Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Tehovertailut ja dynot  (Luettu 66487 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko K.

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 21
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 950
  • Ikä: 38
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:21.06.22 - klo:18:31
  • R1 2008
    • #52
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #15 : 25.09.13 - klo:13:35 »
Koin valaistumisen ja varasin ens viikolle ajan, jolla saadaan tulevalle kaudelle käsiini lisää osaamista...nimittäin penkitykseen.

Säädetäänks suoraa ecua, vai jotain powercommanderia tms?

Katotaa ny sano.
Kuulemma valmiudet olis jo ecun runkkaukseen, mut työläämpi(lue kalliimpi) homma.
PCV jo paikoillaan niin eiköhän me sitä näin alkuun.

Haetaanko sieltä lisää voimaa vai ns. helppokäyttöistä voimaa (=ajettavuutta)

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5187
  • Paikalla:17.08.22 - klo:21:44
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #16 : 25.09.13 - klo:13:38 »
Katotaa ny sano.
Kuulemma valmiudet olis jo ecun runkkaukseen, mut työläämpi(lue kalliimpi) homma.
PCV jo paikoillaan niin eiköhän me sitä näin alkuun.
Myy PCV kokonaan pois, jolloin kokonaiskustannuksena toi ECUn säätö on halvempi?
Ja kuten tiedät, paljon parempi tapa on säätää ECU kohdilleen, kuin käyttää ylimääräistä lisäpurkkia jota ei pysty säätämään yhtä kohdilleen kuin ECUa.
Etuna myöskin se että vikaantuvia liitoksia/johtoja/boxeja on vähemmän.

Tietty vaihtoehtona on sit jälkikäteen harmitella ett miks piti TAAS yrittää mennä säästämään pari euroa väärässä paikassa.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:16.08.22 - klo:16:44
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #17 : 25.09.13 - klo:13:54 »
Haetaanko sieltä lisää voimaa vai ns. helppokäyttöistä voimaa (=ajettavuutta)

Nimenomaan radalle tähtäävää, helppokäyttöistä heposta.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:16.08.22 - klo:16:44
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #18 : 25.09.13 - klo:13:59 »
Myy PCV kokonaan pois, jolloin kokonaiskustannuksena toi ECUn säätö on halvempi?
Ja kuten tiedät, paljon parempi tapa on säätää ECU kohdilleen, kuin käyttää ylimääräistä lisäpurkkia jota ei pysty säätämään yhtä kohdilleen kuin ECUa.
Etuna myöskin se että vikaantuvia liitoksia/johtoja/boxeja on vähemmän.

Tietty vaihtoehtona on sit jälkikäteen harmitella ett miks piti TAAS yrittää mennä säästämään pari euroa väärässä paikassa.

PCV:n saa taatusti myydä puoli-ilmaseksi, kuten Qstarzin härvelin, joten tuskin hirveesti apuja.
Tiedän mjurmis kaiken ton, mutta rahat vähissä näin kauden lopussa.
Kyllä mä kuitenki otan selvää oman ecun säätömahdollisuuksista ja hinnoista.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:16.08.22 - klo:16:44
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #19 : 25.09.13 - klo:16:27 »
Minä tulin tänne kädettömyyttäni paikkaavan penkitykseni ja juttujeni kanssa.

Poissa wehna

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 39
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 344
  • Paikkakunta: Konnevesi
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:20.02.21 - klo:13:14
  • S1000RR
    • #42
    • www.kvr.fi
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 713
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #20 : 25.09.13 - klo:18:19 »
Haetaanko sieltä lisää voimaa vai ns. helppokäyttöistä voimaa (=ajettavuutta)

Nimenomaan radalle tähtäävää, helppokäyttöistä heposta.

Vois muuten onnistua Kawan vakion ecun muutokset täällä meillä päin. Asiaan on jo hieman tutustuttu.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:16.08.22 - klo:16:44
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #21 : 26.09.13 - klo:08:17 »
Haetaanko sieltä lisää voimaa vai ns. helppokäyttöistä voimaa (=ajettavuutta)

Nimenomaan radalle tähtäävää, helppokäyttöistä heposta.

Vois muuten onnistua Kawan vakion ecun muutokset täällä meillä päin. Asiaan on jo hieman tutustuttu.

Kappas, harmi vaan kun niin kaukana täältä.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:16.08.22 - klo:16:44
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #22 : 26.09.13 - klo:08:47 »
Vielä kiinnostaa tää oman ecun säätäminen...
eli onko mahdollista myös saada Bazzazin shifterin stand alone purkki pois ja kytkee suoraan ecuun?
Saako säädön jälkeen riisua myös lambda-anturit pois?

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3319
  • Ikä: 37
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.08.22 - klo:08:39
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 679
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #23 : 26.09.13 - klo:08:59 »
Vielä kiinnostaa tää oman ecun säätäminen...
eli onko mahdollista myös saada Bazzazin shifterin stand alone purkki pois ja kytkee suoraan ecuun?
Saako säädön jälkeen riisua myös lambda-anturit pois?

Jos omaa ECU:a säädät, saa ne lambdat majailla siellä putkessa ihan vapaasti, koska ette te kuitenkaan sitä closed loop aluetta ala säätämään ja muualla nuo lambdat vain hengaa mukana. Gixerin ECU:ssa on shifter ominaisuus, mutta kawasta en tiedä. Kannattaa kysyä säätöpajalta onko säätösoftassa mahdollisuutta shifterin lisäämiseen.

Edit. Raudan puolesta tuo ECU kyllä pystyy siihen shifteriin, eli se toimii jos sen toiminnallisuus on koodattu purkkiin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa marko_

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 14
  • -Saadut: 15
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 636
  • Ikä: 43
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Paikalla:13.12.15 - klo:02:46
  • R1000 K4
    • Superbike B #21
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 948
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #24 : 26.09.13 - klo:12:49 »
Vielä kiinnostaa tää oman ecun säätäminen...
eli onko mahdollista myös saada Bazzazin shifterin stand alone purkki pois ja kytkee suoraan ecuun?
Saako säädön jälkeen riisua myös lambda-anturit pois?

Tämän mukaan lambadan saa poistettua mutta shifteriä ei vielä saa suoraan ecuun. Näihin tulee päivityksiä jatkuvasti, lisäävät/koodaavat ominaisuuksia lisää.
http://www.woolichracing.com/Products.aspx?Manufacturer=Kawasaki&Model=ZX10R&Year=2008&#productTable

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:16.08.22 - klo:16:44
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #25 : 03.10.13 - klo:19:48 »
Huomenna lähäretään aamusta hevoskaupoille, otan goporon todistajaksi.
Alapäähän ja keskialueelle ostetahan sitkeetä ja voimakasta työjuhtaa ja ylyhäälle kireetä ja noppeeta ravuria!

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:16.08.22 - klo:16:44
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #26 : 04.10.13 - klo:21:02 »
Dodiih, dynotuspäivä takana ja tällasta käppyrää saatiin aikaseksi:

Alkukäyrästöhän on mallia DIY ja olen raiskannu vaan kattimoskat + utareen poijes.
Kuulemma sen vaihdolla irtois ehkä pari pollee enemmän, mut tää riittää mulle oikeen mainiosti.

korjaus kartan tietoihin, pyörähän on -10 mallia, eikä -09. knuppel_2 :P

Poissa marko_

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 14
  • -Saadut: 15
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 636
  • Ikä: 43
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Paikalla:13.12.15 - klo:02:46
  • R1000 K4
    • Superbike B #21
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 948
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #27 : 04.10.13 - klo:23:09 »
^^Tasasen/Hyvän-näköstä viivaa  peukku_1

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5187
  • Paikalla:17.08.22 - klo:21:44
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #28 : 04.10.13 - klo:23:22 »
tällasta käppyrää saatiin aikaseksi
Optinen harha; ku vetää käppyrän pystysuunnassa lituskaan, ja leveyssuuntaan leveeks, niin mikä tahansa viiva näyttää suoralta.
Ja smoothing näyttää olevan 5. Kyllä se sillä siliää jos ei muuten.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa wehna

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 39
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 344
  • Paikkakunta: Konnevesi
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:20.02.21 - klo:13:14
  • S1000RR
    • #42
    • www.kvr.fi
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 713
Vs: Tehovertailut ja dynot
« Vastaus #29 : 05.10.13 - klo:11:46 »
Dodiih, dynotuspäivä takana ja tällasta käppyrää saatiin aikaseksi:

Alkukäyrästöhän on mallia DIY ja olen raiskannu vaan kattimoskat + utareen poijes.
Kuulemma sen vaihdolla irtois ehkä pari pollee enemmän, mut tää riittää mulle oikeen mainiosti.

korjaus kartan tietoihin, pyörähän on -10 mallia, eikä -09. knuppel_2 :P

Saitteko säädettyä vakio ecua?
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020