vähän on tullut ajeltua kadulla ja minua ei ole pysäytetty, joten ihan käytännön kokemusta mahdollisista haasteista ei ole. Mutta en jaksa ottaa isompaa stressiä tuosta. Jos tulee sanomista, niin sitten katsotaan tilanne uusiksi.

Vaikka tuo nyt ihan kilpurin määreet ratakuosissaan täyttää, niin kyllä siitä ihan kelpo katupelinkin oloisen peli saa kun laittaa kilven, peilit, vilkut ja nuo minivalot paikalleen. Numerot kyljissä saattavat toki herättää huomiota, mutta onhan noissa rossireplica r6:ssakin numerotarroja.

//Andy

Juha_K

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

JULLE

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 24.09.12 - klo:20:59
Kusti toi tällaiset lyhdyt.



Mistä sait ton etuvalon.

Rakentelen GSXR1000 2010:n kuitukatteita ja ostamieni käytettyjen katteiden mukana tuli edellisen omistajan vastaava etuvalo ilman johtoja, liittimiä tai relettä(?)
Onko sulla antaa vinkkiä mistä noita liittimiä ja relettä(?) kannattaa etsiä valon lisäksi vilkuille, takavalolle ja rek.valolle?

-Julle
-Provosoiva kilpikuski

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: JULLE - 22.01.13 - klo:11:33
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 24.09.12 - klo:20:59Kusti toi tällaiset lyhdyt.
Mistä sait ton etuvalon.Rakentelen GSXR1000 2010:n kuitukatteita ja ostamieni käytettyjen katteiden mukana tuli edellisen omistajan vastaava etuvalo ilman johtoja, liittimiä tai relettä(?)Onko sulla antaa vinkkiä mistä noita liittimiä ja relettä(?) kannattaa etsiä valon lisäksi vilkuille, takavalolle ja rek.valolle?-Julle
Katso viesti #6.

Alkaa olemaan valmista.





Pleksi


K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Melkein ku videotykki, mikä oliski ollu kiva...näyttää samalla tuossa hangessa/ varikon seinällä ratavideoita.idea_1

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.01.13 - klo:12:06Melkein ku videotykki, mikä oliski ollu kiva...näyttää samalla tuossa hangessa/ varikon seinällä ratavideoita.idea_1
Vielä kun sen saisi näyttämään ajolinjaa. :D
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Juha_K

Tällainen siitä tuli loppujen lopuksi, kili-kalilla maalattu.






K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Nitrous

Onpas julmetun korkeen näkönen penkki. Hämääkö kuva vai onko tuossa jotain mitä en ymmärrä. Pirun hienohan siitä muuten tuli.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal