palo- ja varkausvakuutus skandinavian ulkopuolella

Aloittaja pasiplus, 15.01.13 - klo:13:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pasiplus

Onko tietoa mikä vakuutusyhtiö myöntää palo- ja varkausvakuutuksen (suppea kasko tms) moottoripyörälle Skandinavian ulkopuolelle?
Lähivakuutuksella tai Pohjantähdellä ei ko. palvelua ole saatavilla.
Kilvetön pyörä, liikennevakuutettu, kohdemaa Espanja.


pasiplus


Vastaanpa kyssäriin itse asiaa selviteltyäni; aika kirjava on käytäntö vakuutusyhtiöillä..,
Kuitenkin, Tapiolassa onnistui, hinta aika kova. Jos olis pitäny liinennevanuutuksen toisaalla ja ottnut tuon suppean kaskon Tapiolasta. Eihän se käy kun molemmat tulee olla samasta paikasta. Onneksi voi keskeyttää kun ei vakuutusta enää tarvitse. Monella yhtiöllä ko. vakuutus voimassa vain pohjoismaissa ja radalla EI korvata jos vahinko tapahtuu ajaessa!!. Varastaminen ajosta aika hankalaa mutta tultahan noi mopot saattaa iskeä muuallekkin kuin pyttyyn.
Jotkut yhtiöt eivät myönnä edes liikennevakuutusta radalle.
Aavistuksen perseestä.





uote author=pasiplus link=topic=652.msg10861#msg10861 date=1358248999]
Onko tietoa mikä vakuutusyhtiö myöntää palo- ja varkausvakuutuksen (suppea kasko tms) moottoripyörälle Skandinavian ulkopuolelle?
Lähivakuutuksella tai Pohjantähdellä ei ko. palvelua ole saatavilla.
Kilvetön pyörä, liikennevakuutettu, kohdemaa Espanja.
[/quote]

qazwsx

Lähivakuutus taisi yhdistyä äskettäin Tapiolaan.
Minulla vakuutukset ovat Lähivakuutuksessa, tänään puhelimitse noita samoja juttuja kyselin.
Jos ltulee lähdettyä tuon Zx:n kanssa Espanjaan, kertoi että vakuutus (pikkukasko) voimassa mutta omavastuu tuplat eli 2*200 euroa.

Minulla on tuossa kilvet ja liikennevakuutus 500 euroa vuodessa (ei seisonta-ajallinen) Jos toi olisi kilvetön olisi nyt vuoden alussa noussut vakuutuksen hinta 300 eurosta 800 euroon.
Aika reipas korotus!

Mutta voi kai tuon kilvettömänkin vakuutuksen ottaa vain määräajaksi, eli ratakaudeksi?

pasiplus

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 18.01.13 - klo:12:13
Lähivakuutus taisi yhdistyä äskettäin Tapiolaan.
Minulla vakuutukset ovat Lähivakuutuksessa, tänään puhelimitse noita samoja juttuja kyselin.
Jos ltulee lähdettyä tuon Zx:n kanssa Espanjaan, kertoi että vakuutus (pikkukasko) voimassa mutta omavastuu tuplat eli 2*200 euroa.

Minulla on tuossa kilvet ja liikennevakuutus 500 euroa vuodessa (ei seisonta-ajallinen) Jos toi olisi kilvetön olisi nyt vuoden alussa noussut vakuutuksen hinta 300 eurosta 800 euroon.
Aika reipas korotus!

Mutta voi kai tuon kilvettömänkin vakuutuksen ottaa vain määräajaksi, eli ratakaudeksi?

Samaa yhtiötä ovat toiminnallisesti kuulemma vasta 2014 puolella. Lähivakuutus on yksi niistä yhtiöistä joka ei korvaa radalla AJAESSA tapahtunutta paloa tai varkautta, sama Aktialla:D!. Ei edes kilvelliseen pyörään; kilvelliseen kyllä sen suppeankin kaskon saa eurooppaankin.
Enempiä en ehtinyt asioihin paneutua kun työt taas paiskasivat maailmalle.
Kuulin eräältä Espanjaan matkaavalta että IF:ltä liikenne ja suppea kasko joka on voimassa euroopassa, kustantaisi vuositasolla n. puolet Tapiolan vastaavasta ja on radallakin voimassa...








Powered by EzPortal