MP-Rata ja Bikefox ratapäivät 24-26.5.2013(pe-su) Kemora

Aloittaja jarska, 17.12.12 - klo:12:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Cat

Rupean nyt tutkimaan asiaa. Aamulla soi puhelin "töihin saa**na, meillä on valu" eiku mä asennan paypoolia..


jarska

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 15.05.13 - klo:21:30
Lainaus käyttäjältä: Cat - 15.05.13 - klo:21:27
Voe helevatti.. ei sillon in the eighties ollu peipoolia. vihaan tietokoneita.

Eikö oo ketään tuttua kuka voi hoitaa sen maksun?

Laitoinki jo Catille yksäriä ja sama kait se on laittaa yleisesti.

Kuten jo aiemmin kerroin, yritetään ajaa lippujen myynti PayPalin/luottokortin kautta kun homma helpottuu huomattavasti, saa kuitit helposti, näkee lippujen määrän, yms. hyödyllistä.

Mutta...jos et millään saa maksua onnistuun itse, kaverin avustamana, mummosi luottokortin ryöstämällä tai muulla kaikkensa yrittäneen ja maansa myyneen menttaliteetilla, niin laita mulle yksäriä ja pistän tiedot manuaaliseen maksuun, jonka vähennän lippujen määrästä Ratakaupasta.

jarska

Bikefox muuttanut ennakkolippujen myyntipäivämäärää ryhmämuutoksista johtuen silleen että huomenna(16.5) on vielä mahdollisuus ostaa alennettuun hintaan.

Meidän päivällä ei toistaseksi muutoksia, mut menkööt samalla kaavalla Ratakaupassa.

wehna

Viimein sain luonnoksen valmiiksi Kemoran ajokoulutuksesta :)
Olen paikalla pe 24.5 ja la 25.5. Jos kysyntää riittää niin su 26.5 olen käytettävissä.

Koulutuksen aihe:
Liikkuminen pyörän päällä.
Jos mutkat tulee silmille ja ajolinja ei meenaa pysyä niin tässä koulutus juuri sinulle. Tehokurssi miten ja milloin pyörän päällä pitää liikkua. Kurssi on suunniteltu rata-ajon harrastajille ja kokeneille harrastajille. Moottoripyörässä tulee olla rata-ajoon tarkoitetut renkaat alla ja rengaslämmittimiä pitää käyttää.

Pe ryhmäjako lienee: Hidas, keskinopea, nopea
La-su ryhmäjako: keskinopea1, keskinopea2, nopea, kisa

Sunnitelma on seuraava:
-Opetusryhmänä toimii nopea ryhmä
-Paikkoja on 8 oppilasta/ päivä (aamupäivällä 4opp ja iltapäivällä toiset 4opp).
-Oppilaat ajavat oman ryhmän ajovuorolla omaan tahtiin ja suoritus taltioidaan videolle
-Suorituksen palaute, 30min, HETI ajon jälkeen luokassa kaikki 4 oppilasta yhdessä
-Ohjeet seuraavalle ajovuorolle palautteen yhteydessä
-Jokainen oppilas saa 4 suoritusta päivän aikana
-Opetuksen tavoite, perusteet ja ohjeet lähetetään ennakkoon sähköpostilla. Näin radalla voidaan keskittyä enemmän itse ajamiseen.
-Sade ei estä koulutusta, varaa siis saderenkaat mukaan. Kaatosateen sattuessa pidetään pelkkä teoriakoulutus luokassa.
-Kurssille pitää ilmoittautua ennakkoon ja oppilaat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä kurssille.

Ilmoittautumiset sähköpostilla: kari.vehniainen@kvr.fi

HINTA: 80€ alv 24% (normihinta 100€, mutta tänä viikonloppuna 20% alennus)
Oppilailla on mahdollisuus vuokrata videokamera 20€ (omavastuu vahingon sattuessa 350€)
Oman kameran käyttäjille annan ohjeet kameran asentamisesta pyörään.

JOKAINEN AJAA KURSSILLA OMALLA VASTUULLA
Tarkempi aikataulu julkaistaa heti kun jarska hyväksyy idean :)

Lisätietoja: kari.vehniainen@kvr.fi tai 045-6793880
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: wehna - 18.05.13 - klo:12:26
Tarkempi aikataulu julkaistaa heti kun jarska hyväksyy idean :)

Ihkuu, saanks mä hyväksyy jotain...kröhöm, tulipa heti tärkee olo.
Hyväksyn ja kiitos Wehnälle!

Terkui Kihniön mökiltä, sauna ja palju lämpimät, olut virtaa...*hik* beer_2
Yritän muistella samalla miten tourinkia vedetään..tylsää...onneks kohta taas radalle.

wehna

...mulle periaatteessa ihan sama missä ryhmässä koulutusta pidetään, mutta kuvittelen tämän sopivan parhaiten nopean tai keskinopean ryhmän koulutukseen.

Kesän mittaan tulossa muitakin koulutuksia eri radoilla:
-ajolinja (hidas ryhmä)
-liikkuminen pyörän päällä (keskinopea/ nopea)
-kiihdytys (nopea)
-jarrutus (nopea)

-K-
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

Mane

Lainaus käyttäjältä: wehna - 18.05.13 - klo:14:20
...mulle periaatteessa ihan sama missä ryhmässä koulutusta pidetään, mutta kuvittelen tämän sopivan parhaiten nopean tai keskinopean ryhmän koulutukseen.

Kesän mittaan tulossa muitakin koulutuksia eri radoilla:
-ajolinja (hidas ryhmä)
-liikkuminen pyörän päällä (keskinopea/ nopea)
-kiihdytys (nopea)
-jarrutus (nopea)

-K-
moi Kari!
onko se meidän ennakkoon(joskus kauan sitten)varaus voimassa vai tarviiko ilmoittautua uudelleen??
t-Make Vuorio.
innocent_1

wehna

18.05.13 - klo:23:29 #172 Viimeisin muokkaus: 19.05.13 - klo:22:16 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Mane - 18.05.13 - klo:17:42
moi Kari!
onko se meidän ennakkoon(joskus kauan sitten)varaus voimassa vai tarviiko ilmoittautua uudelleen??
t-Make Vuorio.

Voimassa on, tosin jos mahdollista niin laitatko mulle sähköpostilla nimet niin laitan vastauksena opetusmateriaalia.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

wehna

Mites Jarska noi ryhmäjaot menee?
Mitkä on suosituskierrosajat nopeaan ja keskinopeaan ryhmään?

Mietin vaan josko koulutusta olisi pidetty keskinopeassa ryhmässä.

-K-
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: wehna - 18.05.13 - klo:23:32
Mites Jarska noi ryhmäjaot menee?
Mitkä on suosituskierrosajat nopeaan ja keskinopeaan ryhmään?

Mietin vaan josko koulutusta olisi pidetty keskinopeassa ryhmässä.

-K-

Hidas yli 1:35
Keski alle 1:35
Nopea alle 1:22

qazwsx

Jos toi koulutus on nopeassa, niin silloin viimevuoden viimeisen setin perusteella aika 1:20.7 riitäis nopeaan. Ongelma on vain se että olen ostanut lipun keskiryhmään MP-Radan päivälle . BikeFoxin päiville liput on ryhmään B2

Alastarolla ajelin nyt viikonloppuna Motorg:in keskiryhmässä, eikä siellä jaloissa oltu. En muista tuliko ohi kukaan koko viikonloppuna. Aika iso nopeushajonta tuossa yhdessä keskiryhmässä kyllä on. Aikoja en tuosta syystä mitannut viikonloppuna ollenkaan.


wehna

Moro,

Tutkin vaihtoehtoa josko koulutus pidettäisiin keskiryhmässä. Luulen että kaikkien vauhti tippuu kun opetellaan uusia asioita ja muutenkin oppiminen saisi tapahtua rauhalliseen tahtiin.

-K-
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

app

Kun keskitytään ajoasennon petraamiseen, on varmaankin ihan fiksua mennä keskiryhmässä. Viime kesänä ajelin omiin nimiin loppukesästä kokonaisen päivän juuri noin, kun keskityin vaan roikkumisen opetteluun. Ei haitannut yhtään, vaikka välillä oli ohitettavia. Stressaavampaa on se kun kisakuskit tulee kahta puolta ohi.
Itsellä paras aika päivälle silloin 1.16.

qazwsx

Keskiryhmä tosiaan olis minullekin se paras ryhmä opetella.

tamik87

20.05.13 - klo:11:27 #179 Viimeisin muokkaus: 20.05.13 - klo:11:45 käyttäjältä tamik87
Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 20.05.13 - klo:10:53
Jos toi koulutus on nopeassa, niin silloin viimevuoden viimeisen setin perusteella aika 1:20.7 riitäis nopeaan. Ongelma on vain se että olen ostanut lipun keskiryhmään MP-Radan päivälle . BikeFoxin päiville liput on ryhmään B2

Alastarolla ajelin nyt viikonloppuna Motorg:in keskiryhmässä, eikä siellä jaloissa oltu. En muista tuliko ohi kukaan koko viikonloppuna. Aika iso nopeushajonta tuossa yhdessä keskiryhmässä kyllä on. Aikoja en tuosta syystä mitannut viikonloppuna ollenkaan.

Ajelit alastarossa 1:32-1:34 aikoja ruuhkasta riippuen. Jonnin verran ajelin sun perässä, muttei potku riittänyt ohitukseen (tehoa kun on 100 hp vähemmän.. JÄNNÄ)

Edit: Ei ois kyllä muutenkaan riittänyt vauhti ohitukseen älä huoli!  peukku_1

Powered by EzPortal