MP-Rata ja Bikefox ratapäivät 24-26.5.2013(pe-su) Kemora

Aloittaja jarska, 17.12.12 - klo:12:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

mjtee

Sohein vähän videotakin toisen C-ryhmän menosta. Käsivaralta järkkärillä, että pahoittelut tärinästä ja huitomisesta. Niin ja välissä kotarilla rinkiä niin pidelkääpä sitä kameraa vakaasti ihan itte :D


Kemora 25.5.2013 "some action"

jarska

Muutamassa paikkaa porttivahtien nenän kaivaminen kävi kyllä hirvittämään, tuossakin videossa 1.41 kohdalla oli katastrofin ainekset kasassa.

Toista oli se musta mies...seisoi ku Stalilin patsas, eikä meinannu päästää mihinkään väliin.

Birke

0:40 kohdassa poijaat yrittää pysyä Jasminin perässä, itse totesin sen olevan mahdotonta :) Kevyempi kuski jne. seliseli...

app

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.05.13 - klo:13:33
Muutamassa paikkaa porttivahtien nenän kaivaminen kävi kyllä hirvittämään, tuossakin videossa 1.41 kohdalla oli katastrofin ainekset kasassa.

Toista oli se musta mies...seisoi ku Stalilin patsas, eikä meinannu päästää mihinkään väliin.

Mulle tuli kurssikaveri huomauttamaan, kun olin tullut varikolta eteen. Luotin porttivahtiin, enkä katsonut kun tämä näytti "mene". Sitten aloin katsomaan, ja JUMALAUTA toisella kertaa samana päivänä, kun näyttimerkin ja lähdin, vilkaistuani sivulle, just on tulossa pyörä mutkaan. Melkeinpä ois tullut kolari. Mulla on se tossa videona, ja laitan tänne, kun saan ladattua.

RumaTero

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.05.13 - klo:13:33
Muutamassa paikkaa porttivahtien nenän kaivaminen kävi kyllä hirvittämään, tuossakin videossa 1.41 kohdalla oli katastrofin ainekset kasassa.

Toista oli se musta mies...seisoi ku Stalilin patsas, eikä meinannu päästää mihinkään väliin.

Olipas tosiaan rahtusen ahasta ja pari muuttujaa tossa 1:41 kohassa. Kuskina toivosin porttivahdilta, jos sellanen on, selkeitä merkkejä.

Porttivahdilta terveiset kuskeille. Kun radalle mennään, sitte mennään kans eikä meinata. Reilu avaus siis tuohon kohtaan ettei tuu ketään konttiin :D
Lähtisit ny mun kans vähä juomaan. Lähe ees viikoksi?

murmela

Kokematon porttivahti, ja ihan väärässä paikassa. Ei todellakaan hyvä yhdistelmä kemoralla.

Seuraavan kerran kun näette moisen yhdistelmän, ja teillä itsellänne on tieto/taito toimia porttivahtina kemoralla, niin menkää järjestävän tahon juttusille/ käykää näyttämässä esimerkkiä/ opettamassa porttivahtia.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juniori

Lainaus käyttäjältä: app - 30.05.13 - klo:16:22
Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.05.13 - klo:13:33
Muutamassa paikkaa porttivahtien nenän kaivaminen kävi kyllä hirvittämään, tuossakin videossa 1.41 kohdalla oli katastrofin ainekset kasassa.

Toista oli se musta mies...seisoi ku Stalilin patsas, eikä meinannu päästää mihinkään väliin.

Mulle tuli kurssikaveri huomauttamaan, kun olin tullut varikolta eteen. Luotin porttivahtiin, enkä katsonut kun tämä näytti "mene". Sitten aloin katsomaan, ja JUMALAUTA toisella kertaa samana päivänä, kun näyttimerkin ja lähdin, vilkaistuani sivulle, just on tulossa pyörä mutkaan. Melkeinpä ois tullut kolari. Mulla on se tossa videona, ja laitan tänne, kun saan ladattua.




juice09

Jäipä mieleen, olin sun takana ja meinattiin olla samassa kasassa ohiajajan kans.

jarska

04.06.13 - klo:00:07 #309 Viimeisin muokkaus: 04.06.13 - klo:00:17 käyttäjältä jarska
Tsekatkaapa even hienoja kuvia, KIITOS!!

Tää o hauska:



Possujunan tyhjät katseet:


qazwsx

Tulee ajettua tuotakin reilusti kallistetttua kurvia aivan liian pystyssä pyörän päällä. Pyörä liian kallellaan ja yhdellä kertaa otti alakatteet kosketusta jonnin verran. Eka kerta kun tota tapahtuu. Pitää korjata asentoa ennen tota mutkaa.

Juha_K

Tummennettu/peili-visiiri pitäisi olla pakollinen varuste kaikille. :D
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal