MP-Rata ja Bikefox ratapäivät 24-26.5.2013(pe-su) Kemora

Aloittaja jarska, 17.12.12 - klo:12:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Birke - 08.04.13 - klo:18:42
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.04.13 - klo:16:06
Vähän toi bikefoxin ryhmäjako mietityttää. Ohitus vain suoralla on vähän nihkeää vanhemmalla kusiaisella :)
Mietin ihan samaa. Tässä vaiheessa aina jännittää, että mikä oma vauhti ylipäätään on kun pääsee ekaa kertaa keväällä radalle. Pyöräkin tuntuu tehokkaammalta kuin syksyllä. Tai luulis ainakin tuon tuntuvan :)

En viiti kovin mennä BikeFoxin puolesta puhumaan (valehtelemaan), mut uskoisin ettei tämä ihan kiveen ole kirjoitettu ja sovitellaan tarpeen vaatiessa paikan päällä, vai mitä Kimmo....Kimmooooooo?


T1mppa

Lainaus käyttäjältä: murmela - 08.04.13 - klo:19:41
Pilk viil nuzz; sopiva ajolinja suoraa edeltävään mutkaan/ mutkassa. Siit se ohitus lähtee.

No kyllä oli! :D

600:lla pitää tosiaan saada niin paljon vauhtia heti suoran alkuun kuin mahdollista.
Myös siellä pleksin takana pitää piileskellä. Itse luulin pitkään, että olin tuulta suojassa, mutta kaveri tokaisi joskus, että mene sinne oikeasti.
Lopputuloksena oli rapiat 5 km/h lisää vauhtia Alastaron pääsuoralle. Vaikutti vähän myös edeltävän mutkan ajolinja.

jarska

Keskiryhmään lisätty yksi lippu ja nopeesta vähennetty yksi kun eräs kisakuski pelkäsi nopeutensa kadonneen tyystin talven aikana, tuli toisiin ajatuksiin ja vaihdettiin ryhmää.

Tämä vaan tiedoksi ettei tule ihmettelyjä saldojen suhteen.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 08.04.13 - klo:16:14
, jarruissa ohittaminen on kielletty,

Tämä on ihan hel***in hyvä sääntö keskiryhmään jos vaan samalla saadaan nämä mutkat taluttaen, suorat miljoonaa kuskit älyämään, että ratapäivä ei ole se oikea paikka pyörän huippujen kokeiluun. Ei ole nimittäin yksi eikä kaksi vaaratilannetta (ja kolaria) saatu aikaseksi sillä, että joku oman elämänsä Rossi vetää eniten täysiä jarruissa edellä menevästä ohi (tai kylkeen).
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Pete_L

Maksettu ja mukana perjantaina 24.5  :)

jarska

Voi rakkaat pikku ratapörriäiset..saanhan sanoa näin, saanhan..

viime keväänä oli hirmunen ressi kun persaukisen piti jännittää saako ratapäiville tarpeeksi jengiä vai tuleeko melkonen lovi jo ennestään tyhjään lompsaan.

Nyt liput näyttää menevän jo ennakkoon hurjaa tahtia ja on kyllä hel***in hyvä fiilis!!

IIISO kiitos teille! :-*

Jäyhimmät ratailijat voivat murahdella ja pyyhkiä siirapin näytöltään, tätä hehkutusta voi olla tulossa lisääkin.

app

Jarska kusetti mutkin painamaan paniikkinappulaa, ja nyt 180,- persaukisempana tätä kirjottelen  >:(

app

Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:09:58
Jarska kusetti mutkin painamaan paniikkinappulaa, ja nyt 180,- persaukisempana tätä kirjottelen  >:(

Lisäys: Mukava että Keimolassa järjestetään taas ratapäiviä. Uuteen rataan tutustuminen ottaa aikansa, mutta eiköhän se kolmessa päivässä suttaannu.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:10:04
Lisäys: Mukava että Keimolassa järjestetään taas ratapäiviä. Uuteen rataan tutustuminen ottaa aikansa, mutta eiköhän se kolmessa päivässä suttaannu.

Missä se keimola on ? Mulla on painikisat samana viikonloppuna Espoossa. Jos Keimola on lähellä, niin voisin otteluiden välillä käydä ajamassa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 09.04.13 - klo:14:40
Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:10:04
Lisäys: Mukava että Keimolassa järjestetään taas ratapäiviä. Uuteen rataan tutustuminen ottaa aikansa, mutta eiköhän se kolmessa päivässä suttaannu.

Missä se keimola on ? Mulla on painikisat samana viikonloppuna Espoossa. Jos Keimola on lähellä, niin voisin otteluiden välillä käydä ajamassa.

Se on siinä Kesoilin takana, vähän kehä kolmosen pohjospuolella. Mä käyn ensin moottorisahan kanssa avaamassa baanaa, niin päästään parempiin kierrosaikoihin.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:14:42
Mä käyn ensin moottorisahan kanssa avaamassa baanaa, niin päästään parempiin kierrosaikoihin.

Muistaakseni ovat jo jotain kerrostaloja radan päälle rakentaneet. Jostain näin lueskelin.
Yrittävät kovasti säilyttää kuulutustornin, mutta katsotaan kuinka käy.

app

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 09.04.13 - klo:16:43
Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:14:42
Mä käyn ensin moottorisahan kanssa avaamassa baanaa, niin päästään parempiin kierrosaikoihin.

Muistaakseni ovat jo jotain kerrostaloja radan päälle rakentaneet. Jostain näin lueskelin.
Yrittävät kovasti säilyttää kuulutustornin, mutta katsotaan kuinka käy.

Aha. Otetaan dynamenttia ja nalleja myös mukaan.

Fasu

Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:10:04
Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:09:58
Jarska kusetti mutkin painamaan paniikkinappulaa, ja nyt 180,- persaukisempana tätä kirjottelen  >:(

Lisäys: Mukava että Keimolassa järjestetään taas ratapäiviä. Uuteen rataan tutustuminen ottaa aikansa, mutta eiköhän se kolmessa päivässä suttaannu.

Onko app nyt ihan tosissaan?  Asukkaat kuulee vieläkin ääniä 70-luvulta.
VV

app

Lainaus käyttäjältä: Fasu - 09.04.13 - klo:18:56
Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:10:04
Lainaus käyttäjältä: app - 09.04.13 - klo:09:58
Jarska kusetti mutkin painamaan paniikkinappulaa, ja nyt 180,- persaukisempana tätä kirjottelen  >:(

Lisäys: Mukava että Keimolassa järjestetään taas ratapäiviä. Uuteen rataan tutustuminen ottaa aikansa, mutta eiköhän se kolmessa päivässä suttaannu.

Onko app nyt ihan tosissaan?  Asukkaat kuulee vieläkin ääniä 70-luvulta.

Asuin nuorena poikana/miesnä 70- luvulla Ahveniston radan vieressä, Visakankaan seurakuntatalolla. Minä tykkäsin kun kuului armoton pärinä ja pauke melkein päivittäin, mopo- ja mp - iässä kun olin. Siihen aikaan ei vaimentimia käytetty ensinkään. Kisajärjestäjät jakoivat ilmaislippuja aina lähiasukkaile kisaviikonloppuisin, ja ette usko kuin kivaa oli, kun aina pääsi ajoihin ilmaseks. Se oli Ahveniston radan kukoistusaikaa.
Kyllähän se meteli oli helvetillinen silloin. Harmi että rakensivat muuten hienon radan aivan liian ahtaaseen rakoon (ei turva-alueita), ja lähelle kaupungin keskustaa.

Rum

Teree.
Osteltu liput ja pääsee si Kemorallekin, kun orgilla puuttu Kemora alkukesästä kokonaan :o

Nyt tarttis enää saada toi Perjantai vapaaks :P

Powered by EzPortal