Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin  (Luettu 15813 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa marko_

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 14
  • -Saadut: 15
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 636
  • Ikä: 42
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Paikalla:13.12.15 - klo:02:46
  • R1000 K4
    • Superbike B #21
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 948
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #15 : 09.10.12 - klo:19:17 »

Ei ole tarvetta, koska mulla on Cordonan PQ8 ;)

Minkä mää nyt sitte tuohon omaan hommaisin ettei tarvis heti alkaa päivittämään?

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 889
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:50
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #16 : 09.10.12 - klo:19:23 »
^Jaa a, kai siihen vaikuttaa paljonko olet valmis sijoittamaan.
Tollanen stand alone shifteri on siitä kätevä, että sen voit siirtää seuraavaan mopoon.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa marko_

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 14
  • -Saadut: 15
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 636
  • Ikä: 42
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Paikalla:13.12.15 - klo:02:46
  • R1000 K4
    • Superbike B #21
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 948
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #17 : 09.10.12 - klo:19:46 »
Voihan siihen käyttää rahaa jos sen kerran voi siirtää pyörästä toiseen. Ehdota jotain?




Mikä se osa olis mikä tuoho dynojetin systeemiin pitäis ostaa?
Tämä pelkästään:
https://cart.dynojet.com/p-806-pressure-shift-sensor-push-type.aspx

Poissa Hukkapätkä

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 52
  • Paikkakunta: Raahe
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.03.16 - klo:11:58
  • ZX-10R 05´
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 36
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #18 : 10.10.12 - klo:00:05 »
Voihan siihen käyttää rahaa jos sen kerran voi siirtää pyörästä toiseen. Ehdota jotain?




Mikä se osa olis mikä tuoho dynojetin systeemiin pitäis ostaa?
Tämä pelkästään:
https://cart.dynojet.com/p-806-pressure-shift-sensor-push-type.aspx



Cordona http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14881&osCsid=q43nn4r7m57c53dbvu9tl70bv6

Omaan pyörään laitoin viime talvena tuon kyseisen linkin Cordonan. Omasta mielestäni kokonaisuutena parempi ostos, mitä tuo Dynojetin peruspökäle.
Mulla entisessä pyörässä shifteri katkoi vaan polttoaineen syöttöä PC3:n kautta. Ja aika paska se mielestäni oli nykyiseen PC3 + Ignition Modulen sytkää katkovaan systeemiin. Et tämmösiä ajatuksia täältäpäin..



Poissa rranta

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 10
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 409
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.03.19 - klo:09:59
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 984
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #19 : 10.10.12 - klo:04:23 »
Itellä kans corona PQ8 ja toimii ku tupakki.

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #20 : 10.10.12 - klo:17:27 »
Vaiha mopoos K7:n ecu niin saat shifterin suoraan ecuun kiinni/ ecueditorilla muokattua/ aktivoitua.

Miten iso homma on saada passaamaan? Vai meneekö se heittämällä...

Ei mene ihan heittämällä, mutta passaaminenkaan ei oo mikään iso homma.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa marko_

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 14
  • -Saadut: 15
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 636
  • Ikä: 42
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Paikalla:13.12.15 - klo:02:46
  • R1000 K4
    • Superbike B #21
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 948
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #21 : 10.10.12 - klo:21:42 »
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?

Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #22 : 10.10.12 - klo:22:14 »
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?

Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?

Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 889
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:50
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #23 : 11.10.12 - klo:08:47 »
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?

Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?

Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/

Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.

Sä et vielä vastannut siihen, että miksi et ole asentanut sytkäboxia? Jos olisin sinun tilanteessa, niin ostaisin Cordonan anturin, jota myös Hukkapätkä tuossa yllä suosittelee, asentaisin sytkäboxin ja olisin tyytyväinen, koska jäisi vielä rahaa ratapäiviin/renkaisiin.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #24 : 11.10.12 - klo:12:47 »
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?

Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?

Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/

Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.

Ei tarvitse. K7 ecu ja nokkasensori riittää. Ja jos ei halua johtoja järjestellä uusiksi, niin sit vaihtoehtona on se K7 johtosarja.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 889
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:50
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #25 : 11.10.12 - klo:12:54 »
Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.

Ei tarvitse. K7 ecu ja nokkasensori riittää. Ja jos ei halua johtoja järjestellä uusiksi, niin sit vaihtoehtona on se K7 johtosarja.
Vastaa lainaamalla
think it is pretty much wiring harness, switch blocks and tb cables, dash, cams, cam sensor, ignition crank, just off the top of my head.
Uudemmissa nokissa on joku pinni tms., vanhoissa ei ole sitä., mutta vaikka toimisi vanhoillakin, niin aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #26 : 11.10.12 - klo:13:38 »
aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
Niinno, jos helpolla haluu päästä niin vaihtaa koko mopon K4->K7.  idea_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 889
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:50
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #27 : 11.10.12 - klo:13:53 »
aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
Niinno, jos helpolla haluu päästä niin vaihtaa koko mopon K4->K7.  idea_1
Ja silti joutuu ostamaan anturin, jolla selviäisi jo tässä tilanteessa, mutta muuten hyvä syy shifterin hankkimiselle taloudellisesti. peukku_1
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 948
  • Ikä: 37
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:04.11.21 - klo:15:50
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Shifteri K4 tonniseen gixxeriin
« Vastaus #28 : 14.10.12 - klo:11:53 »
Moikka!

Täällä kans pukkaa shifteri kuumetta... tosin ei listalla ihan ekana, koska budjetti on rajallinen. Onko tuosta laitoksesta jollain kokemusta k3/k4?

http://www.danosperformance.com/Suzuki%20GSXR%20Quick%20Shifter.htm

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020