Powercommanderit

Aloittaja jarska, 15.09.12 - klo:14:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

En sitten malttanutkaan odottaa ens kauteen vaan asensin tänään Dynojet Power commander V härpättimen mopoon.
Aika helppo plug and play sydeemi oli.

Ompahan kuitenki valmiina ens kevääksi ja jos käyttäs talvisaikaan säädettävänä...loppukausi mennään valmiina olevalla kartalla.
Käyntiin lähti ja hyvin kukkuu, kait se tuokin kartta soppaa syöttää, Kemoraa silmälläpitäen.

Juha_K

Mikset sä ostanu Bazzaz-yksikköä? Voimakomentaja ohjaa vaan pääsuuttimia ilman erikseen ostettavaa lisäosaa, kun taas samaan rahaan B ohjaisi kaikkia 8-suutinta. Kai sun shifterikin tykkäisi kun olisi samaa perhettä polttoainepuolella. ;D
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

15.09.12 - klo:16:51 #2 Viimeisin muokkaus: 15.09.12 - klo:16:57 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 15.09.12 - klo:16:11
Mikset sä ostanu Bazzaz-yksikköä? Voimakomentaja ohjaa vaan pääsuuttimia ilman erikseen ostettavaa lisäosaa, kun taas samaan rahaan B ohjaisi kaikkia 8-suutinta. Kai sun shifterikin tykkäisi kun olisi samaa perhettä polttoainepuolella. ;D

Jos tarkotat tätä pakettia, niin onhan tuolla hintaa 855€, enkä välttämättä halua traction controllia.
Ja mitä tuo Bazzaz ohjaa bensansyötön lisäksi, eikö sytkäpuolelle tule vaan kaapelit shifteriä ja pluistonestoo varten?

Tosin jos tuohon Dynojettiin ostaa vielä sen ignition lisäpurkin, niin ollaan jo lähellä 700 ekua.

Mä ajattelin päästä jossain halvemmalla ja tuumin jotta komentajalla pärjää, vai tarviiks se välttämättä ignition modulen?

Juha_K

15.09.12 - klo:17:19 #3 Viimeisin muokkaus: 15.09.12 - klo:17:20 käyttäjältä Juha_K
Ihan perus pakettia eli Z-FI http://stores.sportbiketrackgear.com/Detail.bok?no=9334

Komentaja tarvii lisäboksin, jotta se pystyisi ohjaamaan myös toisiosuuttimia, tiedä sitten kuinka paljon se vaikuttaa käytännössä, mutta kun samaan rahaan voisi ohjata kaikkia suuttimia.

PCV http://stores.sportbiketrackgear.com/Detail.bok?no=9297
lisäboksi http://stores.sportbiketrackgear.com/Detail.bok?no=9288
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Ahaa, okei, huomaa etten näistä mitään tajua.
Entäs kun Dynojetin uuden version liittimet on ihan erilaiset kuin tuossa mun linkkaamassa kuvassa.
Se kytkettiin sellaseen isoon ruskeeseen liittimeen, eikä ollut mitään muita erillisiä piuhoja kuten mahdollisesti wanhemmassa versiossa?
Olenko ihan hakoteillä kun epäilen et ruskeesta liittimestä ohjataan kaikkia suuttimia?...komentaja tuli soppelisti siihen väliin.

Juha_K

Jaa a, mutta ei kai ne lämpimikseen tarjoa secondary fuel modulea. :-\

Osta autotune niin voit sitten vaikka lainata sitä kavereille kun saat omaan ajettua hyvän kartan. Autotune on jotain +200e ja se ei ole mallikohtaisesti sidottu, vaan käy muihinkin mopoihin, joissa on PCV. 
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Tää rupes nyt oikeesti kiinnostaan.

Dynojetin sivuilla kerrotaan näin:

"Unit has a -100/+250% fuel change range (up from -100/+100%). This allows more adjustment range for 8 injector sportbikes"

Voipiko tosta päätellä et V-versio ohjais sittenkin 8 suutinta? ;D

tuplavee

Uusimmissa PCV:ssähän on Ignition module samassa purkissa, ainakin omassa. Pari kymppiä maksoi enempi kuin tavallinen...

Empä sit tiedä saako kaikkiin malleihin

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: jarska - 15.09.12 - klo:18:13
Tää rupes nyt oikeesti kiinnostaan.

Dynojetin sivuilla kerrotaan näin:

"Unit has a -100/+250% fuel change range (up from -100/+100%). This allows more adjustment range for 8 injector sportbikes"

Voipiko tosta päätellä et V-versio ohjais sittenkin 8 suutinta? ;D

Tolla vaan kompensoidaan lisäsuuttimien ohjauksen puutetta.

LainaaMost of today's high performance, four cylinder Sport Bikes have two injectors per cylinder. The Power Commander V connects to 4 of those 8 injectors. In virtually all cases the PCV's +250% / -100% fuel adjustability allows more than enough adjustment for all but the most radically altered engines. However, we recognize that there are people building heavily modified engines (extreme big bore, turbo, etc) that may require the adjustment of all 8 injectors.

Enter the Power Commander V Secondary Fuel Module. The S.F.M. connects to the upper injector rail using OEM connectors. From there, it is only a single cable connection to the PCV. Once connected, you will be able to adjust both upper and lower injectors by as much as +250/-100%.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

pienisopoapina

Millä kierrosalueilla nuo suuttimet toimii ? Onko noilla toisilla suuttimilla loppupeleissä merkitystä, jos vain "pääsuuttimet" on pelissä radalla käytettävällä kierrosalueella
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Juha_K

15.09.12 - klo:18:45 #10 Viimeisin muokkaus: 15.09.12 - klo:18:48 käyttäjältä Juha_K
Kadulla niilä ei ole niin tekoa vaan juuri radalla kun tarvitaan enemmän kakkua, mutta tuskin käytännössä on juurikaan merkitystä. Pointti oli vaan se, että samaan rahaan olisi saanut laitteen, jolla saisi paremmin hyödynnettyä mopon potentiaalin.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 15.09.12 - klo:18:45
Kadulla niilä ei ole niin tekoa vaan juuri radalla kun tarvitaan enemmän kakkua, mutta tuskin käytännössä on juurikaan merkitystä. Pointti oli vaan se, että samaan rahaan olisi saanut laitteen, jolla saisi paremmin hyödynnettyä mopon potentiaalin.

Juu, olis voinu ensin kysellä miten noi toimii ja ostaa vasta sitten.
Kiitos tiedoista, aina oppii uutta.
Noh, tuolla mennään ja säädellään, katotaan miten saadaan kohdilleen ja mitä irtoo penkissä.

Juha_K

Jos olisin sun tilanteessa nyt, niin ostaisin ehdottomasti autotune yksikön. Osaava kaveri saa kyllä penkissä ajamalla paremman kartan, mutta kyllä tollakin pääsee jo aika lähelle ja säätö tehdään vallitseviin olosuhteisiin. Mä oon käyttänyt mopon pari kertaa säädettävänä ja jos silloin olisi saanut autotunen, niin olisin säästänyt mukavasti rahaa.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 15.09.12 - klo:14:33
En sitten malttanutkaan odottaa ens kauteen vaan asensin tänään Dynojet Power commander V härpättimen mopoon.
Aika helppo plug and play sydeemi oli.

Ompahan kuitenki valmiina ens kevääksi ja jos käyttäs talvisaikaan säädettävänä...loppukausi mennään valmiina olevalla kartalla.
Käyntiin lähti ja hyvin kukkuu, kait se tuokin kartta soppaa syöttää, Kemoraa silmälläpitäen.
Älä ny taas sössi, vaan osta tosta ecu?
http://www.mprata.fi/myydaan/17/m-kawasaki-zx-10r-2011-race-osia/464/msg6803#msg6803
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 15.09.12 - klo:20:49
Jos olisin sun tilanteessa nyt, niin ostaisin ehdottomasti autotune yksikön. Osaava kaveri saa kyllä penkissä ajamalla paremman kartan, mutta kyllä tollakin pääsee jo aika lähelle ja säätö tehdään vallitseviin olosuhteisiin. Mä oon käyttänyt mopon pari kertaa säädettävänä ja jos silloin olisi saanut autotunen, niin olisin säästänyt mukavasti rahaa.

Tämä laitetaan vakavaan harkintaan.

Powered by EzPortal