Alustan huolto ja hinnat

Aloittaja Hookala, 29.01.13 - klo:10:29

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hookala

Päivää taas tännekin pitkästä aikaa!

Huomasin että kevät on lähellä, ja alusta huoltamatta. Mitä öljyä suosittelisitte etuiskareihin?

Öhlins on iskarien merkki ja pyöränä Yamaha R1 ´09 .

Takaiskarille en aio tehdä itse mitään, eli mihin se kannattaa lähettää huoltoon? Öhlins ttx Zupin setupilla kyseessä.

visu

Lainaus käyttäjältä: Hookala - 29.01.13 - klo:10:29
Päivää taas tännekin pitkästä aikaa!

Huomasin että kevät on lähellä, ja alusta huoltamatta. Mitä öljyä suosittelisitte etuiskareihin?

Öhlins on iskarien merkki ja pyöränä Yamaha R1 ´09 .

Takaiskarille en aio tehdä itse mitään, eli mihin se kannattaa lähettää huoltoon? Öhlins ttx Zupin setupilla kyseessä.

Etutelarien öljy tuossa mallissa, oli sitten vakio tai Öhlins sisäkalut: Öhlins 01309 ja jos ei syystä tai toisesta ole juuri tuota saatavilla niin Motul Factory Line 5 on viskositeetiltaan vastaava.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.01.14 - klo:18:47
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 04.01.14 - klo:10:29
Palijonko tommonen takapampun huolto kustantaa ? Entä etuputkien ?
Sinä kun olet köyhä mies (ilman vittuilua) niin etupamput kannattaa huoltaa ite ...

Oot kyllä oikiassa, mutta kun en oikein luota itseni noissa remonttihommissa. Kerrankin putos etujarrukahva ja kahvilan mutkan vauhti jäi hiukan liian kovaksi.

Irroittelin iskarit ja laitan ne wehnälle. Kahden viikon palkka(työttömyyskorvaus) tuohon menee, mutta eipähän tartte syksyllä selitellä, että YCC-mestaruus jäi iskareista kiinni.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

wehna

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.01.14 - klo:08:10
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.01.14 - klo:18:47
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 04.01.14 - klo:10:29
Palijonko tommonen takapampun huolto kustantaa ? Entä etuputkien ?
Sinä kun olet köyhä mies (ilman vittuilua) niin etupamput kannattaa huoltaa ite ...

Oot kyllä oikiassa, mutta kun en oikein luota itseni noissa remonttihommissa. Kerrankin putos etujarrukahva ja kahvilan mutkan vauhti jäi hiukan liian kovaksi.

Irroittelin iskarit ja laitan ne wehnälle. Kahden viikon palkka(työttömyyskorvaus) tuohon menee, mutta eipähän tartte syksyllä selitellä, että YCC-mestaruus jäi iskareista kiinni.

Teemme parhaamme iskareiden eteen.
Harmi kun tässä maassa työ on vähän kallista. Mielellään tekisimme halvemmalla, mutta verottaja vie omansa ja ammattiylpeys ei anna periksi, että lähtisimme laadussa tinkimään.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

jarska

30.01.14 - klo:06:10 #4 Viimeisin muokkaus: 30.01.14 - klo:06:12 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: wehna - 29.01.14 - klo:23:50
Teemme parhaamme iskareiden eteen.
Harmi kun tässä maassa työ on vähän kallista. Mielellään tekisimme halvemmalla, mutta verottaja vie omansa ja ammattiylpeys ei anna periksi, että lähtisimme laadussa tinkimään.

Nojaa, mielestäni tässä harrastuksessa nämä tuikitärkeät alustan huollot ovat kyllä sieltä halvimmasta päästä, paljon enemmän saa rahaa menemään muihin "turhuuksiin" .
Takapampun huolto, työ + huoltosarja yhteensä 192,60€ ja taas mennään ku uudella!
Ja sitäpaitti nyt uskaltaa ostaa Biitupoo kun tietää missä niitä huolletaan. ;)

Juha_K

30.01.14 - klo:06:28 #5 Viimeisin muokkaus: 30.01.14 - klo:06:30 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.01.14 - klo:06:10
Lainaus käyttäjältä: wehna - 29.01.14 - klo:23:50
Teemme parhaamme iskareiden eteen.
Harmi kun tässä maassa työ on vähän kallista. Mielellään tekisimme halvemmalla, mutta verottaja vie omansa ja ammattiylpeys ei anna periksi, että lähtisimme laadussa tinkimään.

Nojaa, mielestäni tässä harrastuksessa nämä tuikitärkeät alustan huollot ovat kyllä sieltä halvimmasta päästä, paljon enemmän saa rahaa menemään muihin "turhuuksiin" .
Takapampun huolto, työ + huoltosarja yhteensä 192,60€ ja taas mennään ku uudella!
Ja sitäpaitti nyt uskaltaa ostaa Biitupoo kun tietää missä niitä huolletaan. ;)

Aika kallis takapampun huolto, koska toisaalla se maksaa yleensä alle 100e tarvikkeineen. Koitto, DC-Finland jne...
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.01.14 - klo:06:28
Aika kallis takapampun huolto, koska toisaalla se maksaa yleensä alle 100e tarvikkeineen. Koitto, DC-Finland jne...

Onko heillä Bitubon alustaan tarvittavat työkalut, osaaminen ja tekevätkö edes kyseistä merkkiä?

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.01.14 - klo:06:38
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.01.14 - klo:06:28
Aika kallis takapampun huolto, koska toisaalla se maksaa yleensä alle 100e tarvikkeineen. Koitto, DC-Finland jne...

Onko heillä Bitubon alustaan tarvittavat työkalut, osaaminen ja tekevätkö edes kyseistä merkkiä?

Eiköhän se bitubon huolto ammattimieheltä onnistu siinä mitä öölarin tai wp:nkin. Sama palikka eri nimellä ja värillä. Shimmaus on tietenkin eri asia....

jarska

Lainaus käyttäjältä: Grandi67 - 30.01.14 - klo:06:49
Lainaus käyttäjältä: jarska - 30.01.14 - klo:06:38
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 30.01.14 - klo:06:28
Aika kallis takapampun huolto, koska toisaalla se maksaa yleensä alle 100e tarvikkeineen. Koitto, DC-Finland jne...

Onko heillä Bitubon alustaan tarvittavat työkalut, osaaminen ja tekevätkö edes kyseistä merkkiä?

Eiköhän se bitubon huolto ammattimieheltä onnistu siinä mitä öölarin tai wp:nkin. Sama palikka eri nimellä ja värillä. Shimmaus on tietenkin eri asia....

Varmaanki juu, mutta mitä Motovillen kans kerran juttelin, ne huollon työkalut Bitupoon(kaan) ei ole ihan ilmaset, eikä kaikilta löydy, siks kysyin.

pienisopoapina

Wehnälle laitan, vaikka joku ois halvempikin. Tiedän miehen ja häntä näkee usein radalla. Paremmin kehtaa mennä kyseleen neuvoa, kun on "bisnes"suhteessa kaveriin. Neuvoa on jo toki tullukki ilman pisnessuhdetta - kiitos niistä. 
Ja jos tuosta hommasta jää joku euro katetta, niin se menee varmasti oikeaan käyttöön.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

rranta

Ainaki ite ku huolto- viritys ym motoiluun liittyvää paikkaa valitten mietin yleensä sitä, että jollain muotoa raha kiertäis takasin tähän meidän harrastukseen. Olokoon se paikka vaikka vähän kalliimpiki.

murmela

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 28.01.14 - klo:08:10
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.01.14 - klo:18:47
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 04.01.14 - klo:10:29
Palijonko tommonen takapampun huolto kustantaa ? Entä etuputkien ?
Sinä kun olet köyhä mies (ilman vittuilua) niin etupamput kannattaa huoltaa ite ...

Oot kyllä oikiassa, mutta kun en oikein luota itseni noissa remonttihommissa. Kerrankin putos etujarrukahva ja kahvilan mutkan vauhti jäi hiukan liian kovaksi.
No siinä tapauksessa huoltoon lähettäminen kyl tulee halvemmaksi, köyhällekkin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wehna

Pikaisesti ketjua lukaisin ja hyvä että aihe herättää mielipiteitä :)

Huoltopalvelun tarjoajia on useampia ja toivon mukaan jokaiselle löytyy mieleinen huoltopaikka, hyvä niin. KVR oy:n kiinnostus iskunvaimentimia kohtaan, on usko laadukkaan huollon tarpeeseen asiakaskunnassa. En sano, että olisimme yhtään parempia ihmisiä tai viisaampia kuin muutkaan. Tarkoitus on siirtää vuosien aikana opitut asiat tuotteeksi ja asiakkaiden saataville.

Huolellisuus ja tarkkuus työn tekemisessä vaatii aikaa ja koska kyseessä on elinkeino, niin jonkin näköinen hinta tuolle muodostuu. Tavoitteena on, että iskunvaimennin toimii niin kuin säädöntekijä on sen ajatellut. Samoin iskunvaimennin toimii moitteettomasti seuraavaan huoltoon asti.

Kaikki kunnia niille, jotka huoltavat iskunvaimentimen alle 100e alv 24%. Jos kyseessä on pelkkä öljynvaihto, niin se on kokonaan toinen juttu.
Road Racing pyörien huollot, muutokset ja osat verkkokaupasta www.kvr.fi

TommoKe

Uteliaana, vain olen, että mitä eroa on bitupon ja öööölinsin takapampun täyshuollolla? Poislukien mahdollisen shimmi muutoksen? Puhutaan vaikka kawasakin iskareista, jarskan malli?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

jarska

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 05.02.14 - klo:02:47
Uteliaana, vain olen, että mitä eroa on bitupon ja öööölinsin takapampun täyshuollolla? Poislukien mahdollisen shimmi muutoksen? Puhutaan vaikka kawasakin iskareista, jarskan malli?

Bitubon pamppuun tuli melkonen määrä hilpettä + öljyt ja ilmeisesti myös kaasut, vai mitä Wehnä?

Powered by EzPortal