Uudet viestit

MP-Ratatori

Power commander V


Hinta: 80.00 EUR
Päiväys: 12/10/2020
Kommentit (0)
Gsxr k7-8 kuitukatteet ja tappisarja

Päiväys: 03/09/2020
Kommentit (0)
GSX-R 600/750 08-10 osia

Päiväys: 30/08/2020
Kommentit (0)
Renkaanvaihtokone ja tasapainoituslaite


Hinta: 180.00 EUR
Päiväys: 25/08/2020
Kommentit (0)
M: Käytetyt Dunlop KR108 MS2 ja KR106 MS4


Hinta: 90.00 EUR
Päiväys: 07/08/2020
Kommentit (0)
Sadekelin renkaat

Päiväys: 01/07/2020
Kommentit (0)
O:Yamaha R6 kilvellinen runko

Päiväys: 11/06/2020
Kommentit (0)


Kirjoittaja Aihe: Michelin Power Cup  (Luettu 24167 kertaa)

0 Ratailijaa ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ridefly

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2013
  • Viestejä: 10
  • Ikä: 42
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:09.07.20 - klo:19:17
  • ZX-6R -10
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 4
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #30 : 23.07.14 - klo:10:25 »
Onko kukaan ajellut C-seoksella alle 25 asteen lämpötilassa? Riittääkö pito keskiryhmän nopean pään vauhtiin, eli onko kuitenkin vähintään yhtä pitävä kuin nämä sporttiset katurenkaat, millä moni ajaa (PP3, Sportsmart ym.)?

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 23:23
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #31 : 23.07.14 - klo:16:44 »
Onko kukaan ajellut C-seoksella alle 25 asteen lämpötilassa? Riittääkö pito keskiryhmän nopean pään vauhtiin, eli onko kuitenkin vähintään yhtä pitävä kuin nämä sporttiset katurenkaat, millä moni ajaa (PP3, Sportsmart ym.)?
Kemorassa tais sunnuntaina olla aamusta alle 25 ja alla tosiaan tuo C-seos. Sillä tuli roiskittua 13-alkusia ilman pito-ongelmia. Pari kertaa sain ton sladiin kun meni reilummin kaasulla alakatteen vielä raapiessa maata. Eli eiköhän tolla keskiryhmässäkin pärjää jotenkin. 
Kallion Juha kävi muuten katurenkailla vakiolla gixerillä tuuppaamassa pari testikierrosta sunnuntaina. Käsiajanotolla meni kuulema 15-alkusta ja renkaina oli Contin Sport Attack 2. Siinä vähän ajattelemisen aihetta jokaiselle pito-ongelmaiselle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #32 : 23.07.14 - klo:22:19 »
Kaveri ajo tänään power cup b:llä törkeen kuumalla botnialla ja toimi ja kulu oikein nätisti, tahti vähän 1.50 alle. Saatan itekki testata tuota huomenna kun korkkaamaton mukana on 

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 23:23
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #33 : 24.07.14 - klo:10:40 »
Tuo misukka ei revi kovin helposti, mutta kuumallla B sroksen pito on C seosta huonompi.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa Viper

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 0
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2012
  • Viestejä: 8
  • Paikkakunta: Nurmijärvi
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:07.01.20 - klo:21:59
  • Yamaha R6R, XT600 ,KTM EXC 300
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 0
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #34 : 25.07.14 - klo:12:06 »
Ajelin ke-to Jurvassa tuolla C seoksella ja ainakaan 1:50-1:52 vauhdeilla ei ollut ongelmaa pidon eikä kulumisen osalta. Kelihän oli todella lämpöinen.

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #35 : 25.07.14 - klo:13:07 »
Itsekkin ajelin tuolla b:llä nyt botnialla toisena päivänä. Lämminpaineet tiputin alle 1.7 ja tahti oli 1.47-1.49 ja hyvin toimii ja edes näyttänyt kuluvan koko rengas. Alastarolla vois jatkaa tuon kanssa.

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #36 : 04.08.14 - klo:12:52 »
Tuo misukka ei revi kovin helposti, mutta kuumallla B sroksen pito on C seosta huonompi.
Voi jotenki uskoo tän. Miten tuo C nyt on kestänyt kierroksia? B-ainakin menee liukkaaksi jo kohtuu aikaisessa vaihteessa kulutuspinnan karistessa verrattuna pirelleihin yms, mutta näyttääpä tuota kumia tuossa jonkin verran olevankin enemmän alkuunsa.

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 23:23
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #37 : 04.08.14 - klo:13:24 »
Tuo misukka ei revi kovin helposti, mutta kuumallla B sroksen pito on C seosta huonompi.
Voi jotenki uskoo tän. Miten tuo C nyt on kestänyt kierroksia? B-ainakin menee liukkaaksi jo kohtuu aikaisessa vaihteessa kulutuspinnan karistessa verrattuna pirelleihin yms, mutta näyttääpä tuota kumia tuossa jonkin verran olevankin enemmän alkuunsa.
Oisinkohan mä ajanu tolla nyt 2 tai 3 päivää eikä ainakaan vielä mitään pito-ongelmia. Tosin kusiainen alla niin ei kulukaan niin nopeesti kuin tonnarilla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa wbaum

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 32
  • -Saadut: 34
  • Liittynyt: Elo 2012
  • Viestejä: 1227
  • Paikalla:24.06.20 - klo:16:02
  • gsxr1000 k7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 289
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #38 : 04.08.14 - klo:13:34 »
Tuo misukka ei revi kovin helposti, mutta kuumallla B sroksen pito on C seosta huonompi.
Voi jotenki uskoo tän. Miten tuo C nyt on kestänyt kierroksia? B-ainakin menee liukkaaksi jo kohtuu aikaisessa vaihteessa kulutuspinnan karistessa verrattuna pirelleihin yms, mutta näyttääpä tuota kumia tuossa jonkin verran olevankin enemmän alkuunsa.
Oisinkohan mä ajanu tolla nyt 2 tai 3 päivää eikä ainakaan vielä mitään pito-ongelmia. Tosin kusiainen alla niin ei kulukaan niin nopeesti kuin tonnarilla.
Jooh... no 1 botnia, 2 alastaroo ja 1,5 kemoraa rengasta kääntelemällä päästelin B:llä, settejä aika paljon. Nyt alkaa olla riskirengas jo. Kaikki hellepäiviä ja vauhtia jokunen sekka sua vähemmän niin kompensoisko tuo tuota kulumista samalle tasolle. Oon aika raikas avaamaan mielestäni... 

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 23:23
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #39 : 18.08.14 - klo:11:42 »
Onko kukaan ajellut C-seoksella alle 25 asteen lämpötilassa? Riittääkö pito keskiryhmän nopean pään vauhtiin, eli onko kuitenkin vähintään yhtä pitävä kuin nämä sporttiset katurenkaat, millä moni ajaa (PP3, Sportsmart ym.)?
Eilen aamusta Alastarolla tais olla parin kympin huitteilla lämpötila ja C-seos pelas oikein kivasti. 1:25 kyydissä en saanu tuota luistamaan vielä muualla kuin kolmosen avauksessa pariin kertaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa pasiplus

  • *
  • Kiitokset
  • -Annetut: 1
  • -Saadut: 0
  • Liittynyt: Heinä 2012
  • Viestejä: 30
  • Paikkakunta: Orimattila
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:08.03.19 - klo:16:44
  • BMW S1000RR, Yamaha R6
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 4
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #40 : 18.08.14 - klo:12:22 »
Mulla bemussa C-seos Powercupit takana, 200/55. Ajoin Kemoran helteissä pari viikkoa sitten ja ihan huippuhyvät renkaat ajettavuudeltaan ja pidoltaan.
Kuvion reunasta repesi aluksi mutta nostin paineen1.6:sta 1.7 ja repeäminen selvästi väheni. Ajelin n.40-50 kierrosta ja kestää vielä ainakin saman ellei tuplatkin ennenkuin tarvetta vaihtaa.Hivenen luistaa avauksessa kun on ihan reunalla mutta ei lähde äkkinäisiin luistoihin vaan luistaa tasaisesti. Mikäli kestoltaan hyvä niin varmasti ostan noita lisää kun hinta on noin alhainen. Yksi C- seos vielä jäljellä varastossa. Power Slickejä on ollut ajossa myös, R6:ssa (19/69)ihan hyvät mutta bemussa (20/69)kulahti aika pian, ainakin B-seos. Muutoin samanlaiset ajettavat kuin Powercupit.
 Edellinen rengas oli Dunlopin 9838 kova seos jolla ajelin todella paljon kierroksia,kuumalla ilmalla pääasiassa; pidosta joutui vähän tinkimään, ajoin kulutusmerkit kokonaan pois.Samalla tavalla hillitysti käyttäytyvä rengas.

Poissa raukkis

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 8
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 476
  • Paikalla:05.10.20 - klo:09:41
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 201
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #41 : 29.08.14 - klo:21:20 »
Power cuppi b testattu. Kesti reilu 30 kierrosta viileää kemoraa. Repi oli painetta enemmän tai vähemmän. Ja ainakaan avausten rajuudesta ei johdu (6satanen, pitkät välit ja isoilla vaihteilla). Piti ihan hyvin eikä ajotuntumassa tai käytöksessä mitään ihmeellistä. Ajakoot kellä kestää sekä rengas että perse. 

Poissa Nitrous

  • *****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 27
  • -Saadut: 73
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 3298
  • Ikä: 35
  • Paikkakunta: Helsinki
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:eilen kello 23:23
  • Kawasaki ZX-10R -14
    • Superbike #7
    • Esa #7
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 678
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #42 : 30.08.14 - klo:22:47 »
^Liian vähän rasitusta renkaalle pehmeillä avauksilla, jolloin kumi ensin jäähtyy ja sit alkaa repimään. Mulla toimi tänään C-seos kemoralla ihan kivasti. Tosin alko olemaan sen verran loppu, ettei parasta pitoa enää saanu irti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Poissa raukkis

  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 22
  • -Saadut: 8
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 476
  • Paikalla:05.10.20 - klo:09:41
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 201
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #43 : 31.08.14 - klo:08:38 »
^Paljon mahdollista. Täytyy köyhän välttää noita syrjähyppyjä ja pysyä dunlopeissa. Ne näyttäisi omalla ajotyylillä ja vauhdilla kestävän hyvin. 

Poissa JMH

  • 15 vuotiaan into... ja taito
  • ****
  • Kiitokset
  • -Annetut: 2
  • -Saadut: 2
  • Liittynyt: Helmi 2012
  • Viestejä: 297
  • Ikä: 39
  • Paikkakunta: Turku
  • Sukupuoli: Mies
  • Paikalla:tänään kello 06:58
  • RSV Mille R -02
  • Saadut tykkäykset:
  • Annetut tykkäykset: 45
Vs: Michelin Power Cup
« Vastaus #44 : 12.07.16 - klo:19:14 »
Mites noi Power Cup evot, joiden väitetään olevan kaikkea A:sta C:hen?
Mauno ärrällä, eli Rauno.

Tägit:
 

TinyPortal 1.6.5 © 2005-2020