Aikajahti ajot!

Aloittaja jarska, 10.02.13 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

T1mppa

Onko pääpalkinnon voittaja se, kuka on syksyllä katsottaessa saanut pienimmän aikaeron?
Vai voittaako pääpalkinnon henkilö, joka on kauden päätteeksi saanut eniten pienimpiä aikaeroja?
Hieman meinaan epäilen, että ei noita vuosikertoja joka päivä jaeta... ?confused_thinking

Vuorela

11.02.13 - klo:15:18 #16 Viimeisin muokkaus: 11.02.13 - klo:15:19 käyttäjältä Vuorela
Tämä ei kiinnosta samoista syistä kuin muillakaan, menee vaan oma ajo turhaan sekaisin.

Sen sijaan aikaa jos halutaan tasapuolisesti ajaa, niin kuka ajaa kovimman ajan CBR250 laitteella? Tuohon kisaan voisinkin mielelläni osallistua. Pyörätkin on kaikille samanlaisia ja jos ei pärjää voi rauhassa syyttää omaa painoaan :)

Edit: Jottei menis yhden miehen showksi, niin sääntöihin tasoitusta vaikka 0,5s per voitettu rr suomenmestaruus.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 11.02.13 - klo:15:18
Tämä ei kiinnosta samoista syistä kuin muillakaan, menee vaan oma ajo turhaan sekaisin.

Sen sijaan aikaa jos halutaan tasapuolisesti ajaa, niin kuka ajaa kovimman ajan CBR250 laitteella? Tuohon kisaan voisinkin mielelläni osallistua. Pyörätkin on kaikille samanlaisia ja jos ei pärjää voi rauhassa syyttää omaa painoaan :)

Minulla taas saattaisi mennä tästä koko kesän ajot sekaisin.
Ottaisi henkisesti lujille kun ei tuollanen mopo kuitenkaan vie tällasta läskiä samaan tahtiin suorilla kuin trimmattuja, persjalkasia, viiskytäkilosia kisapoikia.
Teiniperseet pystyssä painasivat ohi suorilla ja mutkissa, mä hampaat irvessä perässä, ei kulje ei...
Sitten oman mopon selkään ja oho...vie lähes valonnopeudella kohti mutkaa, en osaa enää jarruttaa, enkä kääntää entiseen malliin vaan pyssyän mopon kohti näreikköä.

Kaikesta huolimatta kuulostaa kivalle ja olen valmis kokeileen jos tilaisuus tulee, olen liian nössö oikeisiin kisoihin, joten...

murmela

Jarska, muuta tota sun alotusviestiä, ku näyttää "kaikki" olevan sitä mieltä tommonen tasasen omaa vauhtia ajelun idea ois parempi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.02.13 - klo:19:30
Jarska, muuta tota sun alotusviestiä, ku näyttää "kaikki" olevan sitä mieltä tommonen tasasen omaa vauhtia ajelun idea ois parempi.

Joo, muutetaan, tää toinen vaihtoehto on paljo parempi.

Pitäskö tässä omaa vauhtia jutussa ilmottaa mitään tavoiteaikaa vai pelkästään kolmen kiekan rykäisy ja kaikki ajat mahdollisimman lähelle toisiaan?

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.02.13 - klo:19:40
Pitäskö tässä omaa vauhtia jutussa ilmottaa mitään tavoiteaikaa vai pelkästään kolmen kiekan rykäisy ja kaikki ajat mahdollisimman lähelle toisiaan?

Kyllä se pitää ilmoittaa. Muuten joku huomaa kuukauden päästä ajosta, että "Oho,vetäsimpä muuten vahingossa kolme kiekkaa yhtä nopeasti". Sitten vaan ilmoittaa kierrosajat ja voittaa kilpailun. 

Kyllä mun mielestä pitää ilmoittaa osallistumisensa ja sitten kertoa tulos.

Oliko se kolme ensimmäistä kierrosta? Vai riittikö vaan kolme peräkkäistä kierrosta? Jos on kolme ensimmäistä kierrosta, niin alkaako se laskeminen vasta ensimmäisestä kokonaisesta kierroksesta? Luonnollisesti kyllä? tongue_2

Oliko siinä ajatus vetää ennätysaikoja tai niin kovaa kuin normaalisti pääsee? Jos ennätys on esim 1:30, niin käykö jos yrittää aikaa 1:32?

jarska

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 11.02.13 - klo:19:52
Kyllä se pitää ilmoittaa. Muuten joku huomaa kuukauden päästä ajosta, että "Oho,vetäsimpä muuten vahingossa kolme kiekkaa yhtä nopeasti". Sitten vaan ilmoittaa kierrosajat ja voittaa kilpailun.

Kyllä mun mielestä pitää ilmoittaa osallistumisensa ja sitten kertoa tulos.

Oliko se kolme ensimmäistä kierrosta? Vai riittikö vaan kolme peräkkäistä kierrosta? Jos on kolme ensimmäistä kierrosta, niin alkaako se laskeminen vasta ensimmäisestä kokonaisesta kierroksesta? Luonnollisesti kyllä? tongue_2

Oliko siinä ajatus vetää ennätysaikoja tai niin kovaa kuin normaalisti pääsee? Jos ennätys on esim 1:30, niin käykö jos yrittää aikaa 1:32?

Eiku kisa pitäs ottaa vaan yhtenä ratapäivänä, jossain välissä erikseen tai normisetin aikana kenties... ja "viralliset" ajantarkkailijat tietysti mukana.

Mut jos ei ilmotettais mitään tavoiteaikaa vaan vetäsee eka kiekan omaa kovaa, ajaessa ei tiedä vielä mitä kelloon tuli ja sitten siitä kaksi mahdollisimman lähelle, näinkö?
Ja laskeminen alkaa vasta ekasta täydestä kierroksesta?

Powered by EzPortal