Kausikortti, toiveet ja tavoitteet ratapäiville

Aloittaja Tango, 19.09.12 - klo:00:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

20.09.12 - klo:13:30 #30 Viimeisin muokkaus: 20.09.12 - klo:17:43 käyttäjältä app
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 19.09.12 - klo:21:39
Toiseksi pohdiskelun aiheeksi voi laittaa ryhmäjaon. Mielestäni on järkevämpää laittaa suosituimmille päiville tiukemmat haarukat ja kuskeja vähemmän per ryhmä, eli esim. Alastarolle:

1. Sikanopea (1:28 tai nopeammin)
2. Nopea (1:35-1:28)
3. Keskinopea (1:35-1:45)
4. Hidas (1:45->;)

Kuskeja per ryhmä maks. 30 = 120/päivä
Kolmeen jaettuna maks 40 = 120/päivä

Tuo 10 lisää per ryhmä ei tunnu isolta, mutta se on iso. Käytännössä aika harva nyt ajaa jokaista settiä, joten siellä pyörisi (nelijaolla) 15-25 pyörää kerrallaan ja illalla sitten muutama harva.

15 min setit voi unohtaa. Niitä on kokeiltu pari kertaa ja aina tulee 2-4 kertaa enemmän kaatoja per päivä ja kaikkien ajo menee vituralleen. Tämän vuoden surkein päivä oli eräs milloin kaatui 15 pyörää saman päivän aikana. Kun pari vielä kusi öljyt radalle, niin eipä siinä paljon muuta tekemistä ollut kuin keräillä noita. 20 minuutissa kuski ehtii ajaa aluksi ihan rauhassa ja kirrata sitten loppua kohti eikä tarvitse raivopäänä ajaa heti alkuun.

20 minuutin setit ja neljään ryhmään. Todennäköisesti tulee vähemmän siivottavaa radalla, eikä haittaa yhtään kun saa pidemmät tauot settien väliin. Jokainen joka on aamusta paikalla, ehtii ajamaan riittävästi. Huomattavasti miellyttävämpää kaikilla ajaminen, kun on tilaa radalla.
Kun radalla on ruuhkaa liikaa (max 40) kärsii kaikkien ajaminen.

qazwsx

Tuo neljän ryhmän jako on hyvä ajatus, ja 20 minuutin ajoaika.

Sitten ajatus tuohon arkipäivien pienempään osanottoon verrattuna ruuhkapäiviin.
Jos jakaisi kausikortit kahteen hintaluokkaan? ensin kalliimpi jolla pääsee ajamaan kaikki päivät tai vaihtoehtoisesti kaikki viikonloput ja rinnalle halvempi viikkokortti jolla pääsee ajamaan viikolla olevat arkipäivät.

Hinnoittelu niin että ajaminen viikolla olisi reilusti edullisempaa. Lisäksi tuohon kausikorttiin voisi ajatella jotain ennakkoilmoittautumista verkkokaupan kautta viikonlopuille että järjestäjä tietäisi paljonko kausikorttilaisia on tulossa.
Tuossa vielä ehto että jollei ilmoita osallistumistaan ennakkoon joutuu maksamaan jonkun pienemmän summan paikanpäällä ilmoittautumisen yhteydessä.

Samaa ideaa ilmoitusvelvollisuudesta voisi soveltaa tietysti myös muihinkin päiviin.

Esimerkiksi lippuja kaupasta ostettaessa voisi sellainen jolla on voimassaoleva kausikortti arkipäiville samalla kun ostaa viikonloppua, ruksata ne arkipäivät jotka ajaa. Tai jollei osta viikonloppua, merkata vain rasti ruutuun ne arkipäivät jolloin tulee ajamaan.

Itse pidän enemmän monipäiväisistä ajoleireistä jolloin kuljetuskustannukset jäävät pienemmiksi ajopäivää kohden.
Minulla ainakin tuo dieselin korkea hinta on ollut tänä kesänä todella merkittävä kuluerä tässä moottoripyöräilyssä :)

JiiPee66

Hullu idea mutta pistetääs kuitenkin...
Mitäs jos kilpailuttais kausarit? Niitähän on vain se rajattu määrä(15/ryhmä) joten kaikille halukkaille ei liene tarpeeksi.
Pistää lipulle vaikkapa pohjahinnaksi 500€/ tms  ja jos lippujen ostajia on enemmän kuin 15 hlöä niin kilpailkoot keskenään ketkä ne kausarit saa.
Eli vaikkapa huutokauppana 15 parasta tarjousta saa kortin ensi kesälle. Tämä takaisi sen että ne jotka todella haluavat kausikortit ovat siitä myös valmiit maksamaan.




Grandi67

Lainaus käyttäjältä: JiiPee66 - 21.09.12 - klo:12:37
Hullu idea mutta pistetääs kuitenkin...
Mitäs jos kilpailuttais kausarit? Niitähän on vain se rajattu määrä(15/ryhmä) joten kaikille halukkaille ei liene tarpeeksi.
Pistää lipulle vaikkapa pohjahinnaksi 500€/ tms  ja jos lippujen ostajia on enemmän kuin 15 hlöä niin kilpailkoot keskenään ketkä ne kausarit saa.
Eli vaikkapa huutokauppana 15 parasta tarjousta saa kortin ensi kesälle. Tämä takaisi sen että ne jotka todella haluavat kausikortit ovat siitä myös valmiit maksamaan.

Jeesus


murmela

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 19.09.12 - klo:17:25
Kausikorteista ei haluata luopua (toiveita on tullut maksavilta asiakkailta). Kausikortit tulevat kirjanpidollisista syistä halvemmaksi kuin kertamaksut, koska jokaisesta tositteesta täytyy maksaa sama hinta, oli se sitten euron tai tuhat, kirjanpitäjälle. Lisäksi kausikortti on yksinkertaisempi. Ratapäivät valitettavasti joskus vielä keskellä kautta "elävät", eli meistä riippumattomista syistä siirtyvät. Tällöin tulee helvetillinen savotta kun rahoja pitää palauttaa, vaihtaa muihin päiviin jne. Tästä syystä pistetään päivät myyntiin mielellään vasta n. kuukausi-kaksi ennen tapahtumaa. Tänänkin vuonna kolmen päivän tapahtuma siirtyi kaksi viikkoa eteenpäin vasta alkukesästä ja olipa taas muutamaksi päiväksi ylimääräistä paperityötä.
Eli vanhoista tavoista ei haluta luopua ensi kaudellakaan, joten ensi kaudellakin hommat tehdään pääpiirteittäin samalla tavalla, joten ensikaudellakin päädytään samoihin ongelmiin?
Niin tuttua, niin tuttua, tulee mieleen vuosi 2007 ja 2008 ja 2009 ja 2010 ja 2011....  :)
Toki voihan olla mahdollista että nettikauppaa ei voi uudistaa, kirjanpitäjää tai pitotapaa ei voi yhtään muuttaa, jne.
Ainakaan jos haluaa itselleen selitellä miksi asioita ei voi muuttaa ensi kaudeksikaan.

Miksi tehdä homma paperityönä, kun sen voi automatisoida aateekoolla?
Nettikauppa voi toimia palautustapauksessa esim siten että:
-Ostaessaan aasiakas ilmoittaa sähköpostiosoitteensa, kuten jo nyttenkin.
-Jos järjestäjän taholta päivä halutaan siirtää, järjestäjä painaa nappia, ja siitä lähtee ilmoitus kaikille ko päivän ostaneille.
-Aasiakas kirjautuu jälleen nettikauppaan, ja valittavat vaihtoehdot esim:
1. Aasiakas hyväksyy maksun siirrettyyn päivään
2. Aasiakas haluaa rahat takas ja aasiakas ilmottaa tilinumeronsa.
-Järjestäjä painaa nappia, ja aateekoo suorittaa maksujen siirrot päivältä toiselle tai tilisiirrot järjestäjältä aasiakaille.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

mako

itse tykkään 3x 20 min jaosta johtuu varmaan siitä että olen niin epäsosiaalineen . haluan ajaa vaan kerpeleesti ja lähtee himaan ajoissa mut mulla on tietty eri tilanne  ku on tunnin matka alastaroon. tiedän kyllä että tukkonen rata on  todella syvältä . T: possujunan vakioasiakas

murmela

Lainaus käyttäjältä: Andy - 20.09.12 - klo:09:28
MotOrgin ratapäivien ja muidenkin tilaisuuksien liput ovat myynnissä verkkokaupassa, jonka otimme käyttöön kaudella 2009, jos nyt ihan oikein muistan. Suurin syy tähän oli saada rahaliikenne sekä ostoprosessi automatisoidumpaan suuntaan. Aikaisemmin kaikki maksut tsekattiin käsin kuten myös ilmoittautumislistat väännettiin manuaalisesti. Nyt maksuliikenne kulkee lähes itsestään ja osallistujalistat saadaan tulostettua näppärästi kaupasta. Samalla myös lippuja on alettu ostaa yhä enemmän ennakkoon ja nykyään yhä useampi päivä on myyty jo ennakkoon loppuun. Toki tämä johtuu myös rajoitetusta ryhmäkoosta 25/ryhmä. Mutta kovinkaan montaa lippua emme enää myy paikan päällä. Asiakkaat siis kantavat sääriskiä kansamme. Toki tämä on johtanut myös kohtuullisen vilkkaaseen jälkimarkkinaan, jossa lippuja kysellään ja kaupataan, mutta sekin tuntuu toimivan ilman suurempia säätöjä.

Motorgille täytyy nostaa hattua erityisesti siitä syystä että homma menee koko ajan pikkuhiljaa eteenpäin, ja nimenomaan siten, että kaikki osapuolet pysyvät tasaisen tyytyväisinä tai tyytymättömininä.

Tuosta lippujen jälkikaupasta tulee mieleen että sekin voitaisiin hoitaa orgin nettikaupassa, jolloin se vähentäisi entisestään manuaalisen työn tarvetta.
-Myyjä ilmottaisi lippunsa sinne kauppaan myyntiin, ja syöttäisi tilinumeronsa.
-Lippu näkyisi ko ratapäivän myynnissä ihan normaalisti tai ko ratapäivän kohdalla erillisenä listauksena jos myyjä myy sitä alennettuun hintaan.
-Ostaja ostaisi sen normaaliin tapaan joko jäsen tai normi tai pyydetyllä hinnalla.
-Summasta vähennettäisiin maksuliikennekulut jos ne kulut on "isot", ja palautettais summa alkuperäsen ostajan tilille.
-Ja uus ostaja ilmaantuis ratapäivän listaan automaattisesti

Samoin lippuvuoroille voisi tehdä automaattisen systeemin kauppaan, jolloin ratavastaava vois käydä valitsemassa tyypit portti ja lippuvuoroille, ja kun kaikki paikat on täytetty, niin lista menis automaagisesti ko päivän triidin ensimmäiseen viestiin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Hese929

Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.09.12 - klo:14:04
Eli vanhoista tavoista ei haluta luopua ensi kaudellakaan, joten ensi kaudellakin hommat tehdään pääpiirteittäin samalla tavalla, joten ensikaudellakin päädytään samoihin ongelmiin?
Niin tuttua, niin tuttua, tulee mieleen vuosi 2007 ja 2008 ja 2009 ja 2010 ja 2011....  :)
Toki voihan olla mahdollista että nettikauppaa ei voi uudistaa, kirjanpitäjää tai pitotapaa ei voi yhtään muuttaa, jne.
Ainakaan jos haluaa itselleen selitellä miksi asioita ei voi muuttaa ensi kaudeksikaan.

Miksi tehdä homma paperityönä, kun sen voi automatisoida aateekoolla?
Nettikauppa voi toimia palautustapauksessa esim siten että:
-Ostaessaan aasiakas ilmoittaa sähköpostiosoitteensa, kuten jo nyttenkin.
-Jos järjestäjän taholta päivä halutaan siirtää, järjestäjä painaa nappia, ja siitä lähtee ilmoitus kaikille ko päivän ostaneille.
-Aasiakas kirjautuu jälleen nettikauppaan, ja valittavat vaihtoehdot esim:
1. Aasiakas hyväksyy maksun siirrettyyn päivään
2. Aasiakas haluaa rahat takas ja aasiakas ilmottaa tilinumeronsa.
-Järjestäjä painaa nappia, ja aateekoo suorittaa maksujen siirrot päivältä toiselle tai tilisiirrot järjestäjältä aasiakaille.

Moi,

Eräs käytännönongelma noissa muutoksissa on vapaaehtoisten tekijöiden puute. Muistelen erään aktiivisen, netissä asiat hyvin hallitsevan, henkilön aikanaan valittaneen siitä, ettei MP-tuen sivuilla ole FAQ-osiota. Kyseiselle henkilölle annettiin oikeudet ja valtuudet päivittää FAQ-osiota. Kyseisen sivun loi muut tahot kuin netissä aktiivinen esimerkkihenkilömme.

Nyt jokunen vuosi myöhemmin asia on vieläkin hoitamatta. Tiedä sitten onko puskista huutelu kuitenkin helpompaa kuin varsinainen tekeminen.

-Hese

Jukka_R

21.09.12 - klo:22:46 #38 Viimeisin muokkaus: 21.09.12 - klo:22:57 käyttäjältä Jukka_R
Lainaus käyttäjältä: Hese929 - 21.09.12 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.09.12 - klo:14:04
Eli vanhoista tavoista ei haluta luopua ensi kaudellakaan, joten ensi kaudellakin hommat tehdään pääpiirteittäin samalla tavalla, joten ensikaudellakin päädytään samoihin ongelmiin?
Niin tuttua, niin tuttua, tulee mieleen vuosi 2007 ja 2008 ja 2009 ja 2010 ja 2011....  :)
Toki voihan olla mahdollista että nettikauppaa ei voi uudistaa, kirjanpitäjää tai pitotapaa ei voi yhtään muuttaa, jne.
Ainakaan jos haluaa itselleen selitellä miksi asioita ei voi muuttaa ensi kaudeksikaan.

Miksi tehdä homma paperityönä, kun sen voi automatisoida aateekoolla?
Nettikauppa voi toimia palautustapauksessa esim siten että:
-Ostaessaan aasiakas ilmoittaa sähköpostiosoitteensa, kuten jo nyttenkin.
-Jos järjestäjän taholta päivä halutaan siirtää, järjestäjä painaa nappia, ja siitä lähtee ilmoitus kaikille ko päivän ostaneille.
-Aasiakas kirjautuu jälleen nettikauppaan, ja valittavat vaihtoehdot esim:
1. Aasiakas hyväksyy maksun siirrettyyn päivään
2. Aasiakas haluaa rahat takas ja aasiakas ilmottaa tilinumeronsa.
-Järjestäjä painaa nappia, ja aateekoo suorittaa maksujen siirrot päivältä toiselle tai tilisiirrot järjestäjältä aasiakaille.

Moi,

Eräs käytännönongelma noissa muutoksissa on vapaaehtoisten tekijöiden puute. Muistelen erään aktiivisen, netissä asiat hyvin hallitsevan, henkilön aikanaan valittaneen siitä, ettei MP-tuen sivuilla ole FAQ-osiota. Kyseiselle henkilölle annettiin oikeudet ja valtuudet päivittää FAQ-osiota. Kyseisen sivun loi muut tahot kuin netissä aktiivinen esimerkkihenkilömme.

Nyt jokunen vuosi myöhemmin asia on vieläkin hoitamatta. Tiedä sitten onko puskista huutelu kuitenkin helpompaa kuin varsinainen tekeminen.

-Hese

Tuo kuulostaa aivan eräältä, omien sanojensa mukaan, synnynnäiseltä johtajalta. Testin suunnitelleesta henkilöstä minulle ei kerrottu, mutta olettaisin, että moniosaaja osaa tehdä täydellisen testin itse itselleen joka tuottaa parhaat tuloksetkin. Vain Putin ja Pohjois-Korean suuret ja rakkaat johtajat kykenevät parempiin suorituksiin.

Nyt on taas syksy ja hyvää aikaa analysoida vaikka minun onnettomia ajoasentoja ja säälittävän lussuja jarruja tai sitten sitä miten hommat voisi tehdä huomattavasti paremmin. Se, ettei itse kykene tekemään mitään tai pääsemään lähellekään muiden säälittäviäkään suorituksia, on sinällään täysin irrelevanttia, nälviminen, saivartelu ja ivailu on tärkeintä ja tuottaa parhaan mahdollisen tuloksen, kuten vaikkapa hyvän mielen, kipeän nenän tai uusia harrastusmahdollisuuksia rataviikonlopuille.

Innokas jäsenemme voi aloittaa vaikka noiden enkkuversioiden täydentämisellä ja korjaamisella: http://www.mp-tuki.fi/index.php?lang=en&PHPSESSID=372e95285d425a6920848bd2ceed93ae ja sen jälkeen muitakin hommia piisaa. Lupaan saman palkan ja palkkiot mitä itselleni on viimeisen kolmen vuoden aikana maksettu. Myös aikaisemmin toiselle/toisille henkilöille lupaamani on voimassa. Oman postini saa välittömästi kun maksaa minut ulos ja tyrkkää limiittipaperiin nimen alleen. Itse ostan itselleni kausikortin ja vetäydyn maksavaksi asiakkaaksi. Lupaan maksaa yrityskortista 1.000 euroa ja ostan sen omalle firmalleni, joten ainakin yksi maksava asiakas on varma. Oletuksella, että ratapäiviä tullaan järjestämään suurinpiirtein saman verran kuin näinä aikaisempina vuosina, samoilla radoilla ja yhtä paljon tunteja.

Vapaaehtoiset työmuurahaiset voivat ilmoittautua: jukka.relander(ät)pp.inet.fi ja tulevassa yhdistyksen kokouksessa hyväksymme heidät sitten tehtäviinsä.

Heselle julkinen kiitos jäsenrekisterin hoitamisesta ja muutamasta muusta pikku hommasta. Tuntipalkka mitattiin sentin kymmenyksissä, mutta palkka se on pienikin.

Portaittain nouseva hinta kuulostaa teoriassa hyvältä ehdotukselta. Hinnoitteluun on tulossa aika suuriakin muutoksia vaikka joku muuta väittääkin. Kausikorteista luopuminen on mahdollista, mutta niiden puolestakin on esitetty toiveita ja niiden olemassa ololle on perusteensa. Typerää oli, myönnän, ottaa tällainenkin kysely julkisesti, lopputuloksen kun tietää. Järkevintä tuollaiset on ottaa esille kokouksissa, koska sinne tuleminen vaatii pienen vaivannäön ja innokkaimmat kriitikot ovat noissa kokouksissa aina loistaneet poissaolollaan, mikä ei sinällään hämmästystä ole aiheuttanut.

Kiitän ideoista ja ehdotuksista. Vänkääjät voivat jatkaa. Itse keskityn loppuillan ideoimaan espanjanreissun x 2 markkinointia. Mieluummin ajelen kierroksen tai kaksi siellä kuin väistelen räntäsadetta täällä. Saa nähdä onnistunko vai puranko pahaa oloani täällä.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

juice09

Moro, en tiedä näistä teidän väännöistä. minusta mp-tuki ja jukka relander on luonut ainakin minulle mahdollisuuden päästä harrastamaan hienoa ja herkkää lajia, toivon että jukalla riittää vielä intoa jatkaa ja järjestää hienoja tapahtumia.  KIITOS SINNE MIHIN KUULUU.
TV lapin mies.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 21.09.12 - klo:23:34
Moro, en tiedä näistä teidän väännöistä. minusta mp-tuki ja jukka relander on luonut ainakin minulle mahdollisuuden päästä harrastamaan hienoa ja herkkää lajia, toivon että jukalla riittää vielä intoa jatkaa ja järjestää hienoja tapahtumia.  KIITOS SINNE MIHIN KUULUU.
TV lapin mies.

Väännöt kuuluvat syksyyn. Kesä on takana ja kylmyys ja räntäsade vi***taa. Syksy on parasta aikaa pohtia onko auto nopeampi kuin pyörä, pääseekö lossilla tiellä 1835 kovempaa kuin pidon rajat tuntien Trumpalla. Tämä on ihan normaalia ja näin on ollut vuodesta toiseen, siitä asti ainakin kun internetin keskustelupalstat tulivat. Surullista on vain se, että osalla syksy on aina läsnä.

Hieman vinkkiä toisesta aiheesta, eli piakkoin selviää tarkemmat aikataulut ja ratavaihtoehdot Espanjan keikasta. Hinnat on saatu puristettua minimiin ja ruosteen kertymiset on mahdollista katkaista ajelemalla pikkaista paremmassa ympäristössä joulu- ja maaliskuussa. Tästä tietoa jahka hommat ovat valmiit.

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

murmela

Lainaus käyttäjältä: Hese929 - 21.09.12 - klo:22:16
Lainaus käyttäjältä: murmela - 21.09.12 - klo:14:04
Eli vanhoista tavoista ei haluta luopua ensi kaudellakaan, joten ensi kaudellakin hommat tehdään pääpiirteittäin samalla tavalla, joten ensikaudellakin päädytään samoihin ongelmiin?
Niin tuttua, niin tuttua, tulee mieleen vuosi 2007 ja 2008 ja 2009 ja 2010 ja 2011....  :)
Toki voihan olla mahdollista että nettikauppaa ei voi uudistaa, kirjanpitäjää tai pitotapaa ei voi yhtään muuttaa, jne.
Ainakaan jos haluaa itselleen selitellä miksi asioita ei voi muuttaa ensi kaudeksikaan.

Miksi tehdä homma paperityönä, kun sen voi automatisoida aateekoolla?
Nettikauppa voi toimia palautustapauksessa esim siten että:
-Ostaessaan aasiakas ilmoittaa sähköpostiosoitteensa, kuten jo nyttenkin.
-Jos järjestäjän taholta päivä halutaan siirtää, järjestäjä painaa nappia, ja siitä lähtee ilmoitus kaikille ko päivän ostaneille.
-Aasiakas kirjautuu jälleen nettikauppaan, ja valittavat vaihtoehdot esim:
1. Aasiakas hyväksyy maksun siirrettyyn päivään
2. Aasiakas haluaa rahat takas ja aasiakas ilmottaa tilinumeronsa.
-Järjestäjä painaa nappia, ja aateekoo suorittaa maksujen siirrot päivältä toiselle tai tilisiirrot järjestäjältä aasiakaille.

Moi,

Eräs käytännönongelma noissa muutoksissa on vapaaehtoisten tekijöiden puute. Muistelen erään aktiivisen, netissä asiat hyvin hallitsevan, henkilön aikanaan valittaneen siitä, ettei MP-tuen sivuilla ole FAQ-osiota. Kyseiselle henkilölle annettiin oikeudet ja valtuudet päivittää FAQ-osiota. Kyseisen sivun loi muut tahot kuin netissä aktiivinen esimerkkihenkilömme.

Nyt jokunen vuosi myöhemmin asia on vieläkin hoitamatta. Tiedä sitten onko puskista huutelu kuitenkin helpompaa kuin varsinainen tekeminen.

-Hese

Olet varmaankin saanut tuon käsityksen joltakin henkilöltä jonka toiminta välillä muistuttaa hyvin läheisesti Pohjois-Korealaista saivartelevaa ja ivailevaa despoottia.

Jos sinua kuitenkin kiinnostaa saada hieman totuudenmukaisempi käsitys siitä mistä oli kysymys, niin lue vaikkapa tuo viesti joka on kirjoitettu 09.01.2011, 18:45:
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/244594-Kiinnostusta-rata-ajokurssiin?p=5869845&viewfull=1#post5869845
...niin saattanet huomata että kyse oli alunperin ko despootin lafkan nettikaupan toiminnallisuuden kehittämisestä, joka yllätys yllätys oli aiheena tälläkin kertaa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Hese929

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.09.12 - klo:13:58
Olet varmaankin saanut tuon käsityksen joltakin henkilöltä jonka toiminta välillä muistuttaa hyvin läheisesti Pohjois-Korealaista saivartelevaa ja ivailevaa despoottia.

Jos sinua kuitenkin kiinnostaa saada hieman totuudenmukaisempi käsitys siitä mistä oli kysymys, niin lue vaikkapa tuo viesti joka on kirjoitettu 09.01.2011, 18:45:
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/244594-Kiinnostusta-rata-ajokurssiin?p=5869845&viewfull=1#post5869845
...niin saattanet huomata että kyse oli alunperin ko despootin lafkan nettikaupan toiminnallisuuden kehittämisestä, joka yllätys yllätys oli aiheena tälläkin kertaa.

Moi,

Muistelin enempi kyllä http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/244594-Kiinnostusta-rata-ajokurssiin/page2, jossa sinun 10.01.2011, 22:14 ja Jukan 11.01.2011, 01:30 viestit sisältäväy olennaisen informaation. Myöhemmin huhtikuussa tiedusteluihin etenemisestä totesit sen olevan hidasta.

Nettikaupan kehitys ja samassa ketjussa esiin nostamasi portaalin kehitys on tässä yhteydessä irrelevanttia.

Myönnän, että muistelin tämän tapahtuneen jo aiemmin. Sikäli käyttämäni ilmaisu "vuosia sitten" oli aavistuksen harhaanjohtava.

Omalta osaltani aiheen käsittely on tässä, saat suosiolla viimeisen sanan.

-Hese

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.09.12 - klo:13:58
Olet varmaankin saanut tuon käsityksen joltakin henkilöltä jonka toiminta välillä muistuttaa hyvin läheisesti Pohjois-Korealaista saivartelevaa ja ivailevaa despoottia.

Ehkä kuitenkin pohjois-korealainen?

Yritysmaailmassa suuret johtajat ulkoistavat toimintoja. Synnynnäiset johtajat ovat askeleen edellä ja ulkoistavat itse itsensä. Sellainen toiminta on mielestäni osoitus ihailtavasta suoraselkäisyydestä.

Erästä imatralaista kisakuskia vapaasti lainaten ja modifioiden: 1.24!!!

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Tätä ketjua lueskellessa pari sanaa myös MP-Radan tulevista päivistä.
Enää ei mennä vasemmalla kädellä omia ratapäiviä, apinoidaan hyvien järjestäjien mallia "jossain määrin", eli ryhmiä tulee olemaan kuten muillakin...hidas, keskiryhmä ja nopeat...viime kesäinen(hidas, nopeat) ei toiminut ja homma näytti hitaassa ryhmässä lähinnä villin lännen touhulta, eikä siellä oikeesti hitaat viihtyneet, vaikka porukkaa yritettiin jakaa myöhemmin.
Lippumiehiä yritetään myös saada ja ambulanssi tulee olemaan paikalla jokaisella MP-Radan päivällä.

Vinkkejä viisaammilta otetaan kiitollisena vastaan, halu oppia tässä(kin) hommassa on kova. shakehands_1

Powered by EzPortal