Powercommanderit

Aloittaja jarska, 15.09.12 - klo:14:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nopea57

Hyvä Jarska, pidä toi linja! Kittiecut on syvältä!

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.09.12 - klo:09:25
Ja kuin tilauksesta, lisää vettä myllyyn.
Jenkkilän isot pojat ja miksei muutkin suositteli käyttämään tossa mun mopossa PCV:n kaverina tätä purkkia seosten saamiseksi paremmin kohdilleen.
Tottakait tilasin, sekun näyttää olevan välttämätön ja osaisin kyllä selittää tarkalleen miksi tarviin tuon kun olen illan opiskellut, mut en selitä. :D

En nyt halua mitenkään dissata muiden harrastamista, mutta pakko sanoa oma mielipide: Moottori-inssinä en tuota purkkia ostaisi, vaan laittaisin tuonkin raha mieluummin niihin penkitystunteihin jarrullisessa penkissä jos haluaa tehdä hyvän.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 19.09.12 - klo:16:33
Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.09.12 - klo:09:25
Ja kuin tilauksesta, lisää vettä myllyyn.
Jenkkilän isot pojat ja miksei muutkin suositteli käyttämään tossa mun mopossa PCV:n kaverina tätä purkkia seosten saamiseksi paremmin kohdilleen.
Tottakait tilasin, sekun näyttää olevan välttämätön ja osaisin kyllä selittää tarkalleen miksi tarviin tuon kun olen illan opiskellut, mut en selitä. :D

En nyt halua mitenkään dissata muiden harrastamista, mutta pakko sanoa oma mielipide: Moottori-inssinä en tuota purkkia ostaisi, vaan laittaisin tuonkin raha mieluummin niihin penkitystunteihin jarrullisessa penkissä jos haluaa tehdä hyvän.

Toki penkissä käytän ja kuuleman mukaan purkki avittaisi säätämistä, katotaa ny sano...

TommoKe

Ite hankin viime talvena "Mosseen" PCV:n asennettuna ja säädettynä tampereen sarankulmassa sijaitsevasta liikkeestä. Hakivat ja palauttivat mopon, kaksi karttaa tekivät ja niinkuin mainitsin, asensivatkin purkin. Laskulla oli myös TTX:n huolto ja väitän että tuli koko paketti edullisemmaksi kuin ostaa osa kerrallaan ja harrastaa asennusta itse. Tuli hyvä, mutta eihän tuo mikään kitti-ecu ole... Mutta ei ollut hintakaan sen mukainen.  airrev_1
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

jarska

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 19.09.12 - klo:18:05
Ite hankin viime talvena "Mosseen" PCV:n asennettuna ja säädettynä tampereen sarankulmassa sijaitsevasta liikkeestä. Hakivat ja palauttivat mopon, kaksi karttaa tekivät ja niinkuin mainitsin, asensivatkin purkin. Laskulla oli myös TTX:n huolto ja väitän että tuli koko paketti edullisemmaksi kuin ostaa osa kerrallaan ja harrastaa asennusta itse. Tuli hyvä, mutta eihän tuo mikään kitti-ecu ole... Mutta ei ollut hintakaan sen mukainen.  airrev_1

Mitä kaikkee ne tarkalleen asensi sinne viriviri puolelle?

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: jarska - 19.09.12 - klo:19:53
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 19.09.12 - klo:18:05
Ite hankin viime talvena "Mosseen" PCV:n asennettuna ja säädettynä tampereen sarankulmassa sijaitsevasta liikkeestä. Hakivat ja palauttivat mopon, kaksi karttaa tekivät ja niinkuin mainitsin, asensivatkin purkin. Laskulla oli myös TTX:n huolto ja väitän että tuli koko paketti edullisemmaksi kuin ostaa osa kerrallaan ja harrastaa asennusta itse. Tuli hyvä, mutta eihän tuo mikään kitti-ecu ole... Mutta ei ollut hintakaan sen mukainen.  airrev_1

Mitä kaikkee ne tarkalleen asensi sinne viriviri puolelle?

Innokkaana nysvääjänä olin jo itse poistanut ne saasteilmahommelit pakopuolelta ja pestävän ilmansuotimen vaihtanut. Pelkkä PCV riitti, kun kysyin että tarviiko muita osia hankkia kylkeen. Punnittin silloin että tehdäänkö tämä low-budget parannus, vai hankitaanko kit ecu säätöoikeuksineen, jolloinka kulunki olisi ollut noin nelinkertainen. Lambaada-anturit olin myös putken vaihdon yhteydessä jättänyt pois ja sähkösarjaan muuten avoimeksi jäävät liittimet tulpannut tarkoitukseen saatavilla suojatulpilla.(original hp-part, 50snt pala)  Kaksi erilaista karttaa dynomies ajoi samalla, aikaa taisi mennä about työpäivä kaikkinensa siihen.
Nämä siis Mossen S 1000 RR malliin toimivaksi havaittuja muutoksia. Muissa voi olla eri homma...
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

jarska

Postissa tuli purkki taas lisää, pitää offsiisonilla yrittää laihduttaa, jotta pysyy paketti balansissa.

Jotain se tekee...tai sitten ei.

jarska

Tiedän että kohta ropisee selkääntaputuksia ja kannustuksia oikeen urakalla, mut silläkin uhalla...
ennen varsinaista penkitystä meinaan kokeilla TÄMÄN firman taitoja.

Tekevät annettujen tietojen perusteella kartan, joka maksaa 50 taalaa (online, special price only for you).
Mitäs sanotte, voiko noin saada kuitenkin lähemmäs natsaavan kartan kuin niillä Power Commanderin omilla ilmaiskartoilla, jotka kuulemma aika rikkaalle vedettyjä?

SamiN

voin tehä sulle ihan ilmatteeksi laihennetun kartan  :-X

btw, liitteenä excel jolla voi noita commanderin karttoja helposti vertailla. tuo on nyt tehty vain 12k asti pcv:n tps jaolla, mutta muokatkaa itte omaan käyttöön.
tai voin toki tehdä toisen version jos on tarvetta. pitäisi toimia ms excelissä (tehty open officella)
Allekirjoitus:
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBC-koodia.
Enintään 300; merkkiä, jäljellä: 204

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.10.12 - klo:00:25
Tiedän että kohta ropisee selkääntaputuksia ja kannustuksia oikeen urakalla, mut silläkin uhalla...
ennen varsinaista penkitystä meinaan kokeilla TÄMÄN firman taitoja.

Tekevät annettujen tietojen perusteella kartan, joka maksaa 50 taalaa (online, special price only for you).
Mitäs sanotte, voiko noin saada kuitenkin lähemmäs natsaavan kartan kuin niillä Power Commanderin omilla ilmaiskartoilla, jotka kuulemma aika rikkaalle vedettyjä?

Jos tahot laittaa hilloo hukkaan, niin laita mun tilille.
Jos hyvän ja ennenkaikkea OIKEA kartan haluat, niin laitat rahat likoon rullan päälle.
Ja unohat ihan täysin noi "teen sulle ihan mitä vaan, kunhan maksat" SAITIT
Jarska: Tuut Jyskylän suuntaan, pannaa popo penkkiin,ja teetetään sulle sinne kartta isolla koolla.
Paat pikkusen lisää toho 50,- ja saat varmasti kartat jotka toimii.
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

tonix

IgniTech

Useassa suomalaisessa V-Maxissa on nykyään IgniTechin valmistama sytkäboksi. Se on täysin säädettävissä ja kaikki tarvittavat ohjelmat voi ladata heidän kotisivuiltaan.

Sieltä löytyy sytytyksen ja ruiskun ohjauksia edulliseen hintaan.

jarska

Jahas, näin vähän arvelinkin, kovasti on tullut puoltavaa tekstiä. :D
Miksei muuten suomalaiset virigurut laittas myyntiin vastaavia karttoja, onhan heillä turkasesti kokemusta eri pyöristä ja putki/purkki-konsepteista.
Tietty mainoksella, tämä ei vastaa dynossa ajettua karttaa, on edullisempi, jne.
Söisivätkö vaan omaa leipäänsä tai eivät alennu moiseen "pelleilyyn"?

Lainaus käyttäjältä: SamiN - 06.10.12 - klo:01:16
voin tehä sulle ihan ilmatteeksi laihennetun kartan  :-X

Kiitos jo etukäteen, viepi bensaa vähemmän, 185hv takaselta ja upea vääntökäyrä? :D

Lainaus käyttäjältä: MarkoL - 06.10.12 - klo:01:34
Jos tahot laittaa hilloo hukkaan, niin laita mun tilille.
Jos hyvän ja ennenkaikkea OIKEA kartan haluat, niin laitat rahat likoon rullan päälle.
Ja unohat ihan täysin noi "teen sulle ihan mitä vaan, kunhan maksat" SAITIT
Jarska: Tuut Jyskylän suuntaan, pannaa popo penkkiin,ja teetetään sulle sinne kartta isolla koolla.
Paat pikkusen lisää toho 50,- ja saat varmasti kartat jotka toimii.

Nojuu, jopa minä osaan olla skeptinen tuollasia firmoja kohtaan, mut ihan mielenkiinnosta olis halunnu nähdä miten kauas kartta menis vs. dynossa paukutettu.
Mut mites sitte suu pantas jos oliski lähellä tai jopa paree, arvonta osui kohdilleen vaiko ammattitaitoa. :P

Kiitos tarjouksesta, vähän on Jyväskylä kaukana, mut anoppila kyl löytyis sieltä ja olishan me saatu myös omat vääntökäyrät samalla kohdilleen, siellähän on se kiva baarikatu. beer_2

jarska

Lainaus käyttäjältä: tonix - 06.10.12 - klo:02:10
IgniTech

Useassa suomalaisessa V-Maxissa on nykyään IgniTechin valmistama sytkäboksi. Se on täysin säädettävissä ja kaikki tarvittavat ohjelmat voi ladata heidän kotisivuiltaan.

Sieltä löytyy sytytyksen ja ruiskun ohjauksia edulliseen hintaan.

Ööö, eihän tuolla Powercommanderille ollunna mitään?

jarska

Entä "karttakirjasto", ladattavaksi, tänne, jakoon, dynossa ajetut, tyyliin merkki/malli/vm./viripalikat--->kartta--->download.
Commanderiuskovaisille, moraalitonta, laitonta, hyihyi kehtaatkin ehdottaa, ei toimi koska kartat yksilöllisiä, vien leivän dynottajien suusta jos sellasia esille, piiloon?

SamiN

Mitä moraalitonta tai laitonta siinä olisi? Kartat jakoon vaan  cool_gif
Allekirjoitus:
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBC-koodia.
Enintään 300; merkkiä, jäljellä: 204

Powered by EzPortal