Uudet viestit

MP-Ratatori

Power commander V


Hinta: 80.00 EUR
Päiväys: 12/10/2020
Kommentit (0)
Gsxr k7-8 kuitukatteet ja tappisarja

Päiväys: 03/09/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
M: Käytetyt Dunlop KR108 MS2 ja KR106 MS4


Hinta: 90.00 EUR
Päiväys: 07/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Vanteet  (Luettu 43096 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 888
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.08.19 - klo:21:19
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Vanteet
« Vastaus #30 : 29.12.13 - klo:07:38 »
Tuli hankittua tällaiset vanteet ja taakse pitäisi vaihtaa laakerit. Kuinka olette irroittaneet noita välikkeitä, jotka menee laakerin sisään? Tosta näkee millaiset välikkeet on https://drive.google.com/file/d/0B8HYb2zBjzVfeko3MTVnWFNnZV9ZZm1leWRCT2FpUUlnekQ4/edit?usp=sharing
Ei lähde käsin vetämällä, eikä tuolla oikein ole kohtaa mihin lyödä jollain.

Yksi ja toinen tapa/ ks kuvat.
Sopivan kokonen ankkuripultti rautakaupasta vois kans ajaa asian, ehkä.
Ko menetelmä voisi olla ns. last resort, koska tossa tekee äkkiä jälkiä välikkeisiin. Näinköhän noihin saisi viritettyä jonkun kauluksen ja sen avulla vedettyä ulos.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa PP007

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Touko 2013
  • Viestejä: 32
  • Ikä: 52
  • Paikalla:14.04.17 - klo:20:04
  • sukisuki
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 30
Vs: Vanteet
« Vastaus #31 : 29.12.13 - klo:09:09 »
Mahtuuko sen laakerin purkaa? Siis kuulat pois ja se rämmäle mikä pitää kuulia nipussa? Jos mahtuu niin purat sen laakerin, otat välikkeen irti ja kasaat sen laakerin uudelleen jos et ulkoskoolia saa muuten pois peukku_1

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 888
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.08.19 - klo:21:19
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Vanteet
« Vastaus #32 : 29.12.13 - klo:09:38 »
Mahtuuko sen laakerin purkaa? Siis kuulat pois ja se rämmäle mikä pitää kuulia nipussa? Jos mahtuu niin purat sen laakerin, otat välikkeen irti ja kasaat sen laakerin uudelleen jos et ulkoskoolia saa muuten pois peukku_1
Enpäs osaa sanoa tähän hätään. Täytyy tutkia tarkemmin.  peukku_1
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:53
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Vanteet
« Vastaus #33 : 29.12.13 - klo:10:13 »
Tuli hankittua tällaiset vanteet ja taakse pitäisi vaihtaa laakerit. Kuinka olette irroittaneet noita välikkeitä, jotka menee laakerin sisään? Tosta näkee millaiset välikkeet on https://drive.google.com/file/d/0B8HYb2zBjzVfeko3MTVnWFNnZV9ZZm1leWRCT2FpUUlnekQ4/edit?usp=sharing
Ei lähde käsin vetämällä, eikä tuolla oikein ole kohtaa mihin lyödä jollain.

Yksi ja toinen tapa/ ks kuvat.
Sopivan kokonen ankkuripultti rautakaupasta vois kans ajaa asian, ehkä.
Ko menetelmä voisi olla ns. last resort, koska tossa tekee äkkiä jälkiä välikkeisiin. Näinköhän noihin saisi viritettyä jonkun kauluksen ja sen avulla vedettyä ulos.
En nää tota filua googlesta, mutta laakerit neppasin ite eilen vanteesta irti bilteman irrotustyökalulla. Käytännössähän tuo on vain laajeneva kaulus, joka tulee laakerin taakse ja laakeri lyödään irti liukuvasaran avulla. Mitään hajua ei ole onko tää vastaus sinne päinkään sun kysymykseen vaiko ei.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:eilen kello 20:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Vanteet
« Vastaus #34 : 29.12.13 - klo:13:31 »
Tuli hankittua tällaiset vanteet ja taakse pitäisi vaihtaa laakerit. Kuinka olette irroittaneet noita välikkeitä, jotka menee laakerin sisään? Tosta näkee millaiset välikkeet on https://drive.google.com/file/d/0B8HYb2zBjzVfeko3MTVnWFNnZV9ZZm1leWRCT2FpUUlnekQ4/edit?usp=sharing
Ei lähde käsin vetämällä, eikä tuolla oikein ole kohtaa mihin lyödä jollain.

Yksi ja toinen tapa/ ks kuvat.
Sopivan kokonen ankkuripultti rautakaupasta vois kans ajaa asian, ehkä.
Ko menetelmä voisi olla ns. last resort, koska tossa tekee äkkiä jälkiä välikkeisiin. Näinköhän noihin saisi viritettyä jonkun kauluksen ja sen avulla vedettyä ulos.
En nää tota filua googlesta, mutta laakerit neppasin ite eilen vanteesta irti bilteman irrotustyökalulla. Käytännössähän tuo on vain laajeneva kaulus, joka tulee laakerin taakse ja laakeri lyödään irti liukuvasaran avulla. Mitään hajua ei ole onko tää vastaus sinne päinkään sun kysymykseen vaiko ei.
Jos tota tarkotat:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Ulosvedin/Laakerinulosvedinsarja-9-osaa-191280/
Tai toi
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Korjaamovarustus/Pyoranlaakerien-ulosvedin-9-osaa-82754/
Nii joo, ihan sama idea mitä mä tarjoilin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 888
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.08.19 - klo:21:19
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Vanteet
« Vastaus #35 : 29.12.13 - klo:16:06 »
Tuli hankittua tällaiset vanteet ja taakse pitäisi vaihtaa laakerit. Kuinka olette irroittaneet noita välikkeitä, jotka menee laakerin sisään? Tosta näkee millaiset välikkeet on https://drive.google.com/file/d/0B8HYb2zBjzVfeko3MTVnWFNnZV9ZZm1leWRCT2FpUUlnekQ4/edit?usp=sharing
Ei lähde käsin vetämällä, eikä tuolla oikein ole kohtaa mihin lyödä jollain.

Yksi ja toinen tapa/ ks kuvat.
Sopivan kokonen ankkuripultti rautakaupasta vois kans ajaa asian, ehkä.
Ko menetelmä voisi olla ns. last resort, koska tossa tekee äkkiä jälkiä välikkeisiin. Näinköhän noihin saisi viritettyä jonkun kauluksen ja sen avulla vedettyä ulos.
En nää tota filua googlesta, mutta laakerit neppasin ite eilen vanteesta irti bilteman irrotustyökalulla. Käytännössähän tuo on vain laajeneva kaulus, joka tulee laakerin taakse ja laakeri lyödään irti liukuvasaran avulla. Mitään hajua ei ole onko tää vastaus sinne päinkään sun kysymykseen vaiko ei.
Kuten sanoin, niin välike menee laakerin sisään joten tollainen työkalu tekisi jälkiä välikkeeseen.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa murmela

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 28
  • -Saadut: 162
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 5168
  • Paikalla:eilen kello 20:05
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 69
Vs: Vanteet
« Vastaus #36 : 29.12.13 - klo:16:42 »
Kuten sanoin, niin välike menee laakerin sisään joten tollainen työkalu tekisi jälkiä välikkeeseen.
Käytännössä ei tee. Ellet sössi.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 20:53
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Vanteet
« Vastaus #37 : 29.12.13 - klo:17:28 »
Tuli hankittua tällaiset vanteet ja taakse pitäisi vaihtaa laakerit. Kuinka olette irroittaneet noita välikkeitä, jotka menee laakerin sisään? Tosta näkee millaiset välikkeet on https://drive.google.com/file/d/0B8HYb2zBjzVfeko3MTVnWFNnZV9ZZm1leWRCT2FpUUlnekQ4/edit?usp=sharing
Ei lähde käsin vetämällä, eikä tuolla oikein ole kohtaa mihin lyödä jollain.

Yksi ja toinen tapa/ ks kuvat.
Sopivan kokonen ankkuripultti rautakaupasta vois kans ajaa asian, ehkä.
Ko menetelmä voisi olla ns. last resort, koska tossa tekee äkkiä jälkiä välikkeisiin. Näinköhän noihin saisi viritettyä jonkun kauluksen ja sen avulla vedettyä ulos.
En nää tota filua googlesta, mutta laakerit neppasin ite eilen vanteesta irti bilteman irrotustyökalulla. Käytännössähän tuo on vain laajeneva kaulus, joka tulee laakerin taakse ja laakeri lyödään irti liukuvasaran avulla. Mitään hajua ei ole onko tää vastaus sinne päinkään sun kysymykseen vaiko ei.
Jos tota tarkotat:
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Tyokalut-ja-korjaamon-varustus/Ulosvedin/Laakerinulosvedinsarja-9-osaa-191280/
Tai toi
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Korjaamovarustus/Pyoranlaakerien-ulosvedin-9-osaa-82754/
Nii joo, ihan sama idea mitä mä tarjoilin.
Luurilla selailin niin livah sun viestikin silmien ohi. Mut ei toi tosiaan jälkiä pahemmin tee kun vaan on sopiva pää käytössä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 888
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.08.19 - klo:21:19
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Vanteet
« Vastaus #38 : 29.12.13 - klo:21:44 »
Kuten sanoin, niin välike menee laakerin sisään joten tollainen työkalu tekisi jälkiä välikkeeseen.
Käytännössä ei tee. Ellet sössi.
Siinä on kuitenkin metalli metallia vasten. Täytyy kokeilla muita keinoja ensiksi.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 57
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1497
  • Ikä: 40
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 22:41
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 611
Vs: Vanteet
« Vastaus #39 : 29.12.13 - klo:21:52 »
Kuten sanoin, niin välike menee laakerin sisään joten tollainen työkalu tekisi jälkiä välikkeeseen.
Käytännössä ei tee. Ellet sössi.
Siinä on kuitenkin metalli metallia vasten. Täytyy kokeilla muita keinoja ensiksi.
saako siihen ulkopintaan jotku kunnon pihdit kiinni? Välikkeeseen kylmäspraytä ja veto?

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 888
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.08.19 - klo:21:19
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Vanteet
« Vastaus #40 : 30.12.13 - klo:07:50 »
Kuten sanoin, niin välike menee laakerin sisään joten tollainen työkalu tekisi jälkiä välikkeeseen.
Käytännössä ei tee. Ellet sössi.
Siinä on kuitenkin metalli metallia vasten. Täytyy kokeilla muita keinoja ensiksi.
saako siihen ulkopintaan jotku kunnon pihdit kiinni? Välikkeeseen kylmäspraytä ja veto?
Pihdit saisi, mutta mulla ei ole sopivia. Onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa. :)
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 57
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1497
  • Ikä: 40
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 22:41
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 611
Vs: Vanteet
« Vastaus #41 : 30.12.13 - klo:10:30 »
Kuten sanoin, niin välike menee laakerin sisään joten tollainen työkalu tekisi jälkiä välikkeeseen.
Käytännössä ei tee. Ellet sössi.
Siinä on kuitenkin metalli metallia vasten. Täytyy kokeilla muita keinoja ensiksi.
saako siihen ulkopintaan jotku kunnon pihdit kiinni? Välikkeeseen kylmäspraytä ja veto?
Pihdit saisi, mutta mulla ei ole sopivia. Onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa. :)

No kun aikaa on niin virittele joku kokoonpuristuva kumiholkki ja siihen tanko ja lyöntipää. Samaan tyyliin kuin noissa sivukatteiden kiinnityksissä runkoon tms..

Poissa Juha_K

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 30
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 888
  • Paikkakunta: Tampere
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:29.08.19 - klo:21:19
  • K5 1000
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 21
Vs: Vanteet
« Vastaus #42 : 30.12.13 - klo:10:39 »
Kuten sanoin, niin välike menee laakerin sisään joten tollainen työkalu tekisi jälkiä välikkeeseen.
Käytännössä ei tee. Ellet sössi.
Siinä on kuitenkin metalli metallia vasten. Täytyy kokeilla muita keinoja ensiksi.
saako siihen ulkopintaan jotku kunnon pihdit kiinni? Välikkeeseen kylmäspraytä ja veto?
Pihdit saisi, mutta mulla ei ole sopivia. Onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa. :)

No kun aikaa on niin virittele joku kokoonpuristuva kumiholkki ja siihen tanko ja lyöntipää. Samaan tyyliin kuin noissa sivukatteiden kiinnityksissä runkoon tms..
Juu, kävi mielessä, että kahvapainon tapainen viritys voisi toimia.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Poissa slowrider

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 57
  • -Saadut: 60
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 1497
  • Ikä: 40
  • Paikkakunta: Salo
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 22:41
  • BMW S1000RR -10, -12 ja R6 -17
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 611
Vs: Vanteet
« Vastaus #43 : 30.12.13 - klo:10:40 »
Siihen tanko ja päähän iso prikka ja mutteri. Tankoon sitten joku painava palikka ns.vasaraksi millä lyö prikkaa vasten.

Poissa Fasu

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 17
  • -Saadut: 1
  • Liittynyt: Tammi 2012
  • Viestejä: 384
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:12.08.20 - klo:15:03
  • R6
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 930
Vs: Vanteet
« Vastaus #44 : 30.12.13 - klo:13:08 »
Tarkoitus vetää laakeri ulos??  Rakettien ostomatkalla rautakaupasta teräksisiä betoniproppuja. Akselista mitta ja sen mukaan sopiva. Siis terästä ja mutterilla kiristettävä leviävä malli.
Ulkopäähän saa mutterilla ketjunpätkän kiinni ja vetovasaralla siitä kunnon jabi. Näin on umpiperistäkin lähtenyt mm. neulalaakerit ja vieläpä ehjänä.
Paras näistä on ollut kahteen suuntaan leviävä versio,jossa jousi pitää pakettia kasassa. Tarttujat ovat päällystetty jollain messingillä.
VV

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020