RaceChronon tarpeet

Aloittaja MarkoL, 18.02.13 - klo:18:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 04.05.13 - klo:08:39
Mulla ois Nokian gps-mokkula. Se on ihan normi eikä mikään semmonen nopea mitä te ootte käyttäny.

Oon käyttäny sitä kun on ollu joku vanha nokian luuri navina missä on ollu huono oma gps. Siinä käytössä tuo ainaki toimi tosi hyvin. Pitää koittaa heittää se sinne pyörän perään niin saa tuo kännykkä olla siinä tankin päällä kun sille on siinä hyvä paikka. :)

Tämmönen:
http://www.wireless1.com.au/NOKIA-LD-3W-WIRELESS-GPS-MODULE.html

Mikä tahansa, ici wanhacin, ulkoinen gps-mokkula on aina huomattavasti paljon parempi kuin kännykässä oleva gps.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 04.05.13 - klo:08:39
Mulla ois Nokian gps-mokkula. Se on ihan normi eikä mikään semmonen nopea mitä te ootte käyttäny.

Oon käyttäny sitä kun on ollu joku vanha nokian luuri navina missä on ollu huono oma gps. Siinä käytössä tuo ainaki toimi tosi hyvin. Pitää koittaa heittää se sinne pyörän perään niin saa tuo kännykkä olla siinä tankin päällä kun sille on siinä hyvä paikka. :)

Tämmönen:
http://www.wireless1.com.au/NOKIA-LD-3W-WIRELESS-GPS-MODULE.html

Mulla on toi sama ulkoinen gps-mokkula. Olen käyttänyt sitä koko ajohistoriani ajan. Ihan tekee tehtävänsä. Kyllä 1Hz riittää hyvin, kun ei tarvitse katsoa kun sekunteja ja sen osia. Koneelta näkee perusinfon, mutta hifistelyyn se tieto jää vähän vajaaksi. Tämän kauden menen vielä samalla mokkulalla. Puhelimena on Nokia e51i, joka on pyhitetty mopoiluun.
Haaveena on hommata pyörään dataloggeri (raceDAC) jossain vaiheessa, sitten päivittyy päivittyy myös ajanottolaittteisto 10Hz:iin.

Cat

Kun menee puhelimesta racechronoon, siitä settings, siitä GPS receiver niin pitääkö siinä olla Bluetooht GPS ?

Taffu

Lainaus käyttäjältä: Cat - 07.05.13 - klo:18:27
Kun menee puhelimesta racechronoon, siitä settings, siitä GPS receiver niin pitääkö siinä olla Bluetooht GPS ?

Silloin joo, jos käytät bluetooth gepsiä :)

Cat

Vappuna siinä oli internal GPS eikä mitannut kun pari kierrosta vaikka ajoin reilusti enemmän. Eli kun on mokkula mpyörässä kiinni niin pitäisi olla toi bluetooth gps?


Taffu

Lainaus käyttäjältä: Cat - 07.05.13 - klo:18:53
Vappuna siinä oli internal GPS eikä mitannut kun pari kierrosta vaikka ajoin reilusti enemmän. Eli kun on mokkula mpyörässä kiinni niin pitäisi olla toi bluetooth gps?

Juu. Toi internal GPS-valinta käyttää sitä kännykän omaa gepsiä.

slowrider

Vieläkö jonku nurkista löytyis chronokäyttöön toimivia puhelimia? Ei toi minun galaxy toimi kun ei näytä kestävän tärinää yhtään. Aina kun tulee radalta niin puhelin pimeänä.

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.05.13 - klo:15:12
Vieläkö jonku nurkista löytyis chronokäyttöön toimivia puhelimia? Ei toi minun galaxy toimi kun ei näytä kestävän tärinää yhtään. Aina kun tulee radalta niin puhelin pimeänä.
Jos se on pelkkä cronopuhelin niin:
Kokeile raiskata puhelimen akku"liittimiä". Ts revi niit reilusti ulos.
Ja pistä akun päätyyn nii paljo teippii ett se menee väkisin runttamalla paikalleen.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:19:13
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.05.13 - klo:15:12
Vieläkö jonku nurkista löytyis chronokäyttöön toimivia puhelimia? Ei toi minun galaxy toimi kun ei näytä kestävän tärinää yhtään. Aina kun tulee radalta niin puhelin pimeänä.
Jos se on pelkkä cronopuhelin niin:
Kokeile raiskata puhelimen akku"liittimiä". Ts revi niit reilusti ulos.
Ja pistä akun päätyyn nii paljo teippii ett se menee väkisin runttamalla paikalleen.

Kokeiltu. Veikkaan että vika on noissa kiinan piraattiakuissa. orggis akku jo hävinnyt jonnekkin ja enää noita piraattiakkuja jäljellä. Ostin goprohon kans noita halpoja kiinalaisia akkuja ja eipä sekään pysy päällä kun omalla akulla. Mahtaa olla siellä akussa jotku liitokset huonoja tai jotain. On vain toi galaxy muutenkin jo niin paljon elämää nähny, ettei mahda siitä enää iloa olla. Olisinkohan 6-10 settiä kokeillu eikä yhdestäkään kierroksesta aikaa. Varikolla pelaa hyvin, mutta heti kun liikkeelle lähtee niin sammuu

T1mppa

Kiina-akkujen sisuskalut on tod näk jotain ihan muuta, kuin speksien arvot. Jännite on varmasti oikea, mutta varauskapasiteetti ja virran max luovutusarvot ei.
Halvalla kun yrittää laatua ostaa, niin se on välillä tuuripeliä.

marko_

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.05.13 - klo:19:52
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.05.13 - klo:19:13
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 19.05.13 - klo:15:12
Vieläkö jonku nurkista löytyis chronokäyttöön toimivia puhelimia? Ei toi minun galaxy toimi kun ei näytä kestävän tärinää yhtään. Aina kun tulee radalta niin puhelin pimeänä.
Jos se on pelkkä cronopuhelin niin:
Kokeile raiskata puhelimen akku"liittimiä". Ts revi niit reilusti ulos.
Ja pistä akun päätyyn nii paljo teippii ett se menee väkisin runttamalla paikalleen.

Kokeiltu. Veikkaan että vika on noissa kiinan piraattiakuissa. orggis akku jo hävinnyt jonnekkin ja enää noita piraattiakkuja jäljellä. Ostin goprohon kans noita halpoja kiinalaisia akkuja ja eipä sekään pysy päällä kun omalla akulla. Mahtaa olla siellä akussa jotku liitokset huonoja tai jotain. On vain toi galaxy muutenkin jo niin paljon elämää nähny, ettei mahda siitä enää iloa olla. Olisinkohan 6-10 settiä kokeillu eikä yhdestäkään kierroksesta aikaa. Varikolla pelaa hyvin, mutta heti kun liikkeelle lähtee niin sammuu

Mikä galaxy se on?
Mulla on yks Samsung Xcoverin orkkis akku mitä voit testata. Se sopii ainaki xcoveriin ja s2 luuriin.

Mitä jos siihen puhelintelineeseen laittais jonku pehmusteen väliin mikä vaimentais tärinöitä. Eikös se teline oo nyt "pultattu" suoraan siihen ohjaus/emoakseliin. :)

slowrider

Se eka galaxy s. Onko se nyt gt-9000.

Kokeilin jo teipata tankinpäälle ja takakatteeseen ja sama vika.


rranta

mokkulana qstars 10hz ja nokian joku kosketusnäyttö käkkylä luurina pelekästään race chrono käytössä. Ongelmana on, että yhdistelmä hukkaa kierroksia. Se kyllä näyttää ja  toimii ok eli ajetty esim 30 kierrosta. Kunnes käytät ohjelmaa kiinni. Jäljellä saattaa olla alun 5 kierrosta eikä sessioon voi resumellakaan mennä. File corrupt tms siinä lukee. Mikähän tai mitähän tuolle pitäs tehä? Heittää seinään? Sillä nuo Nokian puhelimet on ylleensä korijautunu kerrasta...

murmela

25.05.13 - klo:12:19 #58 Viimeisin muokkaus: 25.05.13 - klo:12:22 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: rranta - 25.05.13 - klo:06:46
mokkulana qstars 10hz ja nokian joku kosketusnäyttö käkkylä luurina pelekästään race chrono käytössä. Ongelmana on, että yhdistelmä hukkaa kierroksia. Se kyllä näyttää ja  toimii ok eli ajetty esim 30 kierrosta. Kunnes käytät ohjelmaa kiinni. Jäljellä saattaa olla alun 5 kierrosta eikä sessioon voi resumellakaan mennä. File corrupt tms siinä lukee. Mikähän tai mitähän tuolle pitäs tehä? Heittää seinään? Sillä nuo Nokian puhelimet on ylleensä korijautunu kerrasta...
Meneeks sulla noi datat muistikortille (näät sen racechronon asetuksista)? Jos niin tod näk puhelin ok, mut muistikortti sayonara.
Tai sit puhelin tärisee niin paljo ett muistikortin kontakti katkeilee.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

rranta

25.05.13 - klo:18:36 #59 Viimeisin muokkaus: 25.05.13 - klo:18:42 käyttäjältä rranta
menee muistikortille. Ku en saanu tuota Nokiaa ainakaan tähän hätään ehjättyä otin samsungin androidin käyttöön. Tuo on joku s2 tai joku. Hyvin tuntu toimivan. Siellä Nokialaisessa on viime kesän ajot niin ois ollu hyvä verrata, jos sen ois saanu toimimaan. Kiitos murmela tuosta kortti-ideasta. Pitää vielä testata jos se sillä innostus toimiin.

Powered by EzPortal