Mp-tuen ratapäivät 2013

Aloittaja Jukka_R, 10.01.13 - klo:10:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Peksi

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.06.13 - klo:11:32
Tuokaa mulle joku dunlopin kr108 slicksi mukana. pahastikin käytetty kelpaa, kunhan on 7712 tai pehmeempi. Maksu kunnon mukaan. Jos toisella puolella on etes milli merkkejä, on se käypänen kumi :)

EDIT: Ja ihan uutukaiseen ei ole varaa. Max. 100€ on investointibudjettia jäljellä.

Mulla saattas olla jotain kiekkoja dunploppia mut en muista ulkoo numeroita, kuviollista ja sliksiä @ jkl. t.Peksi (nul4nul-5åtta97o4o)
En ou tosin tulossa kemoraan, kun toi mun wikakasa levis ja aattelin vaan ottaa keittoa vitutukseen ja jussin kunniaksi.

jarska

Mieli väräjää, kohta startti Veteliin, otetaan Juicen kans varaslähtö ja ajetaan jo tänään(kin). airrev_1

qazwsx

Tarkoitus lähteä Veteliin ajeleen hyvin aikaisin Perjantai-aamuna ettei tarvis ruuhkissa ajella.

Puistolan

Muistiko jarska ottaa ne w2:n ajosaappaat mukaan?

Bobo

Kärry ja auto pakattu, lähtö kohti Kemoraa änyyteenyt  :)
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011

jarska

Lainaus käyttäjältä: Puistolan - 20.06.13 - klo:13:26
Muistiko jarska ottaa ne w2:n ajosaappaat mukaan?

Muistin, mukana ovat.

Tämä päivä meni sateessa, 11 asteen lämmössä ja melkosessa tuulessa.
Pideltiin teltan nurkista kiinni ja kaikki mahdollinen paino päälle ettei lähteny lentoon koko hoito.
Jospa sitä jo huomenna... airrev_1

Pete_L

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 18.06.13 - klo:11:32
Tuokaa mulle joku dunlopin kr108 slicksi mukana. pahastikin käytetty kelpaa, kunhan on 7712 tai pehmeempi. Maksu kunnon mukaan. Jos toisella puolella on etes milli merkkejä, on se käypänen kumi :)

EDIT: Ja ihan uutukaiseen ei ole varaa. Max. 100€ on investointibudjettia jäljellä.

Pari kumia löytyy jossa toisella puolen pintaa yli millin :)   7712 ja 4886 Voin ottaa mukaan huomiseksi Kemoraan..

Cat


app

Kun ei vielä uni tule, pöpötetään tänne tunnelmia.
Huomenna päätetään Veteliin lähdöstä. Juniorille olen luvannut, kuten myös renkaan olen luvannut kaverille tuoda. Jos vaan saan nukuttua muutaman tunnin kunnolla tänä yönä, voisin ajaa. Yhdellä kädellä sujuu hyvin tuolla pakettiautolla, jossa vaihdekeppiin ylettyy vasemmalla kädellä. On jo testattukin, kun Alastarosta ajoin pois.
Vähän kuitenkin epävarmaa vielä, mutta katson huomenna. Aika kuluu varikolla aina paremmin kun kotona, kun tilanteen takia ei edes kävelylenkille pääse. Ei silti valittamista, kävi niin tai noin. Pitää olla tosi tyytyväinen, kun vakuutus hoitaa homman parhaassa mahdollisessa paikassa, ja itsellä vaan harrastuspuoli nyt hiukan katkolla. Ympärillämme valtava määrä ihmisiä, joilla koko elämä katkolla, and no hope...

Ötyä ja hyvät Jussit kaikille !!!



slowrider

Kyllä se ajaminen sujuu. Poljet vaan kytkintä ja huutelet juniorille mitä pykälää pistetään seuraavaksi :)

pienisopoapina

App tarkoitti varmaan että on vaikeaa näyttää keskisormea samalla kun ajaa yhdellä kädellä. Jälkikasvua ei oikein voi nakittaa tuohon hommaan - vaikka ne ois kuin hyviä siinä.

Joko Kemorassa paistaa aurinko ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

app

Kelit näyttää hyviltä viikonlopulle. Tänään varsinkin. Lähdetään Juniorin kanssa ajamaan noin 14.00.
Koitan pystyä olemaan tämän päivän ilman Banacodia, niin voi ottaa pari iltakaljaa Foxmannissa. Siis pari.

Rum

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 21.06.13 - klo:09:13
App tarkoitti varmaan että on vaikeaa näyttää keskisormea samalla kun ajaa yhdellä kädellä. Jälkikasvua ei oikein voi nakittaa tuohon hommaan - vaikka ne ois kuin hyviä siinä.


Voishan sen kipeen käden keskisormen vaikka teipata pystyyn. Automatisointi on nykyaikaa.

jarska

Kiitokset MP-Tuen poppoolle ratapäivistä ja mitä parhaimmasta Juhannuksesta. airrev_1

Kerhokisat oli kyllä hiton jännää katottavaa kun suurin osa oli tuttuja...voin jopa tunnustaa että hieman teki mieli olla mukana kisaamassa.
Jukka pyys mua heilumaan lipun varteen lähdössä ja olinki tulossa, mut joku hoikka ja pitkä nainen katteli mua päästä varpaisiin ja totes mielessään...tuo ei kyllä ole tarpeeksi älykäs eikä notkea ja päätti pullauttaa mut ulos hommasta.
Olisin tosin varmasti sotkenu koko homman, pitääpä ruveta treenaan kaiken varalta.

Me ei Juicen kans maltettu vielä lopettaa kiertuetta vaan jatkettiin illalla kohti Jurvaa.
Saunottu, syöty iltapalaa ja aamulla kokeileen Botnian uutta asfalttia.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.06.13 - klo:23:51
Jukka pyys mua heilumaan lipun varteen lähdössä ja olinki tulossa, mut joku hoikka ja pitkä nainen katteli mua päästä varpaisiin ja totes mielessään...tuo ei kyllä ole tarpeeksi älykäs eikä notkea ja päätti pullauttaa mut ulos hommasta.

Saara on tarkka noissa. Harvempi ilman viikon koulutusta pystyy juoksemaan kahden lipun kanssa rivien välistä. Itsekin olisin muutoin osallistunut, mutta tiistaina tärkeä meno + viikonloppuna YCC:n kisat, joten en viitsinyt ottaa riskiä mopon kippailusta. Aamusta olo oli hieman rapea kun majoituspaikan isäntä ja emäntä tarjoilivat useammankin saunaolusen Gladiaattoreita katseltaessa ja menihän siinä muutamat kisavideotkin. Puolilta päivin niin mittarit kuin aivosähkökäyrätkin näyttivät nollaa, mutta skippasin kuitenkin ja hösäilin sitten lähdönjärjestelyssä.

Ihan mukavalta harjoituskisalta tuo näytti ja taisi muutamilla hepuilla olla keskinäistä vääntöäkin viiden pyörän ryppäässä. Mukana oli hienoa A-ryhmää Janzan muodossa ja nuorempaakin kisakuskia Aslanin muodossa. Ihan mukava reissu ja ambulanssisähläilyni ansiosta taidettiin päästä jopa ensimmäistä kertaa tällä kaudella plussalle, tosin niukin naukin. Iso kiitos Aapolle joka toimi ansiokkaasti niin lääkärinä kuin ambulanssikuskinakin. Täytyy hommata siihen ensivasteautoon joku jouluvalo katolle niin näyttää uskottavammalta.

Kiitän ja kummarran omastakin puolesta talkooväelle. Torstaina takaisin tontille jahka arkiaskareet on väännetty.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Powered by EzPortal