Mp-tuen ratapäivät 2013

Aloittaja Jukka_R, 10.01.13 - klo:10:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tomppa

Onko Tuen päivillä kerhokisoja tälle kesälle? esim. äitienpäivänä 12.5?

tonibergholm

On ja ekaan kisaan on ilmoittautuminen jo auki.

Mane

Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 03.05.13 - klo:16:29
On ja ekaan kisaan on ilmoittautuminen jo auki.
tartteeko ko.kisaan olla kuljettajatutkinto käytynä jne. withstupid_1  peukku_1
innocent_1

Kuulapää

Lainaus käyttäjältä: Mane - 03.05.13 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: tonibergholm - 03.05.13 - klo:16:29
On ja ekaan kisaan on ilmoittautuminen jo auki.
tartteeko ko.kisaan olla kuljettajatutkinto käytynä jne. withstupid_1  peukku_1
Ei tarvitse.

MarkoL

Taas ilmottauduttu harrastamaan...
Sunnuntaina klo17 jälkeen...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

Olen kovasti toiveissani et saisin selän kuntoon ja työhommat silleen et pääsisin myös ens viikolla Alastaroon(to-pe) ja olin menossa ostaan lippuja, mut enhän mä tajunnu et niiden ennakkokauppa olikin jo suljettu, dämn.

Varovainen kyssäri, liekkö vallan loppuunmyytyjä to-pe?

Kuulapää

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.13 - klo:00:16
Olen kovasti toiveissani et saisin selän kuntoon ja työhommat silleen et pääsisin myös ens viikolla Alastaroon(to-pe) ja olin menossa ostaan lippuja, mut enhän mä tajunnu et niiden ennakkokauppa olikin jo suljettu, dämn.

Varovainen kyssäri, liekkö vallan loppuunmyytyjä to-pe?
Pakko Jarskan on päästä tontille. Vissiin todella harvoin vierailet "eteläisillä" radoilla. Voisi tulla nykimään lahkeista jos vaan tunnistaisi, jos olisi vaikka tarroja myynnissä?

MarkoL

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.13 - klo:00:16
Olen kovasti toiveissani et saisin selän kuntoon ja työhommat silleen et pääsisin myös ens viikolla Alastaroon(to-pe) ja olin menossa ostaan lippuja, mut enhän mä tajunnu et niiden ennakkokauppa olikin jo suljettu, dämn.

Varovainen kyssäri, liekkö vallan loppuunmyytyjä to-pe?
8

Taitanevat jättää aina muutaman lipun portille myytäväksi...
Elämä on, sarja sattumia matkalla manalaan.
-Komisaario Jansson-

jarska

Lainaus käyttäjältä: Kuulapää - 04.05.13 - klo:00:40
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.13 - klo:00:16
Olen kovasti toiveissani et saisin selän kuntoon ja työhommat silleen et pääsisin myös ens viikolla Alastaroon(to-pe) ja olin menossa ostaan lippuja, mut enhän mä tajunnu et niiden ennakkokauppa olikin jo suljettu, dämn.

Varovainen kyssäri, liekkö vallan loppuunmyytyjä to-pe?
Pakko Jarskan on päästä tontille. Vissiin todella harvoin vierailet "eteläisillä" radoilla. Voisi tulla nykimään lahkeista jos vaan tunnistaisi, jos olisi vaikka tarroja myynnissä?

Muistaakseni 2010 ajelin hitaassa ryhmässä päivän ja toisena päivänä sato vettä eli ratana mulle aika outo.
Pirun kiva olis päästä kokeileen nyt kun kierroksia enemmän alla, ei tule monesti lähdettyä ku niin pitkä matka.
Isoja ja pieniä tarroja otan mukaan ja ilman muuta nykimään hihasta kun näkee.
Tunnistusta helpottamaan...citikan C5 tumma farkku ja peräkärri.

juice09

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.13 - klo:00:16
Olen kovasti toiveissani et saisin selän kuntoon ja työhommat silleen et pääsisin myös ens viikolla Alastaroon(to-pe) ja olin menossa ostaan lippuja, mut enhän mä tajunnu et niiden ennakkokauppa olikin jo suljettu, dämn.

Varovainen kyssäri, liekkö vallan loppuunmyytyjä to-pe?
Hyvä hyvä, mä voin hyppiä sun selän kuntoon ja aamulla virkeänä lippujonoon ja radalle

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.13 - klo:00:16
Varovainen kyssäri, liekkö vallan loppuunmyytyjä to-pe?

Varovainen vastaus ettei kukaan mielensäpahoittaja huomaa tätä, koska sisältö ei ole kaikkia miellyttävä. Lippuja jätetään myyntiin joka ryhmään. Ennakkomyynti päättyy viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua/niin kauan kuin ennakkoon myytäviä lippuja on jäljellä. Ennakkoon liput ovat 60 euroa/päivä/kuski, paikan päällä 80 euroa/päivä/kuski. Myynnissä on asiakkaiden toiveet huomioiden myös ns. ajan vain yhden kierroksen -lippuja, kahden setin lippuja, sekä iltapäivälippuja. Näiden hinta on 120 euroa/kuski.

Ryhmiä on suosituimmilla päivillä neljä ja vähemmän suosituilla kolme. Suosituimmille päiville myydään maksimissaan 30 paikkaa/ryhmä, sisältäen kausikorttilaiset ja järkkärit. Tämä syystä jotta ajamisen väljyys säilyisi ja nopeuserot pienenisivät aiemmista vuosista. Vähemmän suosituilla päivillä (arkipäivät ja paikan päällä tilanteen mukaan (esim. lumi-, vesi-, räntä- tai mummosade) päätettävästi ajetaan kolmessa tai vähemmissä ryhmäjaoissa)

Kemoran Juhannukselle on myynnissä paljon ennakkolippuja, myynti päättyy sielläkin reilun kuukauden päästä.

Kerhokilpailukin on tuotannossa. Kolmen parhaan joukkoon on hyvät mahdollisuudet, kaksi kuskia jo ilmoittautunut. Kyseinen koitos ajetaan viikon päästä sunnuntaina ja kynnys on tehty matalaksi osallistua paitsi kuljettajille, myös järjestäjälle. Tässä kilpailussa ei ole ponderityttöjä sen enempää kuin naispuolista kilpailusihteeriäkään. Jos Alastaron kerhokisaan osallistuu onnettoman vähän porukkaa, tuskin hirveästi on intoa järjestää moista Kemorassakaan Juhannuksen päätteeksi. Katsotaan kuinka käy.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 04.05.13 - klo:08:56
Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.13 - klo:00:16
Varovainen kyssäri, liekkö vallan loppuunmyytyjä to-pe?

Varovainen vastaus ettei kukaan mielensäpahoittaja huomaa tätä, koska sisältö ei ole kaikkia miellyttävä. Lippuja jätetään myyntiin joka ryhmään. Ennakkomyynti päättyy viimeistään viikkoa ennen tapahtuman alkua/niin kauan kuin ennakkoon myytäviä lippuja on jäljellä. Ennakkoon liput ovat 60 euroa/päivä/kuski, paikan päällä 80 euroa/päivä/kuski. Myynnissä on asiakkaiden toiveet huomioiden myös ns. ajan vain yhden kierroksen -lippuja, kahden setin lippuja, sekä iltapäivälippuja. Näiden hinta on 120 euroa/kuski.

Mainiota, minua miellyttää vastaus, kiitos Jukka.
Taidan ostaa tuon 120€ lipun, koskaan ei tiedä kestääkö selkä, mopo tai pää.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.13 - klo:09:13
Mainiota, minua miellyttää vastaus, kiitos Jukka.
Taidan ostaa tuon 120€ lipun, koskaan ei tiedä kestääkö selkä, mopo tai pää.

Hyvä. Tuossa iässä ei olekaan enää paljoa varaa nirsoilla edes vastausten suhteen. Laitatko vielä vastauksen ehdottomassa muodossa, ettet ala sitten tinkaamaan tiskillä. Sen jälkeen vastauksesi miellyttää minuakin. Ymmärrän jos et, sillä lienet aika läheltä Kemiä ja siellä se yksi kuovi päivystää odotellessaan kutsua euroopan presidentiksi tai ehkä paaviksi ja hänestä voi tarttua vaikka millaista väyryilyä. (Rehellinen vastaus)

Tässä sitten oikea vastaus:

Hei Jarska!

Mukavaa että vastauksemme miellytti Sinua. Olet tervetullut tapahtumaamme. Jos Sinulla on mitä tahansa kysyttävää, voit aina soittaa asiakaspalveluumme, vastaamme mielellämme.

Mukavaa kevään jatkoa.

Ystävällisin terveisin,

Moottoripyöräilyn tuki ry:n asiakaspalvelu.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 04.05.13 - klo:09:38
Hyvä. Tuossa iässä ei olekaan enää paljoa varaa nirsoilla edes vastausten suhteen. Laitatko vielä vastauksen ehdottomassa muodossa, ettet ala sitten tinkaamaan tiskillä. Sen jälkeen vastauksesi miellyttää minuakin. Ymmärrän jos et, sillä lienet aika läheltä Kemiä ja siellä se yksi kuovi päivystää odotellessaan kutsua euroopan presidentiksi tai ehkä paaviksi ja hänestä voi tarttua vaikka millaista väyryilyä. (Rehellinen vastaus)

En nirsoile, olenhan tulossa Alastaroon ratapäiville.
Ei tästä ole kuin kivenheitto Kemiin, joten en tietenkään laita ehdottomassa muodossa.


Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 04.05.13 - klo:09:38

Hei Jarska!

Mukavaa että vastauksemme miellytti Sinua. Olet tervetullut tapahtumaamme. Jos Sinulla on mitä tahansa kysyttävää, voit aina soittaa asiakaspalveluumme, vastaamme mielellämme.

Mukavaa kevään jatkoa.

Ystävällisin terveisin,

Moottoripyöräilyn tuki ry:n asiakaspalvelu.

En toivoisi minua kohdeltavan näin törkeästi, tästä voi jo pahoittaa mielensä.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 04.05.13 - klo:10:03
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 04.05.13 - klo:09:38

Hei Jarska!

Mukavaa että vastauksemme miellytti Sinua. Olet tervetullut tapahtumaamme. Jos Sinulla on mitä tahansa kysyttävää, voit aina soittaa asiakaspalveluumme, vastaamme mielellämme.

Mukavaa kevään jatkoa.

Ystävällisin terveisin,

Moottoripyöräilyn tuki ry:n asiakaspalvelu.

En toivoisi minua kohdeltavan näin törkeästi, tästä voi jo pahoittaa mielensä.

Meissä on jotain samaa. Aina kun sisäinen munapääni herää ja joku epäkohtelias virkamies alkaa sinuttelemaan, kysyn miksi tiedustelee ajokorttiani jos olemme kerran tuttuja jne. Sitten kaivetaan hallinto-oikeuden perusteet.

Mutta kyllähän mie sinnuu sinuttelen kun oon nuorempi mies kuin sie.

Palaan asiaan myöhemmin. Nyt kaatamaan naapurin talo.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Powered by EzPortal