RaceChronon tarpeet

Aloittaja MarkoL, 18.02.13 - klo:18:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marko_

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.04.14 - klo:21:44
Nyt kun aikaa vielä niin kokeile joku pidempi sessio vaikka auton kanssa. Ei ainakaan xcover2:lla saanut siistiä dataa koko ratapäivää. Aina jossain välissä alkoi tipahtelemaan ja tuli oikoreittejä..

Joo katotaan sunnuntaina miten alkaa pelittään.

wbaum

Ei menestynyt mulla samsung xcover 10hz:lla. Eikä edes S4:lla. Lähti hyvin ikäänku rokkaamaan, mutta jossain kohtaa sekosi sitten, en jaksanut paneutua ja symbian noksu kaapista käyttöön.

Meinasin lyödä tuon puhelimen ohjauskolmioon kiinni, vois käyttää tuota 12mm reikää hyödyksi ja laittaa joku puhelimenkokoinen latta kiinni jollain 12mm ankkurilla. Voisi joskus olla noi reaaliaikaiset tiedot olla mukavia, tietty itseisarvona ne ei varmaan paranna ajoa.

Foku

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 18.04.14 - klo:11:18
Meinasin lyödä tuon puhelimen ohjauskolmioon kiinni, vois käyttää tuota 12mm reikää hyödyksi ja laittaa joku puhelimenkokoinen latta kiinni jollain 12mm ankkurilla.

Moi !

Veneen kuminen pohjaproppu on hyvä tohon ohjausakselin reikään (niitä on aika montaa eri kokoa)

esim. motonetista.


             T:Foku
***** GSXR 1000 *****

rranta

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 18.04.14 - klo:11:18
Voisi joskus olla noi reaaliaikaiset tiedot olla mukavia, tietty itseisarvona ne ei varmaan paranna ajoa.
Tuota kannattaa miettiä tarkkaan ja kokeilla varovasti. Se ei kaikille sovi ja voi tulla ylimäärästä puristusta. Monet mullekki sanonu, ku mulla puhelimen näyttö on näkökentässä. Ei oo mua "kirittäny" liikaa ja eipä kyllä tuu kesken settiä vilikastuakaan. Joskus sen värin huomaa onko vihreä vai punanen.
Paremmin on aivoja varikolla kuitenki analyysiä setistä tehä.

Vuorela

Itse en yläkolmiosta ajaessa ehdi puhelinta katsomaan. Oma on kiinni mittariston alareunassa ja peittää kierroslukumittarin alareunan. Tuosta ehtii suoralla vilkaisemaan kierrosajan. Mutta ei se ajamista paranna. Näyttöä olen pitänyt päällä enää vain aika-ajoissa, jos on itselle asettanut jonkun aikatavoitteen. Normaalilla ratapäivällä ajaessa keskitytään ihan muihin juttuihin kuin näytön tuijottamiseen, jos aiokoo kehittyä. Varikolla on sitten aikaa ihmetellä aikoja.

marko_

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 18.04.14 - klo:11:18
Ei menestynyt mulla samsung xcover 10hz:lla.

Siihen vois kokeilla tuota samaa minkä mä tein.
Liitteenä tiedosto millä luurin saa rootattua.
Puhelin pitää käynnistää recovery moodiin ja tuo asennuspaketti asennetaan sitten sieltä kautta.

Sen jälkeen asentaa Link2sd ohjelmaan ja sillä muuttaa racechronon user applicaatiosta -> system applicaatioksi.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 18.04.14 - klo:17:37

Siihen vois kokeilla tuota samaa minkä mä tein.
Liitteenä tiedosto millä luurin saa rootattua.
Puhelin pitää käynnistää recovery moodiin ja tuo asennuspaketti asennetaan sitten sieltä kautta.

Sen jälkeen asentaa Link2sd ohjelmaan ja sillä muuttaa racechronon user applicaatiosta -> system applicaatioksi.

Jooh, roottaaminen tuttua tuohua. Tuo puhelin vaan on jo melko vainaa jouduttuaan mun kuljetuskaluston ja asfaltin väliin syksyllä... Noissa vanhoissa noksuissa on hyvä puoli että menee vaikka hanskat kädessä käyttö, ovat pieniä ja akku kestää iäisyyden.

Pitää koittaa jos tuo kaverin samsung-combo alkais sillä pelaamaan tuolla konstilla, kiitti.

murmela

10.06.14 - klo:20:14 #97 Viimeisin muokkaus: 11.06.14 - klo:00:24 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.02.14 - klo:00:57
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 11.02.14 - klo:00:24
Entäs android vehkeet? Missä toimii 10hz? Ihan vaan sillä että racechronon uusimmat versiot tulleepi androidille eikä symbianille ymmärrettävistä syistä.
Voipi olla että se ongelma tosiaan on esim anroidin tavassa hanskata prossuaikaa/tehoa/virransäästöä ja se vaikuttaa pätkivästi myös BT-stakkiin.
Synpparissa sitä ongelmaa tosiaan ei ole.
Ratkasuna, ainakin toistaiseksi, näyttäis olevan android-kännyn minimi-kellotaajuuden nosto.
Copypastea rc:n foorumilta, triidistä:
http://www.racechrono.com/forum/#/discussion/654/which-phone-gps-receiver-should-i-buy-report-your-experiences-here/p2
Lainaa
Slowchicane January 7
I did some tests with my Samsung Galaxy S1 (i9000) with Qstarz 818XT 10hz.

Qstarz 818XT 5HZ everything okey, running steady at 5Hz.
Qstarz 818XT 10 Hz, in racechrono switching from 10 to 8/7/5/1 Hz. So it is not stable.

Then i set my minimum speed at 400 mhz. (default is 100 mhz) And i did a 7 minutes test, (2km) with my bicycle and it was rock steady @ 10 Hz.

I will test some more. To try out more these days.

Specs:
Galaxy S1 (i9000)
Mackay custom rom, Android 4.4.2
Governor: Interactive
Minimal cpu clockspeed: 400 (Default is 100)
Maximal cpu clockspeed: 1000

Purple line is the HZ line.
Before (cpu speed 100 mhz)
http://www.dropbox.com/s/i5kmnjrg0noink0/Screenshot_2014-01-07-13-49-29.png

After: (cou speed 400 mhz)
http://www.dropbox.com/s/quon8vh6kao6dzk/Screenshot_2014-01-07-13-49-44.png

Ja tähän liittyen:
http://forum.xda-developers.com/apps/framaroot/root-framaroot-one-click-apk-to-root-t2130276
Eli roottaus suoraan softalla, ts ei tarvi pctä/apuohjelmia/kaapelia. Toimii hyvin monelle anrdoidiluurille.

Ja simppeli kaapelin kautta toimiva:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Mikähän tuota qstarz-nokia E71 comboa vaivaa kun epäsäännöllisen säännöllisesti data on rumaa? Välillä setti tai pari ihan jees, data näyttää siistiltä jne. Seuraavana päivänä saattaa olla ihan kuraa taas, sama paikka mokkulalla jne. Masentavaa painella deleteä hyvän setin jälkeen kun tuosta näe yhtää mitää järkevää välillä.

Oon fylliny akun, koittanu pyrstön päällä ja pleksissä. Oon koittanu ladata akun piripintaan ja kaikkee. Voisko tuo olla vaan resonanssiherkkä?

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.06.14 - klo:20:49
Mikähän tuota qstarz-nokia E71 comboa vaivaa kun epäsäännöllisen säännöllisesti data on rumaa? Välillä setti tai pari ihan jees, data näyttää siistiltä jne. Seuraavana päivänä saattaa olla ihan kuraa taas, sama paikka mokkulalla jne. Masentavaa painella deleteä hyvän setin jälkeen kun tuosta näe yhtää mitää järkevää välillä.

Oon fylliny akun, koittanu pyrstön päällä ja pleksissä. Oon koittanu ladata akun piripintaan ja kaikkee. Voisko tuo olla vaan resonanssiherkkä?
Mulla on "hajonnut" samalla tavalla jo neljä 10Hz qstarz mokkulaa. Yks mun veikkauksista: Tärinä on aiheuttanu jonkin juotoksen irtoamisen. Ja välillä yhdistää ja toimii, välillä ei ja sillon tulee kuraa dataan.
Sen takii ostin Garmin GLO mokkulan. Ett jos se kestäis vähä paremmin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.06.14 - klo:20:54
Mulla on "hajonnut" samalla tavalla jo neljä 10Hz qstarz mokkulaa. Yks mun veikkauksista: Tärinä on aiheuttanu jonkin juotoksen irtoamisen. Ja välillä yhdistää ja toimii, välillä ei ja sillon tulee kuraa dataan.
Sen takii ostin Garmin GLO mokkulan. Ett jos se kestäis vähä paremmin.
Onkos Garmin ollu jees? Takuuseenko noita stormilta oot hakenu?

tamik87

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.06.14 - klo:20:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.02.14 - klo:00:57
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 11.02.14 - klo:00:24
Entäs android vehkeet? Missä toimii 10hz? Ihan vaan sillä että racechronon uusimmat versiot tulleepi androidille eikä symbianille ymmärrettävistä syistä.
Voipi olla että se ongelma tosiaan on esim anroidin tavassa hanskata prossuaikaa/tehoa/virransäästöä ja se vaikuttaa pätkivästi myös BT-stakkiin.
Synpparissa sitä ongelmaa tosiaan ei ole.
Ratkasuna, ainakin toistaiseksi, näyttäis olevan android-kännyn minimi-kellotaajuuden nosto.
Copypastea rc:n foorumilta, triidistä:
http://www.racechrono.com/forum/#/discussion/654/which-phone-gps-receiver-should-i-buy-report-your-experiences-here/p2
Lainaa
Slowchicane January 7
I did some tests with my Samsung Galaxy S1 (i9000) with Qstarz 818XT 10hz.

Qstarz 818XT 5HZ everything okey, running steady at 5Hz.
Qstarz 818XT 10 Hz, in racechrono switching from 10 to 8/7/5/1 Hz. So it is not stable.

Then i set my minimum speed at 400 mhz. (default is 100 mhz) And i did a 7 minutes test, (2km) with my bicycle and it was rock steady @ 10 Hz.

I will test some more. To try out more these days.

Specs:
Galaxy S1 (i9000)
Mackay custom rom, Android 4.4.2
Governor: Interactive
Minimal cpu clockspeed: 400 (Default is 100)
Maximal cpu clockspeed: 1000

Purple line is the HZ line.
Before (cpu speed 100 mhz)
http://www.dropbox.com/s/i5kmnjrg0noink0/Screenshot_2014-01-07-13-49-29.png

After: (cou speed 400 mhz)
http://www.dropbox.com/s/quon8vh6kao6dzk/Screenshot_2014-01-07-13-49-44.png

Ja tähän liittyen:
http://forum.xda-developers.com/apps/framaroot/root-framaroot-one-click-apk-to-root-t2130276
Eli roottaus suoraan softalla, ts ei tarvi pctä/apuohjelmia/kaapelia. Toimii hyvin monelle anrdoidiluurille.

Mulla ei roottaus toiminu :( mutta nyt känny on päreinä ja pitää hommata joku toinen muuteski.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.06.14 - klo:20:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.06.14 - klo:20:54
Mulla on "hajonnut" samalla tavalla jo neljä 10Hz qstarz mokkulaa. Yks mun veikkauksista: Tärinä on aiheuttanu jonkin juotoksen irtoamisen. Ja välillä yhdistää ja toimii, välillä ei ja sillon tulee kuraa dataan.
Sen takii ostin Garmin GLO mokkulan. Ett jos se kestäis vähä paremmin.
Onkos Garmin ollu jees? Takuuseenko noita stormilta oot hakenu?
Garmin on jees mut se toimii vaan androidi-racechronon kanssa. Androidi puhelimissa vaan on toi ongelma että niitä tarvii viritellä jotta niiden BT toimis koko ajan 10Hz, eikä sahais 5-10Hz väliä.
Noi hajonneet on ollu yhtä lukuunottamatta ebaystä joten en oo stormii vaivannu.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.06.14 - klo:22:08
Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 10.06.14 - klo:21:25
Mulla ei roottaus toiminu.
Jaa niinku miten ei toiminu?

Siis ei auttanut.. Pistin prossun jatkuvasti 1000 MHz taajuudelle ja lisäsin racechronon system applikaatioks mutta silti ei toiminu 10 Hz racechronossa. Hö!

Powered by EzPortal