Uudet viestit

MP-Ratatori

Isomahaiselle ratanahkat

Päiväys: 05/06/2021
Kommentit (0)
Sweep Laguna hanskat koko 13, 60€ Uudet.


Hinta: 60.00 EUR
Päiväys: 19/12/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)
O: R6r 2008 katteet

Hinta: 0.00 EUR
Päiväys: 09/05/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Aktiivialustat  (Luettu 5659 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.11.21 - klo:21:43
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Aktiivialustat
« : 03.12.12 - klo:10:42 »
Tähänkö ollaan menossa, kaikki valmistajat tuuppaa markkinoille aktiivialustoja, näköjään Bitubokin ja voidaan säätää jopa Iphonella/Ipadilla. :o

Poissa tuomas

  • ***
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Syys 2012
  • Viestejä: 151
  • Ikä: 43
  • Paikkakunta: Vihti
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:28.09.16 - klo:12:37
  • 2007 Honda CBR1000RR
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 14
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #1 : 03.12.12 - klo:11:10 »
Vähänkö kätevää. Voi kohta silkkihanskat kädessä harrastaa moottoripyöräilyä.

1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.11.21 - klo:21:43
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #2 : 03.12.12 - klo:11:18 »
Vähänkö kätevää. Voi kohta silkkihanskat kädessä harrastaa moottoripyöräilyä.

 :D Näen jo sieluni silmin Wehnän kulkemassa varikolla, silkkihanskat ja Iipadi kädessä, pyörästä pyörään säätämässä alustoja.

Raaseri

  • Vieras
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #3 : 03.12.12 - klo:13:00 »
Alustasäädöt menee kohta siis ctrl + C ja ctrl + V? Ja aina kun menee jarru pitkäksi, pitää mopon kompuutteri rebootata? Ja sitten täällä jaetaan kemora.ohl tai botnia.wp filuja keskenään? Viiltävien analyysien kera?

En yhtään epäile noiden järjestelmien hyvyyttä, mietin vaan samalla että kuinkahan sekaisin harrastaja ne voi saada kun intterwebistä ongitulla totuudella syöttää säätöä sisään? Tosin, skeptinen mä olin luistonestollekin, muttei se sitten yhtään ajamista haitannut.

Poissa jarska

  • Ylläpitäjä
  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 69
  • -Saadut: 64
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 3775
  • Ikä: 57
  • Paikkakunta: Kempele
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:17.11.21 - klo:21:43
  • GSX-R 1000 k9
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 1701
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #4 : 03.12.12 - klo:13:41 »
Seuraavana aktiivipuku?
Mittaa kuskin painon, pituuden, refleksit, mielialan, ajotyylin, nopeuden...ja syöttää tiedot pyörän ecuun.
Ecu säätää alustan ja ruiskukartan kuskin+radan mukaan?
Demojarrutus, näyttää missä kohtaa oikeesti pitäs ja kuinka kovaa...


Ääh, mä olen tulossa wanhaksi...kehitystä nää vain on.

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 889
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:50
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #5 : 03.12.12 - klo:14:42 »
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Fasu

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 384
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:12.08.20 - klo:15:03
  • R6
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 930
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #6 : 04.12.12 - klo:17:40 »
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.
VV

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 889
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:23.11.21 - klo:21:50
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #7 : 04.12.12 - klo:17:48 »
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.

Kuinka napista vaihdettavat asetukset vie ajamisen iloa? Eka vedät sportti päällä mutkapätkää. Sitten comfort asetus päälle ja suuntaat keskustan mukulakiville ajamaan pimppirallia.  03Biker
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Fasu

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 384
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:12.08.20 - klo:15:03
  • R6
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 930
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #8 : 04.12.12 - klo:18:05 »
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.

Kuinka napista vaihdettavat asetukset vie ajamisen iloa? Eka vedät sportti päällä mutkapätkää. Sitten comfort asetus päälle ja suuntaat keskustan mukulakiville ajamaan pimppirallia.  03Biker
Mielessä on mallit,jotka eivät anna nappuloida paljoa luistonestoja ja muuta,ainoastaan valita juuri edellä mainittuja asetuksia.
VV

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 29
  • -Saadut: 163
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5185
  • Paikalla:23.11.21 - klo:19:45
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 70
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #9 : 04.12.12 - klo:19:38 »
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.

Kuinka napista vaihdettavat asetukset vie ajamisen iloa? Eka vedät sportti päällä mutkapätkää. Sitten comfort asetus päälle ja suuntaat keskustan mukulakiville ajamaan pimppirallia.  03Biker
Mielessä on mallit,jotka eivät anna nappuloida paljoa luistonestoja ja muuta,ainoastaan valita juuri edellä mainittuja asetuksia.

Ottaa ecun käteen, ja lähettää sen hakkerille, ja pyytää tekemään halutut muutokset. Problem solved.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Rum

  • **
  • Kiitokset
  • -Annetut: 3
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Kesä 2012
  • Viestejä: 67
  • Paikkakunta: Jyväskylä
  • Paikalla:07.01.20 - klo:22:51
  • KTM RC8R & Super Duke 990
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 50
Vs: Aktiivialustat
« Vastaus #10 : 06.12.12 - klo:00:21 »
Ennemminkin ihmetyttää, että miksi näitä ei ole nähty jo aikaisemmin. Tai ainakin sähköisellä säädöllä olevaa alustaa Sporttimopossa. Faijan autossa oli jo vuonna 1989 sähköisesti säädettävä iskunvaimennus.
Wehnä osaa muotoilla asian varmasti paremmin,mutta hienoilla varusteilla olevasta kamppeesta viedään osa tarvittavista "työkaluista" ja ajamisen ilo.
Jos verrataan nyt vaikka siiheen Kahilan uuteen quattroon,niin ei sitä heitetä käsijarrulla eri suuntaan kun kaikki haitekki puuttuu peliin.

Kuinka napista vaihdettavat asetukset vie ajamisen iloa? Eka vedät sportti päällä mutkapätkää. Sitten comfort asetus päälle ja suuntaat keskustan mukulakiville ajamaan pimppirallia.  03Biker
Mielessä on mallit,jotka eivät anna nappuloida paljoa luistonestoja ja muuta,ainoastaan valita juuri edellä mainittuja asetuksia.

Ottaa ecun käteen, ja lähettää sen hakkerille, ja pyytää tekemään halutut muutokset. Problem solved.

CTRL + ALT + EJECT ja vetää narusta?

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020