Ecun uudelleenohjelmointi

Aloittaja jarska, 06.03.13 - klo:21:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

fayban

Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa

Oliko alkutilanne vakio gen1 vai gen2? Vajaa toinen mokoma, niin ois saanut pelit ja pessaarit millä hipelöidä vauhdissa DTC.tä (HP4 conversion gen1.seen)

murmela

Lainaus käyttäjältä: fayban - 01.06.17 - klo:09:21
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa

Oliko alkutilanne vakio gen1 vai gen2? Vajaa toinen mokoma, niin ois saanut pelit ja pessaarit millä hipelöidä vauhdissa DTC.tä (HP4 conversion gen1.seen)
Gen1. Onhan nippelit kivoja, mutta mulle toimii paremmin toi ett mopo on radalla mitä on, ja sit varikolla datasta kattoo mitä se tekee, ja sit säätää. Jos mä ajossa funtsisin jotain luistoo ja säätäisin sitä, niin ei tuu kesää mun ajolla.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TommoKe

04.06.17 - klo:22:57 #47 Viimeisin muokkaus: 04.06.17 - klo:23:31 käyttäjältä TommoKe
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa

Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
 Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa

Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Ok, kiitti vinkistä. Oli Alphalla ohjelmoitavana.
Mitäs sille tapahtuu jos kytkee testeriin?

Meneeks toi bemun oma juttu silleen ett pitää ostaa HP ecu ja Power Kit avain ja Calibration Kit avain?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.17 - klo:23:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa

Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Ok, kiitti vinkistä. Oli Alphalla ohjelmoitavana.
Mitäs sille tapahtuu jos kytkee testeriin?

Meneeks toi bemun oma juttu silleen ett pitää ostaa HP ecu ja Power Kit avain ja Calibration Kit avain?

Se kirjottaa sen muutoksen yli kuulemma ja palaa johonkin vakion softaan. Muutenhan se Alphan softa ilmeiseen viimeistelty kivaks.
Otithan cal kit option samalla, jotta voi säätää jotain ite jos haluaa? Renkaitten mittaa yms.

Kaikkiin ei tartte sitä rautaa ostaa kokonaan. Jossain vaiheessa -11 vuotta muuttu ecu, muistelisin. Silloin jää vain se race ecun osto pois.

Itellä toi on 15-malli, niin siihen riitti HP race power kit avain, cal kit 3 ja avain siihen. Ja sit hiukan viimeistelyä penkissä. Pari juttua jäi vaiheeseen silti, asiaa tutkitaan hiukan viä.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

TommoKe

Tota testeriin kytkemistä kannattanee sun viä kysyä niksmannilta uusiksi. Ihan vaan varuiksi.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.17 - klo:23:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa

Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Ok, kiitti vinkistä. Oli Alphalla ohjelmoitavana.
Mitäs sille tapahtuu jos kytkee testeriin?

Meneeks toi bemun oma juttu silleen ett pitää ostaa HP ecu ja Power Kit avain ja Calibration Kit avain?

Se kirjottaa sen muutoksen yli kuulemma ja palaa johonkin vakion softaan. Muutenhan se Alphan softa ilmeiseen viimeistelty kivaks.
Otithan cal kit option samalla, jotta voi säätää jotain ite jos haluaa? Renkaitten mittaa yms.

Kaikkiin ei tartte sitä rautaa ostaa kokonaan. Jossain vaiheessa -11 vuotta muuttu ecu, muistelisin. Silloin jää vain se race ecun osto pois.

Itellä toi on 15-malli, niin siihen riitti HP race power kit avain, cal kit 3 ja avain siihen. Ja sit hiukan viimeistelyä penkissä. Pari juttua jäi vaiheeseen silti, asiaa tutkitaan hiukan viä.

Joo, mä otin ton missä on kaikki 12-14 ominaisuudetkin:
https://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=1_44_108&products_id=17438&cPath=1_44_108&;
Jarrut paskana, paha hidastaa.

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.06.17 - klo:00:08
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.17 - klo:23:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa

Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Ok, kiitti vinkistä. Oli Alphalla ohjelmoitavana.
Mitäs sille tapahtuu jos kytkee testeriin?

Meneeks toi bemun oma juttu silleen ett pitää ostaa HP ecu ja Power Kit avain ja Calibration Kit avain?

Se kirjottaa sen muutoksen yli kuulemma ja palaa johonkin vakion softaan. Muutenhan se Alphan softa ilmeiseen viimeistelty kivaks.
Otithan cal kit option samalla, jotta voi säätää jotain ite jos haluaa? Renkaitten mittaa yms.

Kaikkiin ei tartte sitä rautaa ostaa kokonaan. Jossain vaiheessa -11 vuotta muuttu ecu, muistelisin. Silloin jää vain se race ecun osto pois.

Itellä toi on 15-malli, niin siihen riitti HP race power kit avain, cal kit 3 ja avain siihen. Ja sit hiukan viimeistelyä penkissä. Pari juttua jäi vaiheeseen silti, asiaa tutkitaan hiukan viä.

Joo, mä otin ton missä on kaikki 12-14 ominaisuudetkin:
https://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=1_44_108&products_id=17438&cPath=1_44_108&

Aaa... Mä aattelin, että tuli tää: 
https://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=1_44_108&products_id=17441&cPath=1_44_108&

Siihen ois sit harkittuna mukaan tää optio:
https://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=1_44_108&products_id=17444&cPath=1_44_108&
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Juha_K

Onko kenelläkään toimivia Woolichin tunnuksia? Pitäisi saada wbaumin ECU auki.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal