MP-Rata ja Bikefox ratapäivät 24-26.5.2013(pe-su) Kemora

Aloittaja jarska, 17.12.12 - klo:12:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vuorela

Saisko kauppaan helposti näkymään montako lippua on jäljellä?

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.04.13 - klo:16:13
Saisko kauppaan helposti näkymään montako lippua on jäljellä?

Juurikin tätä tässä yritin saada pelaan, löysin jo asetuksista mut jotain kikkailuja vielä vaatii, hetkonen.
Näkyy ylläpitäjille, mut ei muille.

jarska

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.04.13 - klo:16:15
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.04.13 - klo:16:13
Saisko kauppaan helposti näkymään montako lippua on jäljellä?

Juurikin tätä tässä yritin saada pelaan, löysin jo asetuksista mut jotain kikkailuja vielä vaatii, hetkonen.
Näkyy ylläpitäjille, mut ei muille.

No nyt pitäs näkyä?

Pääsivulla näkyy jos tuotetta varastossa ja kun klikkaa tavaraa niin näkyy myös jäljellä oleva määrä.

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.04.13 - klo:16:29
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.04.13 - klo:16:15
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.04.13 - klo:16:13
Saisko kauppaan helposti näkymään montako lippua on jäljellä?

Juurikin tätä tässä yritin saada pelaan, löysin jo asetuksista mut jotain kikkailuja vielä vaatii, hetkonen.
Näkyy ylläpitäjille, mut ei muille.

No nyt pitäs näkyä?

Pääsivulla näkyy jos tuotetta varastossa ja kun klikkaa tavaraa niin näkyy myös jäljellä oleva määrä.

Toimii. Kiitoksia

jarska

Sehän lähti pelaamaan ja lippuja menemään, kiitos.
Jännitti kuin ekaa kertaa pi**un päällä.

Mane

Miten sen wehnän koulun kanssa,sisältää ilmeisesti ton ratamaksun,vai ostanko lipun teiltä kun todennäköisesti menen Karin koulutukseen ?
innocent_1

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mane - 04.04.13 - klo:16:50
Miten sen wehnän koulun kanssa,sisältää ilmeisesti ton ratamaksun,vai ostanko lipun teiltä kun todennäköisesti menen Karin koulutukseen ?

Hold your horses vähän aikaa, yritän saada Wehnää kiinni ja mietitään...soon niin kiireinen ettei ehdi puhelimeen vastaan...makaa tieten jossain poterossa.

RumaTero

Kiitokset Jarska järjestelyistä,

Oma paikka auringossa lunastettu keskirymään. Mites voiko ryhmää vaihtaa päivän aikana? Kun ei oikeen tiedä miten kulkee nuin alkukaudesta...
Lähtisit ny mun kans vähä juomaan. Lähe ees viikoksi?

Wper

Joku saa pitää mulle kurssin tuosta paypalin käytöstä että pääsen ajamaan :-D
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Hukkapätkä

Kylläpä onkin helppoa näin lunastaa lippusia!  peukku_1

ylkkä

Nyt tulee Euroopan tyhmin kysymys. Jos oon 3 päivää niin ostanko 3 lippua, kun tuolla ainut päivä mille lippuja 24.5.

Vai miten hä ? :)
Aprilia Tuono 1000 -08
Yamaha FZR 1000 -88 (ratalelu)

jarska

Lainaus käyttäjältä: ylkkä - 04.04.13 - klo:19:31
Nyt tulee Euroopan tyhmin kysymys. Jos oon 3 päivää niin ostanko 3 lippua, kun tuolla ainut päivä mille lippuja 24.5.

Vai miten hä ? :)

Eiku osta vaan se yks MP-Radan päivä ja loput tulee myyntiin Bikefoxin sivuilla.
Olen mä sen tässä ketjussa selittäny, mut kuka näitä mun höpinöitä jaksaa lukea. :D

Laitan vielä tonne Ratakauppaan selvennystä.

jarska

Lainaus käyttäjältä: RumaTero - 04.04.13 - klo:18:23
Oma paikka auringossa lunastettu keskirymään. Mites voiko ryhmää vaihtaa päivän aikana? Kun ei oikeen tiedä miten kulkee nuin alkukaudesta...

Mä vähän luulen että kaikki on tasaisesti jokaisessa ryhmässä kankeena näin alkuun, mutta pyrimme mulkkaamaan ryhmiä tarpeiden ja tilan mukaan myös paikan päällä.

jarska

04.04.13 - klo:19:59 #73 Viimeisin muokkaus: 04.04.13 - klo:20:06 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Wper - 04.04.13 - klo:18:24
Joku saa pitää mulle kurssin tuosta paypalin käytöstä että pääsen ajamaan :-D

Kävin tupakilla ulkona ja katua pitkin työnsi tuttu mummo rollaattorinsa kanssa menemään...
huusin että Aaaalmaaaa, tiedätkö mikä on PayPal...

kyylhän mää sen peipoolin tiijän, sillähän mää ostan kaikki lääkkeetki ulukomailta ja omalle pappalle vähän piristeitä.


Nojoo, hienohan tää meitin uus systeemi on ja hyvin on onnistuttu lippuja lunastamaan, hyvähyvä.
Jos nyt oikeen kauheesti ahistaa, eikä osaa tuolla maksaa niin ainahan voi kysyä kaverilta ostaisko se useemman lipun kimpassa.

Ja jos kaikki keinot on jo käytetty, eikä vieläkään meinaa päästä ajamaan niin nakkaa mulle yksäriä ja ohjeistan manuaaliseen maksuun.
Mielellään ensin muut keinot, toi näyttää nimittäin helkkarin toimivalta ja helpolta systeemiltä, laiska ku oon.

pasiplus

24.5 tapahtumaan onnistuin ostamaan lipun, ja Bikefoxilla 26.5 lippuja; mites se Lauantai, 25.5? pidetäänkö Foxmannissa ankara saunailta ja välipäivä vai saako Lauantaille jostain lippuja? :)

Powered by EzPortal