Kemoraan mopoilemaan 5.6.2013

Aloittaja Jonnu, 14.02.13 - klo:21:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jonnu

14.02.13 - klo:21:51 Viimeisin muokkaus: 16.02.13 - klo:10:12 käyttäjältä Jonnu
Moro,
Varattiin kaverin kanssa kimpassa Kemorasta ajopäivä 5.6.2013 klo 10-18. Tarkoitus on ajella ympäri rataa hyvällä, ei kovin suurella porukalla. Näillä näkymin tulossa mutama ekakertalainenkin.
Mitään sen kummempia järjestelyitä ei ole, ei lippumiehiä yms, eikä lanssia ole tarkoitus ottaa radan varteen seisomaan eli ajetaan järki päässä, hampaat irvessa ja suu hymyssä :-)
Mikäli halajat mukaan niin vielä mahtuu.  Hintalappu ennakkoon ilmoittauneille on 60 €/pv ja "mattimyöhäsille" hieman enemmän :-)
Imoittautumiset mun sähköpostiin: joonalohilahti(poistatämä)@gmail.com

Jonnu

btw ... mikäli et halua olla "mattimyöhänen" ko tapahtumaan niin pistäs ilmottautumista maaliskuun loppuun mennessä :-)

Taffu

Onnistuukos lunastaa paikkaa parille vikalle tunnille, päivä kun pitää töissä lusia?  :(

Jonnu


Jonnu

Kiitos omasta ja Hupelin puolesta kaikille mukana olleille  shakehands_1.
Sää oli hieno ja porukka vielä hienompi, varikkoruusullakin kului aika hienosti  jibii_gif

app

Lainaus käyttäjältä: Jonnu - 07.06.13 - klo:09:47
Kiitos omasta ja Hupelin puolesta kaikille mukana olleille  shakehands_1.
Sää oli hieno ja porukka vielä hienompi, varikkoruusullakin kului aika hienosti  jibii_gif

Kiitos vielä sinulle erikseen. Koutsasit mut kahvilanmutkaan, niin että varmasti sekunti lähti siinä. Lisäksi hoidit kickbiken mukaan lähtiessä, joka ois muuten vieläkin siellä varikolla.

Jonnu

Lainaus käyttäjältä: app - 07.06.13 - klo:10:52
Lainaus käyttäjältä: Jonnu - 07.06.13 - klo:09:47
Kiitos omasta ja Hupelin puolesta kaikille mukana olleille  shakehands_1.
Sää oli hieno ja porukka vielä hienompi, varikkoruusullakin kului aika hienosti  jibii_gif

Kiitos vielä sinulle erikseen. Koutsasit mut kahvilanmutkaan, niin että varmasti sekunti lähti siinä. Lisäksi hoidit kickbiken mukaan lähtiessä, joka ois muuten vieläkin siellä varikolla.

Eli meneekö se niin, että jos ei itse osaa ajaa niin kannattaa ryhtyä valmentajaksi  :D (elä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkun minä sanon  knuppel_2) ... mä oon aina ennen luullu että valmentajankin pitäisi osata ... ;D

Powered by EzPortal