MotoGP 2013

Aloittaja jarska, 22.02.13 - klo:12:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nopea57

Jees, Rossi is back, in the back. Noh katotaas nyt, ei sentään jäänyt kuin 9s. Mutta ihan helppoa ei tule olemaan.

Pärre

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 06.05.13 - klo:12:16
Tässä on se vanha pätkä.
Jorge sanoo karkeasti näin:"Hän meni ulkoa ja minä sisältä. Olen pahoillani, mutta tämä on kilvanajoa." :D

http://www.youtube.com/watch?v=RzVu5sVQ0ZE

Nuori kukkopoika polleimmillaan(ja vielä kaikki jäsenet ehjinä!).  Markiisin ja Jorgen vika kurvin täräyksestä kirjoitellaan ja kommentoidaan tangentit sauhuten vähän joka puolella.  Taitaa enemmistö kuitenkin olla sitä mieltä, että kilpailujen viihdearvon kannalta on yksinomaan hyvä, kun siellä heiluu ja huojuu yksi räyhäkkä yllätysmomentti.  Tottahan se on, että viime vuosien aikana Stoner, Peetu ja Jorge loivat ikään kuin oman standardinsa sille, mikä on hyväksyttävää.  Simoncelli kävi sitä balanssia hetken sotkemassa, ja nyt näyttäisi olevan Markiisin vuoro.  Itse olen vähän kahden vaiheilla.  Toisaalta mokomaa on kieltämättä hauskaa katsoa (niin kuin eilisessäkin kisassa, kun Markiisi oli useaan kertaan jarruttamassa itseään aikaisemmin servoille hyppäävän Lorenzon persauksille), mutta toisaalta kylmii ajatus mahdollisista luunkatkojaisista ja kuka ties pahemmistakin täräytyksistä. 

Onneksi minun ei tarvitse asiaa olla päättämässä.  Vastuuttomuus on ihana asia! :)

ps.  Rossia varmaan vähän harmittaa, kun ei ole ainakaan vielä kyennyt ihan samaan vauhtiin kuin kolleegoistansa kovimmat.  Onhan tässä vielä kautta jäljellä. 

Turder

Maksamaton mainos, mutta kannattaa lehtihyllystä napata mukaan (ja myös kassalla maksaa) uusin Performance Bikes. Neil Spalding tehnyt hienon jutun Hondan, Yamahan ja Ducatin tekniikasta kuvien kera.

Turder


Pärre

Tsiikailin tuossa MotoGP:n vapaita harjoitelmia Le Mansissa.  Pakko sanoa, että Mika Kallion tallikamraatti Scott Redding kuljettaa Moto2:sta hyisesti.  Vaikka luokassa on melekosen kova ja tasainen kärki, silti ukko naputti kierros toisensa jälkeen selekeesti muita nopeammin.  Siinäpä pala purtavaksi. 

Oli myös mukava nähdä, että Ducatit kulkivat aika hyvin Le Mansissa.  Kuulemma rata sopii heille. 

Niin, ja Niklas on nostanut hienosti tasoaan.  Nyt hän on kovimpaan Moto3-kärkeen nähden jo lähes siellä.  Vieläkö löytyy lisäpykäliä, sen aika näyttää, mutta hyvältä näyttää. 

Jääkone

Aivan loistava kisa jälleen Mikalta! Toi on kyllä todellinen kisakuski, uskomaton jätkä puristamaan tasaisen kovia kierroksia! Hyvä että jäi toinen sija käteen lopun sadearpajaisissa.

Tais vetää kisassa nipun viikonloppunsa parhaita kierroksia nahkeessa kelissä..

Reisi

Nonni, Marquez heittäytyi taas harkoissa, tällä kertaa Mugellon pääsuoran jarruissa, vauhtia varmaan semmoiset 340km/h. Ei päässyt jaloilleen, mutta nilkutti nelinkontin ja heilutti käsiä paareilla. Toivottavasti ei sattunut pahemmin...

T1mppa


Reisi

Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 31.05.13 - klo:15:53
Olisiko siinä?

No hitsi, se video lähti vikkelästi Tuubasta, nopee on Dorna...

Pärre

Se oli melkoinen suistuminen.  Taannoin Nakanolta paukahti Kawasakin rengas päreiksi samalla kohtaa, ja se oli vähintään yhtä hurjan näköistä touhua.  Markiisilla kävi itse asiassa tuuri, tai sitten kolli on taitava kaatuja, kun sattui luisumaan juuri sopivalle puolelle pyörää.  Seinämä siellä vasemmalla ei olisi tainnut juurikaan joustaa!

Pistin merkille, että MotoGP:n kärkikymmenikössä oli neljä Tuksua.  Ei huono.  Rossi oli aika väkevä läpi harjoitusten ja Pedrosasta ei taas tiennyt mitä sillä oli meneillään. 

Moto2-luokka oli tasainen kuten aina.  Mika Kallion kohdalla harmittaa, kun kisa kisan jälkeen sama säätämissavotta jatkuu.  Helpottaisi kisasuoritusta kummasti, jos jäisi ne ruuvaukset vähemmälle ja pyörää arvaisi hyökkäyttää tasaisen vahvasti heti alusta alkaen.  Mikähän siellä oikein kinnaa? Ja loppuuko se koskaan?

Rata on mahtava.  Mugellossa on aina ollut hyviä kisoja. 

Juha_K

^Kuulemma hyppäsi pois kyydistä, koska mopo oli menossa vallia kohti.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

31.05.13 - klo:22:28 #116 Viimeisin muokkaus: 31.05.13 - klo:22:33 käyttäjältä murmela
Tos tommonen:
Jarrut paskana, paha hidastaa.

RumaTero

Italia on paska maa :/ Vaimitenseoli...
Lähtisit ny mun kans vähä juomaan. Lähe ees viikoksi?

Pärre

Eikö mitä, hienot kisathan siellä käytiin! Eritoten ne kaksi pienempää luokkaa olivat viihdettä par excellence.  Lorenzon ja Reddingin voitot olivat jokseenkin odotettuja, niin tasaisen tappavan nopeita kumpainenkin oli läpi koko viikonlopun.  Rossilla on ihmetyksen paikka, kun hommat tahtoo mennä reisille kisa toisensa jälkeen.  Varmaan rassaa jo korvienkin välistä.  Ensin kaksi vuotta ankeaa tarpomista Ducatilla ja nyt tällaista sohlaamista.  Tulee kohta vanhuus.   

Yksi asia minua Nelonen Pro:n lähetyksissä ihmetyttää: miksi Kiiveri ja myös Pepe lausuvat Cal Crutchlown nimen niin hassusti? "Klatslow", "Klatlou" jne.  Sama kuin sanoisi Wayne Grezkyä Wayne Gletskyksi.  Sillä tietysti niin väliä, mutta aina se kuitenkin särähtää kolvaan.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Pärre - 02.06.13 - klo:21:23
Rossilla on ihmetyksen paikka, kun hommat tahtoo mennä reisille kisa toisensa jälkeen.  Varmaan rassaa jo korvienkin välistä.  Ensin kaksi vuotta ankeaa tarpomista Ducatilla ja nyt tällaista sohlaamista.  Tulee kohta vanhuus.
Bautista ajo selkeesti täpöt kylkeen, ja bautistan mopo kaatu sopivasti kylelleen rossin mopon "alle". Ei auttanu edes rossin kädet siin vaihees, ei voinu tehä yhtään mitään.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal