Luiston-sutimisen ym estot

Aloittaja jarska, 07.02.12 - klo:18:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 11.01.14 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: app - 10.01.14 - klo:17:55
Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.01.14 - klo:16:02
Jos se oli säädetty (bambi peilijäällä-asetus) app:n ajotyylille.
Kuten muistamme, app saattaa joskus antaa kaasua hieman reippaammin avauksissa, jolloin TC vasta puuttuu peliin rankemmin?
Siellä on Erkan ja Eekin kartat. Antaa luistaa aika reippaasti.

Mä nyt laitan tän tähän vielä kerran, ettei tarvii aina Jukka-sedän pakata mönkijän kärryyn lapiota ja haravaa, kun näkee mun mopon lähtevän rampista ulos:


MUN MOPOSSA EI OLE LUISTONESTOA,

On vaan luistonkontrolli, joka ei anna anteeksi, jos väntää kaasua liikaa lähellä maksimikallistuskulmaa. Mopoa pitää aina ja kaikissa tapauksissa ajaa täsmälleen samalla tavalla, kuin sellaista jossa TC:a ei ole.
Hienosti rupeaa keltainen valo vilkkumaan kojetaulussa ja eteneminen on kuin tervaan ajaisi, kun järjestelmä puuttuu peliin. Mukava järjestelmä!
Vakion ominaisuus. Race-ecu on tervaton.

TommoKe

"Vakion ominaisuus. Race-ecu on tervaton."



Tarttee kattoa eka minkälainen tämä uudempi versio on vakiolla ajaa, sit jos miettis taas lisää vaihoehtoja.... ;)
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

tonibergholm

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 12.01.14 - klo:00:07
"Vakion ominaisuus. Race-ecu on tervaton."



Tarttee kattoa eka minkälainen tämä uudempi versio on vakiolla ajaa, sit jos miettis taas lisää vaihoehtoja.... ;)

Hyvä se on :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

juhu

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 12.01.14 - klo:00:07
Tarttee kattoa eka minkälainen tämä uudempi versio on vakiolla ajaa, sit jos miettis taas lisää vaihoehtoja.... ;)
mieti suoraan niitä vaihtoehtoja :D

murmela

18.06.14 - klo:14:33 #109 Viimeisin muokkaus: 18.06.14 - klo:14:35 käyttäjältä murmela
Tuosta numerosta löyty aika paljon juttua sutimisesta:
http://lehtiluukku.com/lue/motorrad-2-2011/15011.html

Tuota lukiessa voi miettiä sitä että MV Agusta Brutalen systeemin idea(=ideattomuus) on sama kuin Bazzasin vehkeissä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal