MP-Rata ja Bikefox ratapäivät 24-26.5.2013(pe-su) Kemora

Aloittaja jarska, 17.12.12 - klo:12:41

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tonibergholm

Mahtuisko jonkun pääkaupunkiseudulta lähtevän kyydissä mies ja ajokamat (+ setti renkaita) mukaan kemoraan perjantaina?

pro.lehto

moi olen menossa pe ja la ajamaan eli ajattelin lähteä to illalla kyytiin mahtuu.                                                               

wehna

Ok,
Pidetään ainakin perjantain koulutukset keskiryhmässä. Tilaakin siinä taitaa olla hieman paremmin kuin nopeassa.

-K-
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

marko_

Lainaus käyttäjältä: wehna - 20.05.13 - klo:21:40
Ok,
Pidetään ainakin perjantain koulutukset keskiryhmässä. Tilaakin siinä taitaa olla hieman paremmin kuin nopeassa.

-K-

Mitä tuo koulutus maksaa? :)
Nyt ei ole varaa osallistua mutta kysympä kuitenki.

Cat


slowrider

Mihin aikaan perjantaina varikon portit aukeaa? Pakko varmaan lähteä aamuyöstä jyräämään kun torstaina pakko olla töissä

juice09

20.05.13 - klo:23:07 #186 Viimeisin muokkaus: 20.05.13 - klo:23:17 käyttäjältä juice09
meikä on varikolla yötä, päässee sisälle, laitetaan portti valelukkoon tai tuun aukaseen jos en ole sammunut

Kettuuu

Ootteko varaillu jo etukätee Foxmannilta huoneet vai kerkiääkö paikanpäältä vielä?
Honda CBR 600F "00, Honda CBR 1000RR Fireblade "06

Cat

Pääseekö varikolle yöksi, jos tulee torstai-iltana paikalle? Ajattelin että menisin siihen veteliin huoltsikalle yöks, mutta jos ei pääse purkamaan autoa, niin ei siellä mahdu nukkumaan..

Eli onnistuuko tulla torstai iltana, pistää kaikki valmiiksi ja mennä koisimaan autoon?

marko_

^^Oon kans menossa jo torstai iltana.
Kyllä se auto saadaan varikolle sillon illalla. :)
Monen aikaan meinasit olla perillä?

juice09

minä oon siellä alkuillasta ja jos tulette yöllä niin soitto niin tuun avaamaan jos portti lukossa
040 7289 734

jarska

Lainaus käyttäjältä: Kettuuu - 21.05.13 - klo:01:04
Ootteko varaillu jo etukätee Foxmannilta huoneet vai kerkiääkö paikanpäältä vielä?

Varaa ihmeessä majoitus jo etukäteen.

jarska

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 20.05.13 - klo:22:32
Mihin aikaan perjantaina varikon portit aukeaa? Pakko varmaan lähteä aamuyöstä jyräämään kun torstaina pakko olla töissä

Eikös se Jasmin luvannu olla jo viideltä aamulla varikolla...ei muuta kuin painakaa kuorossa auton tööttejä, eiköhän herää avaamaan portteja. :D

mako

Lainaus käyttäjältä: juice09 - 21.05.13 - klo:07:13
minä oon siellä alkuillasta ja jos tulette yöllä niin soitto niin tuun avaamaan jos portti lukossa
040 7289 734
määki meinasin saapua klo 22-24 . pitääks ottaa grillimakkarat mukaan ?

Mikko K.

21.05.13 - klo:09:43 #194 Viimeisin muokkaus: 21.05.13 - klo:10:08 käyttäjältä Mikko K.
Meinasitteko kokonaiset kolme päivää asustella varikolla? Tuo vois olla vaihtoehto tännekin... Yöt alkaa olemaan lämpimiä, transitin katto pitää vettä ja eikös Kemoralla pääse käymään suihkussa?

EDIT!

Ja jos jollain on käytettyä sadekelin kumia myytäväksi asti (vähän heikompikin kelpaa), niin ottakaa mukaan. Foreca lupailee sadekelin treeniä... Seos takaset, myös ne vähän huonompikuntoiset kelpaa kans.

Powered by EzPortal