RaceDAC

Aloittaja jarska, 12.02.12 - klo:16:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

Mulle riittäis jarrupaineanturi (eteen), josta pääsis käsiks vertailemalla jarruvoiman käyttööön eri mutkiin tullessa. Se antais osviittaa omaan tekemiseen vertailemalla hyvinkin paljon kovissa jarruissa. Vaikeimmissa mutkissa haluaisin nähdä miten isookovaa menevät jarrun kanssa elävät. 

Raaseri

16.02.12 - klo:12:11 #31 Viimeisin muokkaus: 16.02.12 - klo:14:15 käyttäjältä Raaseri
No niin, nyt sitä hintaindikaatiota. Hieman oli hinnat muuttuneet.

Potentiometrit on 150mm iskulla, joten riittävät kaikissa ratapyörissä koko iskun pituuteen. Nämähän skaalautuu käytössä käytetyn iskunpituuden mukaan, joten liiasta pituudesta ei ole haittaa. Lisäksi on helppo kalbroida näyttämään todellisia millejä dataa lukiessa.  Potentiometrin ALVillinen hinta on 200€ johtoineen. Liitin puuttuu, eli itse jos haluaa laittaa johtoon pikaliittimen (suosittelen), tämän joudut hankkimaan erikseen. Ei maksa montaa euroa.

Jarrupaineanturin hinta on 90€. Lisäksi tarjolla on liitosletku 40€ normaalilla banjolla, jossa ainakin omiin mopoihini asennus on vain yhden tupla- tai triplabanjopultin hankkiminen ja asennus + ilmaus.

Tuotteilla on neljän viikon toimitusaika, joten asetan nyt tavoitteeksi tehdä tilauksen 15.3., näin jokaiselle jää hyvä aika asentaa ennen ratakauden alkua. Toimitus siis 15.4. jälkeen.

Teen homman harrastuspohjalta, enkä halua omaa rahaa liikaa sitoa varastoon. Pyydän siis sitovat ostopäätökset mailiini miika.k.salo ät gmail.com . Kaupan osapuolena on varsin pienimuotoinen yritykseni, joka siis kirjoittaa kuitin ja vastaa takuusta jälleenmyyjän roolissa. Kun tilaus tehdään, laskutan firmani nimissä tilaajia ja toimitan tavarat niiden saavuttua.

Minimitilaus on hintojen toteutumiselle 10kpl jarrupaineantureita ja 20kpl potikoita. Tämä tilauserä pitää siis saada aikaiseksi.

Suosittelen että minimi on paineanturi + vähintään yksi potentiometri. Pelkällä painetiedolla ilman esimerkiksi keulan puristumistietoa, homma jää vähän vajaaksi. Kisaajalle / nopealle harrastajalle suosittelen kahta potentiometriä, jotta näkee vähän pyörän balanssia ajotilanteissa + etujarruun paineanturi.

Koko paketti olisi:

RaceDAC   149,00€
Potikat 2kpl   400,00€
Paineanturi   90,00€
Yht      639,00€ + tk
Ja mahdollisesti se paineanturin liitosjohto jahka hinta/saatavuus varmistuu. HALPA – tilaa heti!  :D

app

Aijai kun tuli hintaa. Nyt pitää jättää sen varaan, että pääsee ensin katsomaan miltä se näyttää näytöllä, eli kuinka hyvin yksittäinen mutka on saatavissa esillee, niin että näkee selvästi jarrun käytön. Tästä kyllä olisi varmasti apua, näissä jarruissa kun on se lipsahtelun kautta opetteleminen kipeetä ja kallista touhua.

Raaseri

Selvennys, voi toki tilata vain yhden jarrupaineanturin. Koko pakettia ei tarvi hankkia. Tuosta vaan itse keksimään mitä noista vaihtoehdoista tarvitsee.

app

Pitää katsoa vielä tuonnempana. Jos tilausta lähdetään tekemään, olen varmaankin mukana ainakin jarrupaineanturin ja itse laitteen osalta.

murmela

Lisäsin ton jarrupaineanturin tarkemmat speksit tonne rdakin sivulle. http://www.racedac.com/
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Alustapotikan tarkemmat speksit lisätty.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 16.02.12 - klo:12:11
No niin, nyt sitä hintaindikaatiota. Hieman oli hinnat muuttuneet.

Potentiometrit on 150mm iskulla, joten riittävät kaikissa ratapyörissä koko iskun pituuteen. Nämähän skaalautuu käytössä käytetyn iskunpituuden mukaan, joten liiasta pituudesta ei ole haittaa. Lisäksi on helppo kalbroida näyttämään todellisia millejä dataa lukiessa.  Potentiometrin ALVillinen hinta on 200€ johtoineen. Liitin puuttuu, eli itse jos haluaa laittaa johtoon pikaliittimen (suosittelen), tämän joudut hankkimaan erikseen. Ei maksa montaa euroa.

Jarrupaineanturin hinta on 90€. Lisäksi tarjolla on liitosletku 40€ normaalilla banjolla, jossa ainakin omiin mopoihini asennus on vain yhden tupla- tai triplabanjopultin hankkiminen ja asennus + ilmaus.

Tuotteilla on neljän viikon toimitusaika, joten asetan nyt tavoitteeksi tehdä tilauksen 15.3., näin jokaiselle jää hyvä aika asentaa ennen ratakauden alkua. Toimitus siis 15.4. jälkeen.

Teen homman harrastuspohjalta, enkä halua omaa rahaa liikaa sitoa varastoon. Pyydän siis sitovat ostopäätökset mailiini miika.k.salo ät gmail.com . Kaupan osapuolena on varsin pienimuotoinen yritykseni, joka siis kirjoittaa kuitin ja vastaa takuusta jälleenmyyjän roolissa. Kun tilaus tehdään, laskutan firmani nimissä tilaajia ja toimitan tavarat niiden saavuttua.

Minimitilaus on hintojen toteutumiselle 10kpl jarrupaineantureita ja 20kpl potikoita. Tämä tilauserä pitää siis saada aikaiseksi.

Suosittelen että minimi on paineanturi + vähintään yksi potentiometri. Pelkällä painetiedolla ilman esimerkiksi keulan puristumistietoa, homma jää vähän vajaaksi. Kisaajalle / nopealle harrastajalle suosittelen kahta potentiometriä, jotta näkee vähän pyörän balanssia ajotilanteissa + etujarruun paineanturi.

Koko paketti olisi:

RaceDAC   149,00€
Potikat 2kpl   400,00€
Paineanturi   90,00€
Yht      639,00€ + tk
Ja mahdollisesti se paineanturin liitosjohto jahka hinta/saatavuus varmistuu. HALPA – tilaa heti!  :D

Jokainen päättää itse tarviiko, mutta kun muutama halukas saatas lisää, ni varmistuisi tuo em hinta. Pyydän siis että tästä paketista kiinnostuneet aktivoituu nyt.

Teemu Tanila

Itse olen himoinnut loggeria jo pitkään mutta aina on ollut mukamas jotain muuta rahanmenoa. Nyt tämä RaceDAC paketti sensoreineen on niin edullinen ja kattaa täysin omat tarpeet, että päätin sen hommata. Raaserilla pitäis olla mun tilaus nyt joka meni kaverin kautta.

Oon aika varma että saan oman ajamisen seuraavalle tasolle tän ansiosta. Ei tarvitse enää arvailla alustan liikkeitä eikä omaa toimintaa pyörän päällä jarruissa ja avauksissa. Saan tohon halutessani viriteltyä myös lambdan niin näkee seokset ajossa.

Ammattilaisethan näitä on käyttäneet iät ja ajat. Eli asiaa voi lähestyä myös analyyttisesti ja systemaattisesti sen sijaan että vuodesta toiseen yrittää arvailla ja saada selkoa esim. Keith Coden heroiinipäissään kirjailemista filosofioista. Toisin sanoen tässä alkaa pikkuhiljaa hiipumaan into kaikenlaisiin black art of cornering turinoihin :)

Teemu

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 12.03.12 - klo:21:00
Raaserilla pitäis olla mun tilaus nyt joka meni kaverin kautta.

Teemu

Onon.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Teemu Tanila - 12.03.12 - klo:21:00
Keith Coden heroiinipäissään kirjailemista filosofioista. Toisin sanoen tässä alkaa pikkuhiljaa hiipumaan into kaikenlaisiin black art of cornering turinoihin :)

Teemu

Älä nyt lannista mun intoa kun omistan molemmat videot. reps_1 reps_1
Tätä munkin pitää harkita tosissaan, kunhan saan nuot muut hankinnat pois alta...

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.03.12 - klo:21:09
Tätä munkin pitää harkita tosissaan, kunhan saan nuot muut hankinnat pois alta...

Jarskalla on varmaan tämän foorumin suurin budjetti ensi kaudelle  :D

jarska

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 12.03.12 - klo:21:14
Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.03.12 - klo:21:09
Tätä munkin pitää harkita tosissaan, kunhan saan nuot muut hankinnat pois alta...

Jarskalla on varmaan tämän foorumin suurin budjetti ensi kaudelle  :D

Nokun täältä on saanut niin pirun hyviä vinkkejä/linkkejä, kaikki tähän mennessä hankitut on tarpeellisia, näin mä ainakin vakuutan emännälle. :D
Tämän RaceDacin vois taas perustella emännälle näin jos nurin menee...katos kun mulla ei olis mitään tietoo miksi kippasin, nyt tiedän. :)

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.03.12 - klo:21:22
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 12.03.12 - klo:21:14
Lainaus käyttäjältä: jarska - 12.03.12 - klo:21:09
Tätä munkin pitää harkita tosissaan, kunhan saan nuot muut hankinnat pois alta...

Jarskalla on varmaan tämän foorumin suurin budjetti ensi kaudelle  :D

Nokun täältä on saanut niin pirun hyviä vinkkejä/linkkejä, kaikki tähän mennessä hankitut on tarpeellisia, näin mä ainakin vakuutan emännälle. :D
Tämän RaceDacin vois taas perustella emännälle näin jos nurin menee...katos kun mulla ei olis mitään tietoo miksi kippasin, nyt tiedän. :)

...josta tuli mieleen, ett tuolta se sit näyttää kun vetää hi-siderit kemoran kakkosmutkan jälkeen:

Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 12.03.12 - klo:20:42
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 16.02.12 - klo:12:11
No niin, nyt sitä hintaindikaatiota. Hieman oli hinnat muuttuneet.

RaceDAC   149,00€
Potikat 2kpl   400,00€
Paineanturi   90,00€
Yht      639,00€ + tk
Ja mahdollisesti se paineanturin liitosjohto jahka hinta/saatavuus varmistuu. HALPA – tilaa heti!  :D

Jokainen päättää itse tarviiko, mutta kun muutama halukas saatas lisää, ni varmistuisi tuo em hinta. Pyydän siis että tästä paketista kiinnostuneet aktivoituu nyt.

Minä lähden tähän, ja nimenomaan haluaisin koko paketin. Kesäkuussa vasta pystyn maksamaan, koska harrastusbudjetti on rajattu näin.

Powered by EzPortal