Tipaton tammikuu.

Aloittaja app, 07.01.13 - klo:23:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

app

Juoksufoorumilla kun avasin ketjun tällä otsikolla, alkoi sataa viestejä tyyliin, "minulla ei ole tarvetta tipattomaan, koska alkoholinkäyttöni on aina ollut kohtuullista..."

Uskaltaako täällä joku tunnustautua niin saamattomaksi nyhveröpiipertäjäksi, että että ei enää ole parin tuuman vipraa käsivarsissa, vasta kun on viikon verran vierotusoireet ravistelleet?

Uuden vuoden aattona kävi itselle niinkin hullusti, että kaljat loppui ennen puolta yötä, ja jouduin kirjaimellisesti aloittamaan tämän vuoden ilman elämän eliksiiriä.

Tango

Minulla ei ole tarvetta touhutipattomaan, koska käyttöni on aina ollut kohtuullista.

Cat

Vois melkeen vetää koko vuoden. Nyt on reilu 4kk viime kerrasta eikä seuraavaa kertaa ole suunnitelmissa.  Huomasin nääs, ettei ne naiset kato mua edes kännissä. Sitten menin ja ostin motskarin.

Birke

Tipaton menossa täälläkin. Tulee oikeastaan automaattisesti joka vuosi kun haluaa vähän keventää kevättä kohti joulunajan syöpöttelyn jälkeen (että mahtuu taas nahkapukuun). Ei mitään sen kummempaa ideologiaa tai hippeilyä ole taustalla.

slowrider

Juu tipattomalla mennään. Jo pelkästään rahansäästön takia kun lomautukset päällä, niin tarvii kovin säästää ensi kesäksi. Kova tavoite olisi vappuun asti tipattomalla, mutta voi tehdä todella tiukkaa.  beer_2 kun vain on niin hyvää...

app

08.01.13 - klo:19:41 #5 Viimeisin muokkaus: 08.01.13 - klo:19:55 käyttäjältä app
Täällä myös noin puoli vuotta tavoite. Viimeksi otin 2006 saman tavoitteen, paitsi että määränpäänä oli toukokuussa Tandskan Bornholmissa juostava 24 h, ja se piti paria tuntia vajaa loppuun. Oltiin leirintäalueella juoksuporukan kanssa toukokuun lopussa, ja kaverit ehdotti että mennäänpäs juomaan kaljat yömyssyks ennen seuraavan päivän kisaa, joka starttas klo 12.00 En kehdannut kertoo kellekkään, että olen ollut nössönä täysraittiina koko alkuvuoden, ja vetäsin sitten 2 Carlsbergiä ulkoterassilla.
Ai niin, se kisa meni hel***in hyvin, ja juoksin elämäni parhaan tuloksen kaksnelosella, sijoittuen toiseksi.

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 08.01.13 - klo:19:03
Juu tipattomalla mennään. Jo pelkästään rahansäästön takia kun lomautukset päällä, niin tarvii kovin säästää ensi kesäksi. Kova tavoite olisi vappuun asti tipattomalla, mutta voi tehdä todella tiukkaa.  beer_2 kun vain on niin hyvää...

Vappuun? Sähän juttelet aivan höpöjä. Vai luulitko olevas mopomessutki selvinpäiten? Eiköhän sielä tuu kovimmat kierrosajat tuopin äärellä kuitenkin.

Itse en noista tipattomista niin välitä.

brand x

Täällä kans tipatonta Tammikuuta, Helmi ja Maaliskuu vielä päälle. Säästyneillä rahoilla kustannetaan vaikkapa jokusia ratapäiviä  :)

murmela

08.01.13 - klo:20:40 #8 Viimeisin muokkaus: 08.01.13 - klo:20:44 käyttäjältä murmela
Oi niitä aikoja ku oli tipattomalla juhannukseen asti ja viimeset 100 päivää veti viel salitreenii joka päivä. Voin sanoo ett sen jälkeen kyl sauna-kalja-makkara maistu. <3

Tota tipatonta vois harkita sen jälkee ku saa noi jouluviinat juotua... Samalla vois vetästä hiilarilakon kunnes on menettäny pari-kolme kivestä. Vastais semmosta 6rwhp viritystä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

08.01.13 - klo:20:45 #9 Viimeisin muokkaus: 08.01.13 - klo:20:50 käyttäjältä app
Mulla on myös toinenkin aika kova rasti, nimittäin ratapäivätön helmikuu. VAIKKA EI NYT MITÄÄN ERITYISTÄ TARVETTA OLE, kun olen tällainen kohtuuratailija. RRöyh.

Bobo

Ei mitään tipattomia. Loppuviikoksi Leville kelkkailemaan ja illat analysoidaan perinteisesti päivän ajoja, luonnollisesti alkoholipitoisia juomia sivistyneesti nauttien  beer_2
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

Mikko K.

Kevättä kohti pitää sen verran kiirettä monella rintamalla, ettei sitä edes muista ottaa välillä. Muistan tuossa joskus pari vuotta takaperin, kun laitoin touhutonnin erillisille tilille josta tuli kustannettua baarireissut, turhat taksilla ajelut, kebapit jne. Summan oli tarkoitus riittää koko vuodeksi, mutta tili oli tyhjä jo helmikuun puolen välin jälkeen.... Hyi **tana mistä sitä virtaa onkin riittänyt.

Ari

Tammikuussa on vain 31 päivää: kun on koko vuoden joka viikko yhden päivän ottamatta, tulee siitä vuodessa 52 päivää  cool_gif !
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

jarska

En ole koskaan viettänyt varsinaista tipatonta tammikuuta, ei sovi mulle, otan sen oluen pari sillon ku siltä tuntuu.
Uutena vuotena otin pari olutta ja pari lasia salmiakkikossua ja tuli hirvee pääkipu, ei sitä osaa enää juoda..

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 08.01.13 - klo:17:06
Vois melkeen vetää koko vuoden. Nyt on reilu 4kk viime kerrasta eikä seuraavaa kertaa ole suunnitelmissa.  Huomasin nääs, ettei ne naiset kato mua edes kännissä. Sitten menin ja ostin motskarin.

On tossa mopon ostamisessa kyllä se puoli, että on jotain tekemistä iltasin kun ei ne naiset moponkaan takia kattele. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal