Jarrutuksesta

Aloittaja Fasu, 15.02.12 - klo:13:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Mitä sä teet keskimutkassa ja avauksissa, että saat kierrokseen hukattua 1:26? 😂
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

19.06.17 - klo:00:01 #256 Viimeisin muokkaus: 19.06.17 - klo:00:03 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.06.17 - klo:23:42
Mitä sä teet keskimutkassa ja avauksissa, että saat kierrokseen hukattua 1:26? 😂
Tällä hetkellä en mitään/ rullailen (näkeehän sen videolta?). innocent_1

Nii, ja esim lauantaina 1. setissä menin myöhässä radalle, ehin ajaa kierroksen, ja joku heittäyty. 2. setissä just ku olin nopeella kierroksella, niin taas joku heittäyty. Se kierros ois varmasti menny 25 puolelle. 3. setissä takajarru laahas/ huomasin sen sit varikolla, kun se keitti/jumitti niin ettei pyörä likkunu ilman voimaa (alphan takajarrupolkimessa on ihan hel***in typerä ruuvisäätönen liikkeen rajoitus). 4. Setissä sit pelkäsin ett se jumittaa uudelleen ja perä alta.
Jne, ohan näitä selityksiä. ;D
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.06.17 - klo:00:01
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 18.06.17 - klo:23:42
Mitä sä teet keskimutkassa ja avauksissa, että saat kierrokseen hukattua 1:26? 😂
Tällä hetkellä en mitään/ rullailen (näkeehän sen videolta?). innocent_1

Nii, ja esim lauantaina 1. setissä menin myöhässä radalle, ehin ajaa kierroksen, ja joku heittäyty. 2. setissä just ku olin nopeella kierroksella, niin taas joku heittäyty. Se kierros ois varmasti menny 25 puolelle. 3. setissä takajarru laahas/ huomasin sen sit varikolla, kun se keitti/jumitti niin ettei pyörä likkunu ilman voimaa (alphan takajarrupolkimessa on ihan hel***in typerä ruuvisäätönen liikkeen rajoitus). 4. Setissä sit pelkäsin ett se jumittaa uudelleen ja perä alta.
Jne, ohan näitä selityksiä. ;D

Mä tiedän tunteen, mullakin on niin pirun kovia enkkoja jääny ajamatta punalippujen yms. takia. Kemorallakin olisin kusiaisellakin menny reippaasti 11-puolelle jos en ois kaatunu 3-4 välissä. :D

P.S. Luurilla surffailin eilen niin ei jaksanu katella pieneltä ruudulta mitään videoita. Edit. Nyt en edes löydä koko videoo jos semmonen oli jossain.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous
Mä tiedän tunteen, mullakin on niin pirun kovia enkkoja jääny ajamatta punalippujen yms. takia. Kemorallakin olisin kusiaisellakin menny reippaasti 11-puolelle jos en ois kaatunu 3-4 välissä. :D
Tuolloin vaan mennään juomaan 1.11 kahvit. Peruskonsepteja.

Powered by EzPortal