1-os. Nahkapuvut

Aloittaja jarska, 16.02.12 - klo:10:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 23.02.12 - klo:13:39
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.02.12 - klo:13:19
Tänään tupsahti paketti kotiovelle ja pieleenhän se meni. hedari_1

En minä ainakaan tajunnu tuosta Arlen Nessin 4292 infosta et tuo onkin 2-osanen puku. withstupid_1
Ja tietysti liian pienikin oli(koko 56).

Ei muuta kuin paketti takas ja yritän vaihdatella sen Spyken Raptor Rac 1PC pukuun(koko 58), tuon nyt ainakin pitäis olla 1-osanen.

Kävipä huono zäkä, ei muuta kun uutta tilausta vetämään.

Jeps, on tässä vielä hyvää aikaa odotella seuraavaa pukua.
Laittelin tolle firmalle postia et hieman tarkentavat tuota infoa, jos vaikka joku muukin tollo luulee tuota 1-osaseksi.

mako

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.02.12 - klo:13:42
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 23.02.12 - klo:13:39
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.02.12 - klo:13:19
Tänään tupsahti paketti kotiovelle ja pieleenhän se meni. hedari_1

En minä ainakaan tajunnu tuosta Arlen Nessin 4292 infosta et tuo onkin 2-osanen puku. withstupid_1
Ja tietysti liian pienikin oli(koko 56).

Ei muuta kuin paketti takas ja yritän vaihdatella sen Spyken Raptor Rac 1PC pukuun(koko 58), tuon nyt ainakin pitäis olla 1-osanen.

Kävipä huono zäkä, ei muuta kun uutta tilausta vetämään.

Jeps, on tässä vielä hyvää aikaa odotella seuraavaa pukua.
Laittelin tolle firmalle postia et hieman tarkentavat tuota infoa, jos vaikka joku muukin tollo luulee tuota 1-osaseksi.
laitappa vähän kommenttia tosta spyken puvusta ku se on saapunut kun olen itsekin katsellut sitä
vähän sillä silmällä

jarska

Lainaus käyttäjältä: mako - 26.02.12 - klo:16:44
laitappa vähän kommenttia tosta spyken puvusta ku se on saapunut kun olen itsekin katsellut sitä
vähän sillä silmällä

Mielelläni kommentoin, voin vaikka poseerata ja otattaa myös parit kuvat.
Laittelin jo kahteen otteeseen postia vaihdosta, ei ole kuulunut vastausta.
Täyttelin kuitenki asianmukaisesti palautusplakaatin ja iskin paketin mukana takas, kait se siitä selvii.

Grandi67

Mulla oli ennen Dainessen Laguna sega ,mutta vaihdoin sen Spyken Speed dreamiin ilmastoinnin takia. Luulin että Laguna http://www.duell.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=45915&nav=3001007istu kun sukka suomalaiseen vartaloon,mutta toi Spyke http://www.motorshop.fi/product/Spyke-Speed-Dream-Nahkapuku.html  istuu vielä paremmin.

jarska

26.02.12 - klo:17:39 #19 Viimeisin muokkaus: 26.02.12 - klo:17:45 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 26.02.12 - klo:17:20
http://www.motorshop.fi/product/Spyke-Speed-Dream-Nahkapuku.html[/url]  istuu vielä paremmin.

Jos tämä oli sama kuin Kärkkäisellä, niin harmitti kun ei ollunna enää mun kokoja, jo puhelimessa tinkimällä heitti hinnaksi 500€ ja kertoili ovh:n olevan reilusti yli tonnin.

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.02.12 - klo:17:39
Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 26.02.12 - klo:17:20
http://www.motorshop.fi/product/Spyke-Speed-Dream-Nahkapuku.html[/url]  istuu vielä paremmin.

Jos tämä oli sama kuin Kärkkäisellä, niin harmitti kun ei ollunna enää mun kokoja, jo puhelimessa tinkimällä heitti hinnaksi 500€ ja kertoili ovh:n olevan reilusti yli tonnin.

Jep sama nahka. Ja lahdessa oli 56 koko vielä tammikuun alussa. Meinasin meinaan ostaa varalle

nopea57

Näkyy olevan Eurobikerilla T3-pukua huojennuksessa 584€. Ite passailin viime kesänä kokoa 54, joka oli napakka. 181cm/90kg.

jarska

Nyt saapui Spyke Raptor ja ei muuta kuin heti poseeraamaan.
58 koko oli juuri mulle soppeli ja tuntui kyllä hyvältä ja napakalta päällä+helppo liikkua, mitä tuossa voimistelin.
Elämäni ensimmäinen 1-os. puku, joten en osaa sen tarkempaa analyysiä antaa ja radallahan se sitten lopullisesti selvii, onko hjuva.
Haaruksista vähän alkuun puristi, mut se tuskin oli sukukalleuksien syytä, epäilen vatsaa. :D

timppa

Aivan loistava pyörän talvisäilytyspaikka yllä olevassa kuvassa!!   peukku_1

TeroRSV

09.03.12 - klo:13:07 #24 Viimeisin muokkaus: 09.03.12 - klo:13:09 käyttäjältä TeroRSV
No nyt. Meneppäs Kawan selkään ajosentoon niin siinähän sen tuntee onko passeli.  peukku_1
Pessimisti ei pety.

PetsuZX

Musta sopii sulle  :-*

jarska

Lainaus käyttäjältä: TeroRSV - 09.03.12 - klo:13:07
No nyt. Meneppäs Kawan selkään ajosentoon niin siinähän sen tuntee onko passeli.  peukku_1

Pitää jättää jotain jännitystä keväälle ja poseerata sitten pihalla mopon päällä kun aurinko on sulattanut lumet. hesse_yahoo

jarska

Lainaus käyttäjältä: timppa - 09.03.12 - klo:13:01
Aivan loistava pyörän talvisäilytyspaikka yllä olevassa kuvassa!!   peukku_1

Tänks, mä olisin vienyt ulos katoksen alle, mut emäntä ei antanut. :D

jarska


mako

Lainaus käyttäjältä: jarska - 09.03.12 - klo:13:15
Lainaus käyttäjältä: timppa - 09.03.12 - klo:13:01
Aivan loistava pyörän talvisäilytyspaikka yllä olevassa kuvassa!!   peukku_1

Tänks, mä olisin vienyt ulos katoksen alle, mut emäntä ei antanut. :D
sellaisia ne emännät on. itse olen nyt hommannut hanskat bike worldistä , saappaat poole motosta ,kypärä fc motosta , renkaita sebimotolta ja nahkapuvun yksityiseltä suomesta . en tiedä onko käynyt hyvä tuuri vaan mut hienosti on kaikki kaupat onnistunut. poikkeuksena tietenkin farnham honda uk joka ilmoitti todella halvalla alpinestarsin saappaat mut ei niitä yllättäen ollutkaan siihen hintaan jäljellä mutta muista ostoista saisi -15% hyvityksenä , siitä jäi sellainen vedätyksen maku mutta rahat kyllä palautti nopeasti.mielellään sitä suomesta ostaisi mut toi hinta ero on vaan niin paljon liikaa

Powered by EzPortal