Shifteri K4 tonniseen gixxeriin

Aloittaja marko_, 08.10.12 - klo:11:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marko_

Minkäslainen shifteri sitä kannaattaa laittaa K4 tonniseen rata-ajoa varten?

Pyörässä on kiinni commanderi. Ingnitionmodulekin on tuolla kaapissa, muistelen että olisin kuullut että dynojetin shifteri vaatii tuon ingnitionmodulen toimiakseen. Tietenkin sen parempi mitä vähemmän joutuu lisää electroniikkaa laittamaan. Meinaan että jos on joku yksinkertaisempi vaihtoehto...

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 08.10.12 - klo:11:23
Minkäslainen shifteri sitä kannaattaa laittaa K4 tonniseen rata-ajoa varten?

Pyörässä on kiinni commanderi. Ingnitionmodulekin on tuolla kaapissa, muistelen että olisin kuullut että dynojetin shifteri vaatii tuon ingnitionmodulen toimiakseen. Tietenkin sen parempi mitä vähemmän joutuu lisää electroniikkaa laittamaan. Meinaan että jos on joku yksinkertaisempi vaihtoehto...

PC IV tai uudempi ei vaadi moduleita. Kiinni vaan ja softan aktivointi. Mulla olis yksi pull mallin liikeanturi ylimääräisenä, myyn edullisesti jos on tarvetta. Uusi osa, ei käytetty.

marko_

Tossa on pc3
Eikai tuohon koonelkkuun saa uudempaa kommanderia?

marko_

09.10.12 - klo:15:50 #3 Viimeisin muokkaus: 09.10.12 - klo:17:10 käyttäjältä marko_
Dynojetin shifterikö on ainoa vaihtoehto tuohon mun pyörään?
Mitä siihen tarvii vielä lisäks?
Mulla siis on jo commanderi ja ingnitionmodule.

Juha_K

09.10.12 - klo:16:01 #4 Viimeisin muokkaus: 09.10.12 - klo:16:04 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:15:50
Dynojetin shifterikö on ainoa vaihto ehto tuohon mun pyörään?
Mitä siihen tarvii vielä lisäks?
Mulla siis on jo commanderi ja ingnitionmodule.

Pelkkä anturi riittää. Joko perinteisiä jousikuormitteisia antureita eli Dynojetin oma tai PK-Powerin vastaava. "Parempia" on sitten HM ja Cordonan anturit.

Cordona http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14881&osCsid=q43nn4r7m57c53dbvu9tl70bv6
HM http://www.hmquickshifter.com/products/product.php?id=28
Pk-Power http://www.pk-power.com/quickshifter.php

edit. On niitä muitakin noiden lisäksi. Mulla oli komentajan kanssa PK-Power, nyt on Cordona.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

marko_

09.10.12 - klo:17:09 #5 Viimeisin muokkaus: 09.10.12 - klo:17:10 käyttäjältä marko_
Nuoko ei toimi ilman ingnitionmodulea?
Mulla on se module mutta se ei oo pyörässä paikallaan.

murmela

Vaiha mopoos K7:n ecu niin saat shifterin suoraan ecuun kiinni/ ecueditorilla muokattua/ aktivoitua.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

09.10.12 - klo:17:24 #7 Viimeisin muokkaus: 09.10.12 - klo:17:27 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:09
Nuoko ei toimi ilman ingnitionmodulea?
Mulla on se module mutta se ei oo pyörässä paikallaan.

Toimii ilmankin, mutta mun mielestä sytkää katkova versio on parempi. Meinaatko myydä sytkäboxin vai miksi et halua asentaa?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

marko_

Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.10.12 - klo:17:16
Vaiha mopoos K7:n ecu niin saat shifterin suoraan ecuun kiinni/ ecueditorilla muokattua/ aktivoitua.

Miten iso homma on saada passaamaan? Vai meneekö se heittämällä...

marko_

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:17:24
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:09
Nuoko ei toimi ilman ingnitionmodulea?
Mulla on se module mutta se ei oo pyörässä paikallaan.

Toimii ilmankin, mutta mun mielestä sytkää katkova versio on parempi. Meinaatko myydä sytkäboxin vai miksi et halua asentaa?

Bensansyttöäkö se katkoo sitten ilman modulea?
Mulle on nää shifterit ihan hepreaa...

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:41
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:17:24
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:09
Nuoko ei toimi ilman ingnitionmodulea?
Mulla on se module mutta se ei oo pyörässä paikallaan.

Toimii ilmankin, mutta mun mielestä sytkää katkova versio on parempi. Meinaatko myydä sytkäboxin vai miksi et halua asentaa?

Bensansyttöäkö se katkoo sitten ilman modulea?
Mulle on nää shifterit ihan hepreaa...
Joo, ilman sytkää PCIII katkoo pelkkää polttoaineensyöttöä. Sen takia uudemmat mallit, joissa on 8-suutinta tarvitsee lisäksi sytkäboxin, koska komentaja ohjaa vain pääsuuttimia (sun mopossa on 4-suutinta).
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

marko_

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:17:49

Joo, ilman sytkää PCIII katkoo pelkkää polttoaineensyöttöä. Sen takia uudemmat mallit, joissa on 8-suutinta tarvitsee lisäksi sytkäboxin, koska komentaja ohjaa vain pääsuuttimia (sun mopossa on 4-suutinta).

Miks sen pitää olla sytkää katkova tuossa, miks tuo bensansyöttöä katkoa ei sun mielestä riitä?
Onko sen sytkää katkovan reaktio nopeampaa...

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:18:15
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:17:49

Joo, ilman sytkää PCIII katkoo pelkkää polttoaineensyöttöä. Sen takia uudemmat mallit, joissa on 8-suutinta tarvitsee lisäksi sytkäboxin, koska komentaja ohjaa vain pääsuuttimia (sun mopossa on 4-suutinta).

Miks sen pitää olla sytkää katkova tuossa, miks tuo bensansyöttöä katkoa ei sun mielestä riitä?
Onko sen sytkää katkovan reaktio nopeampaa...

Lukase tää ketju läpi, siellä on juttua aiheesta. http://www.mprata.fi/modit/quickshifterit/
Mun mielestä vaan tuntuu toimivan paremmin kun katkoo sytkää.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

marko_

09.10.12 - klo:19:03 #13 Viimeisin muokkaus: 09.10.12 - klo:19:15 käyttäjältä marko_
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:18:26

Lukase tää ketju läpi, siellä on juttua aiheesta. http://www.mprata.fi/modit/quickshifterit/
Mun mielestä vaan tuntuu toimivan paremmin kun katkoo sytkää.

Nii just ja siinä tulee samalla jäähdytystä moottorille kun se kokoajan syöttää bensaa. Tärkeä juttu mun mielestä.
Luin tuon keskustelun läpi. Tiiä sitte tuliko sitä tajuttua kaikki asiat mitä tuossa puhuttiin mutta tuo jäähtymisvaikutus ainaki painui mieleen.

Tuo uudemman ecun laittaminen ois paras vaihtoehto niin sais jättää nuo ylimääräset electroniikat pois -> Sitte voisin myydä sulle sen modulen, jos sitä vihjasit tuossa aiemmin.   ::)

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:19:03
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:18:26

Lukase tää ketju läpi, siellä on juttua aiheesta. http://www.mprata.fi/modit/quickshifterit/
Mun mielestä vaan tuntuu toimivan paremmin kun katkoo sytkää.

Nii just ja siinä tulee samalla jäähdytystä moottorille kun se kokoajan syöttää bensaa. Tärkeä juttu mun mielestä.
Luin tuon keskustelun läpi.

Tuo uudemman ecun laittaminen ois paras vaihtoehto niin sais jättää nuo ylimääräset electroniikat pois -> Sitte voisin myydä sulle sen modulen, jos sitä vihjasit tuossa aiemmin.   ::)

Ei ole tarvetta, koska mulla on Cordonan PQ8 ;)
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal